home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1070 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1042 1043 [1044] 1045 1046 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414857 gange)
plutonium
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15645: 05 Feb 2013, 23:53 »

Kan egentlig meget godt lide den vi spiller i nu Smiley

Men når det er sagt, så er den da fin den nye Smiley

Kan godt lide når trøjerne er relativt enkle, så fokus på trøjen ikke ligger i farvekombinationer og alt muligt andet. Men lige præcis skotskternet synes jeg faktisk klæder trøjen i de nuancer vi har i år Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15646: 05 Feb 2013, 23:55 »

Derudover, en ganske god video der er blevet bikset sammen her
http://www.youtube.com/v/0FXzS3DvOb4&feature=youtu.be
Og enig, plutonium, angående trøjerne, og synes derfor også at den kommende udebanetrøje ikke er så pæn - forhold til den hvide vi har i år.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2013, 23:57 af fresse94 » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15647: 05 Feb 2013, 23:59 »

Kan egentlig meget godt lide den vi spiller i nu Smiley

Men når det er sagt, så er den da fin den nye Smiley

Kan godt lide når trøjerne er relativt enkle, så fokus på trøjen ikke ligger i farvekombinationer og alt muligt andet. Men lige præcis skotskternet synes jeg faktisk klæder trøjen i de nuancer vi har i år Smiley
Enig. Hold det klassisk og enkelt. De skal ikke lave alt muligt lir som guldskrift og andet gøgl.

Jeg kan også godt lide det skotskternet, specielt da der er lidt historie indblandet i det.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15648: 06 Feb 2013, 00:01 »

Enig, Serux. Og så meget synes jeg heller ikke man ligger mærke til de skotske tern.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15649: 09 Feb 2013, 14:56 »

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21386881

Et nyt interview med Fergie, hvor han blandt andet kommer ind på, at hans såkaldte mindgames er en myte. Sjældent man ser sådanne slags interview med ham, så det er bestemt et kig værd. Hans vindermentalitet er simpelthen outstanding. Den største manager nogensinde.

Newton Heath
Manager

« Svar #15650: 10 Feb 2013, 16:13 »

OFFICIAL MUFC STARTING XI:

De Gea, Rafael, Evans, Vidic, Evra, Valencia, Cleverley, Jones, Giggs, Rooney, van Persie

Subs: Amos, Smalling, Anderson, Hernandez, Carrick, Nani, Welbeck.

Ovenstående skulle være dagens startende. God opstilling med manglen på Carrick, som eneste mærkbare svaghed. Lækker bænk også. Desuden fuldkomment latterligt, at vi spiller weekendens sidste kamp i PL-regi, når vi skal spille en vital Champions League-kamp på onsdag, også taget i betragtning af, at Real spillede allerede igår.

Everton har på det seneste været en svær modstander for os, og det bliver heller ikke nemt i dag. Jeg tror dog vi strækker føringen til 12 point, og vinder kampen med 3-2. God kamp!

Newton Heath
Manager

Manchester United tråden
« Svar #15651: 10 Feb 2013, 18:51 »

Twelve points clear!

Glimrende holdpræstation i dag, og en utrolig vigtig sejr sikret. De næste PL-opgaver hedder Queens Park Rangers, Norwich og West Ham, Reading og Sunderland, inden City kommer på besøg. Det ser bestemt lovende ud. Vidic vandt alt i dag, klart MoM i min bog. Forsvaret stod generelt rigtig godt. Også lækkert at Giggs tangerer rekorden.

Nu gælder det Madrid!

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #15652: 10 Feb 2013, 19:21 »

Tror ikke ligefrem Ferguson er glad, hvis dette holder stik. Først Giggs, så Rooney og nu Evra. Det er efterhånden lidt komisk.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/4786040/Playboy-twin-my-sex-with-married-Man-Utd-love-rat-Patrice-Evra.html

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15653: 12 Feb 2013, 00:04 »

Fantastisk teamperformance i går. Vi viser endnu engang, at vi er Englands bedste hold. Vi er næsten med garanteret sikkerhed mestre for 20. gang i verdens stærkeste liga. Det er ret smukt. Stort tillykke til Giggs for hans mange, fantastiske milepæle igennem sin hæderlige karriere. Han er uden tvivl en af de absolut største legender i fodboldens historie, og viser gang på gang, at han sagtens kan være med på topplan, selvom han fyldte 39 år i november. Det er mildest talt imponerende. Jeg elsker den mand af hele mit hjerte.

Om under to døgn gæster vi Bernabéu. Det bliver et brag af en fodboldkamp. Mourinho havde fundet sig tilrette på lægterne til gårsdagens kamp mod Everton, hvor han helt utvivlsomt havde et par analyserende briller på.

To af verdens absolut største klubber skal krydse klinger. To af de ubestridt største managers i fodboldens historie tørner langt om længe sammen igen. Jeg er rystende nervøs til udsigten. Jeg glæder mig også særligt meget til at se vores portugisiske helt igen. Han har lovet, at han ikke jubler, hvis han scorer. Lad os få nogle udebanemål, så vi kan køre den hjem på Drømmenes Teater.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15654: 13 Feb 2013, 13:37 »

Sjældent har jeg set så meget frem til en kamp. Bortset fra CL-finalen imod Chelsea, har jeg ikke glædet mig mere til en kamp end denne. Både fordi det selvfølgelig er en kæmpe kamp, måske den største, men også fordi jeg mener, at vi har en ganske udmærket chance. Vi vil selvfølgelig få problemer mod dem i Madrid, men får vi et udebanemål samt holder dem fra at scorer alt for mange gange, ser det ganske lovende ud. Men ingen tvivl om, at de er små favoritter.

Hvordan vi vil stille op i den første kamp, er dog for mig et kæmpe mysterium. De eneste spillere jeg er 110 % sikker på starter er Carrick, RvP, Rooney, Rio, Rafael, Evra og de Gea. De sidste 4 pladser ved jeg godt nok ikke. Vil man forsøge at æde Ronaldo med en mandsopdækning, som Jones gjorde til UG imod Fellaini? Det tror jeg næppe, da Ronaldo selvfølgelig er flere niveauer over Fellaini. Men jeg har så heller aldrig set andet end en stor tank i Fellaini.

Ser man tilbage på vores sværeste kampe i indeværende sæson, har vi oftest gjort brug af denne opstlling:

de Gea
Rafael Ferdinand Evans Evra
Carrick Cleverley
Valencia Rooney Young
van Persie

Det er vel den mest 'sikre' opstilling at bruge, da den både er god defensivt med fremragende arbejdsstyrke tilbage i banen fra Valencia og Young, men også i offensiven. Der spekuleres meget i at erstatte Cleverley med Jones på midten, men det mener jeg bare vil være et forkert træk, da vi har én mand mindre til at holde på bolden og indgå i kombinationer, da Jones ikke ligefrem er en hund til det - han er jo trods alt centerforsvar.

Jeg håber dog mest på, at vi vil stille op med Kagawa og Nani i stedet for Valencia og Young. Valencia har, som vi alle ved, været ret langt væk fra hans vanlige niveau, hvorfor jeg gerne ser Nani starte i stedet for ham. Nani arbejde også fint tilbage i banen, faktisk mere end mange tror, men vigtigst af alt, kan han lave et eller andet åndssvagt uventet frem i banen, som vil resultere i et mål. Hans sæson taget in mente tror jeg, at han vil være mere opsat end nogensinde. Kagawa ser jeg gerne få en rolle i kampen, da jeg netop tror, at han specielt er købt ind til de europæiske kampe. Er der nogen der kan indgå i kombinations spil, er det sku ham. Vi har ikke set satans meget til det på Old Trafford, men det skyldes vel også, at vi spiller på en pløjemark lige pt. Hold kæft hvor er den bane ringe. Kagawa oser dog langt væk af klasse, og jeg tror virkelig, at han ville kunne få en vigtig rolle. Fergie har også udtalt, at han vil komme i spil.

Men uanset hvordan vi stiller op, er gameplanen højst sandsynligt, at vi vil lade dem styre hovedparten af spillet, hvor vi så vil forsøge at ramme dem på deres bedste våben, nemlig kontraspillet. Real Madrid er ubestridt det bedste kontrahold i verden, så dem skal de helst ikke få for mange af.
Ellers skal vi vel bare håbe på, at RvP er on fire som han har været hele sæsonen, og at Rooney spiller samtlige positioner som i hans bedste kampe, og ellers bare får det hele til at tikke. De 2, og en velspillende Carrick, er det vigtigste.

Frimann har også været ude med et statement i forbindelse med et interview til Onside.dk, hvor han kommer ind på blandt andet denne grund for, at Real Madrid BØR slå United:  Der er niveauforskel på Cleverly og Özil, siger han. Ja, der er også niveau forskel på Rooney og Khedira.

Newton Heath
Manager

« Svar #15655: 13 Feb 2013, 13:55 »

Enig med dig. Det er en kæmpe stor kamp, og den kan ikke fås større på europæisk niveau. Jeg glæder mig naturligvis også utroligt meget til i aften, og personligt tror/håber jeg på følgende som startende:

de Gea
  Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra
        Carrick-Cleverley
  Valencia-Rooney-Kagawa
            van Persie

Vidic har ramt et fantastisk niveau på det seneste, og han er virkelig ved at være tilbage i den form, der gjorde ham til verdens bedste forsvarsspiller. Derfor håber jeg han starter i aften, havde faktisk håbet på en gentagelse fra weekenden med ham og Evans i midteraksen, men mon ikke Rio starter i aften, efter hans fravær fra truppen i weekenden. Rafael ligner manden der skal styre Ronaldo, og det føler jeg mig rimelig tilpas med, mens Evra er sikre valg på venstrebacken.

Midtbanen er for mig noget af det mest tvivlsomme, der er ingen tvivl om at Carrick spiller i aften, men jeg er utroligt meget i tvivl om, hvorvidt det bliver Cleverley eller Jones, eller måske en helt tredje i Anderson, der teamer op med vores rutinerede brite. Umiddelbart håber jeg at det bliver Cleverley, fordi han er den bedste boldspiller af de tre, og virkelig mestre pass-and-move gamet, men omvendt er der ingen tvivl om, at Jones ville kunne gøre et massivt arbejde i at lukke ned for Madrid-truslen, der kommer fra midtbanen.

Kanterne er også svære på forhånd at forudsige, men selvom mange gerne ser at Nani får chancen i kraft af Valencias forholdsvis formsvage periode, så tror jeg at han får genvalg. Hans defensive er arbejde er guld værd, når vi skal stoppe truslen fra ikke blot Ronaldo, men også fra venstrebacken fra Real. På den anden har Young, som SeRuX nævner spillet de fleste store kampe, men han har været ramt af skader på det seneste, og ikke spillet i noget tid, så jeg håber og tror ikke, at Fergie kaster ham for ulvene i så stor en kamp efter hans fravær, men at han i stedet spiller den noget ukendte faktor i Kagawa på venstresiden, idet han uden tvivl har teknikken, kreativiteten og løbearbejdet til ikke blot at udfylde rollen defensivt, men også at skabe noget uforudsigeligt offensivt. Rooney og RVP er en selvfølge på de to forreste pladser, og de skal begge ramme niveauet i begge kampe, hvis vi gerne vil i kvartfinalen. Ingen tvivl om det.

Det bliver en fantastisk kamp, og som begge trænere har udtalt, så er der ingen chance for, at den ikke kan leve op til de massive forventninger, som der er blevet stillet. Det er verdens to bedste trænere og to af verdens bedste og smukkeste hold, og der er ingen tvivl om at de 90 minutter på Bernabeu i aften, bliver intet mindre end magiske. Min mavefornemmelse siger mig, at vi slår Madrid ud over to kampe, men omvendt har jeg det også sådan, at det hele kan blive afgjort i aften, hvis vi rammer en off day.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15656: 13 Feb 2013, 14:41 »

Gode analyser, drenge. Jeg er enige i mange af hovedpointerne.

Vi skal virkelig sørge for at fastholde en organisatorisk stand således, at Real Madrid ikke kan gøre brug af deres absolut mest frygtindgydende våben; nemlig der omstillingsspil, som de mestrer til perfektion. Ronaldo skal lukkes ned, hvis det ikke skal blive et forfærdeligt gensyn med vores portugisiske verdensstjerne, som kan score efter behag, hvis vi ikke er vakse og opmærksomme. Carrick ligger i højre side af vores midtbanekonstellati on, og bør i min optik agere opbakker/støtter til Rafael, som virkelig bliver stillet overfor en udfordring i aften. Jeg så gerne Jones på den centrale midtbane i konstellation med den oversete stjerne, Carrick. De er begge tovejsspillere, og det får vi brug for i aften. De begge har også en ualmindelig stor løbekapacitet, og Jones kan lave sin offensive raids, når vi får vores omstillinger.

Jeg er meget enig med Newton Heath i, at Vidíc er begyndt at komme tilbage til sin gamle form, hvilket selvfølgelig er intet mindre en fantastisk. Han er nemlig en af verdens bedste forsvarsspillere, og hvis han er klar til at spille i dag, efter en hård omgang 90 minutter i søndags, så skal vi naturligvis sætte ham i spil i aften. 

Jeg tror faktisk, at Kagawa starter inde på venstrekanten i dag. Om det bliver Nani eller Valencia, ser jeg lidt som en 50/50. Valencia er nede i en bølgedal, og Nani er måske på vej tilbage til noget, der ligner hans gamle niveau. De begge arbejder hårdt, især førstnævnte.

Rooney og Robin skal være oppe i gear, hvis vi skal have nogle forhåbninger om udebanemål. Rooney kommer til at ligge som den dybdeliggende angriber, og han skal også arbejde stenhårdt på den defensive front i aften. Vi må bede til, at RvP har taget sine målstøvler på igen, da målene skal komme fra ham især.

Jeg bliver fandme mere og mere nervøs, jo tættere vi kommer på kickoff. Jeg kan ikke vente. Det bliver et kunsttykke.

COME ON, UNITED!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15657: 13 Feb 2013, 15:54 »

Jeg tror vi alle gerne så Vidic i startopstillingen, da han virkelig nærmer sig sit gamle niveau, som IMO ingen andre forsvarsspiller kan matche. Men det faktum, at han er blevet sparet meget siden hans tilbagekomst, og at Fergie fornyligt har sagt, at han på nuværende tidspunkt ikke kan spille to kampe på en uge, gør det rimeligt usandsynligt. Jeg håber dog som alle andre, at han kan blive klar til kampen i aften. Men omvendt er det også fremragende, at vi har så kompetent en backup i Evans nu, der virkelig har udviklet sig til en god spiller. Men ja, en Vidic i topform er selvfølgelig at foretrække fremfor alle andre.

Jeg er faktisk ganske fortrøstningsfuld med, at Ronaldo mest kommer til at ligge overfor Rafael. Havde han haft udgangsposition i højre side overfor Evra, havde det været en anden situation. Han kommer selvfølgelig til at spille rundt omkring på hele banen, Ronaldo, men jeg tror på, at Rafael vil spille en brandkamp i aften. Det bliver nødvendigt ihvertfald.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15658: 13 Feb 2013, 16:28 »

Det vil ikke give nogen mening, at det er Carrick, der skal støtte Rafael overfor Ronaldo, som jeg desuden tror spiller helt af helvedes til i aften. Carrick er god, men han er ikke verdens bedste skraldemand. Hvis man vil hjælpe Rafael, så kan man gøre det på to måder. Man kan bruge Jones på midtbanen ved siden af Carrick og derved få en reel boldbryder ind. Det er hverken Cleverley eller Carrick. Dernæst kan man også bruge Jones på kanten som en halv defensiv højre midtbanespiller.

Hvis jeg var Ferguson, havde jeg dog ikke brugt Jones fra start i aften. Valencia på højre kanten som støtte til Ronaldo må være fint. Jeg ser ikke Ronaldo som nøglen til Real Madrid-succes. Det er kun United, der kan gøre ham altafgørende.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15659: 13 Feb 2013, 16:47 »

Det vil ikke give nogen mening, at det er Carrick, der skal støtte Rafael overfor Ronaldo, som jeg desuden tror spiller helt af helvedes til i aften. Carrick er god, men han er ikke verdens bedste skraldemand. Hvis man vil hjælpe Rafael, så kan man gøre det på to måder. Man kan bruge Jones på midtbanen ved siden af Carrick og derved få en reel boldbryder ind. Det er hverken Cleverley eller Carrick. Dernæst kan man også bruge Jones på kanten som en halv defensiv højre midtbanespiller.

Hvis jeg var Ferguson, havde jeg dog ikke brugt Jones fra start i aften. Valencia på højre kanten som støtte til Ronaldo må være fint. Jeg ser ikke Ronaldo som nøglen til Real Madrid-succes. Det er kun United, der kan gøre ham altafgørende.
Det giver ganske god mening, jo. Carrick er helt utvivlsomt en af de bedste balancespillere i verden. Han er helt fantastisk. Det han kan, er, at han kan læse spillets gang på helt fantastisk vis. Han skal ud og skærme af for Ronaldo, når han vil trække ind i banen, som vi alle ved, han vil gøre utallige gange.

Sider: 1 ... 1042 1043 [1044] 1045 1046 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010