home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1415184 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15465: 17 Nov 2012, 20:34 »

Skandaløst at Giggs ikke bliver taget ud i stedet for Hernandez. Og så viser kampen i dag vel bare, hvor utrolig vigtig Rooney er for holdet. Klart vores vigtigste mand.

Endnu en elendig kamp, men denne her topper det alligevel. Meget godt vi selvom vores elendige spil indtil videre i sæsonen stadig er i toppen, og det tegner da lyst for resten af sæsonen, men forsatan hvor var vi dog elendige i dag. Forhåbentligt Giggs sidste starter i en udebanekamp.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #15466: 17 Nov 2012, 21:53 »

Pis mig i øret og kald mig Hansi Hinterseer! Det er da godt nok noget af det mest jammerlige, jeg længe har været vidne til. Jeg vil hellere losses hårdt i løgposen end at skulle se på sådan en omgang alibifodbold én gang til. Elendig præstation over hele linjen.

Vi spiller så langsomt så selv Døllefjelde-Musses oldboyshold ville have haft en chance. Hold op hvor er det trættende at se på. Hvad er det, der gang på gang får os til at tro, at vi kan gå ind til de her kampe med så arrogant en indstilling? Vi tror jo, at vi bare kan trille og gå os igennem deres kæder. Valencia eksemplificerer det meget godt i dag. Han får som sædvanlig masser at bolde at arbejde med ude på kanten, men hver eneste gang går han ned i tempo og så løber det ud i sandet på enten den ene eller anden måde. Og for lige at gøre Valencia færdig, så bør han ikke rejse med til Tyrkiet. Han bør i stedet plantes på Carrington med 300-400 bolde nede i det højre frimærke. Så kan han ellers stå der og øve sig på at slå et indlæg som rent faktisk kan bruges til noget.

Jeg har desuden umådeligt svært ved at forstå Fergies dispositioner i dag. Kan ikke se hvad Giggs skulle inde på den midtbane. Jeg elsker manden, men i dag var han virkelig bare ikke løsningen. Det var så tydeligt at vi manglede dynamik på den midtbane (som så mange gange før). Da Fergie så omsider indser (det sker aaaaaaaalt for sent i dag) at vi nok hellere må bringe noget ind fra bænken, så skifter han gudhjælpemig Hernandez ud og ikke Giggs. Bevares, Hernandez havde ikke været nogen fryd for øjet, men han er da om nogen manden der plejer at kunne sætte en afgørende fod rigtigt når lokummet brænder. Det var så tydeligt at Giggs skulle have været ud i stedet.

Det lyder måske som én stor omgang galde. Og det er det også. Men det er fandme også berettiget. Vi kommer med præcis den samme latterlige tilgang til kampen som mod Villa. Hvornår lærer vi det? Eneste forskel fra Villa-kampen er, at vi i dag ikke vågnede op efter deres mål.

SirToby
Manager

« Svar #15467: 20 Nov 2012, 21:34 »

Fin første halvleg med vores reserver. Vi er kommet bedre med, og det var hammer ærgerligt, at Powells hovedstød rammer overliggeren i stedet for at gå i mål.

Desuden var det utroligt, at Gala slap med et gult kort for de to two footed challenges, de lavede i starten af kampen. Begge havde givet rødt i Premier League.

Vi scorer, hvis vi fortsætter, hvor vi slap.

POLAT58DK
Juniorspiller
**

« Svar #15468: 20 Nov 2012, 21:36 »

Plus dommer overså lige vores 2 straffe så vi kunne havde ført 2-0 men jeg tror stadigevæk galatasaray vinder i aften

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15469: 20 Nov 2012, 21:39 »

Havde nu gerne set Powells hovedstød inde, i de min. jeg lige fik set af kampen.
Hvordan har han og Jones gjort det indtil videre?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15470: 20 Nov 2012, 21:47 »

Havde nu gerne set Powells hovedstød inde, i de min. jeg lige fik set af kampen.
Hvordan har han og Jones gjort det indtil videre?
Powell har endnu en gang spillet med et stort overblik og en dejlig ro over sit spil. Han spiller i dag i 10'er rollen, hvilket passer ham rigtigt godt. Han er selvfølgelig stadig lidt 'usleben', men det er tydeligt, at han bliver en fremragende fodboldspiller. Han er kun 18 år.

Jones har også spillet ganske udemærket, bortset fra få fejl. Han er dejlig energisk som altid, men man kan dog godt se enkelte steder, at det er laaaaaang tid siden han sidst spillede en kamp.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15471: 20 Nov 2012, 21:57 »

Powell har endnu en gang spillet med et stort overblik og en dejlig ro over sit spil. Han spiller i dag i 10'er rollen, hvilket passer ham rigtigt godt. Han er selvfølgelig stadig lidt 'usleben', men det er tydeligt, at han bliver en fremragende fodboldspiller. Han er kun 18 år.

Jones har også spillet ganske udemærket, bortset fra få fejl. Han er dejlig energisk som altid, men man kan dog godt se enkelte steder, at det er laaaaaang tid siden han sidst spillede en kamp.
Lyder godt. Håber sgu lidt at de begge får mere spilletid, specielt at Jones får mere eller mindre fast nu, og får udviklet sig. Powell, måske en udlejning til Championshipklub, ikke ville være dårligt.

POLAT58DK
Juniorspiller
**

« Svar #15472: 20 Nov 2012, 22:47 »

Lorte dommer vi ku havde vundet stort FORZA GALATASARAY

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15473: 21 Nov 2012, 12:22 »

http://www.footy.dk/2012/11/21/real-madrid-har-sat-prisskilt-pa-ronaldo/
Kom hjem!
Ved godt det kun er rygter, men jeg håber nu stadig han vender hjem en dag & nu hvis han 'kun'' koster 100mio. Euro ville jeg elske og købe ham tilbage.

U-4-E
Manager

« Svar #15474: 23 Nov 2012, 22:02 »

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #15475: 24 Nov 2012, 15:48 »

Så spiller vi snart mod QPR hjemme, som lige har fyret Mark Hughes. Harry Redknapp tager som bekendt over, men først efter denne kamp. Det skal ganske enkelt give 3 point og gerne på sikker vis. Det ville være rart hvis vi for en gangs skyld kunne holde nullet og så ville det da heller ikke gøre noget, hvis vi som Premier Leagues mest scorede hold kunne putte som minimum 3 stk i æsken i dag. Startopstillingen bliver

Lindegaard
Rafael - Ferdinand - Evans - Evra
Fletcher - Scholes
Young - Rooney - Welbeck
van Persie

Det bliver godt med en kamp til Fletcher igen. Han er selvfølgelig langt fra det han var en gang efter den lange pause, men alligevel. Rooney er tilbage efter sin halsbetændelse og Evans nåede alligevel at blive klar. Om det stadig er tandproblemer der holder De Gea på bænken ved jeg ikke, men Lindegaard er i hvert fald at finde på kassen igen.

Kom så med en god præstation! Lad os baske dem 4-0.
« Seneste Redigering: 24 Nov 2012, 17:04 af Chicharito » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15476: 24 Nov 2012, 15:51 »

Spørgsmålet er vel hvor meget I vinder efter at være kommet bagud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #15477: 24 Nov 2012, 15:55 »

Det kunne man fristes til at sige, ja. Men hvor ville det da være dejligt hvis vi for en gangs skyld kunne holde det forbandede nul, det er dælme ikke tit det er sket i denne sæson.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #15478: 24 Nov 2012, 16:56 »

Jeg bliver snart deprimeret af at se på den omgang bold vi spiller. Nøj, hvor er det langsomt og fantasiløst. Ser gerne Cleverley/Anderson på banen i stedet for Fletcher fra anden halvlegs start. Det går ganske enkelt for langsomt når Fletcher har den og der er (surprise!) overhovedet ingen dynamik på den midtbane. Savner i øvrigt noget kantspil - det har været der sporadisk i et par situationer, men slet ikke nok.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15479: 24 Nov 2012, 17:31 »

This

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010