home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1156 1157 [1158] 1159 1160 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335141 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17355: 18 Aug 2016, 17:07 »

I har sponsoreret Mino Raiola. Et stort tillykke med det.
Ja han har sikkert fået en masse mil i lommen for sommerens tre handler  Wink
Logged


Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17356: 06 Sep 2016, 09:55 »

Er der nogle af jer der ved om der findes en Manchester United bar i London?
Logged

If you can't join them, beat them.


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17357: 12 Sep 2016, 16:40 »

Et uddrag af Uniteds årsrapport for 2015/2016: http://otp.investis.com/clients/us/manchester_united/usn/usnews-story.aspx?newsid=39247&cid=972

Lige nogle få overskrifter:
RECORD TOTAL REVENUE OF £515.3 MILLION
RECORD ADJUSTED EBITDA OF £191.9 MILLION
RECORD OPERATING PROFIT OF £68.9 MILLION

For fiscal 2017, Manchester United expect:
Revenue to be £530m to £540m. (Mon ikke den bliver større? (Trøjesalget må da alt andet lige indbringe lidt mere))
Adjusted EBITDA to be £170m to £180m

Og ellers må man sige at selvom Woodward ikke altid har gjort det lige fantastisk ved transferhandlerne (se bort fra det seneste), så må man da sige at han har formået at skabe en solid stigning i nogle poster, på trods af mindre gode resultater på grønsværen.
Commercial revenue for the year was £268.3 million, an increase of £71.4 million, or 36.3%, over the prior year.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17358: 19 Maj 2017, 14:31 »

Angel Gomes, 16 år, træner i dag med førsteholdet og bliver nok inkluderet i truppen til mod Crystal Palace.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17359: 19 Maj 2017, 15:11 »

HAHA!! Opstemt Mourinho stiller med ungdomsholdet i dag! Kan man snakke om at han sparer de vigtige spillere FOR meget, så de ligefrem mister kampformen..?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17360: 19 Maj 2017, 20:50 »

Angel Gomes, 16 år, træner i dag med førsteholdet og bliver nok inkluderet i truppen til mod Crystal Palace.

... Og vandt prisen som bedste Youth-spiller i United ved Awardshowet igår aftes (!)  Smiley Har store forventninger til den dreng, og hvilke nogle uger han har sig i øjeblikket!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17361: 20 Maj 2017, 09:05 »

... Og vandt prisen som bedste Youth-spiller i United ved Awardshowet igår aftes (!)  Smiley Har store forventninger til den dreng, og hvilke nogle uger han har sig i øjeblikket!

Hans seneste uger har gået med genoptræning Wink
Men ja, et par fremragende dage.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17362: 20 Maj 2017, 16:23 »

Hans seneste uger har gået med genoptræning Wink

Du ved hvad jeg mener  Grin
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17363: 18 Dec 2018, 16:05 »

Exit til Mourinho, som vel aldrig rigtigt fik United til at fungere - hvad gik galt og vil et nyt stort navn have en reel mulighed de næste par sæsoner ?  Peace

Hvem er den rigtige manager og hvilken fodbold filosofi skal han indføre og hvilke spillere skal ud og hvem skal man satse på ?
Logged

YNWA

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17364: 18 Dec 2018, 18:23 »

Exit til Mourinho, som vel aldrig rigtigt fik United til at fungere - hvad gik galt og vil et nyt stort navn have en reel mulighed de næste par sæsoner ?  Peace

Hvem er den rigtige manager og hvilken fodbold filosofi skal han indføre og hvilke spillere skal ud og hvem skal man satse på ?

Vi har igennem tiden med Moyes, LVG og Mourinho castet de helt forkerte spillere. Under Moyes og LVG for mange spillere af for lav kvalitet og i Mourinhos tid for mange med fysisk som deres spidskompetence. Så den stil man kendte United for under SAF, den bliver svær at nå igen under en ny manager. Det kræver for mange nye indkøb.

Det spændene er måske ikke hvem den nye manager bliver men om United i fremtiden vil have en sportsdirektør og man vil caste en manager der vil følge den sportslige linje i klubben.

Problemet ved man skifter manager hele tiden uden et setup i klubben, er netop det der er sket i United. Skiftende manager der skifter stil og ikke får tiden til at køre konceptet til ende.

Så man skal starte i klubbens bestyrelse. Vil man i fremtiden satse på enkelt managers præstationer og lade ham shoppe derefter eller vil man tegne en profil og caste manager og spillere derefter.

Jeg stemmer for det sidste og forsøge at ramme tiden under SAF. Hvad var det der gjorde United til United? Finde managers der vil køre den vej og caste spillere derefter.   
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17365: 18 Dec 2018, 21:57 »

Personligt tror jeg der skal kigges på magtfordelingen internt - skal det være marketing eller en mere sportslig tilgang.

Da Mourinho blev ansat troede jeg nogen havde fået solstik - det var dømt til at gå galt.

Da Mourinho så begyndte at handle ind så kunne man kun stå og måbe... nuvel de spillere der var hentet under LVG og Moyes var ikke det helt vilde.... men Mourinhos indkøb og hans fornægtelse af egne køb har jeg aldrig forstået.

IMO ville en Monchi fra Roma (tidligere Sevilla) være den person der kunne få Man Utd på rette sport, en proces der vil tage et par sæsoner men nok heller ikke mere - manageren vil jeg ikke spå om men det bør være en der vil noget mere offensivt og positivt bold.

I har verdens bedste målmand mål over de sidste mange sæsoner i har en Shaw, Lingaard og Rashfort som kan blive bedre end det vi ser idag og hvordan fanden det er lykkes at fjerne spille lysten hos en spiller som Martial er vildt! Pogba er IMO en spiller der sætter sig selv højere end klubben.... men med den rigtige manager så burde han kunne få en rolle som Cantona havde i gamle dage.

Det I trænger aller mest til er det sværeste at finde og det er en forsvars general, dem er der langt imellem men Victor Lindelöf, Smalling eller Phil Jones bliver aldrig den general der kommer til at styre og Van Dijk.... ham rører I ikke Peace
Logged

YNWA

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17366: 18 Dec 2018, 22:01 »

Jo mon dog der nogensinde kommer en transfer mellem de to klubber. Hvor længe siden er det at det sidst skete  funny

Jeg er helt enig. Der skal være styr på den sportslige ledelse og en opdeling mellem det og det kommercielle.

Pogba er en virus  ticked off
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17367: 19 Dec 2018, 00:08 »

Jo mon dog der nogensinde kommer en transfer mellem de to klubber. Hvor længe siden er det at det sidst skete  funny

Jeg er helt enig. Der skal være styr på den sportslige ledelse og en opdeling mellem det og det kommercielle.

Pogba er en virus  ticked off

[img][/img]

* Transfers.PNG (11,17 KB - hentet 53 gange.)
« Seneste Redigering: 19 Dec 2018, 00:16 af ulle2408 » Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17368: 19 Dec 2018, 15:39 »

Hvem fanden er Ole Gunnar! sådan råbte jeg da jeg i 1996 var på ferie i Molde og kunne læse i VG at de Man Utd havde hentet en eller anden spiller der hed Ole Gunnar! historien betød at vi alle kom til at lære hvem han var og hvad han kunne.

Nu skal det Norske fænomen være manager for selveste Man Utd og endda efter at have forsøgt sig tidligere i Cardiff.... uden de helt store resultater.... det er enten genialt eller helt galt IMO - kan han få samlet truppen om et fælles projekt og kan han tøjle divaer som Alexis og Pogba ? hmm jeg tror det bliver op ad bakke... men en ting er sikkert.. Man Utd kommer til at spille mere positivt en under Mourinho og det kan naturligvis være et mål i sig selv.

Det store spørgsmål bliver så om der hentes nye spillere ind allerede i januar vinduet eller om Ole Gunnar må nøjes med det materiale der er pt.
Logged

YNWA

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17369: 19 Dec 2018, 19:40 »

Jeg har ihvertfald svært ved at se om Ole Gunnar kan få United til at spille dårligere end de gør nu. Også resultatmæssigt kan jeg ikke forestille mig at han gør det dårligere. Der er spillerne for gode til at præstere ringere end de gør nu.
Logged

Sider: 1 ... 1156 1157 [1158] 1159 1160 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010