home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:46:53 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 14:33:23 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I dag kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I dag kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590287 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2595: 14 Apr 2008, 10:32 »

På kanal 5 sagde de under PL Hightlights at der blev fløjet fordi de andre United-spillere løb frem før han fløjtede..  Peace

Ja, det ved jeg... Det har jeg også efterhånden skrevet et par gange tidligere... Pointen var at der burde have været fløjtet omspark, men det er nu ikke fordi at jeg ikke tror at Ronaldo ville have scoret på det 3. spark - Eller det bagefter. Wink

KongFjong: Jeg mener da ellers at jeg har set adskillige spark blive omdømt hvis målmanden ikke var på stregen, og skuddet blev reddet? Der bliver selvfølgelig dømt fordel, hvis han ikke er på stregen, men spilleren alligevel scorer.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2596: 14 Apr 2008, 12:26 »

Synes jeg faktisk ALDRIG jeg har set... Huh Min pointe er dog også bare, at der skal være plads til lir indenfor rimelighedens grænser. Det synes jeg f.eks. ikke Jens Lehmanns forsøg på at ryste Ronaldo ved at gå frem til pletten og forsøge at placere bolden. Skytten kan foretage sig lidt når han løber til bolden, og målmanden må lave underlige ansigter, ryste i benene eller what ever, bare man overholder den usynlige grænse mellem skyttens og målmandens placering.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2597: 14 Apr 2008, 12:27 »

Man må vel blot konstatere, at Arsenals hold stadig er ungt, og modsat dengang Utd vandt med de mange unge spillere, er der i dag 2-3 andre hold der står klar til at tage fordel af enhver fejl. Derfor vil jeg mene det er svært, om ikke umuligt for så ungt et hold, at vinder mesterskabet i England.

synes det er noget fis det med Arsenal og deres unge hold - så er det heller ikke yngre...javist de har unge spillere, men Fabregas har været med i toppen af fodbolden de sidste 4 år, og har blandt andet spillet en CL-finale så vidt jeg husker. og spillere som Gallas, toure, Almunia, Lehmann, Gilberto, Hleb, Rosicky er ikke unge spillere. Så der er meget rutine...

JKJ
Gæst

« Svar #2598: 14 Apr 2008, 14:44 »

synes det er noget fis det med Arsenal og deres unge hold - så er det heller ikke yngre...javist de har unge spillere, men Fabregas har været med i toppen af fodbolden de sidste 4 år, og har blandt andet spillet en CL-finale så vidt jeg husker. og spillere som Gallas, toure, Almunia, Lehmann, Gilberto, Hleb, Rosicky er ikke unge spillere. Så der er meget rutine...

Nu ved jeg godt at dette er en Man U tråd, men i feks kampen mod Liverpool havde de kun 2 på banen der var 25 eller derover - Gallas og Almunia, resten var yngre, så jo de har en meget ung trup når man tænker på at en fodboldspiller først topper når han er omkring de 28-29 år...

Men ingen, de har fremtiden foran sig og måske kan de true jer, Man U, om nogle år når de er blevet lidt ældre... Tror desværre at der vil gå en del år inden min egen klub Liverpool vil komme i den situation...  Ubeslutsom

SirToby
Manager

« Svar #2599: 14 Apr 2008, 14:47 »

I øvrigt kan man undre sig over, at Adebayor ikke blev udvist... og at Gilberto fik lov til at filme så grufuldt meget.

ManUtd83
Manager

« Svar #2600: 14 Apr 2008, 14:58 »

I øvrigt kan man undre sig over, at Adebayor ikke blev udvist... og at Gilberto fik lov til at filme så grufuldt meget.

Hvad skulle han udvises for ? Jeg har kun set highlights på footytube skal det lige siges.

SirToby
Manager

« Svar #2601: 14 Apr 2008, 14:59 »

Hvad skulle han udvises for ? Jeg har kun set highlights på footytube skal det lige siges.

Anderson tog bolden fra ham og viste større kropsstyrke. Adebayor hævner sig, og det er tydeligt, at han bare skal have hævn. Han sakser Anderson ned og får gult.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #2602: 14 Apr 2008, 15:01 »

Anderson tog bolden fra ham og viste større kropsstyrke. Adebayor hævner sig, og det er tydeligt, at han bare skal have hævn. Han sakser Anderson ned og får gult.
Scorede han ikke også med hånden  funny ?

United-styrer
Gæst

« Svar #2603: 14 Apr 2008, 15:02 »

Enig, ren hævnakt. Det var så fedt at se Andersons præstation. Endnu en gang kommer han ind og overstråler Fabregas fuldstændig. Der er ingen grænser for, hvor god den mand kan blive. Det kan nemt ende med at blive et af Fergies allerbedste køb.

Scorede han ikke også med hånden  funny ?

Jo.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #2604: 14 Apr 2008, 15:04 »

Jeg synes desværre Anderson's præstationer er svingende og ikke i top hele tiden :&

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2605: 14 Apr 2008, 15:04 »

Ja ingen tvivl om at det var nogen fantastiske spillere Fergie køte ind til et lille generationsskifte på midtbanen. Nani for Giggs og Anderson og Hargreaves for Scholes. Fergie er sgu stærk på mange punkter Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #2606: 14 Apr 2008, 15:06 »

Ferguson er i mine øjne verdens bedste klubtræner. Han kan så mange ting, har så meget erfaring og har vundet så utrolig meget. Jeg kan ikke forestille mig Man United uden Fergie Skuffet

United-styrer
Gæst

« Svar #2607: 14 Apr 2008, 15:07 »

Jeg synes desværre Anderson's præstationer er svingende og ikke i top hele tiden :&

Helt uenig. Han har virket lidt sløj i marts, men ser man bort fra den måned, har han holdt et fantastisk højt niveau over hele sæsonen. Og hvis man skal vurdere ham på kampen i går, så er det ikke usandsynligt, at han sætter en stærk slutspurt ind.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #2608: 14 Apr 2008, 15:09 »

Helt uenig. Han har virket lidt sløj i marts, men ser man bort fra den måned, har han holdt et fantastisk højt niveau over hele sæsonen. Og hvis man skal vurdere ham på kampen i går, så er det ikke usandsynligt, at han sætter en stærk slutspurt ind.
Så har vi så delte meninger (:

-Ja igår spillede han enormt godt :b

Chris
Gæst

« Svar #2609: 14 Apr 2008, 15:11 »

Ferguson er i mine øjne verdens bedste klubtræner. Han kan så mange ting, har så meget erfaring og har vundet så utrolig meget. Jeg kan ikke forestille mig Man United uden Fergie Skuffet

Nej det er meget svært. Forestil jer et pres på manageren som en dag overtager Ferguson's plads...

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010