home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590154 gange)
Jimmi.Pop
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2805: 26 Apr 2008, 15:55 »

Det ender vel nok med 2 sejre til begge hold også vinder United på målscoreren. Tunge

MOwen skal nok gøre det onde ved Chelsea.  Thumbs Up

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2806: 26 Apr 2008, 15:57 »

Kan simpelhent ikke forstå, at vi altid skal grave os ned som et eller andet skyttegravshul i de store kampe! Vi kan jo sagtens spille lige op med de store hold, vi så det i Barca og nu i smølfeland. Og vi så hvordan vi kunne gå op og presse i anden halveg!  ticked off

Men ja, sådan er fodbold nu engang.
Surt opstød, men damn jeg er skuffet lige nu.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #2807: 26 Apr 2008, 16:00 »

Det kan godt ske at det var ærgerligt for Man Utd, men hvem herinde mener helt ærligt (ud over SirToby) at der ikke var straffe til Chelsea? Vi kan vel blive enige om at Carrick tydeligt havde hånd på bolden?

Jeg synes straffesparket var hårdt dømt. Han har selvfølgelig armen i en unaturlig position, men alligevel. Alt i alt et helt klart fair resultat. United forsøgte intet, før til allersidst.

Men jeg er tilfreds, da jeg havde en 50'er på en et-måls-sejr til Chelsea 

Er dog ikke i tvivl om at United tager mesterskabet anyway. De to sidste kampe må de bare ikke tabe og Chelsea kan sagtens få problemer i Nyborg

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2808: 26 Apr 2008, 16:02 »

Kan simpelhent ikke forstå, at vi altid skal grave os ned som et eller andet skyttegravshul i de store kampe! Vi kan jo sagtens spille lige op med de store hold, vi så det i Barca og nu i smølfeland. Og vi så hvordan vi kunne gå op og presse i anden halveg!  ticked off

Men ja, sådan er fodbold nu engang.
Surt opstød, men damn jeg er skuffet lige nu.

Ja, det er skidt af Ferguson, at han nu vil til at forsvarer sig til Mesterskab og Champions League-finale.

Det er ikke Uniteds spillestil og det kan derfor kun komme til at gå galt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2809: 26 Apr 2008, 16:04 »

Jeg synes straffesparket var hårdt dømt. Han har selvfølgelig armen i en unaturlig position, men alligevel.

Jeg elsker argumentet "men alligevel" der virkelig understøtter dit synspunkt Wink

Jeg er blevet lidt i tvivl om United vinder.. Hvis de ikke går videre mod Barca i midtugen, begynder gummibenene at trænge ind, og så kan alt ske... Hvis de derimod slår Barca ud, er de igen fyldt med selvtillid, og så tror jeg at de vinder. Chelsea får det nu også svært, når de først skal møde Liverpool og så Newcastle på det værste tidspunkt i sæsonen. Og så endda på udebane.

Spændingen er stadig intakt Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2810: 26 Apr 2008, 16:15 »

Brugte CHelsea 4 indskiftninger

Øh nej... De skiftede Anelka, Sheva og Makelele ind.. Hvem har bildt dig andet ind?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #2811: 26 Apr 2008, 16:17 »

Føj for helvede hvor jeg dog hader Chelsea! De er simpelthen så ulækre at se på på en fodboldbane. Interne skænderier, brok, film - ja de rullede sig virkelig ud i dag! Magen til manglende holdånd og ordenlig opførsel har jeg da sjældent set. Og så Avram Grant vedrørende Pat Lampards død: "We are one big family here in Chelsea" OMFG skyd dig selv.
Ad hvor har de bare ikke fortjent mesterskabet. Synes helt klart United har vist de bedste ting over hele sæsonen. Puuuha hvor i ulækre Chelsea.

Straffesparket synes jeg ikke skulle have været dømt, men så kan vi tænke tilbage på en tilsvarende kamp hjemme mod Arsenal. Der var jo lige så lidt straffe så det går vel lige op.

Jeg tror stadig på mesterskabet. Nu har vi to kampe på OT i træk, og der skal tankes selvtillid. Samtidig har Chelsea en temmelig svære udekamp mod Newcastle.

Kom nu United !

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #2812: 26 Apr 2008, 16:18 »

ManUtd83
Manager

« Svar #2813: 26 Apr 2008, 16:18 »

Øh nej... De skiftede Anelka, Sheva og Makelele ind.. Hvem har bildt dig andet ind?

Tænkte det samme under kampen. Belleti stod nemlig klar til indskiftning på et tidspunkt.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2814: 26 Apr 2008, 16:19 »

Synes straffesparket er i orden.

Men i dag blev jeg godt nok mindet om, hvorfor jeg hader Chelsea. For helvede hvor er det hold fyldt med usympatiske spillere. De brokker sig over selv de mest klokkeklare frispark, der dømmes imod dem, Ballacks skubberi over for Ronaldo er kvalmende, og de har Drogba og Ashley Cole. Nej, hvor har de ikke fortjent at vinde mesterskabet, men vi skal nok slå West Ham og Wigan.

Fuck!

Dårlig kamp af os...

Hm, jeg vil nu ikke mene, at I er så meget bedre selv. United-spillerne brokkede sig da også flere gange over kendelser, der var klare. Men det sker jo i hver eneste kamp, og specielt i sådanne vigtige kampe, hvor der er så meget på spil

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2815: 26 Apr 2008, 16:22 »

Føj for helvede hvor jeg dog hader Chelsea! De er simpelthen så ulækre at se på på en fodboldbane. Interne skænderier, brok, film - ja de rullede sig virkelig ud i dag! Magen til manglende holdånd og ordenlig opførsel har jeg da sjældent set. Og så Avram Grant vedrørende Pat Lampards død: "We are one big family here in Chelsea" OMFG skyd dig selv.
Ad hvor har de bare ikke fortjent mesterskabet. Synes helt klart United har vist de bedste ting over hele sæsonen. Puuuha hvor i ulækre Chelsea.

Straffesparket synes jeg ikke skulle have været dømt, men så kan vi tænke tilbage på en tilsvarende kamp hjemme mod Arsenal. Der var jo lige så lidt straffe så det går vel lige op.

Jeg tror stadig på mesterskabet. Nu har vi to kampe på OT i træk, og der skal tankes selvtillid. Samtidig har Chelsea en temmelig svære udekamp mod Newcastle.

Kom nu United !
Så er I vel ligeså klamme at se på. For det var da i hvert fald ikke kun Chelsea-spillerne der brokkede sig og filmede i dag. Det interne skænderi mellem Drogba og Ballack hører selvfølgelig ingen steder hjemme, men udover det, så er I da ikke bedre selv.

Brøndby IF & Chelsea FC

ManUtd83
Manager

« Svar #2816: 26 Apr 2008, 16:24 »

Så er I vel ligeså klamme at se på. For det var da i hvert fald ikke kun Chelsea-spillerne der brokkede sig og filmede i dag. Det interne skænderi mellem Drogba og Ballack hører selvfølgelig ingen steder hjemme, men udover det, så er I da ikke bedre selv.

Det er sødt at du ikke kan se at Chelsea er en vammel og ulækker klub. Drogba og Terry filmede begge på det skammeligste i dag, og Drogba gør det jo nærmest i hver kamp. Giv mig et eksempel på United i dag og så skal jeg trække mine ord i mig. Og lad nu vær med at spille det utrolig trivielle kort med at Ronaldo filmer meget, for det har han smidt fra sig.

Altid FCK
Manager

« Svar #2817: 26 Apr 2008, 16:27 »

Det er sødt at du ikke kan se at Chelsea er en vammel og ulækker klub. Drogba og Terry filmede begge på det skammeligste i dag, og Drogba gør det jo nærmest i hver kamp. Giv mig et eksempel på United i dag og så skal jeg trække mine ord i mig. Og lad nu vær med at spille det utrolig trivielle kort med at Ronaldo filmer meget, for det har han smidt fra sig.

Nej nej nej.
Terry filmer sku da stort set aldrig alle gør det jo engang imellem.
Ronaldo filmer ikke så meget mere ihvertfald mindre end Drogba som er forfærdelig at se på

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

-LFC-
Manager

« Svar #2818: 26 Apr 2008, 16:29 »

Det er sgu utroligt som United fans bliver ved med at sige, det er løgn, at Ronaldo ikke filmer, for det gør han. Men Chelsea er sgu værst. Over halvdelen af holdet spiller som svin og filmer.

ManUtd83
Manager

« Svar #2819: 26 Apr 2008, 16:30 »

Nej nej nej.
Terry filmer sku da stort set aldrig alle gør det jo engang imellem.
Ronaldo filmer ikke så meget mere ihvertfald mindre end Drogba som er forfærdelig at se på

Skrev også bare at Terry filmede i dag, og det kan du ikke komme uden om - det så ynkeligt ud.

Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010