Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
2 Brugere, 847 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
1012
1013
[
1014
]
1015
1016
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1524334 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #15195:
20 Sep 2012, 13:08 »
Man skal jo også tænke på hvilket system United spiller med. Hvis de går over til at spille en 4-2-3-1, som man har set det tidligere, med Van P/Rooney på toppen og Kagawa/Rooney bagved, så er det jo netop Kagawa/Rooney der skal fungere som den kreative offensive midtbane, mens de to bagved mere skal være boldflyttere (som man ser det i Arsenal). Hvis det er et system man har tænkt sig at fastholde, så er det jo helt fint med Carrick/Scholes/Fletcher/Cleverley på den boldflyttende og erobrende del af midtbanen og så en af de to tidligere nævnte på den offensive del. I en 4-4-2 bliver det straks et værre problem da man har brug for en midtbanespiller der både er habil defensivt men stadig kan fungere som kreatør fremadrettet. Det mangler I.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #15196:
20 Sep 2012, 13:18 »
Gazlgor.. Du har en pointe, med systemet. MEN! Hvis du spiller en 4-2-3-1 så har du ret i at man skal have boldflyttere på midtbanen, men problemet er bare at begge midtbanespillere skal kunne mere defensivt så, og det ser jeg ikke i Uniteds trup. Scholes er fantastisk på den sidste tredjedel af banen, man defensivt er han ikke noget at råbe hurra for. Det samme gælder Carrick. Selvom han er mere en allrounder, så er han i det defensive ikke så god som en fletcher, men en fletcher mangler bare mere i det offensive.
De mangler virkelig en spiller som Yaya Toure, en felt-til-felt midbane. En spiller som kan arbejde godt defensivt, men samtidig komme med frem og skabe chancer. Det kan godt være denne midtbane type, tilhører et 4-4-2 system. men han ville også kunne agere i et 4-2-3-1. Der skal være noget mere fysik, en der virkelig kan sætte sig igennem, vinde bolde, fordele den godt og samtidig skabe en chance i ny og næ. Carrick er dygtig til det han gør, men er ikke på det niveau, defensivt, der behøves. Om det bliver en Fletcher/Carrick midtbane, må tiden vise, men den kombination vil i mine øjne være bedre, fordi at Fletcher bare er bedre defensivt, og derved skaber ro så Carrick kan fordele bolden til de kreative kræfter på kanten og centralt. Det er virkelig vigtigt i engelsk foldbold, som er fysisk utrolig hård, at man har noget fysik at kunne sætte bag sig
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Swizz CataR
Manager
«
Svar #15197:
20 Sep 2012, 14:02 »
Jeg er ikke enig i, at Carrick er bedst på den sidste tredjedel af banen. Jeg mener han er sublim defensivt, fordi han er så god til at positionere sig som han er. Går man et lag dybere, så ser jeg ham dog som bedre mod hold, hvor han kan komme tilbage og stå, altså i et organiseret forsvar på rad og række, end når han direkte skal vinde bolden fra en modspiller - det er her jeg tror mange ser ham som en mindre god spiller, hvilket også er sandt nok. Defensivt er han sublim taktisk til at stille sig korrekt, og mindre sublim til at tackle sig til bolden i en hård duel.
Jeg så personligt gerne, at man overvejede at hente en "moderne" spiller fremfor en erstatning for en spiller som Keane. Med al respekt for manden, så har fodboldspillet udviklet sig, og skal man pege på en af de største svagheder på dette Unitedhold, så er det at vi er elendige overfor højt pres og hurtige spillere - en retning hvori flere og flere hold bevæger sig, ikke mindst uden for England. Et førsteklasseseksemp
el er vores CL-finaler mod Barcelona, men mindre kan også gøre det. Se bare Athletic Bilbao-kampene. Vi er ikke gode til dette, og her tror jeg, at man ville være bedre stillet ved at hente spillere sydfra, der selv har erfaring med dette spilkoncept. Dem har vi ingen af - og nej, Anderson tæller ikke med, idet at han skiftede til United inden at bølgen med det høje pres for alvor kom i gang.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #15198:
20 Sep 2012, 14:27 »
Jeg mente ikke carrick var bedst på den sidste tredjedel, jeg mente bare han var en dygtig allround spiller. Det du fremhæver er netop en spiller jeg syntes United mangler. En spiller der kan vinde bolden 1 mod 1, og derefter sende den videre til en som Carrick der med sine evner fordeler bolden godt videre til de offensive styrker. Hvis Carrick havde mere de egenskaber, plus de spilfordelene evner han har ville han være den perfekte midtbanespiller i alle systemer. Han er tæt på men mangler lidt.
Din pointe i an er sublim defensiv, vil jeg ikke give dig ret i. Kunne han have egenskaber, som jeg ovenover beskriver, ville han være sublim, men en sådan spiller findes vist ikke (ret mig, hvis jeg tager fejl). Vi er begge to enige om at han er utrolig dygtig til det han gør, men jeg føler bare at de mangler en som (i know) Roy Keane.
mht. at foldbolden ændrer sig, ja, men det bliver aldrig helt den samme i forskellige lande. Du kan indføre mange udlændinge til den engelske liga, men jeg tror bare ikke at du helt slipper af med det fysiske element, som alle dage har og vil være i engelsk fodbold. Spanien har altid være anderledes fordi de ikke har de samme fysiske egenskaber, og derfor har været nød til at taktisk vinde bolden tilbage på anden måde.
Det høje pres virker jo umiddelbart i england, men du ser også dem der gør det, havde noget bag sig. En Yaya Toure er et godt eksempel på en spiller der kan ligge højt pres, men samtidig vinde den 1 mod 1 i en fysisk hård duel.
En af grundende til det virkede så effektivt fra Athletic Bilbao's side, var at united ikke ser det på daglig basis. De møder ikke så mange hold som gør der i engelsk foldbold, hvorimod i spanien, langt de fleste hold gør det, hvilket også udvikler en metode at spille udenom.
Der vil altid være forskel på fodbold, og hvis det bliver ens på alle kanter, gider jeg ikke se det mere
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Swizz CataR
Manager
«
Svar #15199:
20 Sep 2012, 16:32 »
Jeg ønsker heller ikke at alle skal være ens, men jeg mener at man rent strategisk bør indvillige i, at har man en svaghed, så bør man udbedre den. Jeg mener vi har en kæmpe svaghed her, og skal man alligevel ud og hente en god og etableret midtbanespiller med alle de kvaliteter der ønskes, så koster han alligevel kassen - Så kan man i min optik ligeså godt vælge, når man nu er ved det, også at se på, om ikke man kan få en spiller der forstår at spille imod dette høje pres. Her havde Javi Martinez været perfekt, men ham ser vi nok ikke foreløbigt.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15200:
20 Sep 2012, 17:53 »
Vi skal også huske på, at vores spil er bygget op igennem gennembrud på kanterne. 9/10 af alle vores chancer bliver altid skabt fra kanterne. Ikke nødvendigvis klassiske indlæg, det er meget varieret. United har altid haft kanterne som 1. priotet. Med Kagawa kan vi dog forhåbentligt begynde at angribe mere igennem midten, da han er helt igennem fantastisk til at tage forskellige løb, der virkelig gør ondt på modstanderens forsvar og midtbane. Jeg tror dog stadigvæk ikke, at vi vil omlægge vores spil betydeligt meget, da Rooney jo havde den position sidste år, og der så vi ikke den store forandring. Det er heller ikke for sjov, at næsten samtlige United fans hver eneste sommer er skreget på en type ala du snakker om Swizz CataR. Yaya Toure er det perfekte eksempel på en spiller vi godt kunne bruge, men hans kvaliteter hænger ikke ligefrem på træerne, og popper der endelig sådan en frem, har vi tit ikke de økonomiske krafter til at få ham.
Det er dog sjovt som vi i mange år efterhånden tit og råbt på en ny midtbanemand, men selvom vi endnu ikke har fået sådan en, har vi alligevel været meget succesfulde, så noget må da være godt. Men jeg kan sagtens følge dig Swizz CataR, jeg ser også rigtig gerne en sådan spiller i klubben.
Ellers glæder jeg mig utrolig meget til Rooney kommer tilbage fra sin skade. Han kan måske være på bænken på søndag. Med ham, Kagawa, RvP og Nani/Valencia som de offensive kort ville være fantastisk. Det findes ikke meget bedre. Men igen, det ændrer ikke vores tit og ofte store defensive problemer. Er dog sikker på, at i takt med at Vidic bliver bedre og bedre og finder sit gamle niveau, vil det selvfølgelig have meget at sige. Mere stabilitet i forsvaret ville også gavne meget, istedet der her konstante bytten rundt af spillerne grundet skader..
Men sæsonstarten i år har godt nok ikke være acceptabelt defensivt, og det skal der rettes op på, hvis vi virkelig vil til tops i flere tuneringer i år.
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #15201:
20 Sep 2012, 18:24 »
Kan en type som Alex Song ikke nævnes som den midtbane i mangler? Ved godt, at han er skiftet, men havde det været en forstærkning eller er jeg helt galt på den? Han beviste i sidste sæson, at han evner at lave assists og han er kendt for hans konsekvente forsvarsspil. Ville det måske have været en ide, at gå 100% ind på ham i stedet for RVP? Vi ved jo, at Arsenal sælger til alle også ligakonkurrenter. Men ved ikke om United kunne lokke ham væk fra Arsenal. Hvad er jer United-fans mening?
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
Swizz CataR
Manager
«
Svar #15202:
20 Sep 2012, 21:15 »
Personligt mener jeg ikke at Song er god nok. Ikke at han intet kan tilføje, men jeg mener der er bedre spillere i samme prisleje. Min anke ved Song er, at jeg synes han i de senere år er blevet mere og mere offensiv, hvilket er fint, men som dog har efterladt store huller defensivt til tider. Jeg mener ikke at han er manden vi skal bruge penge på.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #15203:
21 Sep 2012, 09:59 »
Jeg ville personligt blive rigtig glad hvis vi kunne anskaffe os Fellaini. Jeg synes han er en fænemonal spiller der kan rigtig mange ting. Vi mangler desuden noget fysik på midtbanen, hvilket han helt sikkert vil kunne bidrage med. Han kan desuden noget begge veje hvilket også er en rigtig god ting.
Jeg ved dog ikke om det er realistisk at få ham fra Everton, men man ved aldrig.
Official member of Manchester United Football Club
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15204:
23 Sep 2012, 12:52 »
Kl. 14:30 går det hele løs på Anfield, når vi gæster Liverpool, og skal forsøge at hente en sejr fra deres frygtede hjemmebane i United-regi. Faktisk har vi ikke vundet der siden 2007, og det laver vi forhåbentlig om på i dag. De er langt fra skræmmende, og har fået en dårlig start i Premier League i år, og det skal vi naturligvis udnytte. Alligevel er en sejr langt fra en selvfølge, da der sker noget med Liverpool, når vi gæster dem. Den evige rivalisering får en glød til at tænde i dem, men i dag skal vi hente tre point!
Rooney står stadigvæk i det uvisse, og man kunne sagtens forestille sig, at vi sætter ham i spil i dag. Jeg håber det dog ikke, hvis han ikke er helt klar endnu. Det ville være dumt at tage en risiko, og vi har rigeligt med offensive kort at spille på. Vi skal ikke overlade noget som helst til L'pool, og vi skal sætte os igennem i dag. En masse traditionelle, engelske tacklinger og fight. Det ville betyde rigtig meget for mig personligt, hvis vi kunne bryste os med en sejr i dag. Jeg tror på det.
Liverpool sparede mange stamspillere i torsdags, da de drog til Schweiz. Derfor er signalværdien i, at de vil gå blodtørstige ud på græstæppet med 11 af deres mest skarpladte våben lysende klar. Det bliver en tæt kamp som altid. Men hvis vi kan sætte os på spillet og komme frem over stepperne og vise United-ånden, så tror jeg på en 1-2-sejr.
Keep calm and love the greatest club in the world - Manchester United!
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #15205:
23 Sep 2012, 13:50 »
Lindegaard
Rafael, Rio, Evans, Evra
Valencia, Carrick, Giggs, Nani
Kagawa, Van Persie.
Bænk:
De Gea, Anderson, Chicharito, Welbeck, Scholes, Cleverley, Büttner.
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #15206:
23 Sep 2012, 14:03 »
Det er så stærkt med AL på kassen. Han bliver den afgørende faktor i dag!
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15207:
23 Sep 2012, 14:06 »
Det er nu nok mere en 4-5-1 med Kagawa bag Robin.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #15208:
23 Sep 2012, 14:08 »
Herligt med Lindegaard på kassen, håber han får en fantastisk kamp i dag. Jeg håber og tror dog stadig at United taber kampen. Liverpool har det bare med at sætte sig rigtig meget op mod jer, og I mangler Vidic og samtidig ser midtbanen overkommelig ud i dag. Det bliver en svær kamp.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15209:
23 Sep 2012, 15:21 »
Bliver spændende at se, hvornår vi begynder at spille fodbold. Det har endnu en gang ikke været for godt.
Et Evra mål i overtiden tager jeg gerne.
Sider:
1
...
1012
1013
[
1014
]
1015
1016
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »