home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413973 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16185: 26 Jun 2013, 18:29 »

Det er noget lort.. Håber de tre vender tilbage en dag.. Har stor respekt for de tre herrer og deres arbejde i klubben  Smiley Tak for alt  Smiley

- Veni, vidi, vici -

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #16186: 26 Jun 2013, 19:09 »

Læste lige at en spansk avis mener at Thiago skifter til United og som betaling skal Rooney og en mindre pose penge sendes til catalonien.

Jeg synes det lyder dyrt for en spiller som er ung og uprøvet.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16187: 26 Jun 2013, 19:23 »

Læste lige at en spansk avis mener at Thiago skifter til United og som betaling skal Rooney og en mindre pose penge sendes til catalonien.

Jeg synes det lyder dyrt for en spiller som er ung og uprøvet.
Selv samme avis (mener jeg) nåede vist allerede at ændrer deres store historie fra det til, at Moyes vil gøre alt for at beholde Rooney. Så måske de ingengang selv tror på den. Rooney i et tiki-taka system ville ikke være kønt.

Rygterne om Thiagos skifte fortsætter stadig ufortrødent, og en del skriver, at det ikke andet er et spørgsmål om tid, og at spilleren og United for længst er blevet enige. Barcelona skulle dog gøre alt i deres magt for at beholde ham. Seneste skud på stammen er fra avisen Mundo Deportivo, som mener, at Barcelona vil smide en stor skatteregning efter Thiago hvis han skifter, hvordan det så ellers er muligt.
Personligt håber jeg selvfølgelig, at vi får ham. Få spillere jeg hellere vil have end ham, og så til den pris endda.

Super, super ærgeligt at Meulensteen stopper. Det har lagt i kortene længe, men nu er det officielt. Man havde virkelig på fornemmelsen, at han (modsat Phelan) virkelig bidrog med rigtig meget til truppen. Det bliver spændende at se, hvordan Moyes træningstab kommer til at se ud. Hans første pressekonference bliver vist nok holdt d. 5 juli, og vi kan da håbe, at vi også vil blive præsenteret for en ny spiller der.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16188: 26 Jun 2013, 19:37 »

Hvis Thiago har den frikøbsklausul, hvorfor skulle vi så sende Rooney den anden vej? Går hver dag og venter på at vi får ham, han er VIRKELIG ønske spilleren for mig, og køber en trøje med Thiago på hvis vi får ham. Synes han er så enormt god. Og tror han vil være et perfekt match ved siden af Carrick

Manchester United

U-4-E
Manager

« Svar #16189: 26 Jun 2013, 19:57 »

Han har jo en frikøbsklausul på 18 mio. euro, men det fungerer tydeligvis ikke ligesom i FM, hvor man bare byder de 18 mio., og det er så det.. Tunge De fleste skriverier går jo på at Thiago gerne vil til United, og at de stort set er enige om en kontrakt. Til gengæld gør Barcelona alt hvad de kan for at beholde ham.

Kan være at FC Barcelona herinde fra ved noget mere om hvordan det præcis fungerer med de klausuler i Spanien. Måske har han endda allerede skrevet om det, men jeg har blot misset det.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16190: 27 Jun 2013, 17:27 »

Nu melder The Times, som er en meget troværdig avis, at vi skulle have budt 10-12 millioner pund for Baines. Personligt ved jeg ikke rigtig hvad jeg synes om det, prisen er selvfølgelig fantastisk god for ham, og går handlen igennem, må det betyde, at Evra tager til Monaco. Baines er en topklasse back, men Evra er nu heller ikke helt dum.

Skal Moyes bringe en med fra Everton skal det være Baines, og lad for guds skyld Fellaini blive i Everton eller hvor han ellers vil hen.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16191: 27 Jun 2013, 17:33 »

Nu melder The Times, som er en meget troværdig avis, at vi skulle have budt 10-12 millioner pund for Baines. Personligt ved jeg ikke rigtig hvad jeg synes om det, prisen er selvfølgelig fantastisk god for ham, og går handlen igennem, må det betyde, at Evra tager til Monaco. Baines er en topklasse back, men Evra er nu heller ikke helt dum.

Skal Moyes bringe en med fra Everton skal det være Baines, og lad for guds skyld Fellaini blive i Everton eller hvor han ellers vil hen.

Det er så også til grin, hvis det passer, at han byder den samme pris som han har sagt nej til i mange år nu.. Burde vide bedre selv. Ville også mene han var noget mere værd, men måske sælger Martinez så han kan bygge sit eget hold op med de penge han for fra Baines & (Forhåbentligt) Fellaini til Arsenal Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #16192: 27 Jun 2013, 18:07 »

Sky Sports sources understand that Everton have turned down a bid from Manchester United for Leighton Baines - more on this shortly.

Newton Heath
Manager

« Svar #16193: 27 Jun 2013, 18:14 »

Vores jagt på Baines må betyde, at Evra kunne være på vej tilbage til Monaco. Det håber jeg virkelig ikke sker, selvom Baines er klasse, for Evra har efter et par halvsløve sæsoner virkelig hævet niveauet igen, og foruden det, så er Pat virkelig en United-mand. Personligt er jeg helt tosset med ham, og der er ingen venstreback i verden jeg hellere vil have end ham.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16194: 27 Jun 2013, 18:21 »

Vores jagt på Baines må betyde, at Evra kunne være på vej tilbage til Monaco. Det håber jeg virkelig ikke sker, selvom Baines er klasse, for Evra har efter et par halvsløve sæsoner virkelig hævet niveauet igen, og foruden det, så er Pat virkelig en United-mand. Personligt er jeg helt tosset med ham, og der er ingen venstreback i verden jeg hellere vil have end ham.
Som sagt ud af min mund, 100 % enig. Han har ikke været anfører i Vidic's fravær uden grund.

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16195: 27 Jun 2013, 18:27 »

Som Liverpool-fan kan jeg selvfølgelig ikke klare manden, MEN synes også han har været rigtig god i sidste sæson, hvor han fået nogenlunde styr på det defensive arbejde. Har altid synes, at han har været god offensivt, men i denne sæson har han været ekstra god og scoret et par gange!

Men Baines vil dog være en god erstatning! Smiley

Camus
Gæst

« Svar #16196: 27 Jun 2013, 18:37 »

Synes fint vi kan have både baines og Evra. Evras alder i mente, giver det vel okay mening, hvis han begynder at spille lidt færre kampe end tidligere. Omvendt ligger Monaco et latterligt beløb for en spiller i hans alder og vi så bruger dem på at hente Baines, er det også fint..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16197: 27 Jun 2013, 19:06 »

Synes fint vi kan have både baines og Evra. Evras alder i mente, giver det vel okay mening, hvis han begynder at spille lidt færre kampe end tidligere. Omvendt ligger Monaco et latterligt beløb for en spiller i hans alder og vi så bruger dem på at hente Baines, er det også fint..
Det ligner bare ikke Evra, at pludselig skulle skærer ned i antal kampe. Det er jo helt vanvittigt så mange af vores kampe de sidste mange sæsoner Evra har startet.
Og er ideen med det hele, at Baines langsomt skal tage overfor Evra, når Baines jo også godt op i alderen før han fuldgyldigt overtager pladsen. Baines er jo heller ikke ligefrem ung, og minder derfor umiddelbart ikke som en typisk United signing, og jeg håber ikke, at vi hæver vores bud - selvom han selvfølgelig er en rigtig god back.

Camus
Gæst

« Svar #16198: 27 Jun 2013, 19:09 »

Alle bliver jo gamle på et tidspunkt, naturens gang.. Om det er nu for Evra, ved jeg ikke. Et køb af Baines kunne dog tyde på at der er nogen der mener det..

Camus
Gæst

« Svar #16199: 27 Jun 2013, 19:11 »

I forhold til det med overgangsordning kunne Shaw måske være et andet bud. Der er aldersmæssigt ville passe bedre, hvis Evra stadig har et par rigtig gode sæsoner i sig..

Sider: 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010