home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:46:53 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:33:23 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I går kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590490 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2370: 01 Apr 2008, 22:35 »

Super resultat i aften må man sige Smiley

Skidt med Vidic, men som Hawk1nZ siger, så er det nok ikke helt så slemt Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #2371: 01 Apr 2008, 22:38 »

Yes.. En 2-0 sejr i rodet kamp.. Ærgeligt at Ronaldo ikke knalder den i til sidst.. Stand up for the Champions..

- Veni, vidi, vici -

United-styrer
Gæst

« Svar #2372: 01 Apr 2008, 22:42 »

JA, FOR HELVEDE, MAND!

Det er lidt svært at affinde sig med et United-mandskab, som spiller defensivt og resultatorienteret, når man ved, at vi har evnerne til at tryllebinde hele fodboldverdenen, men det er nok vejen frem. I dag var det i hvert fald. En flot, disciplineret indsats.

Det her smider vi ikke væk. Bare en skam, at Ronaldo ikke fik en advarsel.

Uniteds bedste: VDS.

ManUtd83
Manager

« Svar #2373: 01 Apr 2008, 22:47 »

Yes fucking yes!!! Det er et helt fantastisk resultat. Nærmest et resultat, man håber på på hjemmebane, men det gør nu ikek noget Smiley

Dog synes jeg ikke vi var uheldige. Jeg nåede flere gange at tænke "Fuck, nu er der sgu mål", men på fantastisk vis brændte de. Van der Saar havde også en klasseredning. De to mål var dog klasse, især det første.

Min MotM må helt klart være Rio Ferdinand! Den mand spillede satme en kongekamp. Alle de gange han reddede katsanjerne ud af ilden, clearede i sidste øjeblik og førte bolden sikkert ud af feltet. Helt fantastisk!

Den er 2/3-dele hjemme den her! Det kan ikke gå galt! GLORY GLORY !!!

EDIT: Park må ikke undervurderes ! Han løber utrolig meget og er den helt rigtige til de her kampe. Det samme skete i øvrigt mod Arsenal hjemme, hvor han stressede dem meget. Derudover leverer han en assist, som heller ikke kan undervurderes. Han løber på en bold, som forsvarspillerne tror han har opgivet og så er der lige pludselig mål. PARK !
« Seneste Redigering: 01 Apr 2008, 22:53 af ManUtd83 » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #2374: 01 Apr 2008, 22:52 »

Min MotM må helt klart være Rio Ferdinand! Den mand spillede satme en kongekamp. Alle de gange han reddede katsanjerne ud af ilden, clearede i sidste øjeblik og førte bolden sikkert ud af feltet. Helt fantastisk!

Fuldstændig suveræn præstation af Rio Ferdinand. Begrebet 'styrmand' fik en helt ny betydning i dag. Han reddede os adskillige gange og er også et rigtig godt bud på prisen som kampens bedste spiller.

JKJ
Gæst

« Svar #2375: 02 Apr 2008, 14:41 »

Må jo nok bøje mig i støvet og give Schuster ret... der er ingen der er i nærheden af Ronaldos styrke lige i øjeblikket...   Peace

Har den knægt overhovedet nogle svagheder i øjeblikket??
http://www.bold.dk/nyt/?vis=81798

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2376: 02 Apr 2008, 21:26 »

Må jo nok bøje mig i støvet og give Schuster ret... der er ingen der er i nærheden af Ronaldos styrke lige i øjeblikket...   Peace

Har den knægt overhovedet nogle svagheder i øjeblikket??
http://www.bold.dk/nyt/?vis=81798

Ingen tvivl. Han er simpelthen genial. Ikke nok med han laver de mange genialiteter, men også en masse vinderbolde, assists, MÅL og så har han jo alle de kvaliter man skal bruge. HAn er ganske enkelt suveræn. Det er jo en leg når han spiller.

Tror også han kommer til Madrid engang. Ronaldo har før ytret ønske om at slutte karrieren i spanien, da hans lækkerier, udseende og sådan noget passer rigtig godt til Spanien. I spanien ønsker folk jo bare at se lækkerier og Ronaldo vil elske at vise sit udseende og sådan noget frem i Spanien. Men personligt er jeg lidt i et dilemma. Er også rigtig stor fan af Real madrid ligesom jeg er af United, så ved sgu ikke rigtig om hvor jeg synes han skal spille.

ManUtd83
Manager

« Svar #2377: 03 Apr 2008, 14:12 »

Vidic ude i 2-3 uger med en knæskade i følge Uniteds egen hjemmeside. Det kan jeg umiddelbart godt leve med. Det så meget værre ud end det, og det lignende han var i meget seriøse smerter. Kommentatorne mente det kunen være et korsbånd og snakkede 7-8 måneder!

Han kommer til at misse Boro (ude), Arsenal (hjemme) og Roma (hjemme) og er lidt tvivlsom til Blackburn (ude). Ikke de allersværeste kampe, så katastrofen er ret lille. Jeg vil foreslå SAF at rykke Brown ind ved siden af Ferdinand og skifte lidt mellem O'Shea og Danny Simpson ude på højreback. Savner Simpson i aktion.

Metsu1
Manager

« Svar #2378: 03 Apr 2008, 14:20 »

Vidic ude i 2-3 uger med en knæskade i følge Uniteds egen hjemmeside. Det kan jeg umiddelbart godt leve med. Det så meget værre ud end det, og det lignende han var i meget seriøse smerter. Kommentatorne mente det kunen være et korsbånd og snakkede 7-8 måneder!

Han kommer til at misse Boro (ude), Arsenal (hjemme) og Roma (hjemme) og er lidt tvivlsom til Blackburn (ude). Ikke de allersværeste kampe, så katastrofen er ret lille. Jeg vil foreslå SAF at rykke Brown ind ved siden af Ferdinand og skifte lidt mellem O'Shea og Danny Simpson ude på højreback. Savner Simpson i aktion.

Godt at høre med Vidic, men jeg tror, han beholder Brown i højre side og kører O'Shea ind i midterforsvaret. Det gik jo ret godt i Roma  Wink  Opstemt

Danny Simpson er en fed spiller, det er ærgerligt, at han ikke bliver brugt noget mere.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #2379: 05 Apr 2008, 23:35 »

Hej alle. Jeg er, som mange andre kæmpe fan af C.Ronaldo. Jeg ville vide hvor mange bøger med ham der er udgivet og evt. links til sider hvor der er priser osv.
På forhånd tak.

GLORY GLORY MAN UTD.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #2380: 05 Apr 2008, 23:53 »

Hej alle. Jeg er, som mange andre kæmpe fan af C.Ronaldo. Jeg ville vide hvor mange bøger med ham der er udgivet og evt. links til sider hvor der er priser osv.
På forhånd tak.

GLORY GLORY MAN UTD.

http://www.bogpriser.dk/forfatter-Cristiano-Ronaldo/
Kunne det være en mulighed ?

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #2381: 06 Apr 2008, 01:20 »

Tak, hvis andre kan nogen sider er de velkomne til at skrive!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

ManUtd83
Manager

« Svar #2382: 06 Apr 2008, 10:37 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81952

Så er semi-finalen sgu da nærmest hjemme. Jeg ser ikke Roma score 2 på Old Trafford uden ham der Totti, og tror heller ikke de kan holde djøvlene fra scoring.
Glæder mig meget til at se kampen.

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #2383: 06 Apr 2008, 10:50 »

Mit bud på en startopstilling ville være.
Kuszchak
Brown-O'Shea-Ferdinand-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggsy
Apache-Shrek
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 11:06 af EFBMANUTDX2 » Logged

Viva Ronaldo ! §

ManUtd83
Manager

« Svar #2384: 06 Apr 2008, 10:59 »

Mit bud på en startopstilling ville være.
Kuszchak-Brown-Evra-Ferdinand-O'Shea
Ronaldo-Darren-Scholes-Giggsy
Apache-Shrek

Til i dag eller på onsdag ?

Og hvorfor vil du have Evra i midterforsvaret. Fletcher er skadet.

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010