home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1087 1088 [1089] 1090 1091 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413662 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16320: 03 Sep 2013, 00:06 »

Røvsygt lortevindue. Pis.

Vi får Varela og måske Fellaini, hvis vi ender med at være heldige, men det er jo langt fra optimalt, når spillere som Jovetic, Navas, Lamela, Paulinho, Özil osv er skiftet til vores konkurrenter. Er fandeme skuffet og vred på Edward fucking Woodward, den uambitiøse narrrøv. Bliver stillet spillere som Fabregas, Modric og Ander i udsigt, og ender med ingen.

Og luk røven Jan Mølby.

Metsu1
Manager

« Svar #16321: 03 Sep 2013, 00:12 »

Vi får Varela og måske Fellaini, hvis vi ender med at være heldige, men det er jo langt fra optimalt, når spillere som Jovetic, Navas, Lamela, Paulinho, Özil osv er skiftet til vores konkurrenter. Er fandeme skuffet og vred på Edward fucking Woodward, den uambitiøse narrrøv. Bliver stillet spillere som Fabregas, Modric og Ander i udsigt, og ender med ingen.

Og luk røven Jan Mølby.

Kunne ikke være mere enig, NH  Skuffet

Det kan gå hen og blive en meget lang sæson og især med Mølby som en såkaldt ekspert  Ubeslutsom

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #16322: 03 Sep 2013, 00:14 »

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Newton Heath
Manager

« Svar #16323: 03 Sep 2013, 00:15 »

Super fedt vi ender med at betale £27.5 millioner for ham, når han kostede £20 millioner for en måned siden. Rigtig godt købmandsskab.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16324: 03 Sep 2013, 00:15 »

Og luk røven Jan Mølby.

+1

Satme ikke optimalt af Woodward. Men hvad kan man forvente af en mand, der aldrig har stået i den rolle før, men kun har stået for at få penge ind via sponsoraftaler?

Dejligt vi trods alt har fået Fellaini, ser det ud til. At vi så betaler 5 millioner over hans tidliger frikøbsklausul er bare tagisk, og endnu mere er det, at de penge kunne have været smidt i Herrera handlen.

Men ikke desto mindre har vi nu forstærket os et meget nødvendigt sted.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16325: 03 Sep 2013, 00:18 »

Og vi har nu lånt COENTRAO?!?!?! i et år. Hvis der ikke er en købsoption på ham, går jeg ud og skyder mig nu.

Newton Heath
Manager

« Svar #16326: 03 Sep 2013, 00:21 »

Hvad fanden i helvede? Woody er jo spritstiv.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #16327: 03 Sep 2013, 00:26 »

Jeg sidder med en mærkelig følelse ..

Er fan af købet af Fellaini, modsat mange andre. Men der bliver smidt for mange penge efter ham. Har på fornemmelsen, at presset fra medier og fans har ramt Man Utd, som så gør det til lidt af et panikkøb. Han har været i kikkerten meget længe, så at han først kommer til allersidst, irriterer mig!

Ander-historien lyder meget mærkelig, og det virker hjernedødt uprofessionelt at det kan lade sig gøre - dog uden jeg ved alt for meget om sagen.

Coentrao... En spiller, som kan spille den centrale midt og venstre back, som Utd har været lidt ude efter i form af Fellaini/Baines. Hvis han bliver lejet, er det okay - har det bare lidt mærkeligt med, at én af verdens bedste klubber låner spillere.

Konkurrent-wise, så er jeg bekymret. Alle konkurrenterne er kommet MEGET bedre ud af transfervinduet. Jeg frygter at Özil kan gøre et eller andet ved Arsenal ..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16328: 03 Sep 2013, 00:26 »

Ideen med ham som backup i år, hvorefter han kan tager over for Evra til næste år er, er nu ganske fin. Men han skal forhåbentlig ikke overtage pladsen allerede nu. Det er Patrice fucking Evra, viceanfører,  en af de sejeste personer på jorden.

Vi har da forhåbentligt sikret en købsoption på ham.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16329: 03 Sep 2013, 00:29 »

Haha, det er kraftedeme tragikomisk, at en klub af vores størrelse kan drives så uprofessionelt på administrationsplan . Her tænker jeg naturligvis primært på vores ageren på transfermarkedet. Det er så useriøst, at jeg ikke engang vil kommentere på det.

Fellaini-handlen er næsten officiel, og det er naturligvis glædeligt. Rigtig dygtig spiller, der dog ikke opfylder de grundlæggende elementer, jeg efterlyser på vores midtbane. Som NH siger, så er det jo så amatøragtigt købmandskab, at man ender med at betale £7,5 mio. over det, der egentlig var aftalt.

Vi skal heller ikke bruge Coentrao til en skid. Hold nu op.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #16330: 03 Sep 2013, 00:46 »

BBC Radio Manchester ‏@bbcradiomanc 5m
#manutd confirm 3 men who reportedly attempted to negotiate a deal for Ander Herrera were imposters & not acting on club´s behalf #mufc

Craazy shit!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16331: 03 Sep 2013, 00:49 »

BBC Radio Manchester ‏@bbcradiomanc 5m
#manutd confirm 3 men who reportedly attempted to negotiate a deal for Ander Herrera were imposters & not acting on club´s behalf #mufc

Craazy shit!
Ja, United har også selv bekræftet det. Godt nok underligt, men vanvittigt lavet af de gutter.
Ligeledes var vi ikke villig til at betale Herrera frikøbsklausul, men Sky siger, at vi meget vel kan komme tilbage efter ham til januar.

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #16332: 03 Sep 2013, 01:04 »

MAROUANE FELLAINI HAS JOINED MANCHESTER UNITED FOR A £27.5MILLION FEE.

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager

« Svar #16333: 03 Sep 2013, 02:43 »

Udover "overprisen" er jeg godt tilfreds med Fellaini-købet.. Han er bestemt en spændende type og jeg håber han kan bidrage med noget positivt.. ellers har vi da sikret os Premier Leauges største afro..  Djævel Thumbs Up

Med hensyn til resten af transfervinduet er jeg skuffet at vi blot endte med to forstærkninger.. Baines havde pyntet og en ekstra central midtbane a la Scholes havde været dejligt, men lad os nu se. Holdet blev mestre i sidste sæson og kan Moyes først komme igennem med hans ideer så tror jeg på at vi kan blande os i topstriden. Ellers må vi køre Fergie style og handle stort ind i januar.. funny

- Veni, vidi, vici -

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16334: 03 Sep 2013, 14:08 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 1087 1088 [1089] 1090 1091 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010