home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1127 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1101 1102 [1103] 1104 1105 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413203 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16530: 16 Jan 2014, 22:10 »

Hvorfor ikke bare gå efter Shaw/Moreno istedet for en lejeaftale med Coentrao, selvom han helt sikkert også vil være optimal.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16531: 16 Jan 2014, 22:15 »

Jeg tror bare, at der er et stort fedt stempel med Chelsea på Shaw. Vi har aldrig kunne udkonkurrere Chelsea økonomisk, og det kan vi nok heller ikke denne gang, og så er Shaw selv stor Chelsea fan. Det ville selvfølgelig være det mest optimale hvis vi kunne få ham, men jeg synes sku det ser usandsynligt ud.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16532: 16 Jan 2014, 22:18 »

Har bare aldrig set det store i coentrao og hvis vi endelig skulle en ung VB synes jeg er Shaw er den der ser klart mest lovende ud.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16533: 17 Jan 2014, 23:55 »

Ååååååååh Ando. Alt held og lykke til ham i fremtiden!!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16534: 18 Jan 2014, 00:22 »

Haha, jeg elsker den mand. Altid så glad og humoristisk. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine af, at han efter så mange år i England fortsat ikke kan engelsk.

Hans åbenlyse talent blev desværre aldrig forløst helt, og det er en skam. Skader har helt sikkert været en del af forklaringen, men jeg tror også, at han manglede selvdisciplinen for at kunne komme tilbage. Man har jo hørt, at han havde en lille tendens til at fylde sig med for mange burgere. 

Al held og lykke i Firenze, Ando!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16535: 18 Jan 2014, 00:49 »

Der var trist han aldrig slog igennem, han var virkelig også hypet op da han kom til United. Tror han kommer til at gøre det godt i Firenze med nok spilletid.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16536: 19 Jan 2014, 16:16 »

Startopstilling:

De Gea, Rafael, Vidic, Evans, Evra, Valencia, Jones, Carrick, Young, Januzaj, Welbeck

Det skal nok blive godt Smiley

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Newton Heath
Manager

« Svar #16537: 19 Jan 2014, 16:24 »

Fin opstilling. Første gang i lang tid jeg går ind til en United-kamp med så lidt optimisme. Chelsea er i god form, og har vel vundet alt på hjemmebane, og vi mangler vores to bedste, og to af ligaens bedste spillere. Jeg bliver overrasket hvis vi får noget med, men håber selvfølgelig på det. Vigtigt at Jones er tilbage på midten.

Desuden må man håbe at Phil Dowd tager sig sammen og holder øje med David Luiz. Ingen tvivl om at han kommer til at hakke Januzaj ned kampen igennem, og glemmer aldrig for et par år siden, hvor han samlede sammen til tre røde kort uden at få et gult mod os.

GGMU.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16538: 19 Jan 2014, 17:51 »

Hvor er det dog ærgeligt. Bagud 2-0 på 2x rådent forsvarsspil. Vi gør det ganske fint, og jeg føler vi styre kampen, men det bliver sku svært at  komme tilbage fra det her. Jeg synes, vil bliver snydt for et straffe med Welbeck, men sådan er det.

Vi må presse på i 2. halveg og forhåbentligt få et relativt tidligt mål. Hernandez plejer at scorer med Chelsea, så måske han kan.

Newton Heath
Manager

« Svar #16539: 19 Jan 2014, 17:57 »

Mourinho gør hvad Mourinho gør bedst.

Bliver svært nu. Vi skal have en målscorer ind, og Hernandez er det tætteste vi kommer på det.

DeBuur
Manager

« Svar #16540: 19 Jan 2014, 18:58 »

Der er godt nok noget at arbejde med på træningsbanen for Moyes -  Peace

Grotesk at Vidic ryger ud idag og at Rafael kun får gult for den svinske takling han sætter ind til sidst.

Hvem bliver fremtidens backs i Man Utd?

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16541: 19 Jan 2014, 19:02 »

Der er godt nok noget at arbejde med på træningsbanen for Moyes -  Peace

Grotesk at Vidic ryger ud idag og at Rafael kun får gult for den svinske takling han sætter ind til sidst.

Hvem bliver fremtidens backs i Man Utd?
Rafael og en anden venstre back.. Wink
Rafael har det dog med at tabe hovedet engang imellem (bl.a. i dag)..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16542: 19 Jan 2014, 19:02 »

3-0 målet dræbte os godt nok. No way back derfra, og overall tabte vi bare til et klart bedre hold i dag. Kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til Rooney og RVP er tilbage igen, dem får vi virkelig brug for, hvis vi vil i top 4.

Forfærdelig beslutning af Vidic til sidst. Det røde kort kan diskuteres, men som den rutineret mand han er, skal han vide bedre end det. Dumt, dumt, dumt. Rafael er heldig med at slippe. Klart rødt kort.

Og DeBuur, Rafael er helt klart fremtiden på højrebacken, mens vi forhåbentligt får støvet en ny venstreback op et sted. Jeg håber på Coentrao, men nu må vi se. Der kommer til at ske mange ting til sommer.

Erzael
Manager

« Svar #16543: 19 Jan 2014, 19:04 »

Kortfaverne skulle have været omvendt med Vidic og Rafael. Men sådan er det nu engang. Vi kan appellere den mod Vidic, men jeg tror personligt ikke på, vi får noget ud af det.

Ingenting at sætte på Moyes. Spillerne er lort. Det viser de igen i dag. De gider ikke spille fodbold. Det kan være hamrende ligegyldigt og fuldstændig meningsløst at gå ud og bruge flere hundrede millioner kroner på en spiller her i januar, da det ikke vil gøre en forskel. Jo måske i kampen om en 4. plads. Men plads 1, 2 og 3 er for længst væk.

Denne sæson skal bare overståes, og så skal vi have skiftet bunkevis af spillere ud i sommerpausen. Den flok kællinger, der spiller pt, er ikke værdige til United trøjen..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16544: 19 Jan 2014, 21:35 »

Kortfaverne skulle have været omvendt med Vidic og Rafael. Men sådan er det nu engang. Vi kan appellere den mod Vidic, men jeg tror personligt ikke på, vi får noget ud af det.

Ingenting at sætte på Moyes. Spillerne er lort. Det viser de igen i dag. De gider ikke spille fodbold. Det kan være hamrende ligegyldigt og fuldstændig meningsløst at gå ud og bruge flere hundrede millioner kroner på en spiller her i januar, da det ikke vil gøre en forskel. Jo måske i kampen om en 4. plads. Men plads 1, 2 og 3 er for længst væk.

Denne sæson skal bare overståes, og så skal vi have skiftet bunkevis af spillere ud i sommerpausen. Den flok kællinger, der spiller pt, er ikke værdige til United trøjen..
Kan du så ikke lige forklare mig, hvordan truppen kan være 95% identisk med den, der vandt Premier League med afstand til de øvrige tophold i fjor? Det hænger da ikke helt sammen, hvis spillerne skulle være så forfærdelige.

Sider: 1 ... 1101 1102 [1103] 1104 1105 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010