Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 662 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
997
998
[
999
]
1000
1001
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1524660 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14970:
15 Aug 2012, 23:49 »
Citat af: Hallihallo 15 Aug 2012, 23:47
Men igen. Jeg mener ikke der er mere værdi i købet af RVP
Mener der er værdi i det, men ikke nødvendigvis mere end i købet af Oscar. Der er jo heller ingen garanti for at RVP bomber for jer - desuden er han en spilelr der har hang til skader.
Men vil gerne understrege at jeg skam synes det er et godt køb, skulle bare lige forsvare købet af Oscar, da jeg synes det lød som kritik af det køb - hvilket jeg naturligvis fandt mærkværdigt.
Det var ingen kritik overhovedet
. Men vi er uenige her. Mener der er større chance for succes til van Persie end der er til Oscar. Ung, klejn fyr, som har boet i Brasilien hele livet. Det er en stor omvæltning, men han kan sagtens blive en succes
Manchester United
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #14971:
15 Aug 2012, 23:53 »
Citat af: MS 15 Aug 2012, 23:49
Det var ingen kritik overhovedet
. Men vi er uenige her. Mener der er større chance for succes til van Persie end der er til Oscar. Ung, klejn fyr, som har boet i Brasilien hele livet. Det er en stor omvæltning, men han kan sagtens blive en succes
Mange små spillere kan efterhånden klare sig i premier league, og det er kiloene han mangler, for han er da 180 cm. høj ,og det er da en ok højde.
Men igen, underlig sammenligning som jeg sagde, da omstændighederne er så vidt forskellige. Der er mange fler e år i Oscar, derfor mener jeg der er mere værdi i ham. Er sikker på at han nok skal slå igennem
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #14972:
16 Aug 2012, 00:25 »
Citat af: fresse94 15 Aug 2012, 23:45
Kan også sagtens være tilfældet.
"
Men et kompris blev fundet, således at United betaler en overgangsum på 15 millioner pund og senere kan ende med at betale op til 22 millioner afhængig af spillerens og klubbens succes." -
http://oldtrafford.dk/nyheder/van-persie-koster-op-mod-ps22-millioner
Hehe, jeg vælger nu at tro på manden fra BBC, som breakede historien, fremfor The_Guv som ikke skriver nogen kilde.
«
Seneste Redigering: 16 Aug 2012, 00:28 af g00n
»
Joerli
Ynglingespiller
«
Svar #14973:
16 Aug 2012, 00:51 »
Citat af: Hallihallo 15 Aug 2012, 23:42
Jeg forstår, men er uenig. Hvis du sammenligner, hvor mange år der er tilbage i hver spiller, sammenlignet med hvad Oscar f.eks. har vist til OL, så synes jeg ikke i får mere for pengene. Men er enig i at det er et godt køb - synes bare du fremlægger købet af Oscar som et halvskidt og dyrt køb, hvilket er lidt sjovt, når i ville have givet mere for Lucas Moura, hvor samme "problematik" som ved Oscar, gør sig gældende.
Inden jeg begynder, vil jeg lige sige: Oscar er en talentfuld spiller med en lys fremtid.
Det er korrekt, at der mange flere år tilbage i Oscar, end i RvP. Men du ved ikke hvor mange af de år, han skal bruge i Chelsea. Hvis han aldrig tilvænner sig Premier League, aldrig slår igennem eller bare ikke leverer på det niveau der forventes, så er det jo ligegyldigt, hvor ung han er.
Jeg er nu heller ikke sikker på at United har smidt de 300 mio. efter Lucas. Hvis det er bekræftet, så må I gerne vise mig det. For jeg synes det er helt hen i vejret, at smide så mange penge efter en spiller, der ikke engang startede inde for Brasiliens OL-hold. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.
Og til aller sidst: Hvad viste Oscar lige til OL? Det var da ikke noget særligt.
PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #14974:
16 Aug 2012, 08:19 »
Citat af: g00n 16 Aug 2012, 00:25
Hehe, jeg vælger nu at tro på manden fra BBC, som breakede historien, fremfor The_Guv som ikke skriver nogen kilde.
Måske, men mon ikke vi finder ud af det når det hele er gået igennem?
Joerli, Lucas Moura havde vidst skrevet kontrakt med United, men inden det sidste helt faldt på plads, så kom PSG til og bød £ 35-40 mio., og så nok en større lønpose end United, som agenten accepterede, og skiftede derfor til PSG i stedet for.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14975:
16 Aug 2012, 09:52 »
Jeg forstår simpelthen ikke United her. Fair nok at man gerne vil købe Van Persie, men at give £20+mio for en 29 årig spiller som har kontraktudløb om 1 år, er så hjernedødt at det ligner et City køb. Og med Van P's skadeshistorik in mente, virker det bare endnu mere som et hasarderet gamble, end et gennemtænkt køb. Og det ligner bestemt ikke Ferguson. At han så, efter sigende, skulle blive tilbudt £200k+ om ugen, gør det endnu mere håbløst. Så virker det pludselig ironisk at United fansene bitcher over at City skruer priserne og lønningerne i vejret.
Ham og Rooney lyder nu som en giftig kombination, men jeg håber inderligt (og tror i øvrigt også) at det bliver lidt af et flopkøb på den ene eller anden side. Van Persie havde sit livs sæson sidste sæson, og kommer aldrig derop igen. Samtidig er hans ankler lavet af papmaché, så hvis han først kommer ind i en nærkampsduel (med Verminator) bliver han skadet i halvanden sæson.
Men tillykke med ham da
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
blomvikings
Manager
«
Svar #14976:
16 Aug 2012, 10:04 »
Citat af: Gazlgor 16 Aug 2012, 09:52
Jeg forstår simpelthen ikke United her. Fair nok at man gerne vil købe Van Persie, men at give £20+mio for en 29 årig spiller som har kontraktudløb om 1 år, er så hjernedødt at det ligner et City køb. Og med Van P's skadeshistorik in mente, virker det bare endnu mere som et hasarderet gamble, end et gennemtænkt køb. Og det ligner bestemt ikke Ferguson. At han så, efter sigende, skulle blive tilbudt £200k+ om ugen, gør det endnu mere håbløst. Så virker det pludselig ironisk at United fansene bitcher over at City skruer priserne og lønningerne i vejret.
Ham og Rooney lyder nu som en giftig kombination, men jeg håber inderligt (og tror i øvrigt også) at det bliver lidt af et flopkøb på den ene eller anden side. Van Persie havde sit livs sæson sidste sæson, og kommer aldrig derop igen. Samtidig er hans ankler lavet af papmaché, så hvis han først kommer ind i en nærkampsduel (med Verminator) bliver han skadet i halvanden sæson.
Men tillykke med ham da
Ikke desto mindre er jeg enig med dig
Jeg synes også at prisen er helt vanvittig når man tager omstændighederne i betragtning. Jeg er virkelig træt af spillere der erklærer sin kærlighed til sin klub, for så at ligge årets største dej på den efterfølgende. Så hellere holde kæft, for gud hvor virker, dem som gør det, uintelligente og uden nogen ånd for det de laver.
Derudover læste jeg flere steder at Hernandez nu vil væk? Jeg ved ikke hvor meget der ligger i det, men det er da heller ikke den bedste melding, at få fra en spiller som SAF har udtalt vil få en stor sæson?
MBJ
Landsholdsspiller
«
Svar #14977:
16 Aug 2012, 10:28 »
Hvor har jeg da så pisse ondt af Welbeck og Hernandez. To så fantastiske spillere, er nu lige pludselig 3. og 4. valg til angrebet. Det er helt vildt. Jeg forstår godt hvis Hernandez vil væk. Det ville jeg sørme også hvis jeg havde været ham. Derudover er jeg enig med de fleste andre. Det ligner et panikkøb. Hvorfor give så meget for en spiller der 29, som har den skadeshistorik og kræver den løn? Det forstår jeg virkelig ikke. Håber en af de inkarnerede United-fans kan give mig en forklaring på hvorfor det er en god handel!
Ingen tvivl om at RvP er klasse, men for mig virker det som i købte ham, kun for at Shitty ikke måtte få ham. Men held og lykke med ham, og med at holde jeres andre spillere tilfredse..
Swizz CataR
Manager
«
Svar #14978:
16 Aug 2012, 10:35 »
Handlens værdi kommer vel i sidste ende kun an på, hvordan van Persie selv gør det? Alle ved at han har niveauet, og viser han sig at gå skadesfri gennem de næste tre sæsoner og spille bare tilnærmelsesvis som i sidste sæson, så er han om nogen blandt de bedste spillere på markedet, og så er prisen jo peanuts sammenlignet med priser betalt for fx Torres eller Kaka.
Modsat, flopper han eller gennemlever et skadeshelvede, så er det jo alt for mange penge. Men det kan man ikke gardere sig mod. Kun han selv vil komme til at definere hvad dette køb er - et scoop eller et flop. Det kan vi reelt set ikke sige endnu.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
blomvikings
Manager
«
Svar #14979:
16 Aug 2012, 10:37 »
Citat af: Swizz CataR 16 Aug 2012, 10:35
Handlens værdi kommer vel i sidste ende kun an på, hvordan van Persie selv gør det? Alle ved at han har niveauet, og viser han sig at gå skadesfri gennem de næste tre sæsoner og spille bare tilnærmelsesvis som i sidste sæson, så er han om nogen blandt de bedste spillere på markedet, og så er prisen jo peanuts sammenlignet med priser betalt for fx Torres eller Kaka.
Modsat, flopper han eller gennemlever et skadeshelvede, så er det jo alt for mange penge. Men det kan man ikke gardere sig mod. Kun han selv vil komme til at definere hvad dette køb er - et scoop eller et flop. Det kan vi reelt set ikke sige endnu.
Altså med prisen og lønnen i minde, så SKAL han præstere mere eller mindre som sidste sæson i 3 sæsoner for at være pengene værd. Det er jo ikke bare småpenge han er købt for eller får i løn om ugen?
Swizz CataR
Manager
«
Svar #14980:
16 Aug 2012, 10:50 »
Citat af: blomvikings 16 Aug 2012, 10:37
Altså med prisen og lønnen i minde, så SKAL han præstere mere eller mindre som sidste sæson i 3 sæsoner for at være pengene værd. Det er jo ikke bare småpenge han er købt for eller får i løn om ugen?
Men på den anden side er det heller ikke alverden i forhold til hvad du ville give for andre så store stjerner nu til dags? Priserne ER eskaleret, så helt ærligt, 200-250 mio. er efterhånden en normal pris for sådan en spiller. Jeg tror på at han bliver den succes vi ønsker. Al respekt for Arsenal, men det er som om, at fysioafdelingen i såvel Arsenal som Liverpool tyer til helt forkerte metoder - i hvert fald oplever de klubber jo igen og igen utrolige skadeshelveder, som vi andre da heldigvis er forskånet for. Jeg tror og håber på at skaderne nu er lagt bag van Persie, ikke foran..
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14981:
16 Aug 2012, 10:51 »
£70.8M - The total amount that Manchester United have just spent on a 29-year old (£24M fee, £225K per week, £11.7M per year).
En 29 årig der har spillet én god sæson af de sidste 8, og med et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Det lyder lidt overpriced hvis I spørger mig
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
blomvikings
Manager
«
Svar #14982:
16 Aug 2012, 10:56 »
Citat af: Swizz CataR 16 Aug 2012, 10:50
Men på den anden side er det heller ikke alverden i forhold til hvad du ville give for andre så store stjerner nu til dags? Priserne ER eskaleret, så helt ærligt, 200-250 mio. er efterhånden en normal pris for sådan en spiller. Jeg tror på at han bliver den succes vi ønsker. Al respekt for Arsenal, men det er som om, at fysioafdelingen i såvel Arsenal som Liverpool tyer til helt forkerte metoder - i hvert fald oplever de klubber jo igen og igen utrolige skadeshelveder, som vi andre da heldigvis er forskånet for. Jeg tror og håber på at skaderne nu er lagt bag van Persie, ikke foran..
Ja det er desværre blevet normalt at give 250 mio for en topspiller, men det gør det ikke mindre dumt i min optik. Jeg synes godt United kunne have brugt pengene bedre, især med den kontrakt han er blevet givet. En spiller som Cavani kunne man nok have fået for samme pris, og til en billigere kontrakt. Han har flere år tilbage en RVP og virker til at blive bedre og bedre.
Citat af: Gazlgor 16 Aug 2012, 10:51
£70.8M - The total amount that Manchester United have just spent on a 29-year old (£24M fee, £225K per week, £11.7M per year).
En 29 årig der har spillet én god sæson af de sidste 8, og med et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Det lyder lidt overpriced hvis I spørger mig
70 mio pund er fuldstændig vanvittigt ja.
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #14983:
16 Aug 2012, 11:07 »
Citat af: Joerli 16 Aug 2012, 00:51
Inden jeg begynder, vil jeg lige sige: Oscar er en talentfuld spiller med en lys fremtid.
Det er korrekt, at der mange flere år tilbage i Oscar, end i RvP. Men du ved ikke hvor mange af de år, han skal bruge i Chelsea. Hvis han aldrig tilvænner sig Premier League, aldrig slår igennem eller bare ikke leverer på det niveau der forventes, så er det jo ligegyldigt, hvor ung han er.
Jeg er nu heller ikke sikker på at United har smidt de 300 mio. efter Lucas. Hvis det er bekræftet, så må I gerne vise mig det. For jeg synes det er helt hen i vejret, at smide så mange penge efter en spiller, der ikke engang startede inde for Brasiliens OL-hold. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.
Og til aller sidst: Hvad viste Oscar lige til OL? Det var da ikke noget særligt.
Hvis du læser de forskellige mediers vurderinger, lavet af "eksperterne", så kan du jo også se hvor hypet Oscar bliver lige nu, netop på grund af hans præstationer til OL. Han var du uden tvivl en af brassernes aller bedste spillere. Angrebsspillet gik altid igennem ham - så at sige han ikke decideret har vist noget til OL, er helt hen i vejret.
Desuden skulle United have budt 250 på Moura vist. De var tæt på ham, indtil PSG valgte at byde 330 millioner.
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #14984:
16 Aug 2012, 11:27 »
Citat af: blomvikings 16 Aug 2012, 10:56
Ja det er desværre blevet normalt at give 250 mio for en topspiller, men det gør det ikke mindre dumt i min optik. Jeg synes godt United kunne have brugt pengene bedre, især med den kontrakt han er blevet givet. En spiller som Cavani kunne man nok have fået for samme pris, og til en billigere kontrakt. Han har flere år tilbage en RVP og virker til at blive bedre og bedre.
70 mio pund er fuldstændig vanvittigt ja.
Problemet er jo, at United har prøvet at købe en Cavani(læs: Diego Forlan) og der er ingen garanti for sådan en spiller vil fungere i England.
Som sagt er det rigtig mange penge, men han har bevist han kan spille i PL (no shit?) og det er værd at tage med
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
Sider:
1
...
997
998
[
999
]
1000
1001
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »