home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1169 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1111 1112 [1113] 1114 1115 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412976 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16680: 29 Jan 2014, 18:27 »

Det var bare fordi du beskriver det som en gåde, og du undrer dig over, at en så ringe spiller som Cleverley har spillet så meget. Jeg spørger så, hvem der skulle have taget al den spilletid fra ham, hvorefter du nævner 4 spillere der alle har været skadet stort set hele sæsonen. Og når de ikke har være skadet, har de spillet i stedet for Cleverley.

Jeg prøvede bare at hjælpe dig med at løse din gåde.  Smiley
Jeg kan hurtigt hive startopstillingerne frem og mane den påstand til jorden.

Det burde egentlig ikke være så svært at forstå. Cleverley har spillet meget, men mere end jeg ideelt havde ønsket mig. Han har været foretrukket frem for nogle af de spillere, jeg opremsede før. Desuden har David Moyes flere gange været ude og give udtryk for, at han er tilfreds med det, Cleverley leverer derinde. Den vurdering er jeg ganske enkelt bare ikke enig i, og jeg er nok langt fra den eneste.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 18:37 af Daniel Nordentoft » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16681: 29 Jan 2014, 19:33 »

Han er en fin spiller at have i truppen. Han skal dog aldrig kunne blive en fast mand i startopstillingen. Han er engelsk, og har været igennem akademiet, hvilket selvfølgelig giver enorme plusser i min bog, og derfor synes jeg stadig, at vi skal beholde ham.
Fuck om han været igennem akademiet - han er pivringe. Det er jo ligefør at Charlie Adam ville være en forstærkning i forhold til Cleverley. Han ville faktisk være en forstærkning.. Han ved hvor han skal løbe henne på manden, i stedet for at løbe rundt som en hovedløs kylling som Cleverley ofte gør det.. Han ligger ofte nogle gode hjørnespark (gjorde i Blackpool), og så har han nogle bedre aflevering end Cleverleys der ofte fører til ingenting og enten til siden eller bagud. Værre end Christian Poulsens tid på landsholdet.

Tom Cleverley står derfor i min bog som en af de første der faktisk godt måtte ryge til sommer, om prisen så kun bliver på £5 mio., så er tilfreds, og synes ikke man kan forlange meget mere af ham.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16682: 29 Jan 2014, 20:26 »

Jeg kan hurtigt hive startopstillingerne frem og mane den påstand til jorden.

Det burde egentlig ikke være så svært at forstå. Cleverley har spillet meget, men mere end jeg ideelt havde ønsket mig. Han har været foretrukket frem for nogle af de spillere, jeg opremsede før. Desuden har David Moyes flere gange været ude og give udtryk for, at han er tilfreds med det, Cleverley leverer derinde. Den vurdering er jeg ganske enkelt bare ikke enig i, og jeg er nok langt fra den eneste.

Cleverley har startet 18 ud af 32 kampe. Vi har spillet 35 kampe, men jeg kan sku ikke lige finde de sidste 3 kampe.

7 af de 18 gange Cleverley er startet inde, har der ikke været andet alternativ end Ando. Han har umuligt vist noget der er bedre end Cleverley.

1 af kampene har der ingengang været noget alternativ.

Ellers har Fletcher være på bænken som eneste mand 3 gange, Fellaini 2 gange, og Jones 1 gang. Altså 6 kampe ud af 18 hvor der kun har været ét alternativ.

Så har Anderson kombineret med enten Fellaini, Fletcher eller Carrick være på bænken mens Cleverley har startet, altså 3 kampe i alt. 

Carrick har siddet på bænken én gang på bekostning af Cleverley.

i 83 % af de kampe Cleverley har starten inde, har det kun være én af Anderson, Fellaini eller Fletcher til rådighed eller slet ingen. Som sagt er halvdelen af de 82 % Anderson. Fellaini har ikke været bedre end Cleverley, tværtimod. De 4 gange Fletcher har kunne været valgt fremfor Cleverley, er vist meget retfærdigt, taget i betragtning af, at han har været ude i 2 år kun afbrudt af et par kampe i julen 2012.

De sidste 17 % dækker Carrick og Jones, som selvfølgelig har skulle starte inde på bekostning af Cleverley, selvom de gange det har været sådan, sikkert har skyldes de lige er kommet tilbage fra en skade.

Jeg er bestemt ingen fanboy af TC23 Clevz, men det er slet ikke så galt, som du siger. Det synes jeg nu ikke.

Fuck om han været igennem akademiet - han er pivringe. 
Så har vi godt nok bare et total anderledes syn på fodbold. Fair nok.  Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16683: 29 Jan 2014, 20:42 »

Jeg forstår ikke, hvorfor du trækker statistik-kortet, når jeg blot påpeger, at Cleverley har spillet mere, end jeg har kunne lide. Det er i og for sig totalt unødvendigt at opremse de forskellige procentsatser, idet jeg hele tiden selv har forklaret, at Tom Cleverley har spillet i mangel af alternativer. Han har dog fået flere kampe, end han reelt har behøvet, i og med vi har haft de spillere, som du selv nævner ovenfor, til rådighed i en række af de kampe, hvor han har været foretrukket i startelleveren.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 20:47 af Daniel Nordentoft » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16684: 29 Jan 2014, 21:07 »

"hvorefter du nævner 4 spillere der alle har været skadet stort set hele sæsonen. Og når de ikke har være skadet, har de spillet i stedet for Cleverley"

"Jeg kan hurtigt hive startopstillingerne frem og mane den påstand til jorden."

Det var jo dig selv der ville hive det frem, men jeg valgte at gøre det for dig, for at vise, at du ikke bare lige kunne mane den påstand til jorden. Men det bunder nok i, at du mener, at Fellaini og Anderson er bedre alternativer til midtbanen end Cleverley, hvilket jeg ikke er enig i. Ikke af hvad vi har set i denne sæson i hvert fald.

"Jeg siger jo netop, at Cleverleys mange spilleminutter skyldes, at vi har været ramt af skader, men derfor forstår jeg ikke, hvorfor Cleverley har spillet så meget, som det har været tilfældet i år."

Er det der ikke lidt lol sagt? Du ved godt, at han har spillet meget, fordi vi har været ramt af skader på hans plads. Men du forstår stadig ikke, at han har spillet mange kampe.

Vi bliver nok ikke enige.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16685: 29 Jan 2014, 21:10 »

"hvorefter du nævner 4 spillere der alle har været skadet stort set hele sæsonen. Og når de ikke har være skadet, har de spillet i stedet for Cleverley"

"Jeg kan hurtigt hive startopstillingerne frem og mane den påstand til jorden."

Det var jo dig selv der ville hive det frem, men jeg valgte at gøre det for dig, for at vise, at du ikke bare lige kunne mane den påstand til jorden. Men det bunder nok i, at du mener, at Fellaini og Anderson er bedre alternativer til midtbanen end Cleverley, hvilket jeg ikke er enig i. Ikke af hvad vi har set i denne sæson i hvert fald.

"Jeg siger jo netop, at Cleverleys mange spilleminutter skyldes, at vi har været ramt af skader, men derfor forstår jeg ikke, hvorfor Cleverley har spillet så meget, som det har været tilfældet i år."

Er det der ikke lidt lol sagt? Du ved godt, at han har spillet meget, fordi vi har været ramt af skader på hans plads. Men du forstår stadig ikke, at han har spillet mange kampe.

Vi bliver nok ikke enige.
Amen, Jesus.

Jeg forstår ikke, hvorfor han har spillet så mange minutter, som det har været tilfældet. Af de statistikker, du selv hiver frem, fremgår det jo også, at der har været et alternativ til Cleverley. Derfor så kunne jeg jo godt mane din påstand til jorden, eftersom du sagde, at der ikke har været noget alternativ, når Cleverley har spillet.

Vi har vel købt Fellaini for, at han skal spille. Nu har han også været plaget af skader, men han har trods alt været til rådighed i flere kampe, end han har spillet.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16686: 29 Jan 2014, 21:25 »

Jeg mener så bare, at der i langt de fleste tilfælde ikke har været et seriøst alternativ til ham. At kalde det en gåde, forstår jeg bare ikke. Men det er måske bare mig.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16687: 29 Jan 2014, 21:36 »

Jeg mener så bare, at der i langt de fleste tilfælde ikke har været et seriøst alternativ til ham. At kalde det en gåde, forstår jeg bare ikke. Men det er måske bare mig.
Der har heller ikke været mange alternativer. Det tydeliggør jeg jo også ved at påpege, at vi er svagt besat i maskinrummet.

Jeg havde måske bare gerne set, at Cleverley havde spillet mindre, fordi jeg ikke mener, at han bidrager med noget som helst. Mange United-fans på de sociale medier har måske haft en tenens til at overdramatisere tingene lidt med Cleverley, for han har jo ikke ligefrem været elendig. Jeg føler bare på ingen måde, at han er af den fornødne kaliber.

Det er også derfor, jeg gerne havde set, at vi først havde investeret pengene i en central midtbanespiller, der kan binde holdet sammen og være lidt mere innovativ i tanke og handling med bold end de øvrige midtbanespillere, vi råder over, inden man havde kastet så mange penge efter Mata. Dermed ikke sagt, at jeg er modstander af købet, - slet ikke. Carrick er i min optik stadigvæk klasse, men han mangler en bedre makker, for han kommer aldrig selv til at tage de dynamiske løb op igennem banen.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 21:39 af Daniel Nordentoft » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16688: 29 Jan 2014, 21:43 »

Der har heller ikke været mange alternativer. Det tydeliggør jeg jo også ved at påpege, at vi er svagt besat i maskinrummet.

Jeg havde måske bare gerne set, at Cleverley havde spillet mindre, fordi jeg ikke mener, at han bidrager med noget som helst. Mange United-fans på de sociale medier har måske haft en tenens til at overdramatisere tingene lidt med Cleverley, for han har jo ikke ligefrem været elendig. Jeg føler bare på ingen måde, at han er af den fornødne kaliber.

Det er også derfor, jeg gerne havde set, at vi først havde investeret pengene i en central midtbanespiller, der kan binde holdet sammen og være lidt mere innovativ i tanke og handling med bold end de øvrige midtbanespillere, vi råder over. Carrick er i min optik stadigvæk klasse, men han mangler en bedre makker, for han kommer aldrig selv til at tage de dynamiske løb op igennem banen.
Enig, enig, enig.

Jeg fatter bare ikke folk der vil have Cleverley solgt. Nej, han er ikke god nok til at regelmæssig at være i startopstillingen. Men han er homegrown, og jeg tror han vil være fint tilfreds med at være en breddespiller på holdet, og så bliver han altså alt andet end lige svinet ekstra meget end mange andre spillere, som du også siger.

Præcis sådan en holding og attitude som Fresse94 har til ham er så dybt godnat i min verden.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16689: 29 Jan 2014, 22:19 »

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16690: 29 Jan 2014, 23:12 »

Han skal være så hjertelig velkommen, ja. Jeg tror faktisk på det her. Guardiola udtalte forleden, at han ikke ville udelukke noget. Det ville være at sætte prikken over i'et, hvis vi hentede ham. Min fornemmelse er, at han godt kan spille 8'er, selvom han vel ret beset også er 10'er. Han er dog skolet i det tyske system, og der er flid og hårdt arbejde nogen af mærkesagerne. Jeg er i hvert fald sikker på, at hans løbepensum er tilstrækkelig stort. Han ville forstærke holdet væsentligt. Sign him up!
« Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 23:14 af Daniel Nordentoft » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #16691: 29 Jan 2014, 23:41 »

Nogen der ved om kroos er tilgængelig i CHL hvis vi napper ham

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16692: 30 Jan 2014, 00:02 »

Nogen der ved om kroos er tilgængelig i CHL hvis vi napper ham
Det er han ikke. En spiller må ikke repræsentere to forskellige klubber i Champions League i en og samme sæson.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #16693: 30 Jan 2014, 00:08 »

Det er han ikke. En spiller må ikke repræsentere to forskellige klubber i Champions League i en og samme sæson.
Nåh okay, håber han ikk havde fået en kamp for dem i Chl

22
Landsholdsspiller

« Svar #16694: 30 Jan 2014, 00:33 »

Hvordan skal der være plads til både Kroos, Mata og Carrick som eftersigende skulle være jeres bedste midtbanespiller, inden Mata kom..? Er det ikke lige lovlig mange boldflyttere, når det vel er en rigtig skraldemand der er brug for?

For ikke at tale om Januzaj

Sider: 1 ... 1111 1112 [1113] 1114 1115 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010