home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1107 1108 [1109] 1110 1111 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413056 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16620: 25 Jan 2014, 08:52 »

Mata + Rooney forlængelse + evt. Shaw, så har det da vidst været et af de bedste januartransfervindu er nogensinde. Hvis der så lige ryger en midtbanemand med indover, så kunne det være fuldstændig fantastisk.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16621: 25 Jan 2014, 09:13 »

Mata + Rooney forlængelse + evt. Shaw, så har det da vidst været et af de bedste januartransfervindu er nogensinde. Hvis der så lige ryger en midtbanemand med indover, så kunne det være fuldstændig fantastisk.
Vi har vist haft scouts i Torino de sidste par uger, så det kunne måske godt ende med en ekstra midtbane i form af Vidal eller Pogba.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16622: 25 Jan 2014, 09:36 »

http://plbold.dk/united-jagter-bayern-duo/
Kroos som en mulighed nu også? han får ikke så meget spilletid længere så han kan vel overtales til at komme til United.

JimmyGP
Manager

« Svar #16623: 25 Jan 2014, 10:27 »

Mata & Shaw til United.. It made my day.. Mata er næsten i hus og jeg håber han bliver vores nye 8'er.. Shaw kunne være et FEDT køb Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #16624: 25 Jan 2014, 10:41 »

Mata er overhovedet ikke en 8er, LANGT FRA!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er en 10er og til nøds en 7 eller 11 altså en AMRL.

Han har slet ikke de defensive kvaliteter der skal til for en 8er og nok også en af grundene til Mourinho ikke bruger ham. Der er ikke saft og kraft nok i ham til Mourinho's spillestil.

Han skal vel spille 10eren når RvP er ude og så Rooney på top. Er både Rooney og RvP med, så ryger han nok på kant men 8er bliver han ikke.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16625: 25 Jan 2014, 10:47 »

Ja, så mangler Juan Mata blot at bestå det obligatoriske lægetjek og sætte sine kragetæer på kontraktpapirerne, og så kan han kalde sig Manchester United-spiller. Vi får en verdensklasse spiller ind, men jeg er stadigvæk af den overbevisning, at det er hul i hovedet ikke først at investere pengene på den position, hvor vi er dårligst besat; den centrale midtbane.

Rygterne kører fortsat på højtryk, og jeg er gået fra at være pessimist til at blive jubeloptimist. Jeg tror godt, at vi kan få os endnu en signing, inden trasnfervinduet lukker i. Der er i hvert fad flere ting, der tyder på, at vi fortsat sonderer markedet. Men nu må vi se.

Shaw er nok nær noget, der ligner Englands største talent, og så er han tilmed venstreback. Det flyder ikke just med højkvalitative backs i fodboldmarkedet, og derfor ville han være guld at få ind. Jeg er dog stadigvæk af den overbevisning, at vi bør investere vores penge i en tovejsspiller, der kan bibringe dynamik, genneslagskraft og kreativitet. Også gerne en spiller, der kan trykke af fra distancen, for det har vi sgu godt nok ikke mange spillere, der hverken kan eller gør. Der løber masser spillere rundt derude, som vi burde kunne få fat i. Det ville i hvert fald i min optik være ret vanvittigt at have brugt over en halv milliard i transfervinduet uden at opruste den position, hvor alarmklokkerne ringer højest.

Hvis vi så dog får den centrale midtbanespiller, så synes jeg, at Mata-handlen er eminent god. Han er pure class hele vejen igennem. Det kan der vist ikke være to meninger om.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16626: 25 Jan 2014, 10:55 »

Mata & Shaw til United.. It made my day.. Mata er næsten i hus og jeg håber han bliver vores nye 8'er.. Shaw kunne være et FEDT køb Thumbs Up
Som Wester siger, og som jeg også selv tidligere har givet udtryk for, så er Juan Mata ingenlunde nogen central midtbanespiller, og han bliver det heller aldrig. Dertil er hans løbepensum alt for begrænset. Hans defensive arbejdsradius - eller mangel på samme - er bl.a. en af årsagerne til, at han har været bænket under Mourinho. Desuden ligger alle hans forcer offensivt fremme på 10'er-positionen, og vi får ikke udnyttet dem så langt tilbage i banen. Alternativt kan han bruges på højreflanken, hvorfra han kan søge ind i banen med sit venstreben. Jeg ved dog ikke helt, hvad Moyes' planer er. Umiddelbart ligner det et formationsskifte og en anden spillestil, men det vil tiden vise.

Erzael
Manager

« Svar #16627: 25 Jan 2014, 12:51 »

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16628: 25 Jan 2014, 14:49 »

JimmyGP
Manager

« Svar #16629: 25 Jan 2014, 15:31 »

Wester & Daniel N: Nu mente jeg også bare at jeg gerne så ham med nummer 8 på ryggen,,  Wink Han er da klart en 10'er eller en 11'er på banen, men de numre har Rooney & Giggs jo.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16630: 25 Jan 2014, 16:41 »

Wester & Daniel N: Nu mente jeg også bare at jeg gerne så ham med nummer 8 på ryggen,,  Wink Han er da klart en 10'er eller en 11'er på banen, men de numre har Rooney & Giggs jo.. Wink

Der er vidst nogen elsker at debattere lidt for meget, siden man ikke fik det indtryk af dit indlæg  funny
« Seneste Redigering: 25 Jan 2014, 16:42 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #16631: 25 Jan 2014, 16:57 »

Som Spurs fan er det meget sjældent jeg begår mig i klubtrådende, men at tro at Moyes var i Torino for at kigge på Vidal, der inden for de sidste 60 dage har skrevet en ny langvarig kontrakt med Juve og Pogba, som også skulle være meget tæt på og allerede én gang har været i UTD er, undskyld mig hul i hovedet..

Mere realistisk er det han kiggede på Davide Astori eftersom Vidic og Rio er fortid til sommer, samt Claudio Marchisio som ikke får meget spilletid pga. Vidal og Pogba.

At han var i Tyskland for at se på Kroos? Come on.. End ikke Liverpool fans er så godtroende. Dog er der snak om Patrick Hermann og Max Kruse. Kan ikke se hvad de skal bruge Kruse til, men Hermann ville ikke være nogen dårlig løsning som kantspiller. Kroos får en masse spilletid på en ellers meget stærk besat midtbane og har været i klubben siden 2006 og er en fremtidig Schweini, som desværre for Tyskland og Bayern ikke holder evigt..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16632: 25 Jan 2014, 17:00 »

Som Spurs fan er det meget sjældent jeg begår mig i klubtrådende, men at tro at Moyes var i Torino for at kigge på Vidal, der inden for de sidste 60 dage har skrevet en ny langvarig kontrakt med Juve og Pogba, som også skulle være meget tæt på og allerede én gang har været i UTD er, undskyld mig hul i hovedet..

Mere realistisk er det han kiggede på Davide Astori eftersom Vidic og Rio er fortid til sommer, samt Claudio Marchisio som ikke får meget spilletid pga. Vidal og Pogba.

At han var i Tyskland for at se på Kroos? Come on.. End ikke Liverpool fans er så godtroende. Dog er der snak om Patrick Hermann og Max Kruse. Kan ikke se hvad de skal bruge Kruse til, men Hermann ville ikke være nogen dårlig løsning som kantspiller. Kroos får en masse spilletid på en ellers meget stærk besat midtbane og har været i klubben siden 2006 og er en fremtidig Schweini, som desværre for Tyskland og Bayern ikke holder evigt..
At han ankommer til stadionet med Kroos agent, og snakker med ham om undervejs i løbet af kampen, må da alligevel indikere, at der kan være noget om snakken.

Pogba og Vidal tror jeg ikke er realistiske mål, selvom tonsvis af aviser siger især Vidal vil blive en mulighed til sommer.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #16633: 25 Jan 2014, 17:03 »

At han ankommer til stadionet med Kroos agent, og snakker med ham om undervejs i løbet af kampen, må da alligevel indikere, at der kan være noget om snakken.

Pogba og Vidal tror jeg ikke er realistiske mål, selvom tonsvis af aviser siger især Vidal vil blive en mulighed til sommer.

Den med at han er ankommet sammen med Kroos' agent har jeg ikke lige læst nogen steder og vil egentlig gerne se en kilde på det.

Selvom tonsvis af aviser kæmper for overlevelse i en dagligdag hvor der sælges færre aviser end nogensinde før, tror jeg ikke på Vidal er en mulighed for nogen klubber til sommer.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16634: 25 Jan 2014, 17:06 »

Den med at han er ankommet sammen med Kroos' agent har jeg ikke lige læst nogen steder og vil egentlig gerne se en kilde på det.

Selvom tonsvis af aviser kæmper for overlevelse i en dagligdag hvor der sælges færre aviser end nogensinde før, tror jeg ikke på Vidal er en mulighed for nogen klubber til sommer.
Det skal du da glædeligt få. Men om det er ham, aner jeg ikke, men det mener Daily Mail i hvert fald.

Hard worker: Manchester United manager David Moyes with Toni Kroos' agent (right) in Germany

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2545544/EXCLUSIVE-Moyes-checks-Bayern-midfielder-Kroos-Germany-scouting-trip.html

Sider: 1 ... 1107 1108 [1109] 1110 1111 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010