home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1045 1046 [1047] 1048 1049 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414783 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15690: 14 Feb 2013, 13:07 »

Kan denne guide bruges? http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=35

Billedadressen finder du ved, i IE, at trykke egenskaber, så står billedadressen der. I Firefox hedder den bare "Kopier billedadresse". Og så kan vi lige vende tilbage til topic - du kan skrive en PB hvis du stadig har problemer Smiley

Argh sådan. Tak for hjælpen.

Tilbage til topic:

:-)

DeBuur
Manager

« Svar #15691: 14 Feb 2013, 13:17 »

O0Jeg er så "gammel" at jeg kan huske da Ferguson førte Aberdeen til triumf og efter følgende kom til Man Utd - dengang var vi mange der frygtede hvad han kunne gøre ved en klub der gennem mange år havde underpræsteret og skuffet - idag kan man se tilbage sige wow den mand er sgu et geni og kampen mod Real madrid igår er en af de bedste kampe jeg nogensinde har set - teknisk stærkt fodbold i et forrygende flot tempo.

Jeg kommer aldrig til at holde med Man utd.. men må indrømme at jeg glæder som en sindsyg til at se retur kampen... det bliver vildt! 

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #15692: 17 Feb 2013, 19:03 »

FA CUP 6TH ROUND DRAW
Oldham/Everton v Wigan
Manchester City v Barnsley
Manchester United/Reading v Middlesbrough/Chelsea
Millwall v Blackburn Rovers

Det bliver formentligt Chelsea i kvartfinalen, såfremt vi formår at nedkæmpe Reading. Heldigvis har vi dog trukket hjemmebane, hvis en sådan kamp skulle blive aktuel.

Desuden irriterende at City igen har fået en utroligt nem lodtrækning. Øv.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15693: 18 Feb 2013, 20:21 »

David de Gea

Phil Jones - Chris Smalling - Nemanja Vidic - Alexander Büttner

Antonio Valencia - Anderson - Tom Cleverley - Ashley Young

Javier Hernandez - Danny Welbeck

- Fin opstilling. Burde vi vinde uden problemer Smiley

Manchester United

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15694: 18 Feb 2013, 20:30 »

Kunne nu godt have håbet at se Nick Powell inde. Langt tid siden vi har set noget til ham.

JKJ
Gæst

« Svar #15695: 18 Feb 2013, 20:50 »

Er Lindegaard helt ude i kulden hos Sir A?

Man kunne jo godt have forstillet sig at han fik en sådan kamp som denne.

Er/kan der sket noget mellem de 2 som gør han er helt væk fra at få en chance?

Newton Heath
Manager

« Svar #15696: 18 Feb 2013, 20:55 »

Fint hold. Dejligt Fergie bliver ved med at spille DDG i stedet for konsekvent at skulle rotere. Ser ud til at han har lært det.

Vi burde vinde den her uden problemer, men FA Cuppen byder tit og ofte på overraskelser, så man skal aldrig sige aldrig.

3-1. Hernandez på tavlen i aften.

Camus
Gæst

« Svar #15697: 19 Feb 2013, 18:14 »

Er Lindegaard helt ude i kulden hos Sir A?

Man kunne jo godt have forstillet sig at han fik en sådan kamp som denne.

Er/kan der sket noget mellem de 2 som gør han er helt væk fra at få en chance?
Lindegaard er bare ikke god nok.. Det er så ikke noget der lige er sket, vil jeg medgive.., Det er dog bedre sent end aldrig  at fergie lurer den.  Efter min smag i det mindste. Og så er der så ikke sagt et ord om de andre keepers niveau, eller mangel på samme..

Newton Heath
Manager

« Svar #15698: 19 Feb 2013, 19:11 »

Det holdt en smule hårdt igår, men vi fik hentet sejren hjem, blandt andet på en fremragende præstation af Nani. Der kan selvfølgelig ikke være nogen tvivl om, at en Nani i topniveau ville være ret ideelt til sæsonens afsluttende tre måneder, idet han på sin gode dage efter min klare overbevisning er en af Premier Leagues bedste. Ærgerligt der kommer for få af dem, men lad os håbe at gårsdagens glimrende indhop er begyndelsen på en stime for ham her hen imod sæsonens klimaks.

Næste FA Cup-kamp, altså kvartfinalen, har også fundet sin dato, og den skal spilles søndag den 10. marts mod enten Middlesbrough eller Chelsea. Uanset hvem modstanderen bliver burde vi være det bedste hold og skal kunne slippe afsted med en hjemmebanesejr, men i et tæt program med mange svære kampe ville Middlesbrough måske være at foretrække, selvom en kamp mod Chelsea utvivlsomt ville være rigtig fed.

Queens Park Rangers er næste modstander, når vi gæster Loftus Road i Premier League på lørdag klokken 16. Det er efterhånden ved at være sidste udkald for Redknapp og co. hvis de skal undslippe nedrykningen, og derfor vil det selvfølgelig være et tændt hjemmehold vi kommer til at stå overfor lørdag, på en bane hvor de allerede har taget point fra Chelsea, Tottenham og City. Det skal nok blive en interessant kamp, og forhåbentligt kan vi lægge yderligere pres på City inden de krydser klinger med Chelsea på søndag.

JKJ
Gæst

« Svar #15699: 19 Feb 2013, 20:38 »

Lindegaard er bare ikke god nok.. Det er så ikke noget der lige er sket, vil jeg medgive.., Det er dog bedre sent end aldrig  at fergie lurer den.  Efter min smag i det mindste. Og så er der så ikke sagt et ord om de andre keepers niveau, eller mangel på samme..

Men han var jo mere end tæt på at være jeres 1. målmand da han fik hans skade. Så meget ringere kan han da ikke være blevet på den korte tid.

Jeg vil godt medgive dig i at han nok er lidt overvurderet af os danskere netop pga at han er at dansk nationalitet, men han har dog stået ganske stabilet for jer når han har spillet og var som sagt jo tæt på at blive 1. målmand hvis hans skade ikke havde sat en stopper for det.
Så helt ringe er han vel ikke?

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15700: 19 Feb 2013, 20:47 »

Ved nu aldrig om Lindegaard har været tæt på at være første valget i buret. Ferguson udtalte til at starte med at der ville foregå en masse rotation på målmandsposten. Rotation kan jo sagtens være med mellem 5-8 kampe, hvor så at den anden målmand træner hårdere til en vilkårlig kamp, hvilket måske kan ses ved at Lindegaard aldrig har stået mellem stængerne i en større kamp(top 5), i forhold til hvad jeg kan huske. Derudover, så er det heller ikke holdbart at have en målmand der kun kan stå i et par kampe - for herefter at melde syg eller blive skadet.
Og det kan godt ske han ikke er blevet meget ringere på den korte tid - de Gea er blot blevet meget stærkere.  

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15701: 21 Feb 2013, 23:42 »

En update omkring Nani's fremtid på Old Trafford:

SAF: I would definitely prefer to keep Nani. He is one of best match winners in the game - and I am including the whole of Europe. Nani is capable of scoring the most incredible goals. The boy has got incredible talent for winning matches. I'd like to keep him. We have been speaking to Nani's agent for quite a few weeks now but it is entirely up to the boy himself. He wants first-team football. Performances like the other night can guarantee that.'

Nøj hvor jeg håber vi får forlænget med ham.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15702: 21 Feb 2013, 23:49 »

Han skal dog også til at tage sig sammen, og ikke kun vise sit talent hver 5 kampe. Og det samme med Valencia og Young i denne sæson.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #15703: 22 Feb 2013, 18:26 »

Neal Caffrey!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15704: 23 Feb 2013, 15:11 »

United Team vs QPR:
De Gea;
Rafael Ferdinand Vidic Evra;
Nani Giggs Carrick Young;
Chicharito RVP

Subs - Lindegaard Evans Valencia Anderson Rooney Welbeck Cleverley

2-0 sejr til United. Et mål fra RVP og Chicharito.

Sider: 1 ... 1045 1046 [1047] 1048 1049 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010