home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1100 1101 [1102] 1103 1104 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413189 gange)
cartoon
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16515: 07 Jan 2014, 23:07 »

straffesparket fatter jeg godt nok hat af og det er det tidspunkt hvor Rafael trækker sit gule kort, 2 efterfølgende situationer hvor Rafael er tæt på at trække sig et gult kort til, fatter jeg simpelt hen ikke dommeren ikke giver henholdsvis gult og rødt kort til modstanderen Sunderland  den ene for film og det røde for at nærmest at starte en bryde kamp med Rafael.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16516: 07 Jan 2014, 23:11 »

Straffesparket kommer vist i kategorien yderst tyndt og tvivlsomt, men man kan vel sige, at det blev lidt opvejet af, at Rafael ikke blev smidt ud. Det kunne han nu godt have risikeret IMO.

Men nøj, hvor jeg dog glæder mig til at få Rooney og RVP tilbage igen. Nani for den sags skyld også, er godt nok ved at være træt af Valencia, og min tålmodighed med ham er meget, meget snart ovre.

JimmyGP
Manager

« Svar #16517: 07 Jan 2014, 23:16 »

Success is temporary - Loyalty is forever Thumbs Up

Ellers er der ikke andet end sige end F..K!!!!

- Veni, vidi, vici -

Erzael
Manager

« Svar #16518: 07 Jan 2014, 23:18 »

Well, det er umiddelbart linjedommeren, der markerer for straffesparket. Dommeren ser ikke umiddelbart ud til at ville fløjte det, men er nødsaget til det, når linjedommeren markerer så kraftigt, som han gør. Så det må jo se ud som om, der er kontakt fra den vinkel, hvor linjedommeren står. Men igen, det kommer under de meget tvivlsomme kendelser. Men det kan jo være underordnet nu. Nu skal vi bare fokusere på kampen på lørdag, og glæde os over, at vi har en returkamp til at ordne Sunderland i.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16519: 11 Jan 2014, 20:41 »

Thank fuck vi har ham. Han er så god, og så er han kun 18 år. En af verdens største klubber på randen af krise, men han spiller stadig som har han spillet fodbold i 40 år på topplan. Hans fodbold intelligens er second to none for folk i hans alder.

Welbeck med en fin kamp også, og endelig så vi noget fra Shinji, efter han blev rykket ind centralt. Vidic lignede også hans gamle jeg i dag.

Elendig første halveg, men vi spillede os op i 2. halveg, og sejren kunne sagtens have være større. Tænk engang, vi tabte ikke 2-1 på hjemmebane, men vi vandt faktisk denne her gang. Onwards and upwards!

ibaek
Lilleputspiller
*

« Svar #16520: 11 Jan 2014, 20:54 »

Scholsey, du har ret i Sinji spillede bedre i anden halvleg.. men han var da godt nok den rene elendighed da swansea kunne stå kompakt og afvente. Han - ligesom resten af united - blev bedre efter 1-0 målet, da swansea skulle længere frem på banen. Godt at se de ikke har tabt modet totalt. Ser frem til RvP og Rooneys tilbagevenden! Hold jer nu skadesfri for silvan!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16521: 13 Jan 2014, 18:37 »

Det ser ud til, at Anderson er på vej ud. Det skulle kun være formaliteter der mangler for, at han kan blive præsenteret i Fiorentina. Han havde 2 rigtig gode første sæsoner her, men lige siden har det ikke været specielt kønt. Skader har også holdt ham tilbage ligeså vel McDonalds også har noget at sige. Hans personlighed ser ud til at være fantastisk, og han er en mand jeg tror laver meget sjovt i omklædningsrummet, men hans kvaliteter på banen har bare ikke været godt nok de sidste år.

Fornuftigt, hvis det ender med et salg, eller et lån med købsoption, som andre nævner. Mon det åbner op for det umulige, en ny midtbanespiller? Det er også et par interessante spillernumre vi er ved at have fri. 7, 8 og 9 samt formentlig også nr. 11 til sommer. Januzaj skal have nr. 7, men ellers er der da ved at være frit slav på de numre stjerner normalt har. Det må da betyde, at det vælter ind med stjerner snart.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16522: 13 Jan 2014, 18:40 »

Det ser ud til, at Anderson er på vej ud. Det skulle kun være formaliteter der mangler for, at han kan blive præsenteret i Fiorentina. Han havde 2 rigtig gode første sæsoner her, men lige siden har det ikke været specielt kønt. Skader har også holdt ham tilbage ligeså vel McDonalds også har noget at sige. Hans personlighed ser ud til at være fantastisk, og han er en mand jeg tror laver meget sjovt i omklædningsrummet, men hans kvaliteter på banen har bare ikke været godt nok de sidste år.

Fornuftigt, hvis det ender med et salg, eller et lån med købsoption, som andre nævner. Mon det åbner op for det umulige, en ny midtbanespiller? Det er også et par interessante spillernumre vi er ved at have fri. 7, 8 og 9 samt formentlig også nr. 11 til sommer. Januzaj skal have nr. 7, men ellers er der da ved at være frit slav på de numre stjerner normalt har. Det må da betyde, at det vælter ind med stjerner snart.
Well spoken.

Jeg vælger at være lige så optimistisk som dig.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #16523: 13 Jan 2014, 18:49 »

Januzaj skal have nr. 7, men ellers er der da ved at være frit slav på de numre stjerner normalt har.
Er det allerede besluttet? Eller er det noget du håber? For det er da ret vildt han allerede får lov til at overtage det legendariske nummer. Så kort efter Valencia fik vist at han i hvert fald ikke var værdig til at bære det nummer, man kan da ikke bare dele det nummer ud til hvem som helst. Og jeg er helt vild med Januzaj men I kan da ikke give ham det allerede nu?!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16524: 13 Jan 2014, 18:51 »

Det er noget, han håber.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16525: 13 Jan 2014, 18:55 »

Er det allerede besluttet? Eller er det noget du håber? For det er da ret vildt han allerede får lov til at overtage det legendariske nummer. Så kort efter Valencia fik vist at han i hvert fald ikke var værdig til at bære det nummer, man kan da ikke bare dele det nummer ud til hvem som helst. Og jeg er helt vild med Januzaj men I kan da ikke give ham det allerede nu?!
Haha, ja Valencia og nr. 7 var ikke den bedste cocktail, men han valgte da også at opgive nummeret. Det har så ikke ligefrem forbedret hans form.

Nej, det er bestemt ikke besluttet at Januzaj får nr. 7, og jeg tvivler nu også på det. Ronaldo fik nummeret lige da han kom til klubben, som ganske ung også. Selvom Ronaldo er fra en anden verden, og Januzaj nok ikke når hans niveau, synes jeg alligevel, at det kunne være fedt hvis han fik det.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16526: 13 Jan 2014, 18:59 »

The Full Sir Alex Ferguson Interview With Charlie Rose

http://www.youtube.com/v/7Bjkk411Mpc

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Erzael
Manager

« Svar #16527: 13 Jan 2014, 20:14 »

Fint hvis vi kommer af med Anderson. Vi kan ikke blive ved med at holde på de spillere, der har vist, at de ikke kommer helt op på topniveau. Så er det bedre, både for klubben og for ham selv, at han kommer til Fiorentina, hvor han formodentlig kan få noget fast spilletid

Han har nogle gode kvaliteter, men han har bare ikke vist noget i lang tid, ej heller på træningsbanen, da det langt fra er blevet til fast spilletid hos os. Men når han har peaket, så har det da været en fornøjelse at følge ham.

Savner de raids, han kunne lave op af banen engang. Det er ved at være længe siden. Mon magien røg med håret?

http://www.youtube.com/v/e4bDy9ob6PM

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16528: 16 Jan 2014, 21:55 »

Real Madrid skulle vist have hentet Sevillas venstreback Moreno ind, hvilket meget vel kunne være en erstatning for Coentrao, der dermed kunne ryge til Manchester. Han har dog været skiftet mange gange til os i løbet af vinduet ifølge diverse aviser, og det vil bestemt ikke undre mig hvis vi ikke får ham, så lad os nu se. Men det er da interessant i hvert fald, og det burde åbne op for et skifte.

Jeg vil faktisk gerne have Coentrao i klubben. Jeg vil i hvert fald hellere have ham, end at splash the cash efter Baines.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16529: 16 Jan 2014, 22:00 »

En lejeaftale resten af sæsonen synes jeg ville være det bedste og så gå efter Shaw til sommer, synes jeg havde læst at Chelsea havde budt 170mio. På ham. Ville være ked af det hvis de får ham..

Sider: 1 ... 1100 1101 [1102] 1103 1104 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010