home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590873 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1845: 10 Feb 2008, 20:01 »

Ved ikke helt om jeg tror på det sker - desværre. Arsenal spiller bedre end os for tiden, og jeg tror det her bliver Arsenals år i England, men at de fejler i Europa. Tror det bliver til FA Cup eller måske ChL i år for United.

Der er intet, der får mig til at tvivle på United.

Så tror du netop ikke, at vi vinder FA Cup.

United-styrer
Gæst

« Svar #1846: 10 Feb 2008, 20:12 »

Jeg var ikke tilfreds med dommeren i dag. Ronaldo skulle have straffespark, og Hamann skulle være blevet udvist. Det var inden de to scoringer. Men præstation var dog heller ikke til ret meget i dag. Fejlafleveringer gav tit City gode muligheder, og det kørte heller ikke optimalt frem ad banen.

Skuffelsen skal vaskes væk i næste weekend imod Arsenal!

Jeg kan ikke helt huske Hamanns udvisning, men Ronaldos straffespark var klokkeklart.

Men som vi spillede i dag, havde det næppe ændret noget.

Det var sæsonens måske værste indsats. Vi er nede 2-0 på hjemmebane og skaber nærmest intet i anden halvleg. Rigtig, rigtig skidt. Jeg er målløs over, at de kan præstere så dårligt på så speciel en dag.

Mange havde frygtet, at Shitty-fansene ikke ville vise respekt over for The Busby Babes. Den frygt var ubegrundet; det var United-spillerne, der ikke viste respekt.

Vi må bare komme op på hesten og videre. Intet er afgjort. Intet.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2008, 20:14 af United-styrer » Logged

SirToby
Manager

« Svar #1847: 10 Feb 2008, 20:21 »

United-Styrer har været yderst vågen og opdaget en eventuel offside på 2-0-målet. Bedøm selv.

http://www.d1g.com/video/show/?id=1769441

Der er offside, eller så står han lige præcis på linje.

ManUtd83
Manager

« Svar #1848: 10 Feb 2008, 20:24 »

Det var sæsonens måske værste indsats. Vi er nede 2-0 på hjemmebane og skaber nærmest intet i anden halvleg. Rigtig, rigtig skidt. Jeg er målløs over, at de kan præstere så dårligt på så speciel en dag.Vi må bare komme op på hesten og videre.

Jeg er fuldstændig enig. Det er da en rigtig lortet måde at vise at man husker dem på - ved at tabe til de største rivaler. Især når man ser på alt det der ellers var gjort ud af dagen, med dragter og halstørklæder til alle og stilhed og blomster og jeg ved fandeme ikke hvad - og så glemmer de fodbolden Skuffet

Sådanne præstationer får altså mig til at tvivle på om mesterskabet kommer til Manchester i år. Håber på en lille Arsenal nedtur snarligt.

United-Styrer har været yderst vågen og opdaget en eventuel offside på 2-0-målet. Bedøm selv.

http://www.d1g.com/video/show/?id=1769441

Der er offside, eller så står han lige præcis på linje.

Der synes jeg ikke er off-side, selvom det ville være rart med en undskyldning. Man kan jo heller ikke se hele feltet.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2008, 20:28 af ManUtd83 » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #1849: 10 Feb 2008, 20:33 »

Der synes jeg ikke er off-side, selvom det ville være rart med en undskyldning. Man kan jo heller ikke se hele feltet.

Det er efter 13 sekunder af videoen, og det er da Petrov får den tilbage efter at have sparket hjørnespark. Jeg synes, det ligner en offside på Petrov.

njandersen
Gæst

« Svar #1850: 10 Feb 2008, 20:37 »

Offside eller ej - det får desværre jo ikke vores point tilbage :/

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1851: 11 Feb 2008, 19:43 »

Lidt positive nyheder efter den meget triste kamp mod City.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=79664
Jeg synes personligt at dette kunne være fedt, da der virkelig er fremtid i den mand og Giggs er ved at være gammel

MagicJohnsen
Gæst

« Svar #1852: 12 Feb 2008, 03:41 »

der er ingen tvivl om det var en store skuffes at se United, spille
sådan mod City. men altså der er stadig mange kampe tilbage
hvorfor tvivl på titel nu. de er sq stadig med i kampen. ager

de tager sq 2 titel i år Liga og CL. Grin

MagicJohnsen
Gæst

« Svar #1853: 12 Feb 2008, 03:47 »

Der er intet, der får mig til at tvivle på United.

Så tror du netop ikke, at vi vinder FA Cup.

helt enig hvorfor tvivle på United. De kan jo slå de bedst hold
i verden. hvorfor ikk tro de kan tag alle tre titeler med hjem.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1854: 12 Feb 2008, 08:44 »

Hvis vi ikke vinder på onsdag over Arsenal, så tror jeg desværre, at vi kommer til at stå uden trofæer overhovedet når vi når til Juni. Det er virkelig surt, men tror ikke, at vi kan undgå at gå lidt ned, hvis vi bliver sendt ud af Arsenal på hjemmebane. Det som er skræmmende er, at vida og Rio har været så gode hele sæsonen, og så forfærdeligt ringe de sidste to kampe...der er bare blevet taget alt for meget for givet, og det skal der ændres på. Nu må de stramme sig an, og bevise, at det er Englands bedste hold!

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1855: 12 Feb 2008, 13:14 »

Det er efter 13 sekunder af videoen, og det er da Petrov får den tilbage efter at have sparket hjørnespark. Jeg synes, det ligner en offside på Petrov.

Ja det er selvfølgelig underordnet nu, men godt spottet alligevel...!  Thumbs Up

Men alt-i-alt en skidt kamp! Sir Alex plejer at være en super indpisker i pauserne, men det hjalp bare ikke denne gang... Men Rooney er tilbage imod Arsenal og med en sejr til United dér så ser det pludselig fuldstændig anderledes ud! Efterfølgende får Arsenal gummi-ben og United går hele vejen!!!   Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1856: 13 Feb 2008, 16:37 »

Hvis vi ikke vinder på onsdag over Arsenal, så tror jeg desværre, at vi kommer til at stå uden trofæer overhovedet når vi når til Juni.

Det tvivler jeg på at I gør, eftersom kampen først spilles på lørdag Wink Den bliver i øvrigt vist direkte på TV2Sport!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #1857: 13 Feb 2008, 20:52 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79752

Hold da op. Tænk hvis det også var sådani skolen Peace han er sgu en hård hund ham Fergie.

ManUtd83
Manager

« Svar #1858: 14 Feb 2008, 12:51 »

Pt har Manchester United 5 kompente mænd til den centrale midt bane (Scholes, Hargreaves, Anderson, Carrick og Fletcher), men der er naturligvis kun plads til 2 af dem ad gangen. Hvilken konstallation ser  helst på midtbanen mod Arsenal ? Begrund dit svar Smiley

Jeg ser helst Scholes + Carrick. Scholes er simpelthen stadig verdensklasse. Han har fantastiske afleveringer, et ok skud og den rutine vi skal bruge mod så stærkt et hold som Arsenal.
Carrick kan lidt i begge ender af banen. Mod City så vi at han kan afslutte, men han er også dygtig til pasningsspillet, han løber langt og er en udmærket tackler.

Håber på denne opstilling mod Arsenal

Van der Saar
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs
Tevez-Rooney

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1859: 14 Feb 2008, 13:06 »

Pt har Manchester United 5 kompente mænd til den centrale midt bane (Scholes, Hargreaves, Anderson, Carrick og Fletcher), men der er naturligvis kun plads til 2 af dem ad gangen. Hvilken konstallation ser  helst på midtbanen mod Arsenal ? Begrund dit svar Smiley

Jeg ser helst Scholes + Carrick. Scholes er simpelthen stadig verdensklasse. Han har fantastiske afleveringer, et ok skud og den rutine vi skal bruge mod så stærkt et hold som Arsenal.
Carrick kan lidt i begge ender af banen. Mod City så vi at han kan afslutte, men han er også dygtig til pasningsspillet, han løber langt og er en udmærket tackler.

Håber på denne opstilling mod Arsenal

Van der Saar
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs
Tevez-Rooney

Jeg må sige at jeg er fuldstændig enig med din opstilling!

Carrick er stærkere deffensiv og det bliver der brug for imod Arsenal... Og med Rooney tilbage så lover det godt!  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010