home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1092 1093 [1094] 1095 1096 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413543 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16395: 25 Sep 2013, 23:26 »

Så fik vi Norwich i næste runde! Helt fint!

Og hvis Arsenal går videre i aften, så skal de møde Chelsea. Så er der i det mindste en af dem, der ryger Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #16396: 28 Sep 2013, 15:11 »

de Gea

Jones
Ferdinand
Evans
Buttner

Nani
Carrick
Anderson
Kagawa

Rooney
Hernandez

SUBS: Amos, Evra, van Persie, Fellaini, Valencia, Januzaj, Welbeck.

RvP stadig ikke klar, og Vidic får en pause, mens Buttner åbenbart får genvalg. Dejligt at se Nani og Kagawa få en start igen. Vi skal have tre point, og det får vi også. 2-0.

EDIT: RvP er dog på bænken alligevel, ser det ud til.
« Seneste Redigering: 28 Sep 2013, 15:15 af Newton Heath » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16397: 28 Sep 2013, 15:23 »

Kan egentlig meget godt lide holdet i dag. Men hvor i al verden er Zaha? Hvis han ikke skulle bruges, så kunne han da med fordel have spillet et halvt år med for Crystal Palace? Fætter det simpelthen ikke.

Manchester United

Metsu1
Manager

« Svar #16398: 28 Sep 2013, 15:40 »

Lækkert, at Nani og Kagawa får endnu en chance, håber virkelig vi får dem i gang for alvor  Thumbs Up

Egentlig ok, at Büttner får en chance mere, når man tænker på, at vi spiller hjemme mod et af midterholdene i PL. Hvis han ikke får chancen i disse kampe i ny og næ, så får vi ham jo aldrig i gang  Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #16399: 28 Sep 2013, 16:55 »

Nøj hvor vi har det svært. Utroligt så afhængige vi tydeligvis er af RvP. Nani har været glimrende, og har leveret fire fantastiske indlæg, som vi burde have gjort mere ud af, og Kagawa har også spillet flot. Buttner og Anderson har begge gjort alt hvad de kan, for at spille sig tilbage på bænken. De bidrager ikke med en skid andet end forfærdelig positionering og patetisk pasningsspil.

Vi kunne nemt have været bagud, og der skal andre boller på suppen efter pausen, ellers vinder vi ikke. Fellaini må ind for Anderson, og så skal van Persie vist snart på banen, såfremt han er klar.

Kom nu!!

Erzael
Manager

« Svar #16400: 28 Sep 2013, 18:17 »

Fuldt fortjent nederlag i dag. Vi spiller med hovederne i røven, og vi gider ikke noget som helst. Selvom det kun var 2-1, så føles det som en lige så stor lussing som den vi fik sidste weekend. Som det ser ud nu, så virker det helt håbløst, det er gang i.

Sidste weekend så det håbløst ud, og i dag formår vi at gentage det 100%.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16401: 28 Sep 2013, 18:23 »

Sæsonen er kun lige startet & der er lang tid endnu. Men hvor lang tid giver folk Moyes hvis det hele ikke bliver bedre? Får han hele sæsonen ligemeget hvad, eller?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16402: 28 Sep 2013, 18:24 »

Elendig pis kamp fra vores side. Meget skidt, at vi ikke får 3 point i en på papiret nem kamp, når rivalerne taber point. Eneste positive var Nani, der med distance er vores bedste kant. En skam at der ikke blev eksekveret bedre på de mange gode indlæg han havde. Derudover imponerede Januzaj endnu engang stort, med nogle flotte momenter. Han var, sammen med Nani, vores farligste spiller i dag. Han er kun 18 år, det er åbenlyst for enhver at han bliver en stjerne, så få nu forlænget den kontrakt. For mig er han foran Valencia i hierarkiet på kanten.

Skuffende kamp, men vi må op på hesten igen. Og lad nu forfanden vær med, at ville have Moyes fyret. Simpelthen til grin at have den holdning..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16403: 28 Sep 2013, 21:48 »

Skuffende kamp, men vi må op på hesten igen. Og lad nu forfanden vær med, at ville have Moyes fyret. Simpelthen til grin at have den holdning..
Der er vel ingen, der skriver, at han skal fyres?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #16404: 28 Sep 2013, 21:56 »

Der er jo ingen sammenhæng mellem forsvar og angreb, afstanden mellem kæderne er jo enorm. På et tidspunkt stod vi 4 mand på kanten af eget felt mens der stod 4 på kanten af modstanderens felt. Så er det eneste vi kan er at sende en håbløs lang bold fremad.

Der mangler folk på den midtbane der gerne vil have bolden og møder den. Og når de får den kan fører den fremad med tempo. Det kan ikke nytte noget, at Rooney skal falde så langt ned for at få noget i gang. Der skal sq være folk mellem ham og forsvaret der vil spille fodbold.

Vores kanter er lort og har været den længe nu og vi mangler en central midtbane som har lidt tempo og er mere direkte i spillet.

Og så sejler den defensiv. Jones er bare ikke back og Büttner er jeg ikke tosset med.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16405: 28 Sep 2013, 23:00 »

Der er vel ingen, der skriver, at han skal fyres?

Det har du helt ret i, det var også mere generelt, at en del efterhånden mener, at han skal væk. Det er tydeligt at se, at de folk der mener det, langt fra kender til Fergie's historie i klubben.

verdenskrig
Manager

« Svar #16406: 28 Sep 2013, 23:54 »

Det har du helt ret i, det var også mere generelt, at en del efterhånden mener, at han skal væk. Det er tydeligt at se, at de folk der mener det, langt fra kender til Fergie's historie i klubben.

Men fordi Ferguson har gjort det, er det jo ikke ens betydende at Moyes kan det samme? Synes det er en let købt holdning, som alt for mange United fans har travlt med at drage.
Jeg fastholder til stædighed at han var det forkerte valg. Alene baseret på hans spilfilosofi. Alt for lidt fokus på at agere frem for at reagere, og alt for lidt fokus på at styre og fremelske det kreative som United er kendt for. Baseret på hans start hos jer og tid i Everton.

Han skal genopfinde sit fokus på fodbold hvis han skal være en succes i United. Den stil han kørte i Everton holder ikke i United. Det minder mig meget om da Brøndby hentede Kent Nielsen. God disciplineret træner der er god til at få meget ud af lidt, men som ikke ejer redskaberne til at føre en storklub frem.
Citat

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #16407: 29 Sep 2013, 02:37 »

Men fordi Ferguson har gjort det, er det jo ikke ens betydende at Moyes kan det samme? Synes det er en let købt holdning, som alt for mange United fans har travlt med at drage.
Jeg fastholder til stædighed at han var det forkerte valg. Alene baseret på hans spilfilosofi. Alt for lidt fokus på at agere frem for at reagere, og alt for lidt fokus på at styre og fremelske det kreative som United er kendt for. Baseret på hans start hos jer og tid i Everton.

Han skal genopfinde sit fokus på fodbold hvis han skal være en succes i United. Den stil han kørte i Everton holder ikke i United. Det minder mig meget om da Brøndby hentede Kent Nielsen. God disciplineret træner der er god til at få meget ud af lidt, men som ikke ejer redskaberne til at føre en storklub frem.
Citat
Spot on lad os håbe de beholder Moyes

DeBuur
Manager

« Svar #16408: 29 Sep 2013, 08:42 »

Der er jo ingen sammenhæng mellem forsvar og angreb, afstanden mellem kæderne er jo enorm. På et tidspunkt stod vi 4 mand på kanten af eget felt mens der stod 4 på kanten af modstanderens felt. Så er det eneste vi kan er at sende en håbløs lang bold fremad.

Der mangler folk på den midtbane der gerne vil have bolden og møder den. Og når de får den kan fører den fremad med tempo. Det kan ikke nytte noget, at Rooney skal falde så langt ned for at få noget i gang. Der skal sq være folk mellem ham og forsvaret der vil spille fodbold.

Vores kanter er lort og har været den længe nu og vi mangler en central midtbane som har lidt tempo og er mere direkte i spillet.

Og så sejler den defensiv. Jones er bare ikke back og Büttner er jeg ikke tosset med.

IMO så har Ferguson efterladt den ringeste trup længe - hvem skal skabe det offensive spil fra midten -jeres kant spillere har ikke et vedvarende niveau og vel er det da interessant at se klenodiet Giggs men at han kan blive ved med at komme på hold siger alt - der er ikke den rigtige kvalitet i truppen.

I mangler en stabil højre back og en Baines ville kunne fortrænge Evra fra venstre siden - det centrale forsvar er vel også lidt tungt og såvel Ferdinand som Vidic har vel toppet for længe siden - det Ferguson gennem alle år var så fantastisk til mangler - en ny generation af top spillere mangler.

Moyes har jeg aldrig helt forstået skulle afløse Ferguson - hvem fik den ide ? - er han den rigtige til at bygge et nyt Man Utd team op ? jeg tror ikke på det projekt og jeg tror han maksimalt holder 1 sæson så ser vi et stort navn i Man Utd og her tæner jeg på en træner som Klopp der kunne nytænke og forny Man Utd.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #16409: 29 Sep 2013, 10:20 »

Om man så skulle have smidt 450 millioner, og givet Klopp en ferrari med betalt benzin resten af livet, så burde han være manden der førte United videre efter Ferguson. Han havde gjort jer til verdens bedste hold. Uden tvivl.

Prøv at sammenlign Moyes og Klopp. Det er som at sammenligne en luksusliner, med en scandlinesfærge. Kommer aldrig til at fatte at Moyes var manden der skulle erstatte en så stor mand som Ferguson. Specielt ikke set i det lys, at Moyes repræsenterer en spillestil som jeg synes er dødsyg og ineffektiv på et hold der vil være med i toppen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1092 1093 [1094] 1095 1096 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010