home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 10:15:53 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589951 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3090: 10 Maj 2008, 11:01 »

Djævlen siger det egentlig ganske fint. Gøre noget ved den? Hvad ville du have, at vi skulle gøre? Sælge enten Old Trafford eller alle vores spillere og ødelægge det brand, som er blevet skabt gennem så mange årtier, at de ikke kan tælles på én hånd? Vi er nødt til at sørge for, at den sportslige succes fortsætter, samtidig med at vi fører en meget langsigtet plan om at komme af med gælden.

Når vi vinder The Double i løbet af denne måned, får vi jo også en enorm indtægt og endnu mere interesse end normalt.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 11:03 af United-styrer » Logged

Niko
Gæst

« Svar #3091: 10 Maj 2008, 11:08 »

Ja, men at vinde Premier League og Champions League er slet ikke nok til at fjerne et minus på hele 8,5 milliarder. Men glæder mig til at se, hvordan de får plus på kontoen, for så mange penge er svære at få på den gode side igen.

Det kommer til at tage mange, mange år!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3092: 10 Maj 2008, 11:12 »

Ja, men at vinde Premier League og Champions League er slet ikke nok til at fjerne et minus på hele 8,5 milliarder. Men glæder mig til at se, hvordan de får plus på kontoen, for så mange penge er svære at få på den gode side igen.

Ja det gør det, også derfor at de skal have en langsigtet plan for at få den gæld formindsket.

Djævlen
Gæst

« Svar #3093: 10 Maj 2008, 11:18 »

Ja? Langsigtet plan betyder ikke 3-4 kampe? Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3094: 10 Maj 2008, 11:29 »

Der er jo mange (konspirations-)teorier omkring den gæld. Nogle er bange for at Glazer en dag smutter, for blot at lade klubben synke til bunds. Men hvorfor skulle de dog det? Første skal de have tjent nogle penge. Dernæst er der kæmpe prestige i at eje Man Utd, så jeg tvivler stærkt på, at de skulle smutte mens gælden er så stor.

Så bliver der nævnt Leeds som skræmmeeksempel. Jesus Christ. De to klubber kan slet ikke sammenlignes. Leeds havde én god sæson, og så satser ledelsen hele baduljen. Utd har nu haft over 15 gode sæsoner i træk, med bl.a. deltagelse i CL hvert år, så det er INTET sammenligningsgrund lag.

Så er det da interessant at fans af andre klubber har travlt med at antyde at vi aldrig kommer af med gælden og at vi kommer til at lide under det. Det virker jo nærmest som om, man ønsker Utd til at gå konkurs... Det kommer ALDRIG til at ske, beklager drenge. Utd er en institution og den slags forsvinder ikke bare.

Der er konstant fans deer kæmper mod Glazer, og selvom jeg ind imellem synes det går lige lovligt meget over gevind, så gør de kæmpe gavn. Har ikke noget i mod at Glazer eller andre ejer klubben, men det er vigtigt at der er fans, der konstant holder ejerne på stikker i forhold til at lede klubben i den rigtige retning Smiley

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #3095: 10 Maj 2008, 14:05 »

Glazer-familien må have en plan, da de jo købte klubben med henblik på at tjene big dollar bills, som KongFjong også sagde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3096: 10 Maj 2008, 14:13 »

Det er jo ikke noget nyt? Og at gælden bliver større, kan vel ikke overraske nogen, når vi brugte så mange penge på nye spillere sidste sommer.

Ja, og jeg hører snak om at Ferguson har mindst lige så meget til rådighed til næste sæson. Burde man (rent økonomiskt) ikke indskrænke hans transferbudget, bare en anelse?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #3097: 10 Maj 2008, 14:36 »

Hvem er dommer i Kampen imorgen?

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #3098: 10 Maj 2008, 15:34 »

Hvem er dommer i Kampen imorgen?
Stephen Graham Bennett

Brøndby IF & Chelsea FC

Djævlen
Gæst

« Svar #3099: 10 Maj 2008, 16:10 »

Ja, og jeg hører snak om at Ferguson har mindst lige så meget til rådighed til næste sæson. Burde man (rent økonomiskt) ikke indskrænke hans transferbudget, bare en anelse?

Som sagt - man forsøger at lave en langsigtet plan, uden nogen begrænsninger på det sportslige. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3100: 10 Maj 2008, 16:12 »

Som sagt - man forsøger at lave en langsigtet plan, uden nogen begrænsninger på det sportslige. Smiley

Hvordan kan det være en langsigtet plan, hvis I siger at underskuddet i høj grad skyldes at Ferguson brugte så meget på transfermarkedet sidste sæson? Og hvis Man Utd både vinder CL og PL, tror jeg godt at de kan præstere igen til næste år, uden at bruge 600mio eller hvor meget det nu var, på transfers igen...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #3101: 10 Maj 2008, 16:41 »

Hvordan kan det være en langsigtet plan, hvis I siger at underskuddet i høj grad skyldes at Ferguson brugte så meget på transfermarkedet sidste sæson? Og hvis Man Utd både vinder CL og PL, tror jeg godt at de kan præstere igen til næste år, uden at bruge 600mio eller hvor meget det nu var, på transfers igen...

Det siger vi jo ikke, Hawk1nZ. Vi siger, at det underskud fra denne sæson - ikke det samlede - skyldes fra denne års transferaktivitet, hvor gevinster endnu ikke er betalt ind...

Det går jo ud på, at tjene pengene ind uden at det skal gå udover det sportslige - det er jeg ret sikre på, at diverse revisorgenier også har forstået i Manchester. Smiley

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #3102: 10 Maj 2008, 17:19 »

Han behøver jo ikk købe flere ind, når man allerede har verdens bedste mandskab d;

Djævlen
Gæst

« Svar #3103: 10 Maj 2008, 17:22 »

Han behøver jo ikk købe flere ind, når man allerede har verdens bedste mandskab d;

Er han ikke netop kendt for altid at forstærke sit hold? Smiley

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #3104: 10 Maj 2008, 17:24 »

jo, men ser jeg ingen grund til i næste sæson. d;

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010