home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1037 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414754 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15735: 05 Mar 2013, 22:51 »

@Hcan:
Men Nani rammer jo faktisk bolden først sådan som jeg ser det? Han lykkes med sin tæmning. Hvis han på nogen måde havde kigget på spilleren inden, så ja, så giver han dommeren muligheden (det gør han naturligvis også ved at ramme ham alene, men deri ligger ikke en ond hensigt der burde kunne føre til det røde kort). Men han kigger ikke på Arbeloa. Jeg synes det er virkelig dårlig dømt. Sad selv og var i tvivl, om jeg overhovedet ville give ham gult, og i så fald ville det være pga. farligt spil som det eneste. Det er jo ikke som den scene med De Jong for nogle år siden..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15736: 05 Mar 2013, 22:52 »

Efter De Geas præstation på Bernabeu var det måske meant to be at Lopez skulle levere noget tilsvarende i aften. Deres bedste spiller, og havde desværre et par kanonredninger.

Der er ikke så meget at sige til dommerpræstationen. .. Ligesom i den omvendte kamp var det igen helt hen i vejret. På Bernabeu skulle Varane have været smidt ud, mens jeg også mener Ramos kunne være blevet smidt ud på et tidspunkt. Og af uforklarlige årsager blev Nani så smidt ud her til aften. 10 minutter senere var kampen afgjort..

Men selvfølgelig smadrer vi Chelsea i weekenden, og The Double tager vi da uden problemer.
Undskyld, men kan simpelthen ikke tage det du skriver seriøst. Nani, okay med rødt til ham, og også rødt da Kaka bliver trukket i trøjen. Samtidig er der også straffe da Rafael tager med hænder. Synes dommeren var elendig i dag, men det var til begge sider. United blev også snydt for et straffe. Men synes det er tydeligt og klart rødt til Nani. I sviner mig sikkert til nu, fordi jeg er Liverpool fan, men i burde vide det er rigtigt hvad jeg skriver. En sand fan, kan se objektivt på tingene, det kan i ikke.

Liverpool F.C

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15737: 05 Mar 2013, 22:54 »

Tydeligt vi pt. er verdens bedste hold. I dag blev vi snydt.

Fantastisk kamp nr. 1000 fra Giggs.

:-)

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15738: 05 Mar 2013, 22:55 »

@Hcan:
Men Nani rammer jo faktisk bolden først sådan som jeg ser det? Han lykkes med sin tæmning. Hvis han på nogen måde havde kigget på spilleren inden, så ja, så giver han dommeren muligheden (det gør han naturligvis også ved at ramme ham alene, men deri ligger ikke en ond hensigt der burde kunne føre til det røde kort). Men han kigger ikke på Arbeloa. Jeg synes det er virkelig dårlig dømt. Sad selv og var i tvivl, om jeg overhovedet ville give ham gult, og i så fald ville det være pga. farligt spil som det eneste. Det er jo ikke som den scene med De Jong for nogle år siden..

Som du også kan læse, så mener jeg det er rigtig hårdt dømt, men om han ser Arbeloa eller ej er i min verden helt lige gyldigt, det er farligt spil om han kan tæmme den eller ej. Knopperne er også meget tæt på at være først, men jeg vil kun mene den var til gult. Er meget enig med dig i den ikke liger De Jong episoden, men et gult kort havde været den fair løsning til Nani, og han havde ikke hørt et ondt ord fra hverken Madrid eller United. Den eneste anke jeg har til dem der brokker sig oer det er at Nani giver muligheden for at dømme rødt, fordi han kommer flyvende som han gør, men som jeg sagde - Personligt syntes jeg den skulle give gult og ikke andet.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15739: 05 Mar 2013, 22:55 »

http://footy.dk/2013/03/05/mourinho-det-bedste-hold-tabte/

Tror sgu mere og mere på han bliver manager efter sir Alex...

blomvikings
Manager

« Svar #15740: 05 Mar 2013, 22:56 »

Undskyld, men kan simpelthen ikke tage det du skriver seriøst. Nani, okay med rødt til ham, og også rødt da Kaka bliver trukket i trøjen. Samtidig er der også straffe da Rafael tager med hænder. Synes dommeren var elendig i dag, men det var til begge sider. United blev også snydt for et straffe. Men synes det er tydeligt og klart rødt til Nani. I sviner mig sikkert til nu, fordi jeg er Liverpool fan, men i burde vide det er rigtigt hvad jeg skriver. En sand fan, kan se objektivt på tingene, det kan i ikke.

Jeg kan ikke fordrage United, men der var SLET ikke rødt kort til Nani. Hvis du helt ærligt mener det, så har du slet slet ikke forstand på fodbold, det er direkte ubegavet sagt det der.

Vinokourov
Manager

« Svar #15741: 05 Mar 2013, 22:58 »

Uanset så synes jeg at dommeren dog ødelægger kampen for os.. Det røde kort var kun måske et gult, det røde var helt helt forkert i mine øjne.. Hvad sker der?! Modsat overser han at Rafael har armen på bolden i feltet, hvilket selvfølgelig bør nævnes, men jeg synes bare at kampen er afgjort allerede der.. Øv!
Jeg synes helt klart, at der var rødt. Hvis der kan gives rødt for at stemple på skinnebenet, hvorfor skulle der så ikke gives rødt for stempling på kroppen?

Derudover lignede det også offside på Van Persie ved 1-0-målet.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15742: 05 Mar 2013, 23:00 »

Jeg kan ikke fordrage United, men der var SLET ikke rødt kort til Nani. Hvis du helt ærligt mener det, så har du slet slet ikke forstand på fodbold, det er direkte ubegavet sagt det der.
Hvad snakker du om? Han rammer udelukkende manden, og fører endda sit spark igennem, selv efter han har misset bolden. Ser det som et klart rødt. Det ser endda ud som om at han fortsætter med at presse sin fod ind i hans bryst lang tid efter, så hvordan folk kan brokke sig, forstår jeg slet ikke.

http://www.youtube.com/v/y4NQsphCWQY

Liverpool F.C

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #15743: 05 Mar 2013, 23:00 »

Der var helt klart rødt kort han udfører et hasaderet forsøg på at få fat i bolden, rammer en modspiller stortset med knopperne først midt i maven, naturligvis kan og vil den give rødt i langt de fleste tilfælde.
Du har ikke forstand på fodbold... Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15744: 05 Mar 2013, 23:02 »

Det er jo ikke ubegavet at mene der er rødt kort, det kan sagtens forsvares at dømme det, at vi så er nogen der mener det var hårdt dømt er jo en anden sag. Hvorfor kan man ikke snakke pænt og argumentere for hvorfor der ikke er rødt, i stedet for at blive personlig?

Det er jo fair at have forskellige meninger, men kom dog med en begrundelse for hvorfor DU ikke mener der er rødt, det får vi en bedre debat ud af.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15745: 05 Mar 2013, 23:02 »

Hvad snakker du om? Han rammer udelukkende manden, og fører endda sit spark igennem, selv efter han har misset bolden. Ser det som et klart rødt. Det ser endda ud som om at han fortsætter med at presse sin fod ind i hans bryst lang tid efter, så hvordan folk kan brokke sig, forstår jeg slet ikke.

Du skulle vel ikke være en af dem der mener, at Suarez heller ikke skulle have rødt da han trampede på en Zenit(?) spiller?

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15746: 05 Mar 2013, 23:03 »

Og efter at han har presset sin ben så hårdt ind i brystet på Arbeloa, at de bøjer ved knæet, sparker han ud efter ham igennem, da han er ved at være væk fra ham. Utroligt at der ikke bare er en eneste United fan der kan se det/indrømme det.

Liverpool F.C

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #15747: 05 Mar 2013, 23:04 »

Former Manchester United captain Roy Keane: "The referee has made the right call. It's dangerous play. A red card & correct decision."

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #15748: 05 Mar 2013, 23:04 »

Hvis du mener der skal være rødt kort i situationen med Nani, hvorfor skal Arbeloa så ikke have rødt kort for sin stempling på Evra tidligt i kampen?? han går tydeligvis kun efter manden, modsat Nani..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15749: 05 Mar 2013, 23:04 »

Og efter at han har presset sin ben så hårdt ind i brystet på Arbeloa, at de bøjer ved knæet, sparker han ud efter ham igennem, da han er ved at være væk fra ham. Utroligt at der ikke bare er en eneste United fan der kan se det/indrømme det.
Hvorefter han sender en laserstråle ud igennem øjnene og en raket fra røven efter ham. Slap nu lige lidt af, du overdramatisere da godt nok.  

Sider: 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010