home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1121 1122 [1123] 1124 1125 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412703 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16830: 17 Mar 2014, 18:46 »

Manchester United face 10-year title wait - Danny Mills
http://www.bbc.com/sport/0/football/26607980

Robbie Savage: Man Utd boss David Moyes gets it wrong, again
http://www.bbc.com/sport/0/football/26602591

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #16831: 17 Mar 2014, 18:58 »

Kan ikke se fidusen med at moyes bliver meget længere end til sommer, især ikke hvis vi ikke får vendt den 0-2 mod olympiakos.
nyder ikke engang at se united spille mere, det er helt ide forladt og uden nogen form for struktur.

GODT SET DRENGE!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Mar 2014, 20:43 af HulkOmaniA » Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16832: 17 Mar 2014, 19:04 »

Kan ikke se fidusen med at moyes bliver meget længere end til sommer, især ikke hvis vi ikke får vendt den 0-2 mod gala.
nyder ikke engang at se united spille mere, det er helt ide forladt og uden nogen form for struktur.

Er det så os, der skal møde Olympiakos?

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #16833: 17 Mar 2014, 20:18 »

Ægte fan. Lige der.

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #16834: 17 Mar 2014, 20:43 »

Ægte fan. Lige der.

sådan er det når man læser fodbold nyheder i et vindue ved siden af Opstemt hahaha

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16835: 18 Mar 2014, 12:40 »

Hvis vi ryger ud af CL imorgen og taber til City i weekenden, tror jeg simpelthen, at han får sparket. Så vil min tålmodighed også være opbrugt med Moyes. Tror aldrig en manager i en storklub har fået så meget opbakning af klubbens fans, selvom det er gået så skidt, og det er helt fantastisk, men alt har en ende. Jeg håber for guds skyld, at han kan få vendt tingene rundt, men man tvivler mere og mere.

Det har været på hjemmebane vi virkelig har sovset i det gang på gang. Det er utroligt hvordan vi er så elendige på Old Trafford. Gang på gang på gang har vi skuffet hjemme, mens vi har leveret fine resultater på udebane. Vi har endda en bedre udebanerekord end City, Liverpool og Chelsea.

Hvor jeg dog håber vi får et positivt resultat i morgen, og at det virkelig bliver en af de aftner, hvor Old Trafford går amok. Jeg glæder mig helt vildt, selvom man ved, at det er stor chance for vi failer gevaldigt.

Jeg håber, det er således vi stiller op imorgen:

Dave
Rafael Vidic Jones Evra
Carrick Fellaini
Januzaj Rooney Kagawa
Welbeck/RVP

Januzaj har været inde i et formdyk de sidste kampe, og har ikke imponeret ligeså stort som tidligere på sæsonen, men det ændre stadig ikke på, at han er miles ahead of Valencia og Young.
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvem jeg helst vil have på toppen. Det er gevaldige plusser og minusser ved både RVP og dat guy, men mon ikke det bliver RVP.

EDIT: Nå ja, Smalling er stadig ude med skade, hvilke Evans også er, så Vidic må tage en tørn mere.
« Seneste Redigering: 18 Mar 2014, 12:51 af Scholesy » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #16836: 18 Mar 2014, 16:43 »

Enig langt hen ad vejen. Det er dog West Ham vi møder i weekenden, og Cityi næste uge, for lige at være en flueknepper.

Men som sagt er jeg enig. Moyes har fået enormt meget opbakning, og han har endnu ikke taget et eneste skridt fremad, men kun tilbage. Det kan ikke blive ved, og det piner også mig, at vi er så rædderlige på Old Trafford, der har været et af de sværereste steder at spille for modstandere verden over i mange år.

Et positivt resultat vil måske lette presse på ham, og som du nævner, har vi brug for en af de aftener, hvor Old Trafford er på kogepunktet, og vi udspiller modstanderen fuldstændigt. Jeg håber på følgende elleve fra start:

De Gea
Rafael-Vidic-Jones-Evra
      Carrick-Fellaini
Janizaj - Kagawa - Welbeck
            Rooney

Præstationen mod scouserne var under lavmålet, og Moyes bliver nødt til at komme med et statement. Rafael, Vidic og Jones er sikre så længe Evans og Smalling er ude, mens Evra kun skal spille, fordi Buttner er en endnu større katastrofe. Carrick fortjener ikke at spille onsdag baseret på hans præstationer i år, men omvendt har jeg heller ikke noget behov for at se Cleverley tulle rundt derinde som en høne uden hoved, og derfor får han genvalg ved siden af Fellaini, der fortjener det om nogen.

Jeg er enig i, at Januzaj har set skidt ud på det seneste, men det er naturligt for en ung knægt, og jeg er helt enig i, at han fortjener at starte. Specielt når alternativerne hedder Valencia og Young. Derudover mener jeg personligt, måske lidt kontroversielt, at han skal droppe en af de to stjerner. Og jeg håber faktisk det bliver RvP, der har set ligeglad og halvklar ud det seneste stykke tid for at være ærlig. Hans attitude og indsats søndag var ynkelig. Giv Kagawa en chance centralt, hvor vi ved hvad han kan levere, og spil Welbeck i venstreside, hvor han med sin speed og arbejdsomhed vil volde grækerne problemer. På den måde stiller vi også til start med målfarlige kanter. Dertil Rooney på spids, mens RvP kan komme ind og forhåbentligt gøre en forskel senere i kampen. Dette kommer naturligvis ikke til at ske, men man har lov at håbe.

Jeg har en dårlig fornemmelse til kampen, og et eller andet siger mig, at vi vinder med 3-1, og ryger ud på denne måde. Der er dog ingen tvivl om, at videre avancement langt fra er umuligt.

Newton Heath
Manager

« Svar #16837: 19 Mar 2014, 19:38 »

#mufc team vs @Olympiacos_org: De Gea; Rafael, Jones, Ferdinand, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Welbeck; Rooney, van Persie.

Giggsy starter for første gang i jeg ved ikke hvor længe, Ferdinand er tilbage i midterforsvaret og Valencia tilbage på kanten. Jeg er ikke mere optimistisk nu, må jeg ærligt tilstå, men vi SKAL videre i aften uanset hvilke elleve der starter.

God kamp drenge!

Erzael
Manager

« Svar #16838: 19 Mar 2014, 20:03 »

Jeg frygter lidt, det går hen og bliver en kamp ala Fulham kampen, hvor vi bombarderer dem med indlæg fra især Rafael og Valencia, som ikke rammer noget som helst.

Men interessant at Moyes går uden om den på papiret pragtfulde firkløver på toppen, og i stedet leger lidt igen. Det har ikke været den bragende succes, som man regnede med, når Mata, Januzaj, Rooney og RvP blev sat sammen. Og det kan da være, at det er rutinen, vi skal køre den hjem på i aften.

Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt!

Metsu1
Manager

« Svar #16839: 19 Mar 2014, 20:04 »

#mufc team vs @Olympiacos_org: De Gea; Rafael, Jones, Ferdinand, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Welbeck; Rooney, van Persie.

Giggsy starter for første gang i jeg ved ikke hvor længe, Ferdinand er tilbage i midterforsvaret og Valencia tilbage på kanten. Jeg er ikke mere optimistisk nu, må jeg ærligt tilstå, men vi SKAL videre i aften uanset hvilke elleve der starter.

God kamp drenge!

Det er lige før, at jeg ikke ønsker, vi går videre  Shockeret

Magter simpelthen ikke at se to kvartfinaler mod Bayern, Real eller Barca i kvartfinalen, hvor vi i den grad vil blive udstillet igen  Græder

Erzael
Manager

« Svar #16840: 19 Mar 2014, 22:38 »

JAAAAAAAAAAAA FOR SATAAN!!

Hold kæft en genistreg af sætte Fellaini ind til sidst og lade ham puffe de små grækere væk nede i hjørnet!

YEEEEEEEEEEEEEAH!!!! Opstemt

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #16841: 19 Mar 2014, 22:40 »

United er videre til kvartfinalen efter en fantastisk præstation. Og De Gea står jo fucking konge hold kæft hvor er det godt!

Erzael
Manager

« Svar #16842: 19 Mar 2014, 22:45 »

United er videre til kvartfinalen efter en fantastisk præstation. Og De Gea står jo fucking konge hold kæft hvor er det godt!

Jep, han var verdensklasse i aften!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16843: 19 Mar 2014, 22:49 »

WUHUUUUUUUUUUUUUUUU UUUU.  Thumbs Up

Vi spiller stadig langt fra overbevisende, men for første gang i lang tid spillede vi med fight og vilje. Giggsy, RVP, De Gea (som altid) og Welbeck var alle rigtig gode i dag.

Nu skal vi så begynde og bekymrer os om, at vi ikke trækker Real, Bayern eller Barca. Det ville være en seriøs omgang voldtægt, hvis vi ikke får ændret vores spil. De andre hold tror jeg vi har en fin chance i mod.

STÆRKT UNITED!!!!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16844: 19 Mar 2014, 22:50 »

Puha, sikken lettelse. Nu får en yderst presset David Moyes lidt arbejdsro igen. Jeg tror dog ikke på, at han er den rette mand, og det har jeg været overbevist om de sidste par måneder. Det skal jeg nok uddybe på et senere tidspunkt.

Selve kampen er stærkt præget af nervøsitet, og vi giver modstanderen for meget plads at boltre sig på. Der er endnu engang store kommunikationsvansk eligheder forsvarsspillerne imellem. Vi skal prise os lykkelige for, at Olympiakos ikke var skarpere. Dave stod igen fantastisk i buret. Han var afgørende.

Drengene skal dog have stor ros for at kæmpe røven ud af bukserne og gå helhjertet ind til kampen, selvom det udefrakommende pres har været kolossalt den seneste tid. Særligt Giggs spiller en hæderlig kamp, om end han atter har problemer af og til i forhold til intensitet og tempo. Han er dog leverandør for nogle afgørende afleveringer, og han bibringer ro til hele holdet som den store autoritet, han er.

Det bliver spændende at se, hvem vi trækker. Jeg tror, vi ryger ud på røv og albuer, ligegyldigt hvem vi møder.

UNITED ARE THE TEAM FOR ME!
« Seneste Redigering: 19 Mar 2014, 22:52 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 ... 1121 1122 [1123] 1124 1125 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010