home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590812 gange)
Chris
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1935: 18 Feb 2008, 18:50 »

Og hvad skulle han ellers gøre? Han har næsen vendt mod sit eget mål, og tager han bolden ned til fødderne risikerer han at blive tacklet farligt tæt på eget mål. Det er superflot arbejde, og det ser lækkert ud.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #1936: 19 Feb 2008, 11:38 »

mener heller ikke at nani kunne ha gjort så meget andet... self kunne han jo have taget den ned og løbet med den, men ændrer da ikke det store...
Arsenal spilleren burde til gengæld bare have skærmet bolden istedet for at prøve og lave en tackling i hofte højde... er mest rystet over at han ikke fik gult for den tackling..

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1937: 19 Feb 2008, 12:48 »

jeg tror man skal passe på med at være alt alt for optimistiske i forhold til sejren over Arsenal og så videre resten af sæsonen...for vores form var, indtil i lørdags, ikke for god, og derfor skal de dejlige knægte vise det over en længere periode (gerne resten af sæsonen), at de har det som skal til for at hente trofæer!

I visse kredse er der allerede snak om 3 trofæer i år. Synes lidt det er at overdrive og smide med lort. En treble opstår ikke på et tidspunkt, hvor der er så meget udskiftning. javist javist - vi har mange som har spillet sammen længe, men prøv at bedøm ud fra følgende statements om spillerne:

Målmænd:
- Faktum er, at Van der Sar er på vej nedad, og jeg synes ikke længere han er den rette mand. Han har masser af rutine, men er det nok til at vinde 3 trofæer?

Forsvar:
- Neville er for gammel, Wes Brown på grænsen til holdet, og har en usikker fremtid. O'Shea er ikke god nok. Vi har et stærkt forsvar, som har spillet sammen et stykke tid, men reserverne er unge (Pique, Simpson) eller gamle (Neville, Silvestre) eller bare ringe (O'Shea)

Midtbanen:
- de vi vandt i 99 var det med Europas bedste midtbane - de var aldersmæssigt meget meget modne, og havde stort talent. Giggs og Scholes er stadig tilbage fra dengang, men det er immervæk snart 10 år siden, og netop de to virker efterhånden lidt gamle, men har forhåbentlig stadig det der skal til. På den anden side, så har vi en fantastik talentfuld midtbane med Fletcher, Anderson, Ronaldo, Nani, og de mere rutinerede Carrick og Hargreaves. Helt sikkert en midtbane som jeg vurderer stærkere end i 99 på bredden. Men det kræver at de leverer som i Lørdags mod Arsenal i hver kamp. Giver sig helt ud i alle kampe!

Angreb:
- Saha, Rooney og Tevez. Et stærkt angreb, som scorer mål. Saha er bare alt for skadet. Rooney og Tevez er super gode sammen, og kan blive vigtige. Rooney især skal score en del flere mål i resten af sæsonen. Derudover har vi et talent i Wellbeck, som dog ikke bør betegnes som en reel mulighed i angrebet endnu.

SAmmenlagt:
- vi har på mange punkter et hold som matcher dengang, men jeg mener at vi har en del som enten er for gamle eller for urutinerede endnu. De unge har vist vejen indtil nu, og gjort det over forventning - særligt i lørdags, men samtidig så venter der mange af de kampe fra nu af, og i resten af sæsonen. Derfor skal der være skarphed, og de skal spille op til deres bedste. Unge spillere er mere tilbøjelige til at svinge i form over en sæson, og jeg håber derfor at Giggs sætter sig selv et niveau, helst to, op - for hans præstation sammen med Scholes kan være meget vigtig. Ingen tvivl om at SAF har givet dem stor tillid, men de skal også fortjene det.

Samtidig er der mange nye stadigvæk. Vi skal have dem spillet ind, og så tror jeg at vi til næste år kan levere noget rigtig fint, for potentielt, så er vi et kommende storhold. Og jeg håber da vi vinder 3 trofæer, men tror reelt set på, at vi kan vinde 1-2, hvis vi leverer fra nu af...Arsenal er foran, og har teten, og i CL kan vi løbe ind i en lang svær rute mod finalen. I FA-cuppen ligger Chelsea og lurer...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1938: 19 Feb 2008, 12:56 »

jeg tror man skal passe på med at være alt alt for optimistiske i forhold til sejren over Arsenal og så videre resten af sæsonen...for vores form var, indtil i lørdags, ikke for god, og derfor skal de dejlige knægte vise det over en længere periode (gerne resten af sæsonen), at de har det som skal til for at hente trofæer!

I visse kredse er der allerede snak om 3 trofæer i år. Synes lidt det er at overdrive og smide med lort. En treble opstår ikke på et tidspunkt, hvor der er så meget udskiftning. javist javist - vi har mange som har spillet sammen længe, men prøv at bedøm ud fra følgende statements om spillerne:

Målmænd:
- Faktum er, at Van der Sar er på vej nedad, og jeg synes ikke længere han er den rette mand. Han har masser af rutine, men er det nok til at vinde 3 trofæer?

Forsvar:
- Neville er for gammel, Wes Brown på grænsen til holdet, og har en usikker fremtid. O'Shea er ikke god nok. Vi har et stærkt forsvar, som har spillet sammen et stykke tid, men reserverne er unge (Pique, Simpson) eller gamle (Neville, Silvestre) eller bare ringe (O'Shea)

Midtbanen:
- de vi vandt i 99 var det med Europas bedste midtbane - de var aldersmæssigt meget meget modne, og havde stort talent. Giggs og Scholes er stadig tilbage fra dengang, men det er immervæk snart 10 år siden, og netop de to virker efterhånden lidt gamle, men har forhåbentlig stadig det der skal til. På den anden side, så har vi en fantastik talentfuld midtbane med Fletcher, Anderson, Ronaldo, Nani, og de mere rutinerede Carrick og Hargreaves. Helt sikkert en midtbane som jeg vurderer stærkere end i 99 på bredden. Men det kræver at de leverer som i Lørdags mod Arsenal i hver kamp. Giver sig helt ud i alle kampe!

Angreb:
- Saha, Rooney og Tevez. Et stærkt angreb, som scorer mål. Saha er bare alt for skadet. Rooney og Tevez er super gode sammen, og kan blive vigtige. Rooney især skal score en del flere mål i resten af sæsonen. Derudover har vi et talent i Wellbeck, som dog ikke bør betegnes som en reel mulighed i angrebet endnu.

SAmmenlagt:
- vi har på mange punkter et hold som matcher dengang, men jeg mener at vi har en del som enten er for gamle eller for urutinerede endnu. De unge har vist vejen indtil nu, og gjort det over forventning - særligt i lørdags, men samtidig så venter der mange af de kampe fra nu af, og i resten af sæsonen. Derfor skal der være skarphed, og de skal spille op til deres bedste. Unge spillere er mere tilbøjelige til at svinge i form over en sæson, og jeg håber derfor at Giggs sætter sig selv et niveau, helst to, op - for hans præstation sammen med Scholes kan være meget vigtig. Ingen tvivl om at SAF har givet dem stor tillid, men de skal også fortjene det.

Samtidig er der mange nye stadigvæk. Vi skal have dem spillet ind, og så tror jeg at vi til næste år kan levere noget rigtig fint, for potentielt, så er vi et kommende storhold. Og jeg håber da vi vinder 3 trofæer, men tror reelt set på, at vi kan vinde 1-2, hvis vi leverer fra nu af...Arsenal er foran, og har teten, og i CL kan vi løbe ind i en lang svær rute mod finalen. I FA-cuppen ligger Chelsea og lurer...

Dejligt at se en realistisk Man U fan Wink

Jeg vil faktisk gerne give dig ret på alle punkterne.. Van der Sar er efterhånden ved at være gammel, og i næste sæson kommer han til at ligne Lehmann. Spørgsmålet er så om Kuzzzzzzack er god nok til at overtage posten, eller om han satser på en af jeres unge keepere (jeg kan aldrig huske om Man U har Foster eller Carson...).

Mht. forsvaret, vil jeg igen give dig ret. Ferdinand, Vidic og Evra er stærke på posten, men det varer ikke længe før I skal have en ny højre back. Reserverne har jeg ikke set nok til at kommentere.

Midtbanen er som du siger ufattelig stærk, på papiret. Indtil videre har hverken Anderson, Nani eller Hargreaves imponeret mig synderligt meget, da de kun har haft enkelte kampe, hvor de virkelig var på toppen. Men med Ronaldo som supplement til dem, så er fremtiden på Man Utd's midtbane utrolig god. Giggs og Scholes holder heller ikke ret meget længere, men til den tid kan de unge godt løfte arven.

Angrebet synes jeg er mere svagt end du siger. Rooney og Tevez er begge utrolig gode spillere, men Saha som eneste reserve, er slet slet ikke godt nok. Det er set mange gange før at man har 2-3 angribere skadet, og hvad står I så med? Arsenal har flere gange haft især Van Persie skadet, men også Henry var skadet samtidig, og Eduardo har også været skadesplaget. Heldigvis har Adebayor kunne klare jobbet alene, men ville ...Wellbeck kunne klare det for Man U, hvis Rooney, Tevez og evt. Saha blev skadet?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1939: 19 Feb 2008, 14:20 »

@Hawkins

Jeg synes heller ikke vi står så stærkt i forhold til skader i angrebet - det var mere myntet på, at vores spillerstyrke foran er god. Desuden ahr Rooney været skadet 2 gange i denne sæson, og jeg tror ikke han bliver det mere af netop denne grund. Tevez er stærk, og har sjældent været skadet i sin karriere indtil nu, mens modsat kan siges om Saha. Ingen tvivl om, at vi mangler en angriber mere, men hvis Manucho kommer hjem til næste år, så er jeg mere rolig. Desuden har vi flere unge end Wellbeck, og jeg mener at United er en klub som bør satse på eget arbejde talentmæssigt. Vi skal stadig have britter på holdet, og derfor må spillere jo komme ind. Der var heller ikke mange som troede på Giggs da han var 17, men han tog venstrekanten lynhurtigt, og har siden været en af de bedste på den plads gennem mange år, og 740 kampe for United taler for sig selv.

Men at du ikke mener at hverken Anderson, Nani eller Hargreaves har imponeret, forstår jeg ikke. Anderson har de to gange vi har spillet mod Arsenal, totalt taget pynten af Fabregas og Flamini/Gilberto. Han har speed, skudstyrke, fightervilje, og er blot 19. Han var tiltænkt en reserve-rolle, men nu har han startet samtlige kampe mod de større hold. Respekt

Hargo har været meget skadet, og jeg er tilbøjelig til at give dig ret i, at han mangler at slå igennem for United. Jeg tror dog at det kommer!

Nani spillede fantastisk i lørdags, og har gennem sæsonen vist rimeligt gode takter - deribland 3 assist i CL, hvilket sætter ham på top 10. Det synes jeg er helt accepteret og meget fint. Han bliver bedre og bedre.

På mål har vi Van Der SLØV, og som du skriver - Kuzzzzzak...men vi har en glimrernde målmand i Ben Foster, som er fremtidens mand på landsholdet tror jeg, og i United. Han har stået fantastisk sidste år, og var uheldig at løbe ind i en skade. Han får derfor også chancen for at vise hvad han duer til i næste sæson!

SirToby
Manager

« Svar #1940: 19 Feb 2008, 14:51 »

Van der Sar bliver aldrig så ringe som Lehmann. Hans rutine er fuldstændig sindssyg enorm, og i Champions League kan han være vigtig. Ham kan jeg godt lide.

Jeg synes, I er forkert på den på mange punkter. Forsvaret kan vi ikke klage over. Vidic og Ferdinand (en englænder, wow) er næsten altid at finde i midterforsvaret (altså ingen skader), og her gør de det jo godt. Bedre end nogen anden. Venstre backen findes heller ikke bedre - yderligere kommentar burde være unødvendig. Neville og Brown (begge englændere, wow) på højre backen er også klasse. Brown har leveret varen, hvilket Neville også altid har gjort. Så har vi O'Shea (en briter, wow) som back-up, og det kan simpelthen ikke være utilfredsstillende.

Giggs, Anderson, Scholes, Ronaldo, Fletcher, Hargreaves, Carrick, Nani (fem britere, wow). Jeg overvejer ikke at skrive mere; de taler for sig selv.

Wayne Rooney og Carlos Tevez (en englænder, wow) er begge de sejeste typer i sammenligning med andre. De kæmper og kæmper, kan score og lægge op til mål. Louis Saha viser næsten altid, hvilke evner han har. Han skal helt sikkert have noget spilletid, for han er god.

Jeg klager ikke over den nuværende trup.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1941: 19 Feb 2008, 15:26 »

@SirToby:

Jeg klager heller ikke. Jeg så kampen i lørdags, og efter at have fulgt United siden 92, så er jeg ikke bleg for at sige, at den kamp ligger helt i top over, hvad jeg har set. De spillede hurtigt, fuldbane-pres, og sikker defensiv! Jeg mener faktisk, hvilket jeg ikke fik sagt tydeligt nok før, at dette united-hold kan overgå 99 drengene, men at det her hold er ungt, og derfor skal man bevare fødderne på jorden og kontinuerligt arbejde hårdt for at blive bedre! Med så meget boldtalent i truppen, så er det meget positivt for fremtiden.

Jeg mener stadig godt at vi kan forbedre os på nogle punkter. Effektiviteten er ikke altid i top f.eks., og vores målmand hører altså ikke til de bedste længere, og vi bør derfor overveje andre muligheder. Til gengæld var der ingen brok over antallet af britter på holdet. Jeg er meget tilfreds med bestanddelen. Særligt i forhold til Chelsea, Liverpool og især Arsenal.

Meget rart desuden, at vi ikke er så afhængige af Ronaldo, som jeg frygtede

SirToby
Manager

« Svar #1942: 19 Feb 2008, 15:31 »

Til gengæld var der ingen brok over antallet af britter på holdet. Jeg er meget tilfreds med bestanddelen. Særligt i forhold til Chelsea, Liverpool og især Arsenal.

Det var heller ikke, fordi du havde sagt det, at jeg skrev det. Nu da jeg alligevel skulle køre igennem truppen, kunne jeg lige så godt blære mig med Manchester Untied-spillernes nationaliteter.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1943: 19 Feb 2008, 15:44 »

Jeg er som Liverpool fan meget skræmt over den styrke United viste .. Det er et hold der kan gå hen og vinde mange trofæer desværre. De skal beholde den gode moral og deres forståelse på banen bliver bare bedre og bedre. Grundstammen på holdet er desuden også god. Et hold der med årene kun kan blive bedre. Alex bruge mange penge, men man må sige det er givet godt ud. Respekt herfra.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Chris
Gæst

« Svar #1944: 19 Feb 2008, 16:12 »

Jeg synes Toby har fat i den lange ende. Jeg er desuden også enig i at van der Sar er en fremragende målmand, som viser sikre hænder og har en uvurderlig rutine.

Red love
Gæst

« Svar #1945: 20 Feb 2008, 01:15 »

Uniteds trup: Van der Sar, Kuszczak, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, O'Shea, Simpson, Pique, Park. Hargreaves, Carrick, Scholes, Anderson, Nani, Eagles, Ronaldo, Rooney, Tevez, Giggs, Saha.

Skal blankt erkende med at jeg efter hans seneste præstation havde regnet med fletcher om ikke startede inde, så dog var med i truppen til sådan en kamp.. F.eks. Kunne jeg godt tænke mig at have bytte ham ud med park, eller Eagles. Men okay, jeg har nu stadig fuld tiltro til at det nok skal gå alligevel

United-styrer
Gæst

« Svar #1946: 20 Feb 2008, 07:14 »

Indtil videre har hverken Anderson [...] imponeret mig synderligt meget

Jeg ved godt, at det her er usagligt, og beklager på forhånd, men: Hahahahaha!

Så er det altså, fordi du ikke har set ret mange kampe, for Anderson har spillet formidabelt gennem hele sæsonen, og har stort set ikke haft en dårlig kamp. Absolut en af Premier Leagues bedste midtbanespillere i denne sæson.

Til gengæld giver jeg dig ret mht. Nani, som ikke har været god i særlig mange kampe. Hargreaves har til gengæld spillet fint uden at være spektakulær, men det er jo hans spillestil.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1947: 20 Feb 2008, 10:36 »

Jeg ved godt, at det her er usagligt, og beklager på forhånd, men: Hahahahaha!

Så er det altså, fordi du ikke har set ret mange kampe, for Anderson har spillet formidabelt gennem hele sæsonen, og har stort set ikke haft en dårlig kamp. Absolut en af Premier Leagues bedste midtbanespillere i denne sæson.

Til gengæld giver jeg dig ret mht. Nani, som ikke har været god i særlig mange kampe. Hargreaves har til gengæld spillet fint uden at være spektakulær, men det er jo hans spillestil.

Undskyld på forhånd, men så vil jeg være lige så usaglig og sige at det kan være at du stiller lavere krav til en Man Utd spiller, end jeg stiller til en Arsenal spiller Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1948: 20 Feb 2008, 11:45 »

Undskyld på forhånd, men så vil jeg være lige så usaglig og sige at det kan være at du stiller lavere krav til en Man Utd spiller, end jeg stiller til en Arsenal spiller Peace

Er ldit enig der Hawkinz. At kalde Anderson for en af de bedste midtbanespillere i denne sæson er voldsomt som statement. Til gengæld vil jeg mene, og her bør du vel give mig ret - i de to opgør med Arsenal har Anderson overstrålet ham, som jeg betegner som en af de bedste midtbanespillere, nemlig Fabregas. Smiley

Anderson mangler stadig en del, og det er jeg sikker på at både han og Ferguson er opmærksomme på. Smiley

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1949: 20 Feb 2008, 11:50 »

Heeej.. vil lige høre om der er nogen der skal se United mod Lyon i aften..

Skriv hvis i skal..

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010