home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1191 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1149 1150 [1151] 1152 1153 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1411907 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #17250: 26 Nov 2014, 18:26 »

Øhh Liverpool skal møde Stoke i næste runde og Man U skal møde Hull  Peace
Det er heller ikke det, han skriver. Han skriver, at Manchester nu har to hjemmekampe, som de helst skal vinde. Først mod Hull (der spiller Liverpool-Stoke) og så efterfølgende mod Stoke i den næste runde.

JKJ
Gæst

« Svar #17251: 26 Nov 2014, 18:41 »

Det er heller ikke det, han skriver. Han skriver, at Manchester nu har to hjemmekampe, som de helst skal vinde. Først mod Hull (der spiller Liverpool-Stoke) og så efterfølgende mod Stoke i den næste runde.

Ups, det indlæg havde jeg ikke lige set  Forlegen

Newton Heath
Manager

« Svar #17252: 04 Dec 2014, 14:08 »

En 10'er på at I ikke slår Stoke.

Du skylder mig en 10'er.

Vigtige sejre over Hull og Stoke, den ene mere sikker end den anden, men begge ganske fortjente. Dog er det simpelthen ufatteligt, at vi skal have en føring på mere end et mål, hvis ikke vi skal gå fuldstændigt ned mod slutningen. Det skete mod Everton, det skete mod West Ham, og nu skete det igen mod Stoke. Godt vi har ligaens pt. bedste keeper til at redde kastanjerne ud af ilden. DDG alene har vel skaffet os 6-7 point i denne sæson, og der findes ingen anden keeper i verden jeg hellere vil have i kassen end ham. Giv nu manden en ny kontrakt.

Rooney og muligvis AdM meldes tilbage mod Saints på mandag. Det får vi brug for, specielt førstnævnte. Der manglede tydeligvis den energiske tilgang mod Stoke, som både Rooney og Di Maria bringer, og den får vi brug for mod Soton, der skal revanchere sig efter to nederlag i streg, og nok kommer blæsende fra start.

Fire point i de to næste må være kravet. Formentligt et enkelt på St. Mary's, og så tror jeg, der ligger tre og venter mod Liverpool, såfremt vi kan sørge for ikke at få 3-4 skader mere inden da. Får vi det ser det ganske fornuftigt ud forud for det tætte juleprogram, hvor vi møder Aston Villa, Newcastle, Tottenham og Stoke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17253: 04 Dec 2014, 14:12 »

Du skylder mig en 10'er.

Vigtige sejre over Hull og Stoke, den ene mere sikker end den anden, men begge ganske fortjente. Dog er det simpelthen ufatteligt, at vi skal have en føring på mere end et mål, hvis ikke vi skal gå fuldstændigt ned mod slutningen. Det skete mod Everton, det skete mod West Ham, og nu skete det igen mod Stoke. Godt vi har ligaens pt. bedste keeper til at redde kastanjerne ud af ilden. DDG alene har vel skaffet os 6-7 point i denne sæson, og der findes ingen anden keeper i verden jeg hellere vil have i kassen end ham. Giv nu manden en ny kontrakt.

Rooney og muligvis AdM meldes tilbage mod Saints på mandag. Det får vi brug for, specielt førstnævnte. Der manglede tydeligvis den energiske tilgang mod Stoke, som både Rooney og Di Maria bringer, og den får vi brug for mod Soton, der skal revanchere sig efter to nederlag i streg, og nok kommer blæsende fra start.

Fire point i de to næste må være kravet. Formentligt et enkelt på St. Mary's, og så tror jeg, der ligger tre og venter mod Liverpool, såfremt vi kan sørge for ikke at få 3-4 skader mere inden da. Får vi det ser det ganske fornuftigt ud forud for det tætte juleprogram, hvor vi møder Aston Villa, Newcastle, Tottenham og Stoke.
Det var godt nok mere held end forstand til sidst. Men jaja, I vandt da en kneben 2-1-sejr hjemme over Stoke.

Og David De Gea ligaens bedste målmand? Må jeg være fri. Han står i Chelsea, og han hedder Thibaut Courtois. Skulle han være så uheldig at blive skadet, så kan vi heldigvis sætte en tjekke ind, der også er bedre end spanieren i United. Det er egentlig ret rart.

Newton Heath
Manager

« Svar #17254: 04 Dec 2014, 14:18 »

Det var godt nok mere held end forstand til sidst. Men jaja, I vandt da en kneben 2-1-sejr hjemme over Stoke.

Og David De Gea ligaens bedste målmand? Må jeg være fri. Han står i Chelsea, og han hedder Thibaut Courtois. Skulle han være så uheldig at blive skadet, så kan vi heldigvis sætte en tjekke ind, der også er bedre end spanieren i United. Det er egentlig ret rart.

Det giver i hvert lige så mange point, som det gør at vinde 3-0.

Courtois er en af de bedste, bevares, men jeg foretrækker personligt De Gea. Nogle af de pointgivende redninger han har hevet frem, tror jeg simpelthen ikke, at nogen anden i verden kunne præstere, og han har med afstand været den mest afgørende keeper i ligaen indtil videre. Uden ham havde vi ikke lagt nr. 4.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17255: 04 Dec 2014, 14:25 »

Det giver i hvert lige så mange point, som det gør at vinde 3-0.

Courtois er en af de bedste, bevares, men jeg foretrækker personligt De Gea. Nogle af de pointgivende redninger han har hevet frem, tror jeg simpelthen ikke, at nogen anden i verden kunne præstere, og han har med afstand været den mest afgørende keeper i ligaen indtil videre. Uden ham havde vi ikke lagt nr. 4.

Det ser i hvert fald ikke lige så pænt ud, og i Chelsea kan vi godt lide ting, der er pæne. Se bare på Cesc Fábregas og Fernando Torres.

At De Gea måske har været den mest afgørende keeper, gør ham ikke til den bedste. Det fortæller mere om jeres defensiv og manglende egenskab til at lukke kampene. Når vi er foran 3-0, så kan Courtois jo på ingen måde blive kampafgørende. Men Courtois er der, når han skal være der (jeg husker sindssyge redninger mod Leicester og faktisk også i går mod Harry Kane), og han er med afstand den næstbedste keeper i verden efter Manuel Neuer.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #17256: 04 Dec 2014, 14:32 »

og han er med afstand den næstbedste keeper i verden efter Manuel Neuer.

Argh, rolig nu. Jeg deler dine holdninger i form af at Chelsea's defensiv definitivt er stærkere end Uniteds, men at Courtois skulle være 2'er i verden med afstand ned til nr. 3 (Som i mine øjne er De Gea) er en overdrivelse.

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17257: 04 Dec 2014, 14:32 »

Argh, rolig nu. Jeg deler dine holdninger i form af at Chelsea's defensiv definitivt er stærkere end Uniteds, men at Courtois skulle være 2'er i verden med afstand ned til De Gea er en overdrivelse.
Nævn en målmand udover Manuel Neuer, som er bedre end Thibaut Courtois. Han findes ikke.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #17258: 04 Dec 2014, 14:33 »

Nævn en målmand udover Manuel Neuer, som er bedre end Thibaut Courtois. Han findes ikke.

Det har jeg på intet tidspunkt sagt der var. Hvad jeg sagde var at jeg synes du overdriver forskellen på De Gea og Courtois.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17259: 04 Dec 2014, 14:36 »

Det har jeg på intet tidspunkt sagt der var. Hvad jeg sagde var at jeg synes du overdriver forskellen på De Gea og Courtois.
Det gør jeg heller ikke. Jeg vil ikke engang betegne David De Gea som den tredjebedste målmand i verden. Der er en væsentlig forskel på de to. De Gea har nogle sindssyge reflekser, hvor han måske er lige så god som Courtois, men ellers så trækker belgieren fra i det meste.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #17260: 04 Dec 2014, 14:42 »

Der er en væsentlig forskel på de to.

EDIT: Jeg havde faktisk skrevet en hel smørre om hvordan du tog fejl og jeg havde ret, men det her begynder at ligne en Messi-Ronaldo diskussion, og jeg ved ingen af os bøjer os så jeg lader den ligge her.

Fortsat god torsdag  Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17261: 04 Dec 2014, 14:51 »

EDIT: Jeg havde faktisk skrevet en hel smørre om hvordan du tog fejl og jeg havde ret, men det her begynder at ligne en Messi-Ronaldo diskussion, og jeg ved ingen af os bøjer os så jeg lader den ligge her.

Fortsat god torsdag  Smiley
Det var da dumt, når du nu befinder dig på et forum.

Og der er heller intet galt i en Messi/Ronaldo-diskussion. En diskussion har oftest ikke en vinder. Det er blot en udveksling af synspunkter. Det handler ikke om at give sig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17262: 10 Dec 2014, 00:20 »

https://www.youtube.com/v/PPMxE3TTFkQ

Må ikke være sjovt for jer at se en klubmand udtale sig sådan. Ikke desto mindre så er det professionelt af ham at smide forholdet til United væk, når han er ekspert for Sky Sports. Ham og Jamie ser da i hvert fald ud til at hygge sig.

Synes I, at det er et møde mellem to hold, der pt. ikke hører til i den absolutte top, som vi ser på søndag?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17263: 14 Dec 2014, 14:25 »

Nu snakker van Gaal godt nok om dårlig form og så videre, men er det alligevel ikke overraskende, at Radamel Falcao ikke får mere spilletid? Jeg mener, at hvis man spiller med unge James Wilson, som først lige er blevet 19 år her i december, i en vanvittig vigtig kamp mod Liverpool, så kan man måske begynde at overveje, om den lejeaftale med Falcao reelt er nogen succes? Det svarer lidt i min verden til, at Chelsea spiller med Solanke i front, selvom man har både Remy og Drogba siddende på bænken.

Hvis Wilson virker er bedre end Falcao at the moment, så kan det vel betegnes som en rigtig skidt handel at leje ham for så mange penge?
« Seneste Redigering: 14 Dec 2014, 14:28 af BIG Bauke Mollema » Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #17264: 14 Dec 2014, 15:35 »

Nu snakker van Gaal godt nok om dårlig form og så videre, men er det alligevel ikke overraskende, at Radamel Falcao ikke får mere spilletid? Jeg mener, at hvis man spiller med unge James Wilson, som først lige er blevet 19 år her i december, i en vanvittig vigtig kamp mod Liverpool, så kan man måske begynde at overveje, om den lejeaftale med Falcao reelt er nogen succes? Det svarer lidt i min verden til, at Chelsea spiller med Solanke i front, selvom man har både Remy og Drogba siddende på bænken.

Hvis Wilson virker er bedre end Falcao at the moment, så kan det vel betegnes som en rigtig skidt handel at leje ham for så mange penge?

Van Gaal har været ude og sige at Falcao kun er klar til ca 20min kamp efter hans skade...

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 1149 1150 [1151] 1152 1153 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010