home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1064 1065 [1066] 1067 1068 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414305 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15975: 22 Apr 2013, 12:47 »

Tja, han sagde vel at han ikke var sikker.. Det er han helt sikkert nu Tunge

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Plambek
Gæst

« Svar #15976: 22 Apr 2013, 12:55 »

"The bottom line is that, I want to win trophies with Arsenal. Not anybody else. I know you can win tropgies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way. I'm sure I could win things at another team, but would it feel like our trophy, My trophy? I'm not sure it would. Anything we win here will come from the heart and thats what I want. Its My Dream." -RVP 20/02 2011

Det er fint for ham, at han vinder et trofæ. Men at sige det er hans drøm. nope.

Min hentydning var nu til hvorfor han valgte nummer 20.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15977: 22 Apr 2013, 12:59 »

Han blev jo nødt til at gøre noget for at blive elsket af United fansene, efter at have været i Arsenal. Det er jo ikke just fordi at han har nogen klubfølelse over for United, han får bare sine personlige mål opfyldt der, med mange penge og et trofæ. Tro ikke et sekund at det rager ham en papand hvor mange mesterskaber United har vundet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Plambek
Gæst

« Svar #15978: 22 Apr 2013, 13:05 »

Han blev jo nødt til at gøre noget for at blive elsket af United fansene, efter at have været i Arsenal. Det er jo ikke just fordi at han har nogen klubfølelse over for United, han får bare sine personlige mål opfyldt der, med mange penge og et trofæ. Tro ikke et sekund at det rager ham en papand hvor mange mesterskaber United har vundet.

Det er jo så bare hvad du tror, det er der jo ingen af os der kan vide. Jeg kan dog sagtens forestille mig, at han synes det kunne være en god gimmick. Og for at blive elsket af os, så skal man præstere på banen, hvad han jo har gjort.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15979: 22 Apr 2013, 19:38 »

SÅ er det sku i aften, at sæsonens vigtigste trofæ kan blive en realitet. Før vi kan juble endegyldigt, skal Aston Villa besejres. Det er jeg også næsten 100 % sikker på vi gør, omend Villa har vist god form på det seneste. Men, United spillerne må edderhukme glæde sig til kampen i aften, og det får vi forhåbentligt at se med 3 sikre point.

Vi stiller forhåbentligt med absolut stærkeste opstilling, selvom der selvfølgelig er mange meninger om hvad den er, hvorefter vi i de sidste kampe kan fjolle rundt med taktik og spillere alt hvad vi vil. HVIS vi vinder i aften, bliver det sku episk at se, hvis vi får en Guard of Honor på Emirates.

Som optakt til kampen kan jeg anbefale at se denne video, der indeholder en mase dejlige klip fra United igennem tiderne. Det er et noget fesent sangvalg, men videon er nu fantastisk alligevel.

<a href="http://www.youtube.com/v/cTc1cK5PoRg?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cTc1cK5PoRg?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

PhilipFlink
Manager

« Svar #15980: 22 Apr 2013, 19:54 »

HVIS vi vinder i aften, bliver det sku episk at se, hvis vi får en Guard of Honor på Emirates.

Det gør i, det er vist allerede blevet sagt Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15981: 22 Apr 2013, 19:59 »

Proppede et par hvis'er ind hist og her for at pointere, at trofæet ikke er hjemme endnu. Det var nu bare mere derfor. Ved godt, at det er en fast ting i England. Men stående klapsalve fra Arsenal's spillere til United og især RvP, eller en sejr der sikre os trofæet der, er nu lidt hip som hap.  Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #15982: 22 Apr 2013, 20:01 »

Proppede et par hvis'er ind hist og her for at pointere, at trofæet ikke er hjemme endnu. Det var nu bare mere derfor. Ved godt, at det er en fast ting i England. Men stående klapsalve fra Arsenal's spillere til United og især RvP, eller en sejr der sikre os trofæet der, er nu lidt hip som hap.  Wink

Tja, man skal respektere traditionerne! Vi har vist også fået det ved jer før, så det er da noget man skal holde Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15983: 22 Apr 2013, 20:45 »

Det bliver så smukt at vinde mesterskabet for 20. gange i aften. Aston Villa bliver ikke en nem nød at knække. De kæmper for livet, men jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal vinde i aften. Jeg havde ellers set frem til at skulle vinde guldet i London, men det er sgu nu alligevel dejligt at sikre det hjemme på Drømmenes Teater.

Vi stiller op således:
De Gea, Rafael, Jones, Evans, Evra Valencia, Giggs, Carrick, Kagawa Rooney, Van Persie

Bænken ser således ud:
Lindegaard, Ferdinand, Chicharito, Nani, Welbeck, Cleverley, Buttner.

Det er unægteligt et stærkt hold, vi stiller med i dag. Det overrasker mig lidt, at Evans starter inde i stedet for Ferdinand, som ellers har været godt kørende. Vi vinder 3-1 i aften.

We'll never die!
« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 20:49 af Daniel Nordentoft » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #15984: 22 Apr 2013, 21:01 »

Nummer 20 kommer hjem i aften. Vi smadrer Villa.

Are you watching Merseyside?

JKJ
Gæst

« Svar #15985: 22 Apr 2013, 21:54 »

Må jeg være den første til at ønske tillykke med mesterskabet 12/13.

Tabellen lyver jo aldrig og den siger i er det bedste hold.

Jeg håber ikke jeg fornærmer nogen herinde, men jeg synes ikke i er det bedst spillende hold i PL men i har suverænt været det mest stabile og har fået de point i skulle have mens feks City har smidt point i tilsvarende situationer/kampe.

Så jo mesterskabet er fortjent  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15986: 22 Apr 2013, 21:57 »

Ja, tillykke med det uundgåelige mesterskab. Hvis man kan spille så ringe som I har gjort i 80% af kampene, men stadig vinde hver gang, så er det sgu svært ikke at blive mestre. Om det er fortjent eller ufortjent vil jeg ikke begive mig ind i en diskussion om, men som JKJ siger, så vinder I kampene når I spiller ringe, og det gør de andre hold ikke.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15987: 22 Apr 2013, 22:00 »

Jeg håber ikke jeg fornærmer nogen herinde, men jeg synes ikke i er det bedst spillende hold i PL men i har suverænt været det mest stabile og har fået de point i skulle have mens feks City har smidt point i tilsvarende situationer/kampe.
Enig, det har ikke altid været det mest prangende fodbold der er blevet spillet, men som du selv siger, så er der blevet hevet en sejr eller uafgjort hjem selvom vi har spillet direkte lort.
Dog er jeg ligeglad, hvis det er det der skal til, så er det fint. Dog håber jeg at der bliver lagt lidt mere fokus på Europa i næste sæson.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #15988: 22 Apr 2013, 22:48 »

Manchester United - Not arrogant, just better.

20 and counting!

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Newton Heath
Manager

« Svar #15989: 22 Apr 2013, 22:54 »

Mener overhovedet ikke der er et bedre spillende hold end os i år. Vi har spillet dårlige kampe, men det har alle andre hold også, og samlet set, synes jeg klart vi er det bedst spillende engelsk fodboldhold. Pointforskellen siger det hele.

Tak for en fantastisk sæson drenge. 20 and counting!

Sider: 1 ... 1064 1065 [1066] 1067 1068 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010