home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1094 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1093 1094 [1095] 1096 1097 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413479 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16410: 29 Sep 2013, 11:29 »

IMO så har Ferguson efterladt den ringeste trup længe - hvem skal skabe det offensive spil fra midten -jeres kant spillere har ikke et vedvarende niveau og vel er det da interessant at se klenodiet Giggs men at han kan blive ved med at komme på hold siger alt - der er ikke den rigtige kvalitet i truppen.

I mangler en stabil højre back og en Baines ville kunne fortrænge Evra fra venstre siden - det centrale forsvar er vel også lidt tungt og såvel Ferdinand som Vidic har vel toppet for længe siden - det Ferguson gennem alle år var så fantastisk til mangler - en ny generation af top spillere mangler.

Moyes har jeg aldrig helt forstået skulle afløse Ferguson - hvem fik den ide ? - er han den rigtige til at bygge et nyt Man Utd team op ? jeg tror ikke på det projekt og jeg tror han maksimalt holder 1 sæson så ser vi et stort navn i Man Utd og her tæner jeg på en træner som Klopp der kunne nytænke og forny Man Utd.

Lad os nu ikke gøre truppen dårligere end den er. Den trup vandt mesterskabet i sjældent set overlegen stil sidste år, og du får det til at lyde som om, at vi slet ikke har kvalitet.

Mangler en stabil højreback? Efter min mening har vi ligaens bedste i Rafael, men ved ikke om du har hørt om ham. Vidic er stadig klasse, men er enig i, at Rio er en færdig mand.

Desuden har Giggs ikke spillet siden Swansea.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16411: 29 Sep 2013, 12:20 »

Jeg kunne nu godt finde et par højre backs i Premier League, jeg synes, der er bedre end Rafael. Men det er en længere diskussion.

Jeg vil i stedet hæfte mig ved denne udtalelse af David Moyes:

http://www.bold.dk/nyt/Moyes-afskriver-Champions-League

Hvad siger I til det? For mig virker det virkelig forkert at afskrive den fineste af alle tuneringer, når man hedder Manchester United. Det burde være en klub, der har ambitioner om at vinde trofæet og samtidig have materialet til det. Er I ikke gode nok til at vinde Champions League?

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #16412: 29 Sep 2013, 12:24 »

Moyes is a big joke !

#Respect

The Captain says goodbye!

PhilipFlink
Manager

« Svar #16413: 29 Sep 2013, 13:53 »

Jeg kunne nu godt finde et par højre backs i Premier League, jeg synes, der er bedre end Rafael. Men det er en længere diskussion.

Hvad siger I til det? For mig virker det virkelig forkert at afskrive den fineste af alle tuneringer, når man hedder Manchester United. Det burde være en klub, der har ambitioner om at vinde trofæet og samtidig have materialet til det. Er I ikke gode nok til at vinde Champions League?

Fuck en mærkelig udtagelse? Er det en "Kom nu drenge, vis i er gode nok" tale - Eller "sviner" han bare en del spillere i pressen med total overlæg?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16414: 29 Sep 2013, 20:39 »

Verdenskrig, selvfølgelig er det ikke ensbetydende med, at Moyes kan gøre det samme som Ferige, men det viser nu også bare, at han fortjener en større chance end 6 kampe.. Vi er 3 point bag City, og vi har haft en meget svær start på sæsonen med kampe mod Chelsea, Liverpool og City. Det er ikke helt skidt, selvom jeg selvfølgelig også havde håbet på, at vi ville ligge med lidt flere point nu.

Du må sku komme ind i kampen, hvis du sammenligner Moyes stil som han havde i Everton, men den stil han køre i United nu. Bedste eksempel er vel, at han i Everton brugte Fellaini i 10'er rollen, hvor han i United bliver brugt som en dyb midtbanespiller. Men igen, har kun været ved roret i 6 KAMPE i ligaen, og det er da klart, at han ikke kan sætte et ordentligt aftryk endnu. Havde man forventet en glidende overgang med sprudlende offensivt spil med noget nær maksimum point, skal man godt nok lige tænke mere realistisk.

Jeg er ikke ude på kun at forsvare Moyes, men meget af det kritik han har fået, er simpelthen for lavt. Selvfølgelig havde en Mourinho eller Klopp været mere oplagte valg. Men Moyes var Fergie's eneste kandidat til jobbet, og som han selv sagde i sin tale til hans sidste hjemmekamp, vil vi selvfølgelig gå igennem svære tider, og vi skal stå bag vores nye manager, ligesom klubben stod bag ham da det i mange år gik af heldved til.

Han skal have fuld støtte i denne sæson, og jeg synes, at det først er til næste sæson, at vi for alvor kan begynde at dømme ham. Det her City og Chelsea gøgleri med at fyre managere til højre og til venstre efter et par dårlige resultater, det sker ganske enkelt bare ikke i United. Han har fået en 6 årig kontrakt, og bestyrelsen budgettere med en top 3 placering i ligaen samt en kvartfinale plads i CL. Det viser også, at de er klar til at give ham tid, og ikke forventer de helt store resultater med det samme. 

IMO så har Ferguson efterladt den ringeste trup længe - hvem skal skabe det offensive spil fra midten -jeres kant spillere har ikke et vedvarende niveau og vel er det da interessant at se klenodiet Giggs men at han kan blive ved med at komme på hold siger alt - der er ikke den rigtige kvalitet i truppen.

I mangler en stabil højre back og en Baines ville kunne fortrænge Evra fra venstre siden - det centrale forsvar er vel også lidt tungt og såvel Ferdinand som Vidic har vel toppet for længe siden - det Ferguson gennem alle år var så fantastisk til mangler - en ny generation af top spillere mangler.

Moyes har jeg aldrig helt forstået skulle afløse Ferguson - hvem fik den ide ? - er han den rigtige til at bygge et nyt Man Utd team op ? jeg tror ikke på det projekt og jeg tror han maksimalt holder 1 sæson så ser vi et stort navn i Man Utd og her tæner jeg på en træner som Klopp der kunne nytænke og forny Man Utd.

Har du glemt, at den her ringe trup vandt ligaen sidste sæson med en sjældent set margin? Jeg er ligeså glad for Evra, som jeg ville være hvis vi havde Baines. Vidic har ikke toppet for længe siden, han er først på vej tilbage, og gør det fantastisk godt. Rio har haft en meget rusten start på sæsonen, og jeg ser gerne, at vi bruger Evans som fast mand til Vidic. Jeg tror iøvrigt også, at det her er Rio's sidste sæson.

Enig, det virker som en underlig kommentar, og mon ikke han kommer til at forklarer det yderligere.
« Seneste Redigering: 29 Sep 2013, 20:41 af Scholesy » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16415: 29 Sep 2013, 20:52 »

Har du glemt, at den her ringe trup vandt ligaen sidste sæson med en sjældent set margin? Jeg er ligeså glad for Evra, som jeg ville være hvis vi havde Baines. Vidic har ikke toppet for længe siden, han er først på vej tilbage, og gør det fantastisk godt. Rio har haft en meget rusten start på sæsonen, og jeg ser gerne, at vi bruger Evans som fast mand til Vidic. Jeg tror iøvrigt også, at det her er Rio's sidste sæson.

Jeg må give DeBuur ret. I vandt Premier League sidste år overlegent - med nok den ringeste trup der har vundet PL længe. Det er ikke blot fordi de andre hold var ringe, men skal også ses som en kæmpe kredit til Ferguson. Nok er han den mest usympatiske manager i mine øjne, men man må have respekt for hans præstationer - og at han kunne føre et så ringe hold til mesterskabet må vel betegne hans kvaliteter. Vi kan vel ikke blive ved med udelukkende at tromme på held og dommertække, som der ellers også var rigeligt af i sidste sæson.

Moyes er 1-2 klasser under Ferguson som det ser ud. Han har gjort det fint for Everton, men jeg er nu også i tvivl om hvorvidt han kan hive sit niveau op der hvor det kræves. Der kan hurtigt komme uro i en trup der er vant til at vinde så meget, og Moyes virker ikke til at have den samme hårtørrer-effekt som Ferguson havde. Nu må vi se om han beviser at jeg tager fejl, men det har bestemt ikke været den mest imponerende start, hverken på resultaterne, spillet, transfermarkedet eller udtalelserne. Det kunne nemt vise sig at være en fejlsatsning.

Men respekt for at man henter en brite og samtidig en fra Premier League. Det er der ikke mange storhold der ville turde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16416: 29 Sep 2013, 21:04 »

Jeg må give DeBuur ret. I vandt Premier League sidste år overlegent - med nok den ringeste trup der har vundet PL længe. Det er ikke blot fordi de andre hold var ringe, men skal også ses som en kæmpe kredit til Ferguson. Nok er han den mest usympatiske manager i mine øjne, men man må have respekt for hans præstationer - og at han kunne føre et så ringe hold til mesterskabet må vel betegne hans kvaliteter. Vi kan vel ikke blive ved med udelukkende at tromme på held og dommertække, som der ellers også var rigeligt af i sidste sæson.

Moyes er 1-2 klasser under Ferguson som det ser ud. Han har gjort det fint for Everton, men jeg er nu også i tvivl om hvorvidt han kan hive sit niveau op der hvor det kræves. Der kan hurtigt komme uro i en trup der er vant til at vinde så meget, og Moyes virker ikke til at have den samme hårtørrer-effekt som Ferguson havde. Nu må vi se om han beviser at jeg tager fejl, men det har bestemt ikke været den mest imponerende start, hverken på resultaterne, spillet, transfermarkedet eller udtalelserne. Det kunne nemt vise sig at være en fejlsatsning.

Men respekt for at man henter en brite og samtidig en fra Premier League. Det er der ikke mange storhold der ville turde.
Ved godt du er uenig, men det der med at sige, at vi vandt på andres elendighed, synes jeg bare ikke holder. Vi skal ikke have stor kredit for at vinde ligaen med +10 point, bare fordi de andre hold var elendige og åbenbart underpræsterede?

Selvfølgelig er Moyes ikke Ferguson, men han kommer da aldrig op på hans niveau, hvis fansne begynder at ville have ham fyret 6 runder inde i ligaen.. Det er sku for latterligt. Du er vel også enig i, at han skal have tid, og han ikke skal fyres på grundlag af svingende resultater i de første 6 kampe?

Jeg har iøvrig selv stor stor respekt for, at Arsenal beholdte Wenger gennem en del svære år, og ikke bare tog den lette løsning og fyrede ham. Generelt er jeg bare fortaler for, at en manager skal have en ordentlig chance igennem en lang periode. Det er fair nok at være skuffet over resultaterne og spillet indtil nu, men at gå så langt at kalde det en fejl at ansætte ham på nuværende tidspunkt, det er sku for langt ude IMO.

Fadæsen på transfermarkedet i sommers tror jeg nu skyldes mindst ligeså meget Woodward.

Hvad er det for nogle uheldige udtalelser fra Moyes side af, du mener ikke har været optimalt? Hvis du tænker på den i sommers omkring situationen med Rooney og RVP, blev det altså sat noget forkert op i medierne. Måske det, og så hans nylige udtalelser omkring vores CL chance, andet kan jeg ikke rigtig fremkalde?

-LFC-
Manager

« Svar #16417: 29 Sep 2013, 21:05 »

Klopp havde været et perfekt valg, da han arbejder meget på samme måde som United gerne vil. Langsigtet, og bygger langsomt på indtil toppen nås, og når man falder af toppen, så overvejer han grundigt hvad der skal til for at nå den igen. Og når den. Når det er sagt, så tror jeg ikke han er færdig i Dortmund endnu. Men et perfekt match, det er han uden tvivl.

Jeg giver heller ikke alt for meget for, at i vandt med 11 points sidste år. Jeg er enig med mange der siger, at det var den ringeste vindertrup længe. Stadigvæk et klassehold i har, men afstanden ned til forfølgerne skyldes i mine øjne mere Citys og Chelseas ustabilitet, end jeres topklasse. Og derudover så kendte jeres spillere Ferguson, hans person og koncept til ukendelighed. Det gør de endnu ikke med Moyes, og det er derfor jeg tror, at jeres resultater er som de nu er. I har bestemt stadig et godt hold, Moyes er dygtig og kan få meget ud af lidt. Men det tager utvivlsomt tid, før United og Moyes finder hinanden, og derfor lyder top 3 og kvartfinale i CL som et fint mål der tager forbehold for, at det er nye tider.

Når det er sagt, så skal i ihvertfald oppe jer for overhovedet at komme i top 3. Vi er skarpere end længe i Liverpool (Så længe det nu varer i hvert fald..). City ser farlige ud, mens man jo aldrig helt ved hvor man har Chelsea og Mourinho. Tottenham virker også skarpe, og Arsenal er jo det samme, dem ved man aldrig helt hvad bliver til. Det er jo længe siden de har været noget som helst der minder om stabile over en hel sæson. Men mon ikke i kommer i gang før eller siden.. Det ville da undre mig andet.

Når det er sagt, så gør jeres nuværende form mig INGENTING. Hævet Øjenbryn

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16418: 29 Sep 2013, 21:08 »

Klopp havde været et perfekt valg, da han arbejder meget på samme måde som United gerne vil. Langsigtet, og bygger langsomt på indtil toppen nås, og når man falder af toppen, så overvejer han grundigt hvad der skal til for at nå den igen. Og når den. Når det er sagt, så tror jeg ikke han er færdig i Dortmund endnu. Men et perfekt match, det er han uden tvivl.

Jeg giver heller ikke alt for meget for, at i vandt med 11 points sidste år. Jeg er enig med mange der siger, at det var den ringeste vindertrup længe. Stadigvæk et klassehold i har, men afstanden ned til forfølgerne skyldes i mine øjne mere Citys og Chelseas ustabilitet, end jeres topklasse. Og derudover så kendte jeres spillere Ferguson, hans person og koncept til ukendelighed. Det gør de endnu ikke med Moyes, og det er derfor jeg tror, at jeres resultater er som de nu er. I har bestemt stadig et godt hold, Moyes er dygtig og kan få meget ud af lidt. Men det tager utvivlsomt tid, før United og Moyes finder hinanden, og derfor lyder top 3 og kvartfinale i CL som et fint mål der tager forbehold for, at det er nye tider.

Når det er sagt, så skal i ihvertfald oppe jer for overhovedet at komme i top 3. Vi er skarpere end længe i Liverpool (Så længe det nu varer i hvert fald..). City ser farlige ud, mens man jo aldrig helt ved hvor man har Chelsea og Mourinho. Tottenham virker også skarpe, og Arsenal er jo det samme, dem ved man aldrig helt hvad bliver til. Det er jo længe siden de har været noget som helst der minder om stabile over en hel sæson. Men mon ikke i kommer i gang før eller siden.. Det ville da undre mig andet.

Når det er sagt, så gør jeres nuværende form mig INGENTING. Hævet Øjenbryn
Præcis.

Og ja, sjældent har så mange klubber i ligaen set så stærke ud som i år. Der bliver hård kamp om pladserne, men jeg bliver nu meget overrasket, hvis United ikke er at finde i top 3.  Wink

-LFC-
Manager

« Svar #16419: 29 Sep 2013, 21:13 »

Præcis.

Og ja, sjældent har så mange klubber i ligaen set så stærke ud som i år. Der bliver hård kamp om pladserne, men jeg bliver nu meget overrasket, hvis United ikke er at finde i top 3.  Wink
Jeg synes fans af de seks store i Premier League ihvertfald skal passe på med at spå om alt for meget med hvordan det ender. For lige pt. er det så spændende, at ingen ved det. Jeg tror i hvert fald vi er klogere på det hele efter juleprogrammet. Der burde Moyes også have fået sat mere præg på sit hold, og der er vi lidt klogere om hvor godt det kommer til at fungere for jer i år. Klogere på om vi måske kan være med i år (please ja), og klogere på om Arsenal rent faktisk kan deltage i en titelafgørelse igen. Det er altid svært at gisne om noget som helst efter seks runder, men i år er det umuligt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16420: 29 Sep 2013, 21:21 »

Jeg er bestemt heller ikke fan af at man fyrer managere uden at give dem tiden til at skabe deres eget hold og skabe deres egen taktik. Moyes skal selvfølgelig ikke fyres nu, og det er fint at United selv skruer ned for ambitionsniveauet indtil Moyes har fået inkorporeret sin egen spillestil. Jeg syntes også at det var alt for tidligt at Chelsea fyrede AVB, og man kan jo se hvor godt det går ham med lidt tillid i Tottenham. 

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #16421: 29 Sep 2013, 23:00 »

Jeg er bestemt heller ikke fan af at man fyrer managere uden at give dem tiden til at skabe deres eget hold og skabe deres egen taktik. Moyes skal selvfølgelig ikke fyres nu, og det er fint at United selv skruer ned for ambitionsniveauet indtil Moyes har fået inkorporeret sin egen spillestil. Jeg syntes også at det var alt for tidligt at Chelsea fyrede AVB, og man kan jo se hvor godt det går ham med lidt tillid i Tottenham. 

Helt enig - Man Utd har lavet en masse analyser inden de ansatte Moyes og de ved hvad de har fået - spørgsmålet er så om spillerne har respekt for Moyes og om han hurtigt nok kan få holdet til at forstå de taktiske ændringer han vil have genemført.

Man Utd mangler kvalitet i truppen og jeg forstår ikke hvad der er gået galt i dette vindue - men noget mangler og det kommer til at koste point.

Når jeg ser på Vidic så ser jeg egu en spiller som på sine bedste dage var en verdensklasse forsvarsspiller - men IMO så har de mange skader haft relativ negativ effekt på hans niveau - Rio er færdig og har vel lidt samme rolle som Carragher havde i Liverpool i hans sidste par sæsoner.

Rafael er da en ok spiller men bedste højre back... ah det er vel kun i Manchester man syntes det  Peace

Evra er stadig god men også han er på vej nedad og lige nu mener jeg at Shaw og Baines spiller bedre og det endda på noget ringere hold.

Moyes vil helt sikkert komme under pres i de næste kampe sådan er det at spille for en af de største klubber - men fyret bliver han ikke - det sker tidligst efter 1 sæson hvis der er fantasi til at tro Man utd slutter uden for top 6 - det kan ske og netop i en sæson hvor Arsenal, Tottenham og Liverpool står stærkere end sidste sæson så vil top 6 blive tæt i denne sæson.

Siden 1978 har jeg set og fulgt Engelsk Fodbold og kampe med Liverpool, Man Utd og Arsenal har min opmærksomhed af den simple grund at der som oftest spilles godt fodbold og at der altid er nerve i de kampe - vi går en spændende sæson i møde men det bliver med en ny vinder af PL  Peace

YNWA

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16422: 03 Okt 2013, 21:47 »

http://www.youtube.com/v/7Bjkk411Mpc

Se, se, se. Det er langt, men indeholder mange interessante ting. Heldved hvor man dog savner ham.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16423: 05 Okt 2013, 18:12 »

Hvis ikke det bliver en sejr idag, så er vi simpelthen ikke bedre...
De Gea,
Rafael, Jones, Vidic, Evra,
Nani, Carrick, Cleverley, Januzaj,
Rooney, van Persie.

Bænken: Lindegaard, Smalling, Giggs, Valencia, Kagawa, Welbeck, Chicharito

Newton Heath
Manager

« Svar #16424: 05 Okt 2013, 19:20 »

Vi laver for mange personlige fejl i defensiven, og skal være glade for ikke at have lukket tre ind, og så skriger vores centrale midtbane efter en spiller, der kan sætte en mand og slå en killer pass. Vi kan slet ikke bryde dem ned, når de bare stiller sig på egen halvdel. Rooney virker fuldstændigt demotiveret i dag, og Januzaj har været vores bedste.

Hvis vi fortsætter med samme elleve efter pausen, så skal vi nok få scoret. Spørgsmålet er, om det er nok.

Sider: 1 ... 1093 1094 [1095] 1096 1097 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010