home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1105 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1066 1067 [1068] 1069 1070 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414262 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16005: 24 Apr 2013, 22:50 »

Lewandowski vil næppe til Unted, Dortmund er bedre Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16006: 24 Apr 2013, 22:52 »

Du er altid fantastisk underholdning, tak! Hvor var du henne i går?

Manchester United

U-4-E
Manager

« Svar #16007: 24 Apr 2013, 22:52 »

Ja, og Dortmund er også bedre end Barca. Sådan er der så meget. Smut over i din egen tråd, og glæd dig over at i kun tabte 4-0 i går.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16008: 25 Apr 2013, 00:13 »

Det tror jeg faktisk han er. For han har aldrig været den store goalgetter. Tror det kunne være perfekt. Men nej, ikke i stedet for Rooney.
I de få sæsoner vi har regnet med ham som goalgetter, har han nu leveret varen ganske godt. Men ja, vil han være tilfreds med midtbanerollen ved siden af Carrick, vil det være helt perfekt. Jeg har ihvertfald været imponeret over ham i de seneste kampe han har spillet der, selvom han selvfølgelig skal tilpasses til den plads. På den måde får vi også Kagawa's fulde niveau at se i 10'er rollen.

Du har satme ikke ligefrem tænk situationen helt igennem før du kom med det indlæg.  Grin

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16009: 25 Apr 2013, 00:18 »

I de få sæsoner vi har regnet med ham som goalgetter, har han nu leveret varen ganske godt. Men ja, vil han være tilfreds med midtbanerollen ved siden af Carrick, vil det være helt perfekt. Jeg har ihvertfald været imponeret over ham i de seneste kampe han har spillet der, selvom han selvfølgelig skal tilpasses til den plads. På den måde får vi også Kagawa's fulde niveau at se i 10'er rollen.

Du har satme ikke ligefrem tænk situationen helt igennem før du kom med det indlæg.  Grin

Ja, men føler ikke det er den rolle han har lyst til at have hvis du forstår. Føler bare at det var noget han blev nødt til da vi ikke havde andre. Oplægger/spilfordeler føler jeg meget mere er hans foretrukne rolle. Men selvfølgelig kun gæt.

Manchester United

Camus
Gæst

« Svar #16010: 25 Apr 2013, 00:25 »

En anden model er også at lade Rooney spille inderste angriber, for nu at tale fm sprog.

Jo ikke fordi Nani og Young ligefrem har været fremragende  i den her sæson.. Så der synes jeg sådan set sagtens Rooney kan ligge, og giver ham stadigvæk mulighed for at bidrage med lidt af det hele.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16011: 25 Apr 2013, 00:26 »

Ja, men føler ikke det er den rolle han har lyst til at have hvis du forstår. Føler bare at det var noget han blev nødt til da vi ikke havde andre. Oplægger/spilfordeler føler jeg meget mere er hans foretrukne rolle. Men selvfølgelig kun gæt.
Det er efterhånden nogle år siden, han har haft rollen som front angriber. Men jeg er helt enig i din betragtning om, hvordan han helst skal bruges.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #16012: 25 Apr 2013, 10:50 »

Hvorfor skulle Lewandowski skifte til United ?

PhilipFlink
Manager

« Svar #16013: 25 Apr 2013, 11:25 »

Hvorfor skulle Lewandowski skifte til United ?

United > Dortmund  - One Step up

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16014: 25 Apr 2013, 14:37 »

Fergie, sign him up; Fergie, Fergie, sign him up!

Voldsom præstation i aften, og han har jo generelt været vanvittig de sidste to sæsoner. Ser ham meget gerne i den røde trøje næste sæson, men ikke på bekostning af Rooney. Hvis Rooney er tilfreds med at spille i en dybere rolle vil det jo være helt perfekt.

Desværre skal Lewandowski til Bayern  ticked off Græder

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Newton Heath
Manager

« Svar #16015: 27 Apr 2013, 00:40 »

Jeg har sikkert linket til den her før, men til de af jer der ikke har set den, så tage et kig. Man bliver simpelthen så rørt hver gang man ser den.

That's Why I Love Manchester United

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16016: 27 Apr 2013, 01:24 »

Det kan egentligt bare anbefales at se alt hvad den mand/dreng/boy har lavet, for hold da helt op han er dygtig. Alle videoer er simpelthen verdensklasse.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16017: 28 Apr 2013, 01:18 »

Ferguson on Lewandowski: "Have I got room for him? I can find room for anybody" “Dortmund fans are not going to be happy and I don’t think they will sell Lewandowski to Bayern Munich. I think they will let his contract run out, or sell him somewhere else.”

Endnu engang har Fergie været ude og snakke om ham. Så sjældent som han snakker om andre spillere, der er rygtet til os, ligner det mere og mere et meget seriøst bud på en kommende spiller. Jeg fatter dog stadigvæk overhovedet ikke, hvorfor vi vil købe ham. Han er en rigtig god angriber ja, men hvordan skal han starte inde? Eneste obvious grund til et køb af ham er, at Rooney skifter klub. Jeg vil ihvertfald ikke være tilfreds hvis det er sådan planen er. Men at Fergie siger, at vi har hans ord på at Rooney er her til næste sæson, kombineret med, at Rooney selv har lagt et billede op af hans PL medaljer, hvor han også tilføjer, at han ikke kan vente til hans næste PL medalje, lyder et skifte bare langt fra sandsynligt.

Skal vi have Kagawa, Rooney og RvP på banen sammen, som jeg meget gerne ser, kombineret med et Lewandowski køb, er den eneste mulige opstilling vel noget ala det her:

Lewandowski
Kagawa RvP Rooney

(Medmindre vi gør alvor af ideen om Rooney på midtbanen, selvfølgelig)

Det ville også bare være lol, for et United mandskab uden fokus på kanter og bredt spil passer overhovedet ikke sammen med den stil, vi har kørt i de sidste utrolig mange år.

Som man nok kan fornemme, vil jeg meget gerne takke nej til Lewandowski. Altså med mindre han vil indfinde sig i at sidde meget på bænken, for så skal han da være hjerteligt velkommen.

Newton Heath
Manager

« Svar #16018: 28 Apr 2013, 10:19 »

Jeg er meget enig. Lewandowski er en super god angriber, og fire mål mod mægtige Real Madrid bevidner om noget hans klasse, men hvis hans tilgang er på bekostning er Rooney, takker jeg også nej. Desuden synes jeg også det ville være synd for både Welbeck og Hernandez, der vil komme længere fra at få kampe, og det fortjener ingen af dem med deres præstationer de sidste par år. 

I mine øjne bør vi lade Lewandowski skifte til en anden klub, og så i stedet sætte all in på at få fat i den centrale midtbanespiller, som vi i årevis har skreget efter, med mindre altså Fergies næste løsning permanent vil være at gøre Rooney til midtbanespiller, og så i stedet bringe endnu en angriber til klubben. Jeg håber det ikke. En mand som Ilkay Gündogan ville i den grad være guf at have på midtbanen, men han bliver nok svær at vriste ud af Dortmunds hænder desværre.

Vi møder desuden vamle Arsenal senere i dag, og der ville ikke være noget dejligere end at forpurre deres Champions League-planer, så det er selvfølgelig hvad vi skal ud og gøre, så de kan ende uden for top 4. Desuden bliver det også umådeligt rart med en Guard of Honour til vores spillere. Den har jeg savnet, og mon ikke specielt RvP vil komme til at nyde den i dag.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2013, 10:20 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #16019: 28 Apr 2013, 19:00 »

Tydeligt at pointrekorden ikke var nok til at sætte os op til opgøret, og alligevel burde vi måske have vundet over et ringe Arsenal-hold, der efter min mening ikke har meget at gøre i top 4. Jeg håber og tror heller ikke de ender der.

Dejligt at RvP fik scoret på sin gamle hjemmebane, men ellers var der ikke voldsomt meget at glæde sig over i dag. Videre.

Sider: 1 ... 1066 1067 [1068] 1069 1070 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010