home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1090 1091 [1092] 1093 1094 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413595 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16365: 15 Sep 2013, 00:56 »

Ja Januzaj viste et fornuftigt potentiale i dag men vi skal passe på ikke at hype for meget. Det var på hjemmebane mod en oprykker der var reduceret til 10 mand. Der var godt med plads og boltre sig på. Når det så er sagt havde Young samme udgangspunkt og hold nu op han er skidt. Han løber jo helt krumrygget og hovedløst direkte ind i modstanderen hver eneste gang og da han endelig ko fri brændte han på det groveste.

Young, Anderson, Nani og Hernandez tror jeg ikke på længere. Hvordan de kan holde Kagawa udenfor truppen pt. det fatter jeg intet af.

Synes ikke vi skal miste troen på Nani og Hernandez. Nani har lige skrevet en ny 5årig kontrakt hvilket må betyde at Moyes tror på ham og måske kan få ham til at blomstre. Hernandez mener jeg ligesom Kagawa stadig mangler topform grunden confederations cup samt de lange flyveture til og fra landskampe. Moyes har faktisk udtalt sig om hvorfor kagawa ikke er blevet brugt endnu, det står inde på oldtrafford.dk

Vi er langt fra vores spil endnu, men håber og tror på at vi nok skal vise vores sande niveau inden for kort tid

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16366: 17 Sep 2013, 16:59 »

Så er der United-Leverkusen i UEFA Youth League på Eurosport.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #16367: 17 Sep 2013, 17:22 »

Allerede 2-0 til United!
Synes dog Leverkusen har overtaget nu, hvilket selvfølgelig ikke må ske med sådan en føring!

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Newton Heath
Manager

« Svar #16368: 17 Sep 2013, 17:26 »

At sige, at man ikke længere tror på spillere som Nani og Hernandez er vanvid. Nani er lige blevet udstyret med en 5-årig kontrakt, og er en af ligaens bedste kantspillere i form, og Hernandez er Hernandez. Han er ingen verdensklasse angriber, men du kan være sikker på, at han laver mellem 10-15 mål hver sæson, og så er han tilmed relativt tilfreds med at være bænkevarmer. Young er jeg enig i, kan skride af helvedes til, mens Anderson også ligner en mand, der efterhånden har udspillet sin chance for et gennembrud. Dette er nok hans sidste chance, kunne jeg forestille mig.

Med hensyn til aftenens kamp håber jeg, at vi netop får nogle af de spillere i aktion, som ikke har været så meget med på det seneste. Her tænker jeg specifikt på Fabio, Evans, Kagawa, Nani og Hernandez. Jeg håber virkelig ikke, at Ryan Giggs starter inde, men jeg føler mig ret sikker på, at han gør. Moyes har snakket meget om hvor vigtig rutiner er i europæisk regi, så lur mig om ikke han smider Giggs ind på midten.

Jeg håber på følgende opstilling, uden vores garvede waliser:

DDG
Fabio-Evans-Vidic-Evra
Nani-Carrick-Fellaini-Kagawa
   Roney-van Persie

Om det er Rooney eller Kagawa, der spiller i venstresiden er mig ligegyldigt, men jeg vil virkelig gerne se Kagawa i aften. Derudover håber jeg også, at vi får Hernandez at se, og at han får lidt mere spilletid end han har gjort hidtil i sine indhop. Det er vitalt at komme godt fra start, og jeg kunne sagtens forestille mig, at vi får en svær kamp i aften. Leverkusen er et rigtig godt hold, og har spillere som Lars Bender, Son Heung-Min(?) og ikke mindst Bundesliga-topscoreren Stefan Kiessling på holdet. Ikke desto mindre skal vi have tre point ud af alle hjemmekampene, og det får vi også i aften.

Desuden spiller U/19 lige nu, som Caviezel nævner. Profilerne James Wilson og Ben Pearson har scoret en gang hver, og vi er foran 2-0. Lad os håbe det går lige så godt i aften!

EDIT: 2-2 nu. Lad os håbe det går bedre i aften. ;-)
« Seneste Redigering: 17 Sep 2013, 17:30 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #16369: 17 Sep 2013, 19:44 »

Daniel Taylor @DTguardian

Kagawa starts. #MUFC: De Gea, Smalling, Ferdinand, Vidic, Evra, Carrick, Fellaini, Valencia, Kagawa, Rooney, Van Persie via @CliveTyldesley
7:37 PM - 17 Sep 2013

#MUFC subs Lindegaard, Evans, Fabio, Anderson, Young, Cleverley, Hernandez

Ser ud til, at både Kagawa og Fellaini starter. Ovenstående er netop bekræftet. Jeg er helt tosset med den opstilling, bænken er dog ikke helt vild inspirerende. Tre point er et krav i aften, selvom det bliver svært.

Og desuden vandt vores U/19-drenge 4-3 efter et comeback. James Wilson scorede det afgørende mål kort før tid, og de unge kommer godt fra start. Dejligt!
« Seneste Redigering: 17 Sep 2013, 19:52 af Newton Heath » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16370: 18 Sep 2013, 10:50 »

Er meget tilfreds med kampen igår. Synes vi spiller ganske udemærket, og synes  Fellaini virker meget stærk derinde. Er sikker på at ham og Carrick bliver et stærkt makkerpar, både til at erobre bolde, men også til at spille bolden fremad i banen. Kagawa, fantastisk at se ham i går. Spiller ikke en fantastisk kamp, men han har rigtig gode momenter, og synes virkelig man kan se at han kan nogle lækre ting med bolden. Lad os få ham i form, gerne sammen med Valencia som var rigtig god i går.

Og Rooney, han er den verdensklassespille r, som vi hentede i dette vindue. Er meget begejstret, og det skal fejres med en sejr mod City.
« Seneste Redigering: 18 Sep 2013, 10:54 af MS » Logged

Manchester United

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #16371: 21 Sep 2013, 16:38 »

Jesse Lingard har lige lavet hattrick for Birmingham indenfor de første 35 min.! :O Vi kan forvente os store ting af den knægt!

Rettelse: 4 mål!
« Seneste Redigering: 21 Sep 2013, 17:15 af fraize » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16372: 21 Sep 2013, 20:54 »

Jesse Lingard har lige lavet hattrick for Birmingham indenfor de første 35 min.! :O Vi kan forvente os store ting af den knægt!

Jamen, det er simpelthen utroligt. Fantastisk for ham.

Han viste lovende takter i pre-season, men at han skulle score fire mål i sin debut for Birmingham, havde ingen turde drømme om. Det bliver spændende at se, om han indfrier de enorme potentiale, han besidder.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #16373: 22 Sep 2013, 01:10 »

http://onside.dk/diverse/tv-man-utd-talent-scorer-fire-i-debut

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Newton Heath
Manager

« Svar #16374: 22 Sep 2013, 16:07 »

#mufc: De Gea, Evra, Ferdinand, Smalling, Vidic, Carrick, Fellaini, Young, Valencia, Welbeck, Rooney

Van Persie er skadet, og bliver erstattet af Welbeck, der heldigvis nåede at blive klar. Det bliver svært, og nok endnu sværere nu uden vores flyvende hollænder, men vi skal tro på det. Jeg sælger den gerne for et enkelt point.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16375: 22 Sep 2013, 16:25 »

Og hvorfor skal Young starte inde? Håbløs opstilling..

Havde mere håbet på:

Valencia, Carrick, Fella, Nani
              Kagawa
              Rooney

Manchester United

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #16376: 22 Sep 2013, 17:01 »

#mufc: De Gea, Evra, Ferdinand, Smalling, Vidic, Carrick, Fellaini, Young, Valencia, Welbeck, Rooney

Van Persie er skadet, og bliver erstattet af Welbeck, der heldigvis nåede at blive klar. Det bliver svært, og nok endnu sværere nu uden vores flyvende hollænder, men vi skal tro på det. Jeg sælger den gerne for et enkelt point.

Hvad har RvP lavet?

ptrN
Manager

« Svar #16377: 22 Sep 2013, 17:03 »

Hvad har RvP lavet?
Lyskeskade.

welbz is dat guy

Erzael
Manager

« Svar #16378: 22 Sep 2013, 17:50 »

Det kunne godt ligne en ordentlig røvfuld i dag..

Newton Heath
Manager

« Svar #16379: 22 Sep 2013, 17:53 »

Intet mindre end hvad City fortjener efter første halvleg. Vi vil ingenting, og bliver straffet for det, og nu bliver det unægteligt meget svært at komme tilbage.

Når det er sagt, så er kampen ikke slut endnu, og vi har stadig 45 minutter til at ændre på tingene. Lad os håbe på en positiv reaktion efter pausen. Young ud, Nani ind, og så lad os bare prøve at løbe lidt for hinanden også.

Sider: 1 ... 1090 1091 [1092] 1093 1094 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010