home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1104 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1063 1064 [1065] 1066 1067 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414344 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15960: 08 Apr 2013, 22:52 »

Rigtig dårlig kamp af os. Synes klart City har haft overhånden i de indbyrdes opgør i de sidste par år, og det er vel egentligt ok at de vinder i dag. Vi har virkelig været skidt spillende det sidste stykke tid, og vi bliver nødt til at cementere det mesterskab hurtigst muligt, uden at komme i problemer. Det vil ikke være til at bære, hvis titlen ikke ender hos os.

I øvrigt school boy-defending ved Agueros mål. Kæft hvor må det bare ikke ske på det niveau. Savnede virkelig Vidic i dag, det gør jeg hver gang han ikke er med, og så må SAF sku snart forstå, at Giggs ikke skal spille central midt i de her kampe. Øv.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15961: 08 Apr 2013, 23:01 »

Lige siden Real kampen har vi været skidt spillende, hvilket mere eller mindre har kostet os videre avancement i FA Cuppen, og nu et tabt derby. Virkeligt trælst, at en så lovende sæson pludselig slutter med en lidt underlig smag i munden.

Men men, det 20. mesterskab skal nok komme hjem, hvilket trods alt er det vigtigste trofæ i sæsonen. 20-18.

Camus
Gæst

« Svar #15962: 10 Apr 2013, 00:23 »

Beklageligvis illustrerer ovenstående min pointe meget godt... Jeg har sågar hørt en dansk dommer fortælle at det røde godt KAN forsvares, men ikke nødvendigvis er 100% korrekt ifht. hvis du eller jeg eller den pågældende dommer havde dømt kampen, med en anden opfattelse af situation. Swizz CataR gengiver mine tanker meget godt. Mange regler i fodbold bliver jo håndhævet vha. "hvad dommeren skønner i situationen". Det er en god og dårlig ting i fans øjne, da nogle altid vil føle sig snydt og ander synes det er helt fint det der bliver dømt.
Men skal vi til at gøre det hele endnu mere regelret, jamen så sæt altså robotter til at dømme de kampe, så der slet ingen fejl bliver... Så stopper jeg med at se fodbold, da det er charmen ved fodbold at der sker fejl, nogle gange store fejl, men det kan jo ske for alle hold, dvs. det er lige for alle. At der så er nogle hold der "tilsyneladende" virker til at få mere end andre og alt det her, jamen det er da bare krydderi på nogle fdede fodbold debatter. Smiley
Det kan måske være interessant at debattere, i længden er korruption og matcfixing dog ikke videre fantastisk synes jeg. 

I forhold til det røde kort, er det ingen grund til at jeg gentager mig selv.

Selvfølgelig må han da give sit bidrag, om resten af os så er enige eller ej? Hvad gavner det en debat, at man fører en "klap ryg eller klap i"-politik? Han er jo ikke videre fornærmende.
Det er klart. Ligesom en lille bitte smule humor forhåbentlig også kan gå an. Medgiver at jeg måske kunne have indsat sådan en fætter her Smiley. For at tydeliggøre hvilket slags budskab der var tale om..   

Newton Heath
Manager

« Svar #15963: 14 Apr 2013, 14:24 »

Stoke away i dag. Vi har brug for tre point, så vi ikke bliver alt for nervøse, og selvom Stoke er et såret dyr, så er Britannia Stadium altid et svært sted at komme. Dagens elleve:

MUFC OFFICIAL XI: De Gea, Jones, Vidic, Ferdinand, Evra, Valencia, Carrick, Kagawa, Rooney, van Persie, Hernandez

Subs: Lindegaard, Evans, Giggs, Smalling, Cleverley, Welbeck, Buttner.

Rafael helt ude af truppen, så han må også være blevet skadet. Dejligt at se Rio og Vidic inde i forsvaret mod et fysisk stærkt Stoke-hold. Specielt sidstnænvte bliver en faktor, når vi skal holde dem væk på dødbolde. Spørgsmålet er desuden om ikke Valencia spiller højreback, så Jones spiller inde ved siden af Carrick på midten. Det kunne også være vi spiller uden kanter, umiddelbart er opstillingen svær at tyde ud fra de startende elleve. Det er i hvert fald dejligt offensivt, og fint at se Hernandez, han plejer at være god mod Stoke.

Vi har været elendige det sidste stykke tid, men vi skal tilbage på sporet, og vi vinder 2-1 i dag.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15964: 14 Apr 2013, 14:25 »

I har min støtte i dag! Håber ikke det jinxer alt for meget...

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15965: 14 Apr 2013, 19:56 »

http://oldtrafford.dk/nyheder/video-gense-jubelscenen

- Lækker lige video. Rooney ligner ikke en der vil væk.

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #15966: 17 Apr 2013, 20:11 »

MUFC official lineup: De Gea, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra, Valencia, Jones, Carrick, Kagawa, Rooney, van Persie

Subs: Amos, Evans, Cleverley, Nani, Giggs, Welbeck, Hernandez

Kun en enkelt ændring fra sidst, Rafael træder ind i stedet for Hernandez. Overraskende han ikke har lavet flere, men jeg er tilfreds. Stærk opstilling, og selvom Upton Park er et svært sted at spille, så tror jeg vi vinder. 2-1 er mit bud.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15967: 17 Apr 2013, 20:21 »

Ja, en ganske fin opstilling. Havde ikke gjort mig noget, hvis Rooney igen kunne prøves på den centrale midt som mod Stoke, hvor han blev MOTM, men Jones derinde er også helt fint. Hans fysik bliver vigtig i aften tror jeg. Også dejligt, at Kagawa vel for første gang får 2 kampe i træk. Det kan kun gavne ham. Han spiller dog højst sandsynligt med udgangspunkt på venstrekanten, og jeg synes, at han er bedst på den centrale offensive midt. Men der er Rooeny jo.
Slutteligt vil jeg lige nævne Vidic, der vel er få procenter fra hans beast mode som før hans skade. Han er uhyggelig god at have dernede, og vi er generelt langt sikre, når han er med. Alt snak om han ikke kunne finde tilbage til sit gamle niveau efter skaden, er ihvertfald indtil videre gjort til skamme. 

Men det bliver en meget hård kamp, og jeg tror, vi vinder med ét mål. Rooney må gerne komme på tavlen.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15968: 17 Apr 2013, 22:51 »

Vi kan ikke rigtig klage over, at vi ikke får de 3 point i dag. Vi var ganske enkelt ikke det bedre hold på banen, og vi fik ovenikøbet også et offside mål efter en rigtig god aktion af Kagawa, der virkelig skinnede igennem en del gange. 4 point på udebane mod Stoke og West Ham indenfor kort til er egentligt også acceptabelt, omend 6 point selvfølgelig er det optimale. Taget vores relative dårlige form in mente siden Real kampen, er det fint.

Langt fra første gang, at en stor center tank volder os mange problemer, og det gjorder Carrol så sandelig også i dag.

Vi kommer tættere på det 20. mesterskab, og hvis jeg ikke tager fejl, mangler vi ikke andet en 6 point nu. Om vi kan afgøre det på Emirates ved jeg faktisk ikke lige nu(?). Det kunne ellers være ret fedt med RvP på holdet.

Newton Heath
Manager

« Svar #15969: 17 Apr 2013, 22:53 »

6 point og den er hjemme. Slår vi Villa på mandag kan Robin få lov at hente mesterskabet på Emirates, ja. Det kunne være for vildt.

Vi spillede skidt, som vi efterhånden har gjort i noget tid, og derfor er 2-2 et fint resultat. Det kan og må ikke gå galt. Jeg tipper to sejre i de to næste og så done deal.

Erzael
Manager

« Svar #15970: 18 Apr 2013, 05:48 »

Ærgeligt med et 2-2 resultat. Jeg begynder efterhånden at frygte, at vi får gummiben igen i år, og smider mesterskabet til allersidst. Kunne vi ikke bare lukke og slukke mesterskabskampen efter de to første kampe?!

Plambek
Gæst

« Svar #15971: 22 Apr 2013, 11:54 »

Så er det (forhåbentlig) i aften det sker! Mesterskabet for 20. gang, det er sgu lige før man får tårer i øjenene!
Spillemæssigt har det nok været den mindst prangende sæson jeg har været vidne til, siden jeg begyndte at følge klubben i 1996/1997, men når man kigger på point udbyttet, så kan man næsten ikke andet end at være imponeret.
Og Robin Van Persie må være umådelig oplagt i aften, nu får han sin drøm opfyldt!

PhilipFlink
Manager

« Svar #15972: 22 Apr 2013, 12:31 »

Robin Van Persie må være umådelig oplagt i aften, nu får han sin drøm opfyldt!

Det kommer da an på hvilken "Avis" du læser det i Wink

Plambek
Gæst

« Svar #15973: 22 Apr 2013, 12:32 »

Det kommer da an på hvilken "Avis" du læser det i Wink

Hvad hentyder du til?

PhilipFlink
Manager

« Svar #15974: 22 Apr 2013, 12:41 »

"The bottom line is that, I want to win trophies with Arsenal. Not anybody else. I know you can win tropgies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way. I'm sure I could win things at another team, but would it feel like our trophy, My trophy? I'm not sure it would. Anything we win here will come from the heart and thats what I want. Its My Dream." -RVP 20/02 2011

Det er fint for ham, at han vinder et trofæ. Men at sige det er hans drøm. nope.

Sider: 1 ... 1063 1064 [1065] 1066 1067 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010