home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1098 1099 [1100] 1101 1102 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413249 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16485: 28 Dec 2013, 15:22 »

Hvor fanden skal målene komme fra i dag? De Gea, Smalling, Vidic, Evans, Evra, Young, Carrick, Cleverley, Giggs, Kagawa, Hernandez

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16486: 28 Dec 2013, 16:31 »

Utrolig skuffende første halve time. 0 skud er vi vel nede på er vi ikke?

Derudover, så må denne nyhed gerne være sand. http://www.insidespanishfootball.com/92281/manchester-united-reach-principal-agreement-on-e36-million-transfer-for-atletico-madrids-koke/

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16487: 28 Dec 2013, 16:54 »

Ud med Hernandez og ind med Welbeck. Så vil vi da få en spiller midtbanen kan aflevere op til. Sjældent han kan finde et sted at modtage bolden på, og når han endelig gør det, er det som at skyde bolden imod en klippe. Samtidig skal vi også have Adnan ind i en helveds fart, fordi så sker der da noget offensivt, og det må meget gerne være i stedet for Giggs.

Derudover har Kagawa haft det svært, som i alle de andre kampe han har spillet.

Og Evra.. Bare ikke godt nok defensivt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #16488: 29 Dec 2013, 12:31 »

En af den slags kampe, hvor vi sidste sæson tabte, i år vandt vi den så. Om det er Carrow Road der er svær at spille på, om vi undervurderer dem gang på gang eller hvad der ellers måtte være galt, det er jeg ikke sikker på. Det vigtigste er de tre point som vi fik, og så er endnu et mål til Welbeck altså heller ikke dårligt.

Kan godt være Meulensteen har sagt, at Welbeck ikke er en naturlig målscorer, men i øjeblikket er han meget vigtigt både med sit spil og med sin farlighed i boksen. Han giver noget energi og er rigtig god i presspillet, som vi også så i går i optakt til målet.

Slår vi Spurs har vi virkeligt gjort alt hvad vi kunne, og fået 9 point i julen, måske som det eneste hold hvis vi er lidt heldige, så må jeg sige at det virker til at vi er tilbage.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #16489: 03 Jan 2014, 08:52 »

Ja så gik min profeti ikke just i opfyldelse. Tværtimod må man vidst sige. Vi kom længere væk fra mesterskabet, dog tættere på 4. pladsen, selvom det ikke var meget i sidste ende.

Vi spillede 70 minutter i skildpadde tempo, med en fantasi som selv en kloakrotte kan matche. Vi er afhængige af enkeltmandspræstati oner fra Rooney og en 18-årig og Welbecks pt. enorme skarphed.

Vi har ikke en sikker boldomgang, vi er ikke i stand til at presse modstanderen tilbage, med mindre de frivilligt giver plads og vi giver simpelthen så meget plads at man skulle tro OT var meget større end andre baner. Eriksen siger det jo også efter kampen, at det var det samme for et par sæsoner siden, da han var der med Ajax - og når man tænker nærmere over det så er det et symptom jeg har set flere gange.

Vi har ikke spillerne til at være aggressive nok. Når vi spiller hjemme, SKAL vi altså være i stand til at sætte modstanderen under pres. Det kan være fysisk som Chelsea gør det og som vi gjorde mod Arsenal, eller det kan være ved at have sikker boldomgang, hvor modstanderen ikke har bolden. Og vi er ikke i stand til nogen af delene - med mindre vi får foræret fordelen.

Jeg har svært ved at se hvad en sommerpause kan have gjort ved truppen. Hvorfor er spillerne pludseligt faldet så meget i niveau. Hvorfor ser vi så meget mangel på fejt og vilje og ikke mindst mod?

verdenskrig
Manager

« Svar #16490: 03 Jan 2014, 10:00 »

Jeg har svært ved at se hvad en sommerpause kan have gjort ved truppen. Hvorfor er spillerne pludseligt faldet så meget i niveau. Hvorfor ser vi så meget mangel på fejt og vilje og ikke mindst mod?

Fordi i har en træner der ikke besidder et koncept, der lægger op til noget af de pres, og den intensitet du beskriver i dit indlæg, og som jeg er helt enig i.

David Moyes har aldrig brugt et koncept som bygger på hverken højt presspil eller sikker boldomgang, men derimod at stå godt og så lave hurtige omstillinger. Jeg fastholder stadig at jeg ikke synes han rent konceptmæssigt passer i United, da United ikke skal spille på omstillinger, men være dominerende..

Han prøver dog at sætte holdet op til at være dominerende, men når man som træner ikke kan instruere i det da det ikke er det koncept man kan, så kan spillerne ikke udføre det.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #16491: 03 Jan 2014, 11:37 »

Det kan der sagtens være noget om. I og for sig kan jeg jo også sagtens se os gå Real Madrid vejen og være et mere kontra-spillende mandskab, hvilket vi også godt kan betegne holde med Ronaldo i sin tid. Det betyder bare ikke, at man ikke kan være kontrollerende og styre kampene.

Nu tror jeg dog ikke på, at man som træner kun kan én ting - så er man ikke toptræner i min terminologi. Men der kan sagtens være tale om, at Moyes også skal vænne sig til at køre en anden stil ind, end han har gjort i Everton - om han så er i stand til det vil tiden vise, lige nu går det i hvert fald ikke forrygende. Heller ikke på trods af et sølle nederlag efter 6 sejre i streg, hvilket i sig selv er lidt absurd.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #16492: 03 Jan 2014, 12:02 »

Jeg synes det vil være ekstremt forkert i engelsk fodbold at køre den stil med kontrafodbold, når man har det brand som United har. Folk frygter stadigvæk United og det er ikke uden grund. De små hold kæmper, for alle vil slå United, og de små hold holder simpelthen for mange spillere tilbage i deres angreb, at en kontra ikke ville lykkedes ret ofte. Det er de mindre engelske hold simpelthen for disciplinerede at kunne modstå ift. til i spansk fodbold, hvor jeg føler at taktikken hos de mindre klubber ofte er lidt for overmodig. Synes sjældent man ser de små spanske hold pakke sig på samme måde som de engelske - derfor får de også tit større afklapsninger.

Jeg synes heller ikke som sådan Real er et kontra-hold mere. De har blot to af verdens bedste kontra-spillere, men jeg synes ikke Real Madrids spillestil er kontra-baseret. De kampe jeg ser med dem i La Liga, er de meget på bolden og især Marcelo, Alonso, Modric, Pepe og Ramos varmer bolden meget omkring midtercirklen. Det vil jeg ikke kalde kontra fodbold. De er dog fantastiske når muligheden for en kontra opstår. Virkelig fantastisk at se hvor hurtigt de kan få flyttet bolden op i den anden ende og få afsluttet.

JKJ
Gæst

« Svar #16493: 03 Jan 2014, 12:38 »

Jeg synes det vil være ekstremt forkert i engelsk fodbold at køre den stil med kontrafodbold, når man har det brand som United har. Folk frygter stadigvæk United og det er ikke uden grund. De små hold kæmper, for alle vil slå United, og de små hold holder simpelthen for mange spillere tilbage i deres angreb, at en kontra ikke ville lykkedes ret ofte. Det er de mindre engelske hold simpelthen for disciplinerede at kunne modstå ift. til i spansk fodbold, hvor jeg føler at taktikken hos de mindre klubber ofte er lidt for overmodig. Synes sjældent man ser de små spanske hold pakke sig på samme måde som de engelske - derfor får de også tit større afklapsninger.

Jeg synes heller ikke som sådan Real er et kontra-hold mere. De har blot to af verdens bedste kontra-spillere, men jeg synes ikke Real Madrids spillestil er kontra-baseret. De kampe jeg ser med dem i La Liga, er de meget på bolden og især Marcelo, Alonso, Modric, Pepe og Ramos varmer bolden meget omkring midtercirklen. Det vil jeg ikke kalde kontra fodbold. De er dog fantastiske når muligheden for en kontra opstår. Virkelig fantastisk at se hvor hurtigt de kan få flyttet bolden op i den anden ende og få afsluttet.

Her er jeg ikke enig.

Sidste sæson, og de mange forrige tror jeg mange hold havde afskrevet point mod Man U og især på OT.

Den frygt har de ikke mere, nu tror selv de små hold at de kan få point mod dem. Og det tror jeg måske er lidt svært for en klub som Man U nu engang er.
For første gang i endda rigtig mange år er de nu i en form for modgang og med en ny træner og spillere der aldrig rigtig har prøvet andet end succes kan det være svært at håndtere.

Det er jo set før at klubber der pludselig får modgang har mere end svært ved at håndtere dette fordi de ikke er vandt til dette.

Men som sagt, jeg tror ikke klubberne i PL frygter Man U som tidligere Wink

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16494: 03 Jan 2014, 13:24 »

Vidal rygtes lige nu til klubben, og sammen med ham også Koke/Gundogan, så tror jeg at vores midtbane problemer vil være løst. Pris? - Skideligeglad, vi bliver løbet over midtbanen af næsten samtlige hold. Dog ser jeg helst at Koke bliver hentet af de 2, og så til sommer gå efter Barkley også til midtbanen.
Og så må Carrick (ja, han er blevet for gammel, og hans boldomgang er jo næsten dårligere end Cleverleys lige nu), Cleverly og Anderson godt smutte. Anderson + en af de andre nu, og så den sidste til sommer. De 3 indebærer simpelthen ikke kvalitet nok, og slet ikke hvis man skal spille med hvor det er sjovt.

Hvis Vidal og Koke bliver hentet nu her (januar), så tror jeg godt at vi kan vente med til sommer at hente en ny back og kantspiller. Så skulle det da være at Mata officielt ønsker at skifte på grund af hans utilfredshed.

Derudover er jeg enig med JKJ, i at klubberne ikke længere frygter United helt så meget som før hen, specielt på Old Trafford, hvor statistikken vel hedder 4-2-4? 4 nederlag hjemme er 3 for mange.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2014, 13:26 af Fresse94 » Logged

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #16495: 03 Jan 2014, 13:44 »

Som den Juventus fan jeg er, vil jeg være ked af at miste Vidal - og jeg er sikker på, at det ikke sker. Han forlængede kontrakten i marts, og han er en af de vigtigste spillere på holdet. Selvføglelig sælger de ham ikke. Juventus er i en fremragende udvikling og de skal naturligvis forsøge at beholde så mange stamspillere som muligt, så de igen kan få Italien på verdenskortet internationalt.

Jeg tror dog, at Barkley skifter til United til sommer.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16496: 03 Jan 2014, 13:53 »

Oddset fra Skybet.com er på 5/2 / 3,5 ..
Og man så jo også med T. Silva (selvom Milan var i en anden situation), at han forlængede 2 måneder før at han skiftede til PSG.

verdenskrig
Manager

« Svar #16497: 03 Jan 2014, 13:57 »

Oddset fra Skybet.com er på 5/2 / 3,5 ..
Og man så jo også med T. Silva (selvom Milan var i en anden situation), at han forlængede 2 måneder før at han skiftede til PSG.

Men hvorfor skulle han skifte fra Juventus til United? Det skifte ville jo ingen mening give som tingene er nu.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #16498: 03 Jan 2014, 14:10 »

Kan ikke forstå du hellere ser Koke i United end Gündogan. Gündogan har lige præcis det jeg ser at United mangler for tiden: Et stort løbepensum, en vilje til at presse aggressivt lige når bolden er tabt og en masse energi. Lige noget der passer i Moyes kram. Synes han ville være en fantastisk spiller at hente for United...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #16499: 03 Jan 2014, 14:10 »

Vil også mene at det er et skridt ned af for Vidal som tingene ser ud lige pt..

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 1098 1099 [1100] 1101 1102 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010