home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 984 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1148 1149 [1150] 1151 1152 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1411918 gange)
Dennerbif
Juniorspiller
**

Sv: Manchester United tråden
« Svar #17235: 26 Okt 2014, 05:29 »

Jeg skal over og se Manchester united - Newcastle den 26 dec . Ville høre om nogen af jer har nogle gode erfaringer fra Manchester ang steder at gå i byen og spisesteder og evt om man kan komme ud og se deres træning ? og ellers hvis der er andre sjove ting man kan opleve i Manchester.

Tar der over 23 dec Smiley

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #17236: 26 Okt 2014, 09:01 »

Jeg skal over og se Manchester united - Newcastle den 26 dec . Ville høre om nogen af jer har nogle gode erfaringer fra Manchester ang steder at gå i byen og spisesteder og evt om man kan komme ud og se deres træning ? og ellers hvis der er andre sjove ting man kan opleve i Manchester.

Tar der over 23 dec Smiley

Var derovre og se 3 kampe december sidste år. Fed oplevelse selvom vi fik lorte resultater, 2 nederlag (Newcastle og Everton) og en 1 sejr i CL mod Shakthar Opstemt

Her er en lille hjælpeguide.
http://oldtrafford.dk/rejseguide

Kan anbefale The Printworks, en smøge med masser af natteliv og diskoteker, pubber og en biograf.
http://oldtrafford.dk/rejseguide/nattelivet-i-manchester
http://oldtrafford.dk/rejseguide/pubber-i-manchester

Af spisesteder kan jeg anbefale Bem Brasil, dejlig brasiliansk restaurant, hvor kokkene kommer rundt og servere forskelligt kød, så er man kødæder er det helt sikkert værd at besøge.
http://oldtrafford.dk/rejseguide/restauranter-i-manchester

Jamie Oliver's italienske restaurant er også et måltid værd.
http://www.jamieoliver.com/italian/restaurants/manchester

Shopping, der er der det store Arndale-center lige i hjertet af Manchester, og da det er december, så er der masser af små juleboder omkring Arndale-centeret, det var der i hvert fald sidste år. Helt vildt hyggeligt.
Og ikke langt fra Old Trafford ligger Lowry Outlet Mall, hvor man virkelig kan finde fedt tøj til en billig penge.
John Lewis Trafford Center skulle også være et kæmpe stort shoppingcenter, men der nåede vi aldrig hen.
http://oldtrafford.dk/rejseguide/shopping-i-manchester

Og ikke så langt fra Arndale-centeret ligger også The National Football Museum, der er gratis indgang.
http://oldtrafford.dk/rejseguide/kulturen-i-manchester

Transport er super nemt. Det er bare at hoppe på en sporvogn (Metro Link) og så afsted. Husk billet.
http://oldtrafford.dk/rejseguide/transport-i-manchester

Ang. at se United træne.
http://oldtrafford.dk/rejseguide/autografer-ved-carrington
« Seneste Redigering: 26 Okt 2014, 09:22 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Dennerbif
Juniorspiller
**

« Svar #17237: 26 Okt 2014, 12:56 »

Tak for super svar det vil jeg kigge nærmere på alt sammen  Opstemt Opstemt

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #17238: 17 Nov 2014, 16:05 »

Skadeslisten

Følgende spillere er meldt ude mod Arsenal:

I målet: David De Gea.

I forsvaret: Phil Jones, Marcos Rojo, Jonny Evans og Rafael.

På midtbanen: Daley Blind, Michael Carrick, Ashley Young og Ander Herrera.

I angrebet: Radamel Falcao.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17239: 20 Nov 2014, 15:28 »

Hvad synes I om de to nyindkøb Ander Herrera og Daley Blind? For mig at se er det ret tydeligt, at man ikke har hentet to spillere fra øverste hylde. De mangler begge noget karisma og pondus for at slå igennem og udfylde en United-midtbane som dog også sejler gevaldigt. Det er selvfølgelig ikke deres skyld. Blind er helt sikkert en klog spiller, men det er på den anden side heller ikke en mand, der på nogen måde flytter United til nye højder og skriger af den 6'er, som man i United mangler sammen med en 8'er, som Herrera skulle forestille at være. Dertil sidder man heller ikke med fornemmelse af, at nogle af dem går hen og bliver en form for Nemanja Matic. Altså en spiller der i løbet af en halv sæson går hen og bliver ren og skær verdensklasse. Måske havde det været bedre for United, hvis man havde brugt en kæmpe sum på en decideret verdensklassespille r i stedet for to, der er et niveau eller to under. Hvad siger I til det, og hvordan ser I på de to?

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #17240: 20 Nov 2014, 15:31 »

Hvad synes I om de to nyindkøb Ander Herrera og Daley Blind? For mig at se er det ret tydeligt, at man ikke har hentet to spillere fra øverste hylde. De mangler begge noget karisma og pondus for at slå igennem og udfylde en United-midtbane som dog også sejler gevaldigt. Det er selvfølgelig ikke deres skyld. Blind er helt sikkert en klog spiller, men det er på den anden side heller ikke en mand, der på nogen måde flytter United til nye højder og skriger af den 6'er, som man i United mangler sammen med en 8'er, som Herrera skulle forestille at være. Dertil sidder man heller ikke med fornemmelse af, at nogle af dem går hen og bliver en form for Nemanja Matic. Altså en spiller der i løbet af en halv sæson går hen og bliver ren og skær verdensklasse. Måske havde det været bedre for United, hvis man havde brugt en kæmpe sum på en decideret verdensklassespille r i stedet for to, der er et niveau eller to under. Hvad siger I til det, og hvordan ser I på de to?

Jeg er vild med Blind! Synes han fungerer fint som skraldemand, og at han er så alsidig er bare et plus. Ander har endnu ikke gjort det store intryk på mig, men det kommer han forhåbentlig til Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17241: 20 Nov 2014, 15:43 »

Jeg er vild med Blind! Synes han fungerer fint som skraldemand, og at han er så alsidig er bare et plus. Ander har endnu ikke gjort det store intryk på mig, men det kommer han forhåbentlig til Smiley
Jeg synes, at han er bedst, når United har bolden. Der skaber han en fin balance og giver tilladelse til, at folk som Herrera, Mata, di Maria osv nu kan udfolde sig, så godt som de kan. Som skraldemand synes jeg, at han er dårlig. Han har en god evne til at placere sig rigtigt, men han har ikke fysik nok til at sætte sig for alvor igennem. Han ville kunne gavne sig fint, som en presspiller der tvinger modstanderen til en svær bold eller en aflevering tilbage i banen.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #17242: 22 Nov 2014, 21:03 »

Vigtige tre, flotte point! Især med tanke på den opstilling, Rooney er sgu dejlig

Newton Heath
Manager

« Svar #17243: 22 Nov 2014, 21:12 »

Vi er ikke gode, men det behøver vi sjældent at være, når modstanderen er Arsenal. Tre dejlige point, og på en eller anden måde er vi tilbage i top 4.

To hjemmekampen mod Hull og Stoke skal give seks point, inden vi møder Southampton ude og Liverpool hjemme.

Lad os håbe at det lysner på skadesfronten inden da.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17244: 24 Nov 2014, 20:24 »

Vi er ikke gode, men det behøver vi sjældent at være, når modstanderen er Arsenal. Tre dejlige point, og på en eller anden måde er vi tilbage i top 4.

To hjemmekampen mod Hull og Stoke skal give seks point, inden vi møder Southampton ude og Liverpool hjemme.

Lad os håbe at det lysner på skadesfronten inden da.

Det var vel en kamp, der handlede om at være mindst dårlig? Jeg kan godt forstå, hvis Arsenal-fansne er en smule bitre. Spillemæssigt var de klart bedre end jer.

En 10'er på at I ikke slår Stoke.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #17245: 24 Nov 2014, 21:09 »

BIG Bauke Mollema gode forudsigelser.
Vil også mene at Burnley er bedre end dem jeg ikke må kalde for hvad de hedder, men dem denne tråd er tiltænkt.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #17246: 24 Nov 2014, 21:25 »

Kynisme og effektivitet til forskel.

Arsenal lærer det aldrig.

Newton Heath
Manager

« Svar #17247: 25 Nov 2014, 12:38 »

Det var vel en kamp, der handlede om at være mindst dårlig? Jeg kan godt forstå, hvis Arsenal-fansne er en smule bitre. Spillemæssigt var de klart bedre end jer.

En 10'er på at I ikke slår Stoke.

De kan være lige så bitre de vil. Det er ikke første gang de spiller bedre end os, og går fra banen uden point, og det med statsgaranti heller ikke sidste gang. Som Daniel siger, Arsenal, og i særdeleshed Arsene, lærer det aldrig.

En 10'er på at vi slår Stoke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #17248: 25 Nov 2014, 13:16 »

De kan være lige så bitre de vil. Det er ikke første gang de spiller bedre end os, og går fra banen uden point, og det med statsgaranti heller ikke sidste gang. Som Daniel siger, Arsenal, og i særdeleshed Arsene, lærer det aldrig.

En 10'er på at vi slår Stoke.
Nu er det bare således, at Arsenals udgangspunkt for at ende over jer i år er ret godt. Jeg ville nok gå stille med dørene. De spiller trods alt fodbold, hvor man kan se dem få høstet en del point sammen. Jeres sejr i weekend havde en god portion held indblandet.

Og narh, Stoke er Stoke. Good luck til McNair, Shaw og de andre teenagerdrenge.

JKJ
Gæst

« Svar #17249: 26 Nov 2014, 18:19 »

Øhh Liverpool skal møde Stoke i næste runde og Man U skal møde Hull  Peace

Sider: 1 ... 1148 1149 [1150] 1151 1152 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010