home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1415091 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15525: 20 Dec 2012, 14:02 »

Legende er godt nok et misbrugt ord.
Det er korrekt, men det kan utvivlsomt bruges i denne kontekst. Han har en kæmpe plads i vores røde hjerter. Du er jo bare misundelig. Jeg kan ikke forstå, at du har behov for at skrive sådan noget.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15526: 20 Dec 2012, 14:07 »

Det er korrekt, men det kan utvivlsomt bruges i denne kontekst. Han har en kæmpe plads i vores røde hjerter. Du er jo bare misundelig. Jeg kan ikke forstå, at du har behov for at skrive sådan noget.
Må jeg ikke skrive min mening, om at jeg håber, han bliver buhet ud? Han spillede hos jer i 6 år, og i halvdelen af disse var han en ung spiller, der var ved at vænne sig til Premier League. Legende i United er han næppe.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #15527: 20 Dec 2012, 14:08 »

Er det ikke en ligegyldig diskussion?

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15528: 20 Dec 2012, 14:10 »

Er det ikke en ligegyldig diskussion?
Fuldstændig helt og aldeles ligegyldig. Jeg har ikke mere at sige heller, jeg fik sagt det, jeg ville.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15529: 20 Dec 2012, 14:11 »

Må jeg ikke skrive min mening, om at jeg håber, han bliver buhet ud? Han spillede hos jer i 6 år, og i halvdelen af disse var han en ung spiller, der var ved at vænne sig til Premier League. Legende i United er han næppe.
Selvfølgelig må du det, men jeg forstår det bare ikke helt. Jeg forstår godt dit had til United, men ikke til Ronaldo. Du kan jo egentlig være lidt ligeglad med ham nu, hvor han ikke spiller i United og er en trussel for dit eget hold.

Vi skal nok selv vurdere, hvem der er legender i vores egen klub. Cristiano Ronaldo er en legende. Han var uden sammenligning den bedste spiller, da han havde sin bedste periode for os, og var i den helt store hovedrolle i vores succes.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15530: 20 Dec 2012, 15:31 »

Nogen der ved hvornår billetudsalget til sådan en kamp åbner??

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #15531: 20 Dec 2012, 15:35 »

Jeg håber satme, at han bliver piftet hjem til Madrid.

Jeg ved ikke om du hader Ronaldo, men ellers er det da noget mærkeligt noget at skrive.

Ronaldo blev skabt af United og han gengældte ved at blive verdens bedste fodboldspiller for United og vinder PL titler samt en Champions League titel til klubben. Nu kommer helten så tilbage til der hvor det hele startede og så skal han selvfølgelig hyldes. Han har aldrig lagt skjul på at han elsker United, så kan ikke helt se, hvor du vil hen med det.

Desuden bliver det to helt fantastiske kampe. Jeg glæder mig allerede. Det er så længe siden vi sidst mødtes og nu hvor begge hold absolut er blandt favoritterne til at tage titlen igen i år, så bliver det jo fantastisk.

Hala Madrid!

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #15532: 20 Dec 2012, 15:49 »

Skal du skrive i United-tråden, skal du også ytre dig positivt. Klap ryg eller klap i. Ellers er du bare en troll, troll.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #15533: 20 Dec 2012, 15:51 »

Der er ikke noget der hedder en dårlig lodtrækning - kun et dårligt holdkort! Før eller siden skal man jo møde en af de spanske giganter, og det kan jo være til sin fordel Premier League-mæssigt, hvis i allerede ryger ud i 1/8-finalen! Men spis nu brød til - gør ikke lodtrækningen værre end den er. I mine øjne er det en 55:45 kamp til Reals fordel, og det er kun fordi de starter ude.

Edit: Næh, Real starter hjemme, 50:50 så!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 15:55 af Ibraa » Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

PhilipFlink
Manager

« Svar #15534: 20 Dec 2012, 15:53 »

Legende er godt nok et misbrugt ord.

Du har så ret! Han burde slet ikke nævnes i sammenhæng med de andre legender som United har..

Legenden
Manager

« Svar #15535: 20 Dec 2012, 16:15 »

United ryger ud på røv og albuer.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15536: 20 Dec 2012, 16:29 »

Du har så ret! Han burde slet ikke nævnes i sammenhæng med de andre legender som United har..

Helt enig. Cantona, Bobby Charlton, George Best, Ryan Giggs, Howard Webb. Det er legender. Ronaldo er ikke i nærheden af det, han var bare en god spiller.

Se evt.: http://www.manutd.com/en/Players-And-Staff/Legends.aspx

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager

« Svar #15537: 20 Dec 2012, 19:23 »

Helt enig. Cantona, Bobby Charlton, George Best, Ryan Giggs, Howard Webb. Det er legender. Ronaldo er ikke i nærheden af det, han var bare en god spiller.

Se evt.: http://www.manutd.com/en/Players-And-Staff/Legends.aspx

Men sorterer du så på all time top scorers, så er han pludselig en del af det fine selskab http://www.manutd.com/en/Players-And-Staff/Legends.aspx?sortOrder=goals

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #15538: 20 Dec 2012, 19:30 »

Men sorterer du så på all time top scorers, så er han pludselig en del af det fine selskab http://www.manutd.com/en/Players-And-Staff/Legends.aspx?sortOrder=goals

Hvis du kigger i nyere tid, så er Ronaldo "ikke bare en god spiller"
- det kun fordi han ikke har spillet der i 10 år at du siger det, sad personligt og brændte mine plakater af Ronaldo da jeg hørte at han skulle til Madrid, men face it han er en af de bedste fodboldspillere denne jord har set

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15539: 20 Dec 2012, 20:02 »

Ja, han har da scoret mange mål. Men det er efter min mening ikke kun mål der gør en spiller til legende. Han skal virkelig brænde for klubben og sørge for at vedligeholde loyaliteten og ikke skifte til en anden klub pga. penge eller andre selviske grunde. RvP kunne også være blevet legende i Arsenal hvis han var blevet, men han er nu hadeikonet fordi han skiftede til rivalerne for pengenes skyld (lidt ala Ronaldo) - på trods af at han har scoret mange mål for os. Der er langt fra god målscorer og så til legende.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010