Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
1 Bruger, 1188 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
1046
1047
[
1048
]
1049
1050
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1414801 gange)
Newton Heath
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #15705:
23 Feb 2013, 15:14 »
Stærkt hold. Hvis Nani spiller som i mandags kommer han til at rive Armand Traoré helt over. Ingen tvivl om det. Giggs har været god på det seneste, men har altid haft det bedst med at spille ham hjemme på OT. Desuden er det en fremragende bænk. Godt at se Rooney derude, var bange for at han slet ikke tog med.
Tror vi vinder 3-1.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #15706:
23 Feb 2013, 16:52 »
Godkendt første halvleg. Vi gør det nødvendige og ikke meget mere, og er kommet foran 1-0 på Rafaels mål. Og dermed nærmer vi os en føring på 15 point ned til City, som imorgen skal møde Chelsea.
Det eneste "negative" er, at van Persie muligvis er blevet skadet, selvom han dog forlod banen gående. Tror det var noget med ryggen.
Newton Heath
Manager
«
Svar #15707:
23 Feb 2013, 16:57 »
Det var det. I det engelske studie viste de et spot, hvor van Persie falder ned i en form for grav, hvor der sidder en kameramand, hvorefter han tager sig til ryggen. Håber ikke det er alvorligt, selvom vi først for alvor skal bruge ham igen om halvanden uge. Tvivler på at spiller lørdag mod Norwich og specielt nu tror jeg ikke på det.
Men ok første halvleg. Rafael klart kampens bedste med et af sæsonens bedste mål, en redning på stregen og et fantastisk oplæg til van Persies store chance. Ellers har det været stille og roligt. Det er vigtigt vi holder føringen, så vi kan læne os tilbage med et forspring på 15 point inden City møder Chelsea imorgen.
Erzael
Manager
«
Svar #15708:
01 Mar 2013, 12:12 »
YEEEEEEEEEEEEES!
Giggs har underskrevet for endnu et år
http://www.bold.dk/nyt/Ny-Giggs-kontrakt-Klar-paa-23-saeson
Milliardær - Blog
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #15709:
01 Mar 2013, 12:38 »
Vigtigt. Derudover er van Persie allerede klar mod Norwich men det forventes at han bliver sparet. Jones bliver "måske" klar til Real Madrid.
Derudover, hvis nogle havde lyst til at se United mod Chelsea i FA Cuppen, bør de se efter her:
http://oldtrafford.dk/nyheder/manchester-united-chelsea-spotpris-fra-1450-kroner
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15710:
02 Mar 2013, 15:14 »
Mufc XI: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Anderson, Kagawa; Rooney, van Persie.
Bench: Lindegaard, Rafael, Hernandez, Nani, Young, Welbeck, Cleverley.
Stærk hold vi stiller med i dag. Giggs er ingengang med i truppen, så måske han får sin kamp nr. 1000 som professional med Real Madrid? Kagawa er tilbage igen, hvilket er skønt, men håber ikke det betyder, at han ikke er med mod Madrid. Nani er blevet udeladt i dag efter et par gode præstationer, og jeg håber, at han er med fra start på tirsdag. Han er iøvrigt den mand med flest assist i PL siden 2009, hvilket viser, hvor stor en betydning han har haft for os.
Vi får forhåbentligt en sikker sejr, sådan spillere som RvP, Evra, Carrick, Kagawa etc. kan skiftes ud og spares til Real Madrid. Rooney skal endelig ikke skiftes ud, han skal bare spille så mange kampe i træk han kan. Så er han fantastisk.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #15711:
03 Mar 2013, 01:46 »
http://oldtrafford.dk/nyheder/fergie-ikke-stort-nok-til-giggs
"- Giggs kommer til at spille en rolle på tirsdag. Vi ville ikke lade chancen for at give ham kamp nummer 1000 mod Real Madrid passere. Det er det han fortjener, siger Sir Alex ifølge Uniteds hjemmeside."
Alt respekt for Giggs, men håber virkelig ikke at det bliver det personlige over det sportslige i denne her kamp. Kan godt ske det er nr. 1000 kamp overall. Så hellere lade ham få den mod Chelsea d. 10 i FA Cuppen, eller blive skiftet ind sent hvis det går efter planen (1/2-0 forhåbentlig) - så vi kan komme videre i Champions League.
Newton Heath
Manager
«
Svar #15712:
05 Mar 2013, 14:00 »
Så er der vel ikke mere end små syv timer til opgøret på Old Trafford blæses igang, og der kan ikke være nogen tvivl om, at vi står overfor sæsonens hidtil største og vigtigste kamp. Vi fik efter min mening et ganske fortjent 1-1 resultat med fra Santiago Bernabeu, og derfor ser jeg kampen som fuldstændigt åben, og en halvtreds procents chance for at avancere til kvartfinalerne, og en ditto halvtreds procent chance for allerede at måtte forlade turneringen nu.
Der har været stor hype omkring kampen og mange spekulationer omkring de to startformationer, og jeg vil da også give mit bud på hvem Fergies udvalgte i aften bliver, selvom det virker umuligt at spå om. Der kan dog ikke herske nogen tvivl om, at De Gea, Evra, Carrick, Rooney og van Persie er sikre navne på aftenens holdkort.
Rafael ligner også en sikker højreback, og i hvad der ligner et fravær af Jones, så skal han nok få sin hyr med at tackle en Cristiano Ronaldo, der måske er i sit livs form. Rafael sejlede rundt i første halvleg i Madrid, hvor Ronaldo, og til dels Di Maria, kørte ham rundt på røv og albuer, men kom efter det efter pauseteen. Derfor tror jeg også han starter i aften, for hvem skulle ellers? Med hensyn til midterforsvaret har vi jo tre mand til to pladser. Kvalitetsmæssigt ligner Vidic og Evans efter min mening det stærkeste bud, men jeg regner med at Rio spiller igen, og lur mig om ikke han spiller Evans ved siden af. De to gjorde også et godt stykke arbejde i første kamp. Evans har startet samtlige store kampe i indeværende sæson, og jeg har umådeligt svært ved at se ham blive sat af i aften. Vælger Fergie at følge sin en-kamp-om-ugen politik for Vidic, så er han nok end ikke i aftenens trup, men bliver sparret til Chelsea på søndag. Det håber jeg dog ikke på.
Midtbanen er også svær at spå om, delvist fordi vi ikke ved om Fergie vil gå ud og angribe for fulde udblæsninger eller om han vil være mere afventende. Carrick er selvfølgelig den ene aktør på den centrale midt, mens Jones, Cleverley, Anderson og sågar Giggs er bud på en makker. Jones lignede det umiddelbare bud, idet han kan stække til Ronaldo med sin fysik og sin adræthed, men Fergie har meldt ham ude i aften, og såfremt han virkelig er det, så håber jeg at Cleverley starter. En central midtbane med Giggs og Carrick giver mig kuldegysninger, dertil er de begge to for tunge, og vi kan virkelig risikere at blive rendt over af Madrids dræbelige omstillingsfase i så fald. Anderson spillede sig nok definitivt af efter hans sløve lørdagskamp mod Norwich.
Spørgsmålet om hvem der dækker kanterne er også åbent, og både Nani, Kagawa, Valencia, Young og Welbeck vil nok lægge billet ind på en startplads. Young ser ud til at være ude af billedet, mens Welbeck i mine øjne spillede sig på til returen i den første kamp, da han var utroligt farlig når han kom ind over midten, og gjorde ondt på Real-forsvaret med sin speed og sin bevægelse. Jeg tror han starter i aften, og hans makker bliver formentligt enten Nani eller Kagawa. Mange tror at førstnævnte får sin chance i aften, men jeg tror og håber at vores lille japaner får genvalg, selvom han ikke spillede sin bedste kamp i Madrid. Hans bevægelser, hans overblik og ikke mindst den kølighed han besidder både i og udenfor feltet kan blive nødvendig i aften, og det åbner også for, at Nani kan komme ind senere og lave masser af ravage med hans uforudsigelighed og flair. Det gør også, at vi har tre meget mobile og bevægelige spillere liggende bagved RvP, og at vi på den måde forhåbentligt kan få forvirret og splittet Real-forsvaret ad med nogle hurtige kombinationer. Selvfølgelig er der ikke megen tvivl om, at Rooney kommer til at starte bag van Persie. Det er jeg sikker på. Dermed kommer min startformation til at se således ud:
De Gea
Rafael - Ferdinand - Evans - Evra
Carrick - Cleverley
Welbeck - Rooney - Kagawa
van Persie
Subs:
Lindegaard, Smalling, Anderson, Giggs, Valencia, Nani, Hernandez.
Der er selvfølgelig en del spørgsmålstegn forud for aftenens kamp, idet Fergie har lovet, at Giggs kommer til at spille en rolle i aften, og få sin legandariske kamp nr. 1000. Der er ingen tvivl om, at Giggs er et unikum og den bedste spiller Premier League endnu har set efter min mening, men at give ham en startplads i aftenens kamp ville, selvom det uden tvivl er en romantisk tanke, måske skade holdet mere end det gavner. Jeg ser ham gerne komme ind, men jeg håber virkelig ikke at den gamle spiller ham fra start. Derudover er der selvfølgelig også spørgsmålet om, hvorvidt det faktum at Ronaldo for første gang vender tilbage til sit andet hjem vil have indflydelse på hans spil, og om det i så fald vil være negativt eller positivt, og selvom jeg ønsker Ronaldo alt godt, håber jeg naturligvis, at han har en af sine mindre gode kampe i aften. At stække ham virker som en af nøglerne til den samlede sejr.
Det virker umuligt at spå om en samlet vinder efter i aften, og min mavefornemmelse siger mig, at det hold der scorer først går videre. Old Trafford bliver en vigtigt faktor i aften, og spillerne har uden tvivl brug for, at fansene lægger hjerte og sjæl i opbakningen, så vi kan få presset Madrid. Jeg tror det bliver en fantastisk kamp mellem to af verdens bedste, største og pt. mest formstærke hold, og drømmescenariet må være en 3-2 sejr i vores favør.
God kamp!
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #15713:
05 Mar 2013, 14:20 »
Super indlæg NH! Og er enig i det meste hvad du skriver med opstillingen, dog håber jeg på at Vidic får pladsen ved siden af Evans, da Vidic er hurtigere end Rio, hvilket godt kan gå hen og blive vigtigt i dagens kamp. Derudover, så ser jeg også Vidic bedre på hovedstødet, hvilket jeg tror bliver en vigtig faktor i dag, med både Varane, Ronaldo og Ramos på deres hjørnespark. Spørgsmålet er så om Ferguson kan finde på at stille op med en anden midtbane i dag, hvorfor holdopstillingen så vil være:
de Gea
Rafael - Vidic - Evans - Evra
Rooney - Carrick - Cleverley
Kagawa/Welbeck - RVP - Kagawa/Welbeck.
eller så måske en flad 4-4-1-1, hvor Valencia måske får en plads til at kunne løbe med Ronaldo/di Maria.
de Gea
Rafael - Vidic - Evans - Evra
Valencia - Carrick - Cleverley - Kagawa
Rooney - RVP
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15714:
05 Mar 2013, 19:44 »
En start 11'er uden Rooney. Det hjælper godt nok ikke ligefrem på nervøsiteten. Han er om nogen en Big Game Player, så jeg forstår det overhovedet ikke. Men, nu må vi se...
Giggs starter også inde, og det bliver forhåbentligt på kanten. Vi har sat mange gange, at vi tit bliver løbet over ende, når han spiller midt på banen, mens han stråler på kanten. Jeg havde dog foretrukket, at han ville blive skiftet ind i løbet af kampen.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #15715:
05 Mar 2013, 19:45 »
David de Gea
Rafael da Silva - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra
Nani - Michael Carrick - Tom Cleverley - Ryan Giggs
Robin van Persie - Danny Welbeck
Enig, Serux angående det med Rooney. Og det med at ingen er over holdet, er vel fuldstændig faldet til jorden nu med at Giggs starter inde. Kan godt ske det bliver til hans kamp nr. 1000, og så mod Real Madrid i en ottendedelsfinale, men så ser jeg sgu hellere at vi spiller med Welbeck derude, og så Rooney inde ved siden af/ bagved Robin van Persie. Giggs har ikke farten længere til at spille i så hård og tempofyldt kamp som det bliver i dag. Men det blev det personlige over det sportslige.
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 19:50 af fresse94
»
Newton Heath
Manager
«
Svar #15716:
05 Mar 2013, 19:45 »
Virker lidt for romantisk til hvad godt er. Lad os håbe at SAF ved hvad han gør. Virkelig et chok at Rooney ikke starter.
Hold nu kæft hvor er jeg nervøs.
Batigol
Manager
«
Svar #15717:
05 Mar 2013, 19:49 »
Hvis I ikke gider at høre på Jes Dorph og Co. kan I læse Michael Cox's, ham fra Zonal Marking, taktiske preview af kampen lige
her
. Som altid er det fremragende læsning.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Erzael
Manager
«
Svar #15718:
05 Mar 2013, 19:50 »
Puha, heller ikke en opstilling, som jeg er særlig sikker på holder. Men, den gamle plejer at ramme plet. Men ingen Rooney, og en Giggs i start XI'eren.. Spændingen stiger..
Milliardær - Blog
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #15719:
05 Mar 2013, 19:50 »
Tror ikke Giggs skal på kant.. Vi spiller 4-5-1 med Welbeck på kant og Giggs centralt.. Hvis den 11er altså er officiel? Om jeg fatter vi er uden Rooney som har været fantastisk den seneste måned både som målscore men vigtigere endnu som oplægger
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Sider:
1
...
1046
1047
[
1048
]
1049
1050
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »