home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1103 1104 [1105] 1106 1107 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413121 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16560: 22 Jan 2014, 00:01 »

Mange aviser skriver at i er meeeget tæt på at hente Mata. For en god 40m pund. Den her kan jeg simpelthen ikke forstå. 40m er vanvittigt mange penge for en spiller man ikke har brug for. Jeg er selv stor fan af Mata, og ærger mig over at han sidder så meget på bænken - fantastisk talent.

Men det er jo ikke på den plads, at der skal smides 40m lige nu?? Hvad med den her dynamiske midtbanespiller som der er blevet råbt efter i flere år? Og hvad vil dette køb gøre ved en spiller som Kagawa? - Han har ikke slået igennem, men med endnu en offensiv herre i truppen, ser det meget svært ud for ham.

I min bog kunne de 40m blive brugt sindssygt meget bedre andre steder, der virkelig kunne give United et boost. Dog er Mata en helt enestånde spiller.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16561: 22 Jan 2014, 00:21 »

Jeg er meget enig i dine betragtninger, Flink.

Juan Mata er en storslået fodboldspiller, men det er ikke den type, vi efterlyser. Det vil i hvert fald kræve, at man omlægger spillestilen, og der skal først og fremmest foretages et formationsskifte.

For de 37-40 millioner pund, vi angiveligt skulle være klar til at lægge, kan vi få de fleste spillere i verden. Vidal, Gündogan og Marchisio ville være ideelle spillere at hente. De to sidstnævnte er nok det mest realistiske scenarie, eftersom den ene har Manchester United som sin drømmeklub. Endvidere udløber hans kontrakt om halvandet år. Marchisio ligner ikke længere en mand, der er selvskrevet i Juventus' startellever. Det er naturligvis som følge af Pogbas seneste stribe af pragtpræstationer.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2014, 00:23 af Daniel Nordentoft » Logged

Erzael
Manager

« Svar #16562: 22 Jan 2014, 11:28 »

Det er fantastisk med udsigten til Mata, men ærgerligt at prisen at skruet helt derop. Som sagt, så kan vi måske få et par andre fantastiske spillere for samme pris, som vi skal give for Mata. Men havde det været os selv, der havde en spiller af Juan Mata's kaliber, og Chelsea havde været interesseret i ham i januar måned, så havde vi forlangt det samme. Så jeg kan sagtens forstå Chelseai det her forløb.

Men det bliver spændende at se, om vi hiver ham til Old Trafford. Sidst vi stjal en stjernespiller fra en af topklubberne, gik det jo meget godt Wink

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16563: 22 Jan 2014, 11:35 »

Mata kom glad!

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #16564: 22 Jan 2014, 11:45 »

Er glad for at vi endelig ser ud til at få lavet et køb fra øverste hylde med Mata. Men må ærlig talt sige at jeg ikke helt forstår hvorfor vi henter ham. Hvordan passer han ind i vores nuværende system?? Kan kun se ham spille en kant, men der bliver han vel ikke rigtig brugt rigtig. RVP er angriber og Rooney er Angriber/Hængende/Offensiv midt og det tror jeg ikke der bliver lavet om på. Kan ikke se Mata på den centrale midt og så er der vel kun en kant tilbage.

Nå men nu er jeg også kommet ud med mine dårlige tanker og bekymringer for idag Wink

Men håber dog stadig at vi rent faktisk for købt ham, da vi i den grad mangler et eller andet nyt

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #16565: 22 Jan 2014, 11:48 »

Tror det skal tages med i overvejelserne, at både RVP og Rooney ikke har spillet meget samtidigt i år. Så for at erstatte en af dem, så der hele tiden er en "dynamisk duo" to spillere på banen samtidigt som er i en liga over resten af holdet. For Rooney har været meget alene når det har været.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16566: 22 Jan 2014, 11:49 »

Hvorfor synes I, at vi skal smide så mange penge efter en mand, der spiller en position, som allerede er rigtig godt besat?

Vi har en Kagawa, der er eminent, hvis vi får bygget holdet op omkring ham. Han får så sjældent muligheden for at spille i rollen som 10'er, men da han fik lov sidste gang, var der takter til noget virkelig lovende.

Nej, vi skal da kaste pengene efter det, vi reelt mangler; en midtbanespiller med dynamik og gennemslagskraft, som kan binde holdet sammen og samtidig arbejde defensivt.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16567: 22 Jan 2014, 11:56 »

Jeg må erklære mig enig med Daniel. Mata er ikke en spiller, der vil passe ind hos jer, så længe I har Rooney og RVP. Ovenikøbet tror jeg ikke, at Mourinho vil sælge til United.

Erzael
Manager

« Svar #16568: 22 Jan 2014, 12:00 »

Et køb af Mata ville måske så tyde på, at Rooneys dage i Utd er ved at være talte. Og ham skulle Mourinho også være varm på. Men jeg tror dog ikke på, at Wayne forlader os lige foreløbig. Men det bliver spændende at se udviklingen, hvis Mata kommer ind.

Hvis vi henter Mata, så kunne jeg forestille mig, at han og Kagawa kommer til at skiftes om en central midtbaneplads, som Cleverley og Fletcher har ligget på ved siden af Carrick. Det kan også være, at hele systemet bliver lavet om, så både Rooney og Persie skal ligge i front, og så er der plads til både Kagawa og Mata på hhv. den offensive og den centrale midt.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16569: 22 Jan 2014, 12:04 »

Hvorfor synes I, at vi skal smide så mange penge efter en mand, der spiller en position, som allerede er rigtig godt besat?

Vi har en Kagawa, der er eminent, hvis vi får bygget holdet op omkring ham. Han får så sjældent muligheden for at spille i rollen som 10'er, men da han fik lov sidste gang, var der takter til noget virkelig lovende.

Nej, vi skal da kaste pengene efter det, vi reelt mangler; en midtbanespiller med dynamik og gennemslagskraft, som kan binde holdet sammen og samtidig arbejde defensivt.
Fordi han, ganske enkelt, er vanvittig god. Samme situation som med Van Persie. Har vi sådan virkeligt brug for ham? Nææ. Er han en verdensklassespille r, der ikke kan andet end forbedre holdet? Ja. Med vores situation pt. kan jeg simpelthen ikke være mere ligeglad med prisen. Chelsea og City har kylet rundt med store summer de sidste mange år, mens vi har holdt igen og prøvet at lave røverkøb.

Kagawa har jeg NÆSTEN opgivet håbet om. Han ligner bare ikke en spiller, der kan klare det her i United. Bliver han solgt, som jeg tror han gør til sommer, er jeg dog ikke tvivl om, at han vil blomstrer op igen. Jeg har bare min tvivl med ham her, da det han har leveret indtil videre, ikke har været specielt godt. Ja, han har da haft sine gode kampe, men det har Valencia, Young og Cleverley også. Han har tydeligvis et stort potentiale, og jeg var meget begejstret da vi købte ham, men det ser bare ikke ud til, at det skal være her han udfylder sit potentiale.

Prøv forestil dig en offensiv bestående af RVP, Rooney, Mata og Januzaj. Det kunne jeg godt tænke mig at se. Rooney bagved RVP og Mata og Januzaj på fløjene. Skal Mata blive en succes i United, kræver det, at han kan spille ala Silva gør det i City, og Carzola gør det i Arsenal. Eller ligesom Januzaj gør det nu. Mata blev året unge spiller i hans Valencia tid, hvor han spillede højre fløj. Han kan i hvert fald ikke slå Rooney af på 10'er positionen.

Det ville tilfører en masse kreativitet til truppen, som vi den grad mangler, og jo mindre vi får at se til spillere som Young og Valencia i startopstillingen, jo bedre. Jeg snakker sku næsten som om Mata allerede er solgt til os, men jeg gider ikke tro på noget som helst endnu, efter alt det vi var igennem i sommers. Men min holdning er i hvert fald, at han skal være mere end velkommen. Det hele lyder næsten for godt til at være sandt..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16570: 22 Jan 2014, 12:07 »

Et køb af Mata ville måske så tyde på, at Rooneys dage i Utd er ved at være talte. Og ham skulle Mourinho også være varm på. Men jeg tror dog ikke på, at Wayne forlader os lige foreløbig. Men det bliver spændende at se udviklingen, hvis Mata kommer ind.

Hvis vi henter Mata, så kunne jeg forestille mig, at han og Kagawa kommer til at skiftes om en central midtbaneplads, som Cleverley og Fletcher har ligget på ved siden af Carrick.
Det kan også være, at hele systemet bliver lavet om, så både Rooney og Persie skal ligge i front, og så er der plads til både Kagawa og Mata på hhv. den offensive og den centrale midt.
Så får Carrick satme godt nok travlt på den midtbane.  Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16571: 22 Jan 2014, 12:09 »

Hvis vi henter Mata, så kunne jeg forestille mig, at han og Kagawa kommer til at skiftes om en central midtbaneplads, som Cleverley og Fletcher har ligget på ved siden af Carrick. Det kan også være, at hele systemet bliver lavet om, så både Rooney og Persie skal ligge i front, og så er der plads til både Kagawa og Mata på hhv. den offensive og den centrale midt.
Hverken Mata eller Kagawa vil nogensinde kunne dække pladsen som central midtbanespiller. Dertil er Matas løbepensum alt for lille og Kagawas defensive kvaliteter for få.

Vi er nødt til at investere på de områder, hvor vi er svagt besat, og det er på den centrale midtbane. Marchisio kan hentes for samme beløb, og Gündogan er billigere end de 330 millioner, vi skulle være klar til at smide efter Mata. Det er ikke utopi at nævne disse navne. Vi er Manchester United, og vi har verdens næstmest værdifulde brand. Der er noget alvorligt galt, hvis vi ikke kan tiltrække spillere af den kaliber. Det skal vi kunne.

Fordi han, ganske enkelt, er vanvittig god. Samme situation som med Van Persie. Har vi sådan virkeligt brug for ham? Nææ. Er han en verdensklassespille r, der ikke kan andet end forbedre holdet? Ja. Med vores situation pt. kan jeg simpelthen ikke være mere ligeglad med prisen. Chelsea og City har kylet rundt med store summer de sidste mange år, mens vi har holdt igen og prøvet at lave røverkøb.

Kagawa har jeg NÆSTEN opgivet håbet om. Han ligner bare ikke en spiller, der kan klare det her i United. Bliver han solgt, som jeg tror han gør til sommer, er jeg dog ikke tvivl om, at han vil blomstrer op igen. Jeg har bare min tvivl med ham her, da det han har leveret indtil videre, ikke har været specielt godt. Ja, han har da haft sine gode kampe, men det har Valencia, Young og Cleverley også. Han har tydeligvis et stort potentiale, og jeg var meget begejstret da vi købte ham, men det ser bare ikke ud til, at det skal være her han udfylder sit potentiale.

Prøv forestil dig en offensiv bestående af RVP, Rooney, Mata og Januzaj. Det kunne jeg godt tænke mig at se. Rooney bagved RVP og Mata og Januzaj på fløjene. Skal Mata blive en succes i United, kræver det, at han kan spille ala Silva gør det i City, og Carzola gør det i Arsenal. Eller ligesom Januzaj gør det nu. Mata blev året unge spiller i hans Valencia tid, hvor han spillede højre fløj. Han kan i hvert fald ikke slå Rooney af på 10'er positionen.

Det ville tilfører en masse kreativitet til truppen, som vi den grad mangler, og jo mindre vi får at se til spillere som Young og Valencia i startopstillingen, jo bedre. Jeg snakker sku næsten som om Mata allerede er solgt til os, men jeg gider ikke tro på noget som helst endnu, efter alt det vi var igennem i sommers. Men min holdning er i hvert fald, at han skal være mere end velkommen. Det hele lyder næsten for godt til at være sandt..
Det er unødvendigt, i og med vi har Kagawa. Han har ikke fået chancen endnu. Han bliver konstant placeret ude ved kridtstregen, og der hører han ingenlunde hjemme. Han skal spille som 10'er. Jeg tror fortsat på ham. Han har en fornemmelse for fodboldspillet, som få i denne verden kan matche. Jeg tror, han kan blive et hit, hvis man gider bruge ham der, hvor han hører hjemme.

Vi har ikke brug for Mata. Det er fuldstændig hovedløst, når vi ikke har investeret i en central midtbanespiller i mange, mange år. Fellaini var vores første køb af en midtbanespiller siden Carrick, skulle jeg mene. Cleverley har slet ikke niveauet til det her.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2014, 12:13 af Daniel Nordentoft » Logged

Erzael
Manager

« Svar #16572: 22 Jan 2014, 12:10 »

Så får Carrick satme godt nok travlt på den midtbane.  Peace

Ja, det har du ret i. Det kan også være, at Mata kommer til at få en plads på venstrekanten, hvor Young ikke har slået til. Der har vi så en formstærk Januzaj, så det er noget af et puslespil, der skal gå op.

Men hvis vi henter ham, så bliver det enten for de 360 millioner kroner, eller også skal der en Rooney med i handlen. Og jeg tror simpelthen ikke på sidstenævnte.

Erzael
Manager

« Svar #16573: 22 Jan 2014, 12:11 »

Hverken Mata eller Kagawa vil nogensinde kunne dække pladsen som central midtbanespiller. Dertil er Matas løbepensum alt for lille og Kagawas defensive kvaliteter for få.

Vi er nødt til at investere på de områder, hvor vi er svagt besat, og det er på den centrale midtbane. Marchisio kan hentes for samme beløb, og Gündogan er billigere end de 330 millioner, vi skulle være klar til at smide efter Mata. Det er utopi at hente disse navne. Vi er Manchester United, og vi har verdens næstmest værdifulde brand. Der er noget alvorligt galt, hvis vi ikke kan tiltrække spillere af den kaliber. Det skal vi kunne.
Det er unødvendigt, i og med vi har Kagawa. Han har ikke fået chancen endnu. Han bliver konstant placeret ude ved kridtstregen, og der hører han ingenlunde hjemme. Han skal spille som 10'er. Jeg tror fortsat på ham. Han har en fornemmelse for fodboldspillet, som få i denne verden kan matche. Jeg tror, han kan blive et hit, hvis man gider bruge ham der, hvor han hører hjemme.

Vi har ikke brug for Mata. Det er fuldstændig hovedløst, når vi ikke har investeret i en central midtbanespiller i mange, mange år. Fellaini var vores første køb af en midtbanespiller siden Carrick, skulle jeg mene. Cleverley har slet ikke niveauet til det her.

Det har du nok ret i  Wink

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16574: 22 Jan 2014, 12:13 »

Ja, det har du ret i. Det kan også være, at Mata kommer til at få en plads på venstrekanten, hvor Young ikke har slået til. Der har vi så en formstærk Januzaj, så det er noget af et puslespil, der skal gå op.

Men hvis vi henter ham, så bliver det enten for de 360 millioner kroner, eller også skal der en Rooney med i handlen. Og jeg tror simpelthen ikke på sidstenævnte.

Januzaj gør det lige godt, om han spillet på højre eller venstrekant. Det er i midten han har haft det lidt svært - eller ikke har imponeret ligeså meget, som når han spiller kant.

Jeg tror Rooney ryger til sommer. Det kan ikke blive ved med at gå med ham, og personligt ville jeg ikke klage det store, hvis han forlod klubben.
40 mill. pund fra eller til, af de mindst 600 mill. pund Glazers har hevet ud af klubben. Mon de overhovedet opdager det?

Sider: 1 ... 1103 1104 [1105] 1106 1107 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010