home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1115 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1130 1131 [1132] 1133 1134 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412410 gange)
Batigol
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16965: 08 Maj 2014, 00:38 »

De kan i hvert fald godt forberede sig på nogle mærkelige peptalks inden kampene. Da han var i Barcelona, lavede han angiveligt en peptalk hvor han skrev modstanderholdets navn på en tavlen og så kastede han ellers bare sin tavlesvamp derpå, hvorefter han sagde til sine spillere at modstanderne skulle behandles sådan. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har læst den anekdote. Men god det er den i hvert fald.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst

« Svar #16966: 08 Maj 2014, 00:42 »

Han fuckede også med vores boy, Rivaldo!

Batigol
Manager

« Svar #16967: 08 Maj 2014, 00:52 »

Also, yes. Og så sørgede han vidst nok for at den hollandske befolkning i Spanien steg med 265%.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Erzael
Manager

« Svar #16968: 08 Maj 2014, 09:08 »

Han er en nar tbh.

Aight tbh.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16969: 23 Maj 2014, 19:08 »

Yes yes yes. Evra har forlænget aftalen med os med endnu et år. Thank fuck.

Elsker simpelthen den mand, selvom hans spiller kvaliteter har været meget nedadgående. Vigtigt vi får forlænget med ham, med alt den rutine der er væk med Rio og Vida.

Jeg håber dog stadig meget på, at vi kan få hevet Shaw ind. Det ville være perfekt med de 2 på venstrebacken til næste sæson.

Gud hvor jeg elsker Evra, han er så meget United mand man kan blive.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16970: 23 Maj 2014, 19:36 »

Jeg er helt enig. Det er vigtigt, at vi stadig har nogle kulturbærere, der kan være med til at løfte holdet og sætte dagsordenen, når vi kommer til at udskifte i så stort et omfang, som det formentlig bliver tilfældet denne sommer.

Shaw ville være ideel, men til de priser, jeg hører rundt omkring, så siger jeg tak, men ellers tak. Evra ville dog være en forrygende mentor for ham, tror jeg, og så er det jo godt med noget mere engelsk blod i Manchester United.

« Seneste Redigering: 23 Maj 2014, 19:54 af Daniel Nordentoft » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16971: 24 Maj 2014, 00:27 »

Hvis Shaw kan være vores venstreback de næste 15 år, synes jeg nu, det er ganske god værdi. At han er engelsk er selvfølgelig et kæmpe plus, som selvfølgelig også har noget at sige i prisen.

Det er generelt bare et kæmpe vindue for vores alle sammen Woody. Sidste sommer fik Moyes meget af skylden, men fejler vi endnu engang med vores transfer mål denne sommer, skal han ha' et ordentligt spark i røven og ryge ud af H til.

Vi skulle også stort set have sikret Kroos før LVG kom til, men han har så åbentbart sagt, at han ikke vil have ham. Det lyder vanvittigt, men er der én mand man skal stole på mht at opbygge et hold, er det vist ham.

Min alle juiceyste drøm denne sommer er stadig Cesc, men det forbliver sku nok bare en drøm.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16972: 05 Jun 2014, 23:04 »

Der har her til aften været sendt en dokumentar om PL's største legende, Giggsy, på ITV i England. Den skulle være vanvittig god, og give et fantastisk indsigt i hvordan han har styret holdet i de sidste kampe. Skal nok selv smide et link ind, når jeg får fat i et til udsendelsen, men skulle nogen komme mig i forkøbet må det meget gerne smides herind.

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #16973: 06 Jun 2014, 23:46 »

Der har her til aften været sendt en dokumentar om PL's største legende, Giggsy, på ITV i England. Den skulle være vanvittig god, og give et fantastisk indsigt i hvordan han har styret holdet i de sidste kampe. Skal nok selv smide et link ind, når jeg får fat i et til udsendelsen, men skulle nogen komme mig i forkøbet må det meget gerne smides herind.

Den kan ses her: Del 1 Del 2  Wink

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16974: 07 Jun 2014, 03:54 »

Tak Kamds!

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Erzael
Manager

« Svar #16975: 12 Jun 2014, 19:02 »

Fandme ærgerligt, det ikke var os, der rendte med Cesc'en, nu hvor han alligevel skulle væk fra Barca.. Godt signet af Chelsea.

Newton Heath
Manager

« Svar #16976: 12 Jun 2014, 21:54 »

Meget ja, men det virkede ikke til at LvG har fidus til ham. Dermed ikke sagt, at vi i så fald havde fået ham. Godt signet af Chelsea, der ser skræmmende ud til den kommende sæson.

Vi ender altså med at starte VM uden nogle handler til min store fortrydelse, og dermed får vi pishamrende travlt lige så snart lortet af fløjtet af. Minimum tre-fire, og helst flere, skal ind, og jeg regner med at vi foruden Luke Shaw erhverver os en CB, og mindst en CM, igen helst to.

Selvom vi har haft spillere i verdensklasse som Carrick og Scholes til at pryde CM kan bestyrelsen ikke længere benægte, at vi desperat har brug for nyt blod i motorrummet.

Nu er der ikke andet for end at nyde VM, hvor vi trods alt stadig har 14(?) spillere med. Tror det bliver et stort VM for især Nani og RvP.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16977: 12 Jun 2014, 22:20 »

Jeg er begyndt at tro ret så meget på, at vi får hevet Schweinsteiger ind. Det ville edderhukme også være klasse. Først Thiago, så Cesc og så Kroos. Nu håber vi på svinet!

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #16978: 12 Jun 2014, 22:39 »

Vi ender altså med at starte VM uden nogle handler til min store fortrydelse, og dermed får vi pishamrende travlt lige så snart lortet af fløjtet af.

Spot on.

Forrige sæson fik vi handlet tidligt ind, og vi fik spillet de nye spillere ind på holdet hurtigt - vi vinder ligaen.

Sidste sæson kludrer vi godt og grundigt i det, og ender med at hente Fellaini på sidste spilledag, som iøvrigt flopper gevaldigt - vi slutter under Liverpool.

Nu er det naturligvis ikke hvornår indkøbende bliver gjort der afgører titlen, men jeg mener helt klar det er en afgørende faktor.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2014, 22:43 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16979: 24 Jun 2014, 11:33 »

BBC siger, at vi er meget tæt på at signe Ander Herrera fra Bilbao. Og ved i hvad, gutter, det er sku en midtbanespiller.

Ligeså begejstret jeg var sidste år, da vi var efter ham, ligeså begejstret er jeg stadig for ham. Jeg synes, at han virkelig har nogle kvaliteter vi mangler på midtbanen, og med købet af ham, forstår jeg også godt i store træk, hvorfor vi ikke gik efter Fabregas.

Det er en god start på transfervinduet, og Shaw må meget gerne snart følge med. Jeg forventer dog stadig, at der bliver købt mere ind.

Sider: 1 ... 1130 1131 [1132] 1133 1134 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010