home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1027 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1044 1045 [1046] 1047 1048 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414856 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15675: 13 Feb 2013, 21:56 »

Shinji ud, Nani ind.

Også smæk Rooney ind på midten.

Nani er ikke på bænken.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15676: 13 Feb 2013, 22:03 »

Haha fuck.

:-)

Newton Heath
Manager

« Svar #15677: 13 Feb 2013, 22:37 »

Flot resultat.

Bedre i anden halvleg end første, ærgerligt at RvP ikke fik scoret på sin megachance, men omvendt brændte de sku også et par store. Den må være 50/50 nu.

Ses på Old Trafford!

Bang
Ynglingespiller

« Svar #15678: 13 Feb 2013, 22:40 »

Fantastisk kamp! Som du siger, må den være 50/50 nu. Jeg føler ikke, at der er noget der hedder ude- og hjemmebane i kampe som disse. Det er mere baseret på dagsform og individuelle præstationer Smiley

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15679: 13 Feb 2013, 23:17 »

Jeg liker det her billede!

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=380224985408328&set=a.317762964987864.68908.317103811720446&type=1&theater

(Ved ikke hvordan man ligger det op, så man ikke skal klikke på linket)

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #15680: 13 Feb 2013, 23:20 »

Jeg liker det her billede!

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=380224985408328&set=a.317762964987864.68908.317103811720446&type=1&theater

(Ved ikke hvordan man ligger det op, så man ikke skal klikke på linket)

i stedet for at vælge hyperlink, vælger du billede Smiley

men ja, lækkert billede

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15681: 13 Feb 2013, 23:24 »

i stedet for at vælge hyperlink, vælger du billede Smiley

men ja, lækkert billede

Men så skal jeg vel først uploade det på anden side?

Men det er nu også ligegyldigt! Ikke tit jeg ligger billeder op alligevel Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #15682: 13 Feb 2013, 23:26 »

Men så skal jeg vel først uploade det på anden side?

Men det er nu også ligegyldigt! Ikke tit jeg ligger billeder op alligevel Smiley

ikke hvis det er en URL du har fundet på nettet. Det er kun ved screenshots du selv tager fra spillet de skal oploades Smiley hvis du kopierer et link fra facebook så burde det andet kunne gøre det Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15683: 13 Feb 2013, 23:36 »

Der kom bare en firkant med et kryds frem.. Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #15684: 13 Feb 2013, 23:52 »

wierd  Huh

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #15685: 14 Feb 2013, 02:06 »

Har været så "heldig" at skulle arbejde på denne højtids-aften, og må sige at i kommer godt fra land! Kan man få 1-1 på Bernabeu kan man også få 0-0 eller andet godt på Old Trafford. Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Risom
Manager

« Svar #15686: 14 Feb 2013, 09:16 »

Det er fordi, at det ikke er det direkte link til billedet... Når det er fra FB skal man højreklikke på billedet og vælge 'kopier linkadresse' for at kunne sætte det ind i koden Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15687: 14 Feb 2013, 11:06 »

Bliver helt rørt, når jeg ser sådan nogle billeder. Jeg har så uendelig meget respekt for den mand. Man kan tydeligt se, at United og Sir Alex virkelig har betydet alt for ham. Jeg elsker ham for, at han ikke jublede i går. Gensynet med ham på Old Trafford bliver meget sentimentalt. Manden fortjener intet mindre end et stående bifald, når han træder ind på sin gamle hjemmebane. I går viser han også glimt af, hvor verdenklasse en fodboldspiller han er, og kroner en flot præstation med et fantastisk mål. Vi er så priviligeret at få lov til at opleve ham og Messi i samme levetid. De er begge en gave for fodbolden, og jeg tror ikke på, at vi kommer til at se så eminente  fodboldspillere nogensinde igen.

Til kampen; Først og fremmest er det jo et rigtig stærkt og solidt udgangspunkt, vi kan tage med til braget på Drømmenes Teater. Jeg synes, vi spiller rigtig godt, og Ferguson viser endnu engang, at han ikke blot alene er verdens bedste mandskabsbehandler, men han samtidig besidder nogle uovertrufne taktiske evner, som nok kun kan sammenlignes med hans portugisiske kollega, som han stod overfor i går. Dispositionen sad lige i skabet i min bog. Real Madrid havde overtaget og kom frem til en del muligheder, men vi viste vores eminente evner til at være skarpe og kyniske i begge felter. Noget som vi - i min optik - er de bedste til at mestre i verden. Vores organisatoriske disposition bliver nøje overholdt, og det er simpelthen fantastisk at se, at vi har så disciplineret en trup, som kan holde koncentrationen og fokuset til dommerens slutfløjt har lydt. Jeg synes, at vi får lukket godt ned for deres iscenesættende spillere. De kommer selvfølgelig frem til nogle ret store chancer, men det er uundgåeligt.

Carrick og Jones gjorde et fantastisk og bundsolidt stykke arbejde, som var uundværligt i går. Carrick er så undervurderet en spiller, og er virkelig en af de bedste til at læse og forudse modstanderen. Jones spiller flot med sine muskler og tør sætte sig igennem. Det er fandme dejligt at se. Stor cadeau til hele vores defensiv, som kæmpede hårdt og leverede en flot præstation. De Gea spillede også en brandkamp med nogle meget vigtige redninger. Jeg var ikke alt for glad, da jeg så, at Danny spillede fra start, men det viste sig heldigvis at være en rigtig god idé. Han spillede en flot kamp, lavede et mål og kunne med helt held i sprøjten havde forladt banen som dobbelt målscorer. Selvom det har været lidt begrænset med spilletid til vores engelske landsholdsspiller, så viser han jo, at der er fremtid i ham. Som sagt så mange gange før, så har vores skotte noget af et luksusproblem i forreste geled.

Selvom resultatet som sagt er godt for os, så venter der stadigvæk en krig på Old Trafford. Den kamp bliver så ubeskrivelig nervepirrende. Jeg tror, vi bliver vidne til en ægte thriller, da Real Madrid har alt at spille for. Ligaen er definitivt et overstået kapitel, Copa del Rey er næsten væk, og nu har Mourinho kun én titel at gå efter. Det vil selvsagt være en vanvittig stor motivationsfaktor, - en motivationsfaktor, vi bestemt ikke må undervurdere, hvis vi vil videre til kvartfinalerne i verdens mest prestigefyldte klubturnering. Mourinhos fremtid i Madrid afgøres muligvis på vores hjemmebane, og det skræmmer mig lidt, da vi alle er bekendt med, at portugiseren er en vinder som få. Han vinder altid et eller andet. Jeg tror ikke, der er mange trofæløse sæsoner på hans CV, uden jeg har noget statistisk belæg for dette.

Vi mangler stadigvæk 90 nervepirrende minutter. Lad krigen fortsætte på Old Trafford!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15688: 14 Feb 2013, 12:54 »

Det er fordi, at det ikke er det direkte link til billedet... Når det er fra FB skal man højreklikke på billedet og vælge 'kopier linkadresse' for at kunne sætte det ind i koden Smiley

"Kopier linkadresse" kommer ikke frem hos mig. Hvis jeg prøver "kopier genvej", så får jeg igen bare en firkant med et kryds. Har det noget at gøre med jeg bruger Explore?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15689: 14 Feb 2013, 12:58 »

Kan denne guide bruges? http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=35

Billedadressen finder du ved, i IE, at trykke egenskaber, så står billedadressen der. I Firefox hedder den bare "Kopier billedadresse". Og så kan vi lige vende tilbage til topic - du kan skrive en PB hvis du stadig har problemer Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 1044 1045 [1046] 1047 1048 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010