Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 747 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
1005
1006
[
1007
]
1008
1009
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1524459 gange)
lowsteen
Juniorspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #15090:
22 Aug 2012, 08:39 »
Citat af: U-4-E 21 Aug 2012, 22:54
Endnu en handel er ved at falde på plads, efter at United i dag har meddelt at Ángelo Henríquez har fået arbejdstilladelse. Han spiller sin sidste kamp onsdag, og vil senere på ugen blive præsenteret.
Henríquez blev professionel for et år siden, og har scoret 15 mål i 28 kampe, heraf fire i den sydamerikanske CL, Copa Libertadores.
Han har desuden scoret 21 mål i 16 kampe for diverse Chilenske ungdomshold.
Obligatorisk YT-video:
http://www.youtube.com/v/fZeOsg8CFlA?version=3&hl=da_DK
Spændende. Er han ikke kun 18 ?
U-4-E
Manager
«
Svar #15091:
22 Aug 2012, 10:54 »
Jo, det er han.
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #15092:
22 Aug 2012, 15:58 »
Det ville ikke gøre mig noget, hvis United fik smidt Michael Jackson-jam ud af klubben og ud af Premier League. Det ville endda få mig til at kunne lide United bare en lille smule igen. Nogen fantastisk fodboldspiller er han jo ikke engang - alligevel synes han, at han er berettiget til over 100.000 pund om ugen. Om det er Van Persies og Rooneys latterlige lønninger, som har smittet af på Krøllejohn, det ved jeg ikke, men forstår da godt, at United ikke vil gå med til den lønforhøjelse.
Så mangler United bare at komme af med Evra - så er klubben jo næsten 'likeable' igen!
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #15093:
22 Aug 2012, 16:38 »
Hvem omtaler du som "Micheal Jackson-jam"?
Official member of Manchester United Football Club
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15094:
22 Aug 2012, 16:46 »
Er det Nani du hentyder til, vil det da være for dumt, at sælge en af vores bedste spillere, og en af dem, der tilfører holdet mest kreativitet. Er der en spiller på vores hold, der skal tænke over sine præstationer kontra den løn han får, er det Rooney.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #15095:
22 Aug 2012, 16:57 »
Citat af: SeRuX 22 Aug 2012, 16:46
Er det Nani du hentyder til, vil det da være for dumt, at sælge en af vores bedste spillere, og en af dem, der tilfører holdet mest kreativitet. Er der en spiller på vores hold, der skal tænke over sine præstationer kontra den løn han får, er det Rooney.
Der vil jeg lige rejse min finger og sige de gyldne ord: Jeg er uenig!
Hvis man kigger generelt på Man Utd ligger de fint til i "Lønlisten". Med dette mener jeg at de ikke bruger mange penge på lønninger kontra en klub som Chelsea og Man City.
Kigger man spiller for spiller så har du da en pointe, men med Rooneys præstationer igennem hans united år fortjener han at være en af de bedst betalte spillere. Kan godt være han er svingende men han er altså bare en vigtig mand, der binder mange ting sammen på dette United hold. Jeg er generelt imod klubber som giver gigantlønninger (city) til deres nyindkøb. Man skal bevise at man er pengene værd først! Dette mener jeg at Rooney har gjort igennem en årrække.
Jeg må dog erkende at jeg faktisk er enig med Njaourinho i at Nani er lidt for "popstar agtig". Jeg ligger det i at han altid har været lidt for egoistisk. Nuvel, han er en dygtig fodboldspiller, men hvem spiller i United og taler om at rykke væk? hallo? United er vel den bedste klub gennem de sidste 15 år?
Når jeg ser united, så ser jeg en holdet fremfor mig selv atttitude, og den ser jeg bare ikke i Nani, men sådan er det jo...
En helt anden side af sagen er at jeg syntes der er alt for mange penge i fodbold nu til dags. altså hvordan kan et menneske være 2 mio værd om ugen? for mig urealistisk.
P,s. Værsgo at hak løs!
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #15096:
22 Aug 2012, 17:32 »
Citat af: boxx0775 22 Aug 2012, 16:57
Der vil jeg lige rejse min finger og sige de gyldne ord: Jeg er uenig!
Hvis man kigger generelt på Man Utd ligger de fint til i "Lønlisten". Med dette mener jeg at de ikke bruger mange penge på lønninger kontra en klub som Chelsea og Man City.
Kigger man spiller for spiller så har du da en pointe, men med Rooneys præstationer igennem hans united år fortjener han at være en af de bedst betalte spillere. Kan godt være han er svingende men han er altså bare en vigtig mand, der binder mange ting sammen på dette United hold. Jeg er generelt imod klubber som giver gigantlønninger (city) til deres nyindkøb. Man skal bevise at man er pengene værd først! Dette mener jeg at Rooney har gjort igennem en årrække.
Jeg må dog erkende at jeg faktisk er enig med Njaourinho i at Nani er lidt for "popstar agtig". Jeg ligger det i at han altid har været lidt for egoistisk. Nuvel, han er en dygtig fodboldspiller, men hvem spiller i United og taler om at rykke væk? hallo? United er vel den bedste klub gennem de sidste 15 år?
Når jeg ser united, så ser jeg en holdet fremfor mig selv atttitude, og den ser jeg bare ikke i Nani, men sådan er det jo...
En helt anden side af sagen er at jeg syntes der er alt for mange penge i fodbold nu til dags. altså hvordan kan et menneske være 2 mio værd om ugen? for mig urealistisk.
P,s. Værsgo at hak løs!
"men hvem spiller i United og taler om at rykke væk? hallo? United er vel den bedste klub gennem de sidste 15 år?"
- Rooney. Han ville væk, og ytrede sig meget tydeligt om dette. Det ændrede sig dog da han fik tilbudt 2 mio. kr, i ugen. Bazinga!
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15097:
22 Aug 2012, 17:37 »
Jeg er meget enig med dig i, hvornår man fortjener en god løn, og at der generelt er for mange penge med - helt klart.
Det er sjældent at finde en så kreativ og driblestærk spiller som Nani, der samtidig også arbejder så godt defensivt. Han har bestemt ikke stjernenykker, selvom den type han er oftest ikke gider at arbejde for holdet. Han arbejder rigtig flot defensivt, mere end de fleste af vores offensive spillere, selvfølgelig undtagen Valencia der er helt fænomenal. Ja, jeg hader også at han diver en gang imellem, og bliver ret nem pigesur ved modgang mht. frisparks kendelser.
Sammenligner man med Rooney, brokker han sig MINDST ligeså meget, og diver MINDST ligeså meget som Nani. Jeg savner i dén grad den gamle Rooney, der tonsede hele banen igennem for at få bolden tilbage. Generelt bare det, at han var mere aggressiv da han var yngre. Det har naturligvis ændret sig med alderen.
Det skal ikke lyde som om, at Rooney er en nar, og ikke fortjener en startplads - overhovedet ikke - han er selvfølgelig måske den største stjerne vi har, og hans potentielle niveau er på aller højeste hylde. Men med de seneste par års "svingende" præstationer, hans obligatoriske down-periode i løbet af sæsonen, samt tilgangen af spillere som RvP og især Kagawa betyder for mig, at han ikke længere er garanteret en startplads.
Selvfølgelig er han med på vores stærkeste opstilling, men han er for mig at se, ikke ligeså urørlig som han var engang.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #15098:
22 Aug 2012, 17:44 »
Citat af: Hallihallo 22 Aug 2012, 17:32
"men hvem spiller i United og taler om at rykke væk? hallo? United er vel den bedste klub gennem de sidste 15 år?"
- Rooney. Han ville væk, og ytrede sig meget tydeligt om dette. Det ændrede sig dog da han fik tilbudt 2 mio. kr, i ugen. Bazinga!
Den havde jeg lige glemt
Citat af: SeRuX 22 Aug 2012, 17:37
Jeg er meget enig med dig i, hvornår man fortjener en god løn, og at der generelt er for mange penge med - helt klart.
Det er sjældent at finde en så kreativ og driblestærk spiller som Nani, der samtidig også arbejder så godt defensivt. Han har bestemt ikke stjernenykker, selvom den type han er oftest ikke gider at arbejde for holdet. Han arbejder rigtig flot defensivt, mere end de fleste af vores offensive spillere, selvfølgelig undtagen Valencia der er helt fænomenal. Ja, jeg hader også at han diver en gang imellem, og bliver ret nem pigesur ved modgang mht. frisparks kendelser.
Sammenligner man med Rooney, brokker han sig MINDST ligeså meget, og diver MINDST ligeså meget som Nani. Jeg savner i dén grad den gamle Rooney, der tonsede hele banen igennem for at få bolden tilbage. Generelt bare det, at han var mere aggressiv da han var yngre. Det har naturligvis ændret sig med alderen.
Det skal ikke lyde som om, at Rooney er en nar, og ikke fortjener en startplads - overhovedet ikke - han er selvfølgelig måske den største stjerne vi har, og hans potentielle niveau er på aller højeste hylde. Men med de seneste par års "svingende" præstationer, hans obligatoriske down-periode i løbet af sæsonen, samt tilgangen af spillere som RvP og især Kagawa betyder for mig, at han ikke længere er garanteret en startplads.
Selvfølgelig er han med på vores stærkeste opstilling, men han er for mig at se, ikke ligeså urørlig som han var engang.
Kan godt følge dine argumenter omkring Nani, men jeg syntes bare ikke han er lige så effektiv som en young, valencia osv. Jeg kan bare ikke lide hans holdning, og det er ikke så tit jeg ser ham arbejde defensivt. Ligesåsnart han har bolden, ja så er han en af de bedste, men uden præsterer han for lidt efter min mening. Kunne han få lidt attitude af en Valencia, så ville han blive fantastisk!
Jeg vil lige påpege at jeg hader Ashley Young. fin taktik, men jeg kan ikke lide hans dives i sidste sæson, hvilket har gjort jeg hader ham (jeg er mærkelig). Jeg kunne godt finde på at lade Nani forlade klubben, men ville finde en erstatning der mindede mere og Valencia da han i mine øjne er et fantastisk symbol på det jeg opfatter ved United: Hårdt arbejde!
Med henblik på Rooney, så har han tidligere været bedre, helt sikkert. Min pointe var bare at han har gjort sig fortjent til pengene, om de så har gjort ham dovnere? muligvis, men det kan også være den rolle han har skulle have. Rooney, laver stadig meget arbejde, men det er bare blevet mere i den offensive. Han ligger sin energi i at få spillet til at flyde offensivt, mens han samtidig selv er farlig. Jeg syntes bare at kunne se at i den senere tid er han blevet brugt som topmanden, eller måske har han manglet en makker med ordentlig kvalitet? Jeg ville personligt foretrække Hernandez fremfor Welbeck anyday, da jeg bare ser Hernandez som bedre. Med tilgangen af RvP og Kagawa, kan det være Rooney skal arbejde endnu mere for sin plads, da Kagawa kan være den hængende angriber og RvP frontmandet? Jeg håber lidt at han indser at han skal tilbage til sine gamle veje med indkøbene, men hvem ved.
«
Seneste Redigering: 22 Aug 2012, 17:53 af boxx0775
»
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
U-4-E
Manager
«
Svar #15099:
25 Aug 2012, 11:14 »
Så er det i dag at de første 3 PL point skal ind på tavlen, og gerne i overbevisende stil. Büttner er blevet registreret og har fået sit nummer (28) og kan dermed gøre debut, mens Kagawa og Van Persie formegentlig begge får hjemmebane debut. Midterforsvaret ser ca. lige så skidt ud som i mandags, hvor Rio, Jones, Evans og Smalling alle er enten skadet eller tvivlsomme.
Jeg tror og håber på dette:
De Gea
Rafael - Carrick - Vidic - Evra
Cleverley - Anderson
Valencia - Rooney - Kagawa
Van Persie
Hvis en reel midterforsvar er klar, skal denne selvfølgelig spille i stedet for Carrick, mens Carrick så går op på midtbanen i stedet for Ando. Samtidig kunne det også være interessant at se Büttner, hvis de mener han er god nok til PL bold. Ikke mindst for at vise Evra at han ikke kan vise sig sikker på at spille alle kampe.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #15100:
25 Aug 2012, 11:59 »
Jeg tror det bliver
de Gea
Valencia, Carrick, Vidic, Evra
Cleverley, Scholes
Nani Rooney Kagawa
van Persie
Manchester United
RasmusXF
Lilleputspiller
«
Svar #15101:
25 Aug 2012, 12:00 »
Jeg følger mig bestemt ikke sikker på de tre point i dag. Fulham kommer stærkt med 5-0 i lommen, og de ved, hvor svagt vores forsvar er, og at vi derfor kan knækkes med en offensiv tilgang. Hvis de spiller deres chance, så skal de nok give os problemer. Lægger de sig ned med 11 mand bag bolden, mon ikke vi så kommer igennem et par gange og får det enlige mål.
Jeg håber virkelig, at det forsvar snart bliver klar, før vil jeg ikke føle mig sikker på en sejr. Iøvrigt håber jeg Anderson og Cleverley starter på midten. Der er lidt mere energi i dem, end når Scholes eller Giggs står derinde, og de startede jo som torden sidste sæson.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #15102:
25 Aug 2012, 14:26 »
Der har været snak om at Evra starter i midterforsvaret med Büttner på backpladsen. Derfor tror/håber jeg at vores opstilling bliver noget lignende:
De Gea
Rafael - Evra - Vidic - Buttner
Valencia - Cleverley - Carrick - Kagawa
Rooney - RvP
Official member of Manchester United Football Club
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #15103:
25 Aug 2012, 15:06 »
Rooney på bænken, og RvP starter i dag. Meget fair, Rooney har ikke set klar ud.
De Gea; Rafael, Carrick, Vidic, Evra; Valencia, Cleverley, Anderson, Kagawa, Young; van Persie
Spændende. Både Rooney og Nani, der begge havde en skidt kamp sidst, er blevet droppet. Viser meget godt, at med tilgangen af Kagawa og RvP, er ingen på holdet sikker i startopstillingen. Dejligt med Anderson og Cleverley sammen igen, det lovede jo meget godt sidste sæson, ihvertfald frem af banen.
Vi er på OT, selvfølgelig skal vi vinde, selvom Fulham er et godt hold. 3-1.
«
Seneste Redigering: 25 Aug 2012, 15:14 af SeRuX
»
SirToby
Manager
«
Svar #15104:
25 Aug 2012, 18:22 »
Fergie siger, at Rooney er ude i omkring fire uger. Eddermame godt, at vi har så bred en trup.
Fantastisk første halvleg i dag, hvor alle spillede godt. Vi var for ringe og afslappede i anden halvleg, og vi må meget gerne snart få nogle centrale forsvarsspillere klar og i form. Cleverley og Rafael var vores bedste i dag, men Fulham havde måske kampens spiller i Dembele. Han gjorde, ligesom Fellaini i mandags, hvad han havde lyst til.
Dejligt med tre point og scoringer fra Old Trafford-debutanterne, van Persie og Kagawa. Vidunderligt mål af van Persie. Den kasse bliver svær at stikke.
Sider:
1
...
1005
1006
[
1007
]
1008
1009
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »