home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1133 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1085 1086 [1087] 1088 1089 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413723 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16290: 01 Sep 2013, 15:30 »

Der skal fandme ske noget på den transferfront i dag og imorgen! Cleverley har ikke niveauet til United - det må efterhånden stå meget klart. Den eneste grund til at han spiller er at han er af egen avl. Ingen mål og ingen assist fra ham, og hans skud ryger altid 30 m. over mål. Young ligner en hovedløs kylling, som ikke ved hvad han skal gøre med sig selv, og Giggs er efterhånden ved at være for gammel.. Kunne være lækkert med 2-3 signings i morgen, en klasse til midtbanen i stedet for Cleverley, og 1-2 rigtigt store talenter som kan noget nu og så have lidt udfald en gang i mellem.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16291: 01 Sep 2013, 15:33 »

Der skal fandme ske noget på den transferfront i dag og imorgen! Cleverley har ikke niveauet til United - det må efterhånden stå meget klart. Den eneste grund til at han spiller er at han er af egen avl. Ingen mål og ingen assist fra ham, og hans skud ryger altid 30 m. over mål. Young ligner en hovedløs kylling, som ikke ved hvad han skal gøre med sig selv, og Giggs er efterhånden ved at være for gammel.. Kunne være lækkert med 2-3 signings i morgen, en klasse til midtbanen i stedet for Cleverley, og 1-2 rigtigt store talenter som kan noget nu og så have lidt udfald en gang i mellem.
Dem kan man vel sige, at vi allerede har. De er bare ingengang i truppen i dag. Zaha og Kagawa. Ellers er jeg selvfølgelig enig med dit indlæg, kun bortset fra, at vi ikke skal sælge Cleverley. Han skal ikke være fast starter nej, men bestemt heller ikke sælges.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16292: 01 Sep 2013, 15:40 »

Dem kan man vel sige, at vi allerede har. De er bare ingengang i truppen i dag. Zaha og Kagawa. Ellers er jeg selvfølgelig enig med dit indlæg, kun bortset fra, at vi ikke skal sælge Cleverley. Han skal ikke være fast starter nej, men bestemt heller ikke sælges.
Rigtigt.
Men tænkte det nu også mere over i en stil som et talent til midtbanen og fløj.
Cleverley skal bestemt ikke sælges, han er en fin breddespiller til at spille i cuppen og de mere lette kampe..

edit:
Se nu for helvede at få hentet de nødvendige spillere ind, og så giv lidt ekstra så vi får styrket holdet. Kan godt ske vi vandt ligaen med 11 eller 12 point sidste år, men det var da også mere eller mindre på grund af dårligt spil af Chelsea og City, som begge har oprustet kraftigt i år..
Edwood raus..
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 16:27 af fresse94 » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #16293: 01 Sep 2013, 16:25 »

Svært ikke at være skuffet, men vi lukker det tidlige mål ind, og så havde Liverpool luret, at de bare kunne stille sig langt tilbage som Chelsea gjorde det, for vi har slet ikke nok kreativitet til at løsne op for det. Jeg er skuffet over, at Moyes gik efter det sikre, og valgte at give spillere som Young og Giggs pladserne, når vi har spillere som Kagawa og Zaha, der unægteligt tilfører holdet lidt mere flair og kreativitet, for der er ingen grund til at være bange for Liverpool.

4 point i 3 kampe er skidt, men ingen katastrofe med vores modstandere in mente, og vi må ikke gå i panik endnu. Lad os håbe, at vi kan bringe et par spillere ind imorgen, for så er jeg fortrøstningsfuld. Det er en lang sæson, og der er stadig 35 spillerunder tilbage. Lad os nu ikke gå i panik :-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #16294: 01 Sep 2013, 16:30 »

for der er ingen grund til at være bange for Liverpool.

De spiller bedre end i gør, og det er deres hjemmebane? Ingen grund til at være bange - HA

redigeret af moderator
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 17:06 af -KNM- » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16295: 01 Sep 2013, 16:31 »

Frygteligt. Hamrende elendigt spil af os, og vi fortjener at tabe, når vi ikke gør det bedre.

Vi får forhåbentligt hentet som minimum en midtbanespiller ind inden vinduet lukker. En skade til Carrick og vi er fucked. Men det har vi nu vist i lang tid. Om vi så skal smide 500 millioner efter Herrera, så vil jeg være lykkelig. Ikke mere sløseri med de latterlige lave bud, Woodward.

Vi skal rejse os fra et par dårlige resultater, hvilket jeg også er sikker på vi gør, det er bare ærgeligt, at der kommer en landsholdspause nu(?). Videre!!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #16296: 01 Sep 2013, 16:38 »

Hold op hvor er det frustrerende at se en kamp som den i dag. Vi kommer tidligt bagud (tak til Young..) og derfra er det op til os at skabe kampen. Som NH skriver så havde Liverpool luret at de bare kunne stille sig tilbage og afvente. Vores offensiv er så tandløs, at hvis vi gik til tandlægen ville vi øjeblikkeligt få tilbudt et gebis. Det er jo helt vanvittigt. Langsomt, idéforladt og uskarpt. Det er som om at alle venter på at nogle andre tager affære og skaber noget. Det er der bare ingen der gør og vi smider masser af unødvendige bolde væk.

Efter målet ville Liverpool egentlig ikke det store frem ad banen. De havde selvfølgelig et par omstillinger osv., men de var fint tilfredse med deres føring, hvilket man vel godt kan forstå når de i mandags kunne se hvor ringe vi er offensivt. De fik vi så endnu en gang illustreret i dag. Og så fatter jeg som jer andre ikke en hat af at Giggs og Young starter inde i dag. De fik heller ikke ligefrem bevist at de var værdige til startopstillingen.

Jeg kan ikke umiddelbart se at Fellaini alene vil kunne gøre en forskel på vores hold, så jeg håber at vi udover ham køber en midtbanespiller som kan sætte nogle ting i gang. Ander Herrera, som der har været meget snak om, kunne være et bud, men €36 mio er selvfølgelig mange penge.

Det eneste positive i dag var at se Nani på banen igen. Ikke at han spillede sit liv kamp, men gud hvor jeg dog håber at han kan komme tilbage og finde formen. Det kunne vi virkelig godt bruge! En Nani i form kan sgu skabe nogle ting. Det var der ingen der kunne i dag.

Newton Heath
Manager

« Svar #16297: 01 Sep 2013, 16:39 »

Åh seriøst, hold din kæft. De spiller bedre end i gør, og det er deres hjemmebane? Ingen grund til at være bange - HA

Vi er de engelske mestre, og vores hold er mindst lige så godt som Liverpools, så hvad skulle grunden være til, at vi ikke bare går ud og spiller for det i stedet for at komme til Anfield med den attitude og opstilling som vi gør år efter år, hvor det virker som om, at vi er tilfredse med et enkelt point, og spillet altid bliver så febrilsk. Jeg prøver skam bare at påpege, at jeg ikke er enig i den spillestil vi vælger i en kamp som idag, og jeg mener da helt seriøst, at der ikke er nogen grund til at være så bange for Liverpool, som vi øjensynligt er, og har været de sidste mange år på Anfield.

Og du kan selv holde din kæft.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 16:41 af Newton Heath » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16298: 01 Sep 2013, 16:44 »

Vi er de engelske mestre, og vores hold er mindst lige så godt som Liverpools, så hvad skulle grunden være til, at vi ikke bare går ud og spiller for det i stedet for at komme til Anfield med den attitude og opstilling som vi gør år efter år, hvor det virker som om, at vi er tilfredse med et enkelt point, og spillet altid bliver så febrilsk. Jeg prøver skam bare at påpege, at jeg ikke er enig i den spillestil vi vælger i en kamp som idag, og jeg mener da helt seriøst, at der ikke er nogen grund til at være så bange for Liverpool, som vi øjensynligt er, og har været de sidste mange år på Anfield.

Det har generelt været problemet i de sidste mange besøg på Anfield. Liverpool spiller som var det deres sidste kamp, og hæver deres normale niveau ekstremt, mens vi aldrig har den indstilling de kommer med. Dermed bliver vi som regel overmatchet på mange parametre, hvor vi burder være bedre end dem. Det er selvfølgelig til Liverpools fortjeneste, men stadig hamrende trælst. Jeg ved ikke hvad det skyldes, og som dig NH, ser jeg godt nok ikke hvorfor, at vi skal være så bange for dem og stille så konservativt op gang efter gang.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16299: 02 Sep 2013, 11:06 »

så skulle handlen med Fellani falde på plads idag, desværre ikke nogen fabregas eller Ozil...

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16300: 02 Sep 2013, 11:13 »

Hvor har du det fra, Arsrea?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #16301: 02 Sep 2013, 11:33 »

Hvor har du det fra, Arsrea?

Om det er en troværdig kilde eller ej, vil jeg ikke gøre mig klog på:
http://footy.dk/2013/09/02/fellaini-til-man-utd/

If you can't join them, beat them.

Metsu1
Manager

« Svar #16302: 02 Sep 2013, 11:54 »

Nu kan det godt være, at jeg er en anelse utaknemlig, men jeg synes ikke, Fellaini er en spiller, der passer til vores klub/spillestil.

Andre klubber opruster med spillere som Bale, Neymar, Jesus Navas osv. og så er det eneste, vi kan finde ud af at hente, er en spiller af Fellainis karakter. Det er sgu skuffende for en klub som Manchester United, hvis I spørger mig.

Jeg ved, der har været snak om Baines, men for mig at se, er han for gammel til at investere en hulens masse penge i ham.

Jeg håber virkelig, at det er os, der får held til at sikre os en spiller som Özil, da jeg gerne så et alternativ til vores venstrekant, hvor jeg ikke længere er alt for begejstret for hverken Nani eller Ashley Young.

Det jeg nok bare vil frem til er, at vi er alt for passive/nærige, når det kommer til spillerindkøb og når vi heller ikke råder over SAF længere, så er jeg bange for, at vi i den grad bliver overhalet af vores konkurrenter.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16303: 02 Sep 2013, 12:10 »

Nu kan det godt være, at jeg er en anelse utaknemlig, men jeg synes ikke, Fellaini er en spiller, der passer til vores klub/spillestil.

Andre klubber opruster med spillere som Bale, Neymar, Jesus Navas osv. og så er det eneste, vi kan finde ud af at hente, er en spiller af Fellainis karakter. Det er sgu skuffende for en klub som Manchester United, hvis I spørger mig.

Jeg ved, der har været snak om Baines, men for mig at se, er han for gammel til at investere en hulens masse penge i ham.

Jeg håber virkelig, at det er os, der får held til at sikre os en spiller som Özil, da jeg gerne så et alternativ til vores venstrekant, hvor jeg ikke længere er alt for begejstret for hverken Nani eller Ashley Young.

Det jeg nok bare vil frem til er, at vi er alt for passive/nærige, når det kommer til spillerindkøb og når vi heller ikke råder over SAF længere, så er jeg bange for, at vi i den grad bliver overhalet af vores konkurrenter.
Jeg synes, Fellaini er en virkelig dygtig fodboldspiller, men det er heller ikke den type, jeg efterlyser. Vi skal have noget dynamik tilført. Det var tydeligt mod Chelsea i mandags, og det var tydeligt mod Liverpool i går, at vi mangler noget helt fundamentalt i vores maskinrum.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg også dybt skuffet over Moyes ageren på transfermarkedet eller nærmere mangel på samme. Han har fået licens til at købe en hvilken som helst spiller, han vil have, og han har endnu ikke præsenteret nogle forstærkninger. Jeg synes, det er dybt useriøst. Han har ligesom alle andre været bekendt med det problem, vi har. Jeg forstår det virkelig ikke.

Nå, lad os håbe på, at der sker noget i løbet af dagen.

Erzael
Manager

« Svar #16304: 02 Sep 2013, 12:16 »

Hvad tror I chancerne er for at beholde Wayne?

Sider: 1 ... 1085 1086 [1087] 1088 1089 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010