home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590842 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1905: 16 Feb 2008, 20:59 »

*Føjer linket til bogmærker*

Jeg tror ikke på, at jeres spillere ikke for alvor ville det i dag. Vi var bare et langt bedre hold på dagen. Mange af jeres spillere, såsom Bendtner, Hoyte, Lehmann, Traore og især Gilberto, burde jo ellers være sultne efter at bevise deres værd, så jeg tror såmænd ikke, der var problemer med motivationen.

Den er din, hvis i vinder den kamp Wink

Motivationen var ikke eksisterende i dag. Dog kan den jo være forsvundet, når spillerne der kan spille bold, skulle trækkes med dem du nævner der.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 21:01 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #1906: 16 Feb 2008, 20:59 »

Hvem var efter jeres mening banens bedste i dag?

Jeg har fem kandidater: Anderson, Carrick, Nani, Evra og Fletcher.

Ud af disse vil jeg nok foretrække Anderson. Det var en skam, han ikke fik scoret, for han er simpelthen så god. Han fik Fabregas til at ligne en meget middelmådig spiller.

I det hele taget har Anderson været et fantastisk køb. Han kan blive ufattelig god (selvom han lige nu allerede er en af verdens bedste), og bør efterhånden være selvskrevet til startopstillingen.

njandersen
Gæst

« Svar #1907: 16 Feb 2008, 21:02 »

Synes Nani var banens bedste spiller idag.. Alt hvad han gjorde var genialt.. Specielt han lille løb med bolden på hovedet, hvorefter satanerne prøvede at save ham ned..  En anden der havde en god dag (havde de jo alle) var Carrick.. Fantastiske afleveringer konstant!

arsenalistic
Manager

« Svar #1908: 16 Feb 2008, 21:04 »

Synes Nani var banens bedste spiller idag.. Alt hvad han gjorde var genialt.. Specielt han lille løb med bolden på hovedet, hvorefter satanerne prøvede at save ham ned..  En anden der havde en god dag (havde de jo alle) var Carrick.. Fantastiske afleveringer konstant!

Ja han var virkelig god i dag. Anderson var dog også rigtig god. Dog skal man ikke ligge for meget i at han bremsede Cesc, der nu i et godt stykke tid, har spillet en del under niveau.

Go you Gunners!

SirToby
Manager

« Svar #1909: 16 Feb 2008, 21:08 »

Fergie var først og fremmest den bedste uden for banen. Man havde vel forventet Ronaldo i stedet for Nani (eller Park), Scholes i stedet for Anderson, Tevez i stedet for en eller anden. Men han valgte anderledes og gav det pote eller hvad - det gjorde det vist!

Kandidater i mine øjne til MoM:

Nani er med to flotte assist og en scoring helt klart en kandidat.

Carrick med et assist og konstant fantastisk overblik.

Evra var total aggressiv, specielt i første halvleg, og var god frem ad banen.

Fletcher var god med to kasser, og generelt var han også god.

Rooney var fantastisk som enlig angriber, og han skulle nok have scoret et par ekstra mål. Specielt kunne det have været et af de bedste mål længe, hvis han havde scoret på Fletchers oplæg.

Og selvfølgelig Anderson. Han erobrede bolde og var udfordrende. Man kan da tydeligt se, at han har talent.

Hvem vælger man ud fra disse? Jeg ved det ikke.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 21:10 af SirToby » Logged

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #1910: 16 Feb 2008, 21:09 »

synes at det enten nani eller anderson der var banens bedste i dag, kan ikke udpege én af dem, de var begge fantastiske Smiley

GF <3

Red love
Gæst

« Svar #1911: 16 Feb 2008, 23:49 »

Hvem var efter jeres mening banens bedste i dag?

Jeg har fem kandidater: Anderson, Carrick, Nani, Evra og Fletcher.
Nani og anderson var ganske godt spillende, og jeg er ganske rolig i forhold til når scholes, og Giggs går på pension, når vi har dem til at tage over..

Men jeg er simpelthen nød til at sige Darren Fletcher, er jeg den eneste der bare dybt elsker den mand?

Ikke mange kampe han har fået i år, og ja jeg ved godt vi urimeligt godt besat på hans plads, men hvis man kunne bruge ham bare lidt mere, så ville det glæde mig.. Hans hjerte til spillet, og hans evne til at give det hele i ALLE dueller, er helt enestående. Også derfor at han på trods af hans beskedne højde laver 2 hovestødskasser i dag, fordi han VIL først på bolden.

Ganske imponerende at han i en kamp, hvor han virkelig skal vise sit værd, formår at at levere sådan en indsats her. Som jeg ser der var han ubetinget den bedste United mand i dag.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1912: 17 Feb 2008, 04:28 »

Super kamp af United uden Ronaldo og Tevez.
Må sige at Fletcher spillede sit livs kamp for United. Skal det virkelig være hans gennembrud? Hvor man alvorligt kan regne ham som en spiller der kan gøre en forskel eller var det bare en once-in-a-lifetime performance. Opstemt
Nani og Anderson var bare suveræne. Smiley

Men det sjoveste idag var at Adebayor fik gult for film i feltet.
HAHA! Til alle de Arsenal-freaks der er efter Ronaldo for at filme.
Get of your high horses.

Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 04:52 af Jimmi.Pop » Logged

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1913: 17 Feb 2008, 05:05 »

Nani og anderson var ganske godt spillende, og jeg er ganske rolig i forhold til når scholes, og Giggs går på pension, når vi har dem til at tage over..

Men jeg er simpelthen nød til at sige Darren Fletcher, er jeg den eneste der bare dybt elsker den mand?

Ikke mange kampe han har fået i år, og ja jeg ved godt vi urimeligt godt besat på hans plads, men hvis man kunne bruge ham bare lidt mere, så ville det glæde mig.. Hans hjerte til spillet, og hans evne til at give det hele i ALLE dueller, er helt enestående. Også derfor at han på trods af hans beskedne højde laver 2 hovestødskasser i dag, fordi han VIL først på bolden.

Ganske imponerende at han i en kamp, hvor han virkelig skal vise sit værd, formår at at levere sådan en indsats her. Som jeg ser der var han ubetinget den bedste United mand i dag.

Er bare slet ikke enig.
Fletcher er en middelmådig spiller, der har, som jeg har skrevet i indlægget ovenover, spillet sit livs kamp.
Hvis det er fordi han er blevet så god og dette er hans niveau, så er det super.

Men tvivler stærkt på det.
Ved hans normale niveau laver han dumme frispark, som han også gjorde idag, og han smider hele tiden bolden væk.
Ham og Park er ikke på niveau til United.
Park er bare en kommerciel gimmick til fansne fra Asien. Smiley
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 05:09 af Jimmi.Pop » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #1914: 17 Feb 2008, 09:44 »

Jeg er ovenud lykkelig ! Manchester United formår at:

1. Gå videre til kvart-finalerne
2. Spare spillere til vigtig ChL-kamp
3. Ydmyge Arsenal og give dem et psykologisk slag
4. Give sig selv og tilhængerne et boost
5. Vise at holdet ikke er afhængig af Cristiano Ronaldo - næsten det vigtigste

Kandidater i mine øjne til MoM:

Nani er med to flotte assist og en scoring helt klart en kandidat.

Carrick med et assist og konstant fantastisk overblik.

Evra var total aggressiv, specielt i første halvleg, og var god frem ad banen.

Fletcher var god med to kasser, og generelt var han også god.

Rooney var fantastisk som enlig angriber, og han skulle nok have scoret et par ekstra mål. Specielt kunne det have været et af de bedste mål længe, hvis han havde scoret på Fletchers oplæg.

Og selvfølgelig Anderson. Han erobrede bolde og var udfordrende. Man kan da tydeligt se, at han har talent.

Ud af dem her ville jeg sige Nani, Fletcher eller Carrick. Nanis 2 assist og ene mål siger vidst alt. Og den måde han driller og håner Justin Hoyte på - uuuh ha det er altså noget der varmer mit hjerte ! Arsenal spillerne kunne vidst ikke lide det til gengæld.
Fletcher var hele tiden i hælene på modstanderen, lavede de rigtige tacklinger og frispark. Og så var der selvfølgelig de to mål også. De må være dejligt for sådan en bænkevarmer at få vist hvad han dur til.
Carrick lavede da nok dagens aflevering til Nani. Det var virkelig høj høj klasse, og han kunne have fået en assist mere, hvis Saha havde fået bolden ordentligt med.

Synes også Park og Wes Brown skal nævnes. God arbejdsindsats og de sad også tæt på Arsenals spillere konstant!

Nu gælder det så Lyon med friske ben på Hargreaves, Scholes, Ronaldo og Giggsy! De har lige tabt til Le Mans, så jeg forventer mindst en uafgjort på udebane.

United-styrer
Gæst

« Svar #1915: 17 Feb 2008, 10:07 »

Må sige at Fletcher spillede sit livs kamp for United.

Nej, det gjorde han bestemt ikke. Fletcher spillede sit livs kamp i 7-1-sejren mod Roma i fjor. Jeg har nærmest aldrig set en central midtbanespiller være så god, som han var i den kamp.

Jeg er som Red Love også rigtig glad for Fletcher, og det, han har, som jeg savner hos mange af vores andre midtbanespillere, er viljen til at komme ind i feltet.

Vi ser alt for tit, at vores indlæg bliver ufarlige, fordi vi har for få mand i feltet, mens der står fem-seks spillere udenfor. Fletcher går med ind, og vi så i dag, hvor effektivt det kan være. Flot, flot kamp.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #1916: 17 Feb 2008, 10:35 »

Fletcher har hvad der skal til for at spille på midtbanen i united.
han er slet ikke så ringe. det kan godt være carrick og scholes er bedre?
men scholes er nok ikke langt fra sin pension, og så synes jeg united er godt dækket ind med fletcher.
- det ville dog ik gøre noget hvis man hentede en klasse midtbane til, en med samme spillestil som xavi eller gerrard,

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

United-styrer
Gæst

« Svar #1917: 17 Feb 2008, 10:58 »

men scholes er nok ikke langt fra sin pension, og så synes jeg united er godt dækket ind med fletcher.
- det ville dog ik gøre noget hvis man hentede en klasse midtbane til, en med samme spillestil som xavi eller gerrard,

En midtbanespiller til? Vi har fem fantastiske spillere til to pladser. Anderson er selvskrevet til den ene, hvorfor Fletcher, Carrick, Hargreaves og Scholes skal kæmpe om én plads. Det er et kæmpe luksusproblem.

Nej, United skal ikke have en ny midtbanespiller. Vi er i den grad dækket ind.

Efter kampen i går ser jeg helst denne midtbane mod Lyon:

Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 11:01 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #1918: 17 Feb 2008, 11:03 »

Haha nej midtbanen er da det sted vi er stærkest dækket ind, og i forvejen synes jeg næsten vi har for mange. Se bare på hvor lidt Fletcher egentligt har spillet i denne sæson, og hvor meget har han været klar. Selv mens Scholes har været ude har der været massere af folk til den centrale midt. Ved heller ikke helt hvad du mener med Xavi eller Gerrard - de har da langt fra samme spillestil. Vi har allerede gode boldfordelere i Scholes og Carrick, og gode løbere og tacklere i Hargreaves og Fletcher.
Hvis Man United endelig skulle hente noget var det en fløj mere. Når Giggs stiller støvlerne har vi pt. kun Cristiano, Nani og Park, hvilket ikke er nok.

Niko
Gæst

« Svar #1919: 17 Feb 2008, 11:10 »

Selvom jeg ikke er United fan, kan jeg vel godt komme med mit lille besyv. Jeg synes du har fuldstændig forkert i den sammenhæng. Uniteds styrke er klart deres formidable midtbane, som består af ca. 10 mænd, hvis man også tæller reserver med.

Der er ikke mange hold, som kan prale af at have spillere som Owen Hagrewes (?) på bænken. Samt at have spillere som Nani og Giggs på venstrefløjen. Hvis United skal have noget, skal det være en ydmyg reserve til Ronaldo, der vil finde sig i at sidde på bænken.

Cesc.

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010