home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 17:46:53 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I går kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590752 gange)
Kazak
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2055: 01 Mar 2008, 19:19 »

http://www.livesports.co.cc/

Lidt Highlights til folket

SirToby
Manager

« Svar #2056: 02 Mar 2008, 16:39 »

Tænk at der var nogle, der bare nævnte ordet "afskrivning" for et par uger siden. Det lyder sgu så dumt nu, hvor vi er et point efter og kun var sekunder fra at være ligaens nr. 1.

Det er så dumt.

ManUtd83
Manager

« Svar #2057: 04 Mar 2008, 16:21 »

Som sædvanligt giver jeg jer lige startopstillingen til i aften. Husk lige på at det er gæt baseret på hvad jeg ved om spillernes form, skader og hvornår de har spillet.

Van der Saar
Brown
Rio
Vidic
Evra
Ronaldo
Scholes
Carrick
Nani
Tevez
Rooney

Det er faktisk både hvad jeg tror og håber på. Nani har altså været forrygende for tiden og han tør og kan udfordre igen og igen - synes Giggs er begyndt at mangle noget der. Scholes/Carrick er min favorit midtbanekonstallati on(stav?), men jeg vil slet ikke udelukke en Hargreaves på banen. Tevez, Rooney, Ronaldo og Vidic er alle sparet, så er næsten sikker på de starter.

United-styrer
Gæst

« Svar #2058: 04 Mar 2008, 18:13 »

Som sædvanligt giver jeg jer lige startopstillingen til i aften. Husk lige på at det er gæt baseret på hvad jeg ved om spillernes form, skader og hvornår de har spillet.

Van der Saar
Brown
Rio
Vidic
Evra
Ronaldo
Scholes
Carrick
Nani
Tevez
Rooney

Det er faktisk både hvad jeg tror og håber på. Nani har altså været forrygende for tiden og han tør og kan udfordre igen og igen - synes Giggs er begyndt at mangle noget der. Scholes/Carrick er min favorit midtbanekonstallati on(stav?), men jeg vil slet ikke udelukke en Hargreaves på banen. Tevez, Rooney, Ronaldo og Vidic er alle sparet, så er næsten sikker på de starter.

Jeg synes, det er svært i aften.

Men alt i alt håber jeg nok på denne:
VDS - Brown, Rio, Vidic, Evra - Ronaldo, Carrick, Anderson, Nani - Tevez, Rooney

.. og tror på denne:
VDS - Brown, Rio, Vidic, Evra - Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs - Tevez, Rooney

Nani er uden tvivl i bedre form end Giggs for tiden, men jeg tror, at Fergie vil prioritere gode gamle Giggs' rutine højt. Dagsform ligger dog højere på min prioriteringsliste.

Så har vi Scholes - Anderson. Vi snakker igen rutine vs. form, for Anderson er stærkere kørende end Scholes. Retfærdigvis skal det dog nævnes, at Scholes leverede en ypperlig indsats mod Fulham. Mit motiv for at foretrække Anderson er det samme som i Nani-Giggs-problematikken.

Jeg forstår dog ikke, at du ikke vil udelukke Hargreaves på banen. Han spillede mildt sagt elendigt i den første kamp, hvor han gang på gang sløvede vores spil ned. Vi kommer til at have bolden meget og styre spillet i aften, og der er Carrick, Anderson og Scholes alle langt mere effektive end Hargo, som er en fighter af Guds nåde.

Resten giver næsten sig selv. Der er dog også muligheden for at spille 4-5-1 med en central midtbane bestående af Scholes, Anderson og Carrick, men Fergie vil næppe eksperimentere i en knockout-kamp i Champions League.

Vi vinder 2-0.

Chris
Gæst

« Svar #2059: 04 Mar 2008, 18:47 »

Min spådom lyder: 3-0 til United. Målscorere: Giggs, Cristiano og Rooney.

Red love
Gæst

« Svar #2060: 04 Mar 2008, 19:11 »

Det eneste jeg for alvor er nervøs for før aftenens kamp er Juninho's sparketeknik, hvis han har en af de dage hvor han rammer den perfekt, kan det altså blive uhyggeligt.. Men sker det ikke, ja så har jeg svært ved at se hvordan det skulle kunne gå galt.. Vi bør være KLART bedre, og specielt når det er Europæisk aften på Oldtrafford, det plejer heller ikke ligefrem at få hvores niveau til at falde.

Til opstillingen synes jeg vi bør køre en 4-4-2 med den gamle garde. Det vil sige Scholes og Giggs med fra start, hvilket vil give sorteper til Anderson og Nani. Udfra det, at hvis Scholes og Giggs for alvor skal bevise deres værd i den her sæson så skal det være i sådan nogle kampe som den i aften, og de bår have kapaciteten til at gøre det, det håber jeg i hvertfald.

arsenalistic
Manager

« Svar #2061: 04 Mar 2008, 19:33 »

Jeg tror Lyon vinder 1-0 på mål af Benzema.

Go you Gunners!

Cencur
Manager

« Svar #2062: 04 Mar 2008, 19:58 »

1-2

C.Ronaldo 5'
Benzema 87'
Junihno (pen.) 90' + 5

Begået af Evra Smiley - Og det er ikke bare lort jeg lukker ud. Har oddset på resultatet Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Chris
Gæst

« Svar #2063: 04 Mar 2008, 19:59 »

Arj, penge ud af vinduet hva'?

Cencur
Manager

« Svar #2064: 04 Mar 2008, 20:01 »

Faktisk ikke... Det er bonustillæg fra bwin. Så jeg taber i princippet ikke. Derfor har jeg også oddset på Chelski - Grækerne til at spille X, det samme med Sevilla og Fenerbache, og Milan til at vinde med 2 over Arsenal Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

United-styrer
Gæst

« Svar #2065: 04 Mar 2008, 20:08 »

Det blev femmandsmidtbanen:

Van der Sar

Brown-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-Carrick-Fletcher-Anderson-Nani

Rooney

Noget overraskende i mine øjne. Specielt at der ikke er fundet plads til Scholes, når vi har tre mænd på midten. Men det gik godt mod Arsenal med samme opstilling, så lad os krydse fingre og håbe på det bedste.

UNITED!

ManUtd83
Manager

« Svar #2066: 04 Mar 2008, 20:44 »

Jeg fryger ligledes Juninhos frispark, men bestemt også Benzemas teknik, speed og talent. 4-5-1'en synes jeg egentlig er ret offensiv, men er glad for at se Carrick og Fletch på banen. Carrick er lidt en personlig favorit, mens Fletchers løbepensum er fantastisk.

njandersen
Gæst

« Svar #2067: 04 Mar 2008, 21:12 »

De spiller dem jo ud af banen, spørgsmål om tid før Utd scorer.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2068: 04 Mar 2008, 21:27 »

Der var den der!!!

SÅDAN CRISTIANO! Opstemt

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #2069: 04 Mar 2008, 21:29 »

FUCKING NIIIIICE ! Smiley

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010