home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590866 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1860: 14 Feb 2008, 13:14 »

Pt har Manchester United 5 kompente mænd til den centrale midt bane (Scholes, Hargreaves, Anderson, Carrick og Fletcher), men der er naturligvis kun plads til 2 af dem ad gangen. Hvilken konstallation ser  helst på midtbanen mod Arsenal ? Begrund dit svar Smiley

Jeg ser helst Scholes + Carrick. Scholes er simpelthen stadig verdensklasse. Han har fantastiske afleveringer, et ok skud og den rutine vi skal bruge mod så stærkt et hold som Arsenal.
Carrick kan lidt i begge ender af banen. Mod City så vi at han kan afslutte, men han er også dygtig til pasningsspillet, han løber langt og er en udmærket tackler.

Håber på denne opstilling mod Arsenal

Van der Saar
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs
Tevez-Rooney

For mig afhænger det meget af modstanderen, og hvorvidt vi er på hjemme- eller udebane.

Jeg forstår dog ikke dem, der ikke vil have Anderson med. Han er uden tvivl vores bedste centrale midtbanespiller pt. Den eneste, der for alvor forsøger at skabe noget (eller måske bare den eneste, der kan) og den eneste, der sætter tempo. Vi har set i flere kampe, hvor han er startet ude og kommet ind, at vi har været langt farligere med ham på banen.

Scholes spillede fremragende i sin comebackkamp efter skaden, men siden har han været en skygge af sig selv. Derfor mener jeg ikke, at han bør spille lige nu, men han skal selvfølgelig få sine chancer.

Så er det Carrick vs. Hargreaves til den anden plads. I svære ude- og hjemmekampe mener jeg, at vi bør bruge Hargo. Dvs. samtlige knockout-kampe i CL samt FA Cup-kampen mod Arsenal lørdag. Det skyldes, at han er en bedre skraldemand, og så kan Anderson samtidig få mere frihed til at folde sig ud offensivt.

I kampe, hvor vi har bolden meget og skal være spilstyrende, bør vi bruge Carrick, da han er vores bedste spilfordeler.

ManUtd83
Manager

« Svar #1861: 14 Feb 2008, 13:23 »

Ja tror vidst alle kan blive enige om at det skal være en kombination af Anderson/Scholes + Hargreaves/Carrick. Fletcher må altså indse at han er reserve. Jeg synes godt nok at Scholes er ligeså god offensivt som Anderson er pt. men Anderson udvikler sig uden tvivl til en bedre boldspiller. Vi skal også huske på, at vi i morgen skal skabe kampen, fordi en uafgjort bare vil give omkamp. Det ville være rigtig dumt i sådan en travl periode + det bliver på deres hjemmebane. Derfor Scholes/Carrick.

United-styrer
Gæst

« Svar #1862: 14 Feb 2008, 13:25 »

Ja tror vidst alle kan blive enige om at det skal være en kombination af Anderson/Scholes + Hargreaves/Carrick. Fletcher må altså indse at han er reserve. Jeg synes godt nok at Scholes er ligeså god offensivt som Anderson er pt. men Anderson udvikler sig uden tvivl til en bedre boldspiller. Vi skal også huske på, at vi i morgen skal skabe kampen, fordi en uafgjort bare vil give omkamp. Det ville være rigtig dumt i sådan en travl periode + det bliver på deres hjemmebane. Derfor Scholes/Carrick.

Jeg synes ikke, det er realistisk at tro på, at United vil skabe kampen lørdag. Det bliver altid nogle intense kampe uden særlig poleret spil. Slaget skal vindes på midtbanen, og her skal Hargreaves sætte sig igennem og sparke lidt til Cesc.

Og hvad angår Anderson/Scholes har vi åbenbart set forskellige kampe, for i de kampe, jeg har set (95 pct. af vores kampe i denne sæson), har Anderson tydeligt bevist, at han bør være over Scholes i hierarkiet netop nu.

Det er selvfølgelig en skam at bænke en klublegende (og en af mine personlige favoritter) som Scholes, specielt efter hans fænomenale sæson i fjor, men jeg synes kun, han har levet op til sit vanlige niveau i to-tre kampe i løbet af sæsonen.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 13:27 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #1863: 14 Feb 2008, 14:03 »

, men jeg synes kun, han har levet op til sit vanlige niveau i to-tre kampe i løbet af sæsonen.

Hvor meget mere end 2-3 kampe har han spillet  Huh ?

United-styrer
Gæst

« Svar #1864: 14 Feb 2008, 19:25 »

Hvor meget mere end 2-3 kampe har han spillet  Huh ?

Han har i alt spillet 16 kampe i sæsonen, heraf 13 (alle fra start) i Premier League. Så en del flere, vil jeg sige.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #1865: 14 Feb 2008, 22:46 »

Scholes og Anderson skal spille sammen i weekenden, synes Carrick skal have pause efter masser af kampe, og Hargreaves ikke er manden til denne kamp. Derimod har Paul og Anderson styrker i offensiven og det kan blive afgørende.
UNITED VINDER 2-0
1. halvleg 0-0
2. halvleg Ronaldo og Ronaldo 2-0
Come on United

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1866: 14 Feb 2008, 22:51 »

Mmh... Owen ville sikkert ellers tage sig kærligt af Cesc.. Men ja, det her er sgu ikke nemt, og specielt ikke midtbanen. Synes det er svært at finde rundt i, hvem som skal og ikke skal.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

ManUtd83
Manager

« Svar #1867: 14 Feb 2008, 22:56 »

Scholes og Anderson skal spille sammen i weekenden, synes Carrick skal have pause efter masser af kampe, og Hargreaves ikke er manden til denne kamp. Derimod har Paul og Anderson styrker i offensiven og det kan blive afgørende.
UNITED VINDER 2-0
1. halvleg 0-0
2. halvleg Ronaldo og Ronaldo 2-0
Come on United

Der tager du fejl. Scholes og Anderson en en kombination der kan bruges mod bundhold eller kampe uden betydning. Arsenal har en sprudlende offensiv og vi har brug for mindst en af Carrick og Hargreaves til at dæmme op for spillere som Hleb, Cesc, Rosicky osv osv.
Carrick er ikke den midtbanespiller der har fået flest kampe, og han startede ude mod City. Tror ham og Scholes er den rigtige kombination mod Arsenal.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1868: 14 Feb 2008, 22:58 »

Der tager du fejl. Scholes og Anderson en en kombination der kan bruges mod bundhold eller kampe uden betydning. Arsenal har en sprudlende offensiv og vi har brug for mindst en af Carrick og Hargreaves til at dæmme op for spillere som Hleb, Cesc, Rosicky osv osv.
Carrick er ikke den midtbanespiller der har fået flest kampe, og han startede ude mod City. Tror ham og Scholes er den rigtige kombination mod Arsenal.

Ja, måske. Og så med Owen på bænken, hvis Cesc føler sig for alene Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

SirToby
Manager

« Svar #1869: 14 Feb 2008, 23:15 »

Mod ikke Scholes i hvert fald starter inde med den erfaring han i hvert fald har i FA Cuppen. Der er Anderson knap så erfaren. Om det bliver Hargreaves eller Carrick ved siden af vil jeg lade være op til Fergie. Jeg kan ikke se den helt store forskel på de to.

Beat f****** Arsenal!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1870: 15 Feb 2008, 17:50 »

Anderson har ikke så megen erfaring nej, men han har jo som United-Styrer siger, spillet fremragende i de kampe han han spillet.

Jeg vil foretrække denne:

DM-----------Hargreaves----------
OMC---------Anderson-----------

Scholes på bænken, og kommer ind i pausen Smiley

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #1871: 15 Feb 2008, 17:58 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB069%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=532987

Lyder rigtig godt. Kan godt være det er billigt at gå videre på den måde, men jeg vil så gerne se arsenal slået.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1872: 15 Feb 2008, 18:02 »

Da er ders start 11 sikkert denne

---------------Lehmann----------
Eboue-----Toure---Gallas---???
------------Fabregas--Silva----
-------Flamini-------------Hleb
----------Adebayor--Eduardo--

Et hold som jeg synes Vi burde slå Smiley

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #1873: 16 Feb 2008, 18:16 »

Ronaldo helt ude af aftenens opgør. Jeg tror, at Fergie vil have holdet til at ikke være afhængige af Ronny - det har kunne se sådan ud på det seneste. Det skal blive ganske spændende.

Go United!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1874: 16 Feb 2008, 18:23 »

Synes det ser en anelse sort ud, uden Ronaldo. Men giver dig ret SirToby, Fergie vil sikkert sammen ryste holdet uden Ronaldo, og hvis de vinder, får de sikkert en masse at glæde sig over, at de nu kan vinde kampe uden den helt store stjerne. Ikke fordi de ikke kan det, men det kniber lidt.

R.I.P.

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010