home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590139 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2835: 26 Apr 2008, 17:55 »

Du ved jo godt, hvad jeg mener så lad vær med det der meningsløse ordkløveri. Avram Grant siger at de i Chelsea er en stor familie, og jeg synes at Drogba og Ballack beviste det stikmodsatte i dag. Og så ma i mene hvad i vil.

nej, jeg ved faktisk ikke hvad du mener.. Det eneste jeg kan se er at du har et meget stort had til cleasea og alt hvad de gør er det værste du har oplevet

N17
Manager

« Svar #2836: 26 Apr 2008, 17:56 »

Mht. Drogba og Ballack så var den da latterlig, men de jublede da sammen ved Ballacks scoring og efter kampen, så helt skidt kan det da ikke være Opstemt

Hvad siger man så om at Rio Ferdinand går og sparker til sin medspiller som ligger skadet?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2837: 26 Apr 2008, 17:58 »

Hvad siger man så om at Rio Ferdinand går og sparker til sin medspiller som ligger skadet?

Haha, ja den kunne jeg heller ikke forstå. SkySports mente at det var fordi at han ville have ham til at rejse sig og kæmpe videre (især fordi at de havde brugt deres 3 indskiftninger), men jeg ved det ikke. Det så ihf. besynderligt ud!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2838: 26 Apr 2008, 17:58 »

looooool

Du tror, han sparker til ham, fordi de er uvenner? Han skubber lige til ham, lidt som et klap på skulderen. Vil ikke ligefrem kalde det et spark.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2839: 26 Apr 2008, 17:59 »

Så ikke situationen på tv, men efter diverse skriverier, så er den lige så klar som Militos i onsdags...

Mht. diverse kommentarer fra utd-fans herinde, så er det sgu lidt beskæmmende. Hav respekt for modstanderne, så har de også respekt for dig.

Og mht. hvem der har vundet mesterskabet, så er det det hold der ender som mester. Det drejer sig ikke om at spille flot fodbold, men om at få flest point og evt. den bedste målscore...

ManUtd83
Manager

« Svar #2840: 26 Apr 2008, 17:59 »

Det er da vidt noget du har fundet på. Hvem var det og hvornår skete det? Det skal jeg i hvert fald se før jeg kommeneterer yderlige.

N17
Manager

« Svar #2841: 26 Apr 2008, 17:59 »

Nu var det ikke kun på skulderen, det var også i ryggen og omkring den fod han holdt sig på!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

United-styrer
Gæst

« Svar #2842: 26 Apr 2008, 18:01 »

Hav respekt for modstanderne, så har de også respekt for dig.

Det havde Chelsea i hvert fald ikke i dag.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2843: 26 Apr 2008, 18:02 »

Det er da vidt noget du har fundet på. Hvem var det og hvornår skete det? Det skal jeg i hvert fald se før jeg kommeneterer yderlige.

Det var vist på Hargreaves, da han lå skadet i slutningen af kampen.. Så gik Rio over og småsparkede til ham - Dog overhovedet ikke nok til at det ville gøre ondt, eller være i nogen ond hensigt Smiley. Men fedt at du tror at JS finder på det Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2844: 26 Apr 2008, 18:02 »

Kampen ændrer ikke en skid for mig!

Jeg har sagt det før,(måske ikke herinde) men vi skal stadig bare vinde over West Ham og Wigan (i omvendt rækkefølge) og det er nok...så er ikke urolig...selvom vi spillemæssigt ser skidt ud...jeg tror virkelig Ferguson må vende det her nederlag indad, og stoppe med at give dommerne skylden...hans taktiske og spillermæssige oplæg var helt forkert, og det er noget lort i sig selv...

Nu må han ind og give den skideballe, og så forventer jeg at se et helt andet United-hold på tirsdag!

En sejr idag havde været fin, men nok heller ikke fortjent, og det må man tage med...stadigvæk er det vores mesterskab - indtil vi smider det væk i hvert fald! Fuldt fokus er påkrævet nu!

Rossonero
Gæst

« Svar #2845: 26 Apr 2008, 18:08 »

Og mht. hvem der har vundet mesterskabet, så er det det hold der ender som mester. Det drejer sig ikke om at spille flot fodbold, men om at få flest point og evt. den bedste målscore...

Helt korrekt. Wink

Der er dog også noget andet i fodbold, der hedder fortjent og ufortjent, selvom det i sidste ende ikke betyder en fløjtende fis. Hvis man kigger på sæsonen som helhed, har Manchester United utvivlsomt fortjent, at vinde mesterskabet.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2846: 26 Apr 2008, 18:10 »

Nej vi har ikke fortjent det, hvis vi kan smide det væk i de to sidste kampe mod Wigan og WH - vinder vi de kampe, så er det fortjent - det hold der har flest point har fortjent at vinde...det mener jeg...et hold som United burde have mulighed for at smække de to "miniputter" (det er de lidt i år), også selvom United har tabt 3 gange i træk til West Ham

Derudover så er der noget andet at huske på - Chelsea skal møde det formæssigt stærkeste hold i ligaen, Newcastle, på deres bane - det skal man ikke glemme!

Randeris
Gæst

« Svar #2847: 26 Apr 2008, 18:20 »

Hvad lavede Ronaldo dog lige efter 2-1 maalet? Sparkede paa maal fra midten? Jeg haaber da at han er blevet lidt halvfrustreret og evt. pillet lidt ned foer moedet med BARCA. Jeg har allerede vaeddet med 5 om at Barca ryger i finalen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2848: 26 Apr 2008, 18:27 »

Hvad lavede Ronaldo dog lige efter 2-1 maalet? Sparkede paa maal fra midten? Jeg haaber da at han er blevet lidt halvfrustreret og evt. pillet lidt ned foer moedet med BARCA. Jeg har allerede vaeddet med 5 om at Barca ryger i finalen.

Ja, det virkede som om at han skød på mål... Og ja, jeg mener heller ikke at han har spillet specielt godt de sidste 4-5 kampe som jeg har set med Man Utd. Han virker modløs og det lader til at modstanderne har fundet ud af hvordan de kan holde ham ude af kampen.

absalonsen
Gæst

« Svar #2849: 26 Apr 2008, 19:04 »

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1000713.ece

Der var vidst ikke kun drama under kampen, men også efter. ;-)

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010