home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1520384 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14715: 15 Maj 2012, 18:56 »

Grin Haha, ja den så jeg også i MOTD, det var genialt Opstemt

DN: Ja, det var godt nok usmageligt. Det kan godt ske at det var en hentydning til at Ferguson sagde at City ikke ville vinde PL i hans livstid, men stadig langt, langt over grænsen hvad man kan tillade sig i dril... Det har City jo også selv erkendt.
I know.

Præcis, han gik over stregen. Hader ham ubeskriveligt meget i forevejen, så det her var dråben der gik bægret til at flyde over.

Lol, han lavede jo bare sjov..

Fergie before City won title: "Over my dead body will City win the title" // Carlos Tevez after City win title: "RIP Fergie" #Banter
Som nævnt ovenfor, så ved jeg godt at det var svar på Fergie's påstand i 2009, men det er stadigvæk at gå over stregen.

Legenden
Manager

« Svar #14716: 15 Maj 2012, 18:58 »

Er der ikke en, der kan fortælle mig, hvorfor det er at gå langt, langt over grænsen med sådan et harmløst skilt? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14717: 15 Maj 2012, 19:00 »

Er der ikke en, der kan fortælle mig, hvorfor det er at gå langt, langt over grænsen med sådan et harmløst skilt? Smiley
Når klubben selv går ud og undskylder og tager stor afstand fra Tevez' ageren, så siger det vel lidt sig selv.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14718: 15 Maj 2012, 19:01 »

Som nævnt ovenfor, så ved jeg godt at det var svar på Fergie's påstand i 2009, men det er stadigvæk at gå over stregen.

Han svare jo bare på det Fergie sagde? Kan ikke se hvorfor det ikke kan være harmløst? Hvordan skulle han ellers have svaret på det .. Synes det er fedt lavet, og totalt harmløst..

Hvis Fergie havde sagt: Kald mig Ole hvis Shitty vinder, og Tevez så havde et skilt med "Sir. Ole", så havde i jo også haft et problem med det.. Fald ned, det er jo bare for sjov.. Han har jo ikke tænkt sig at dræbe Ferguson eller andet lign..

Legenden
Manager

« Svar #14719: 15 Maj 2012, 19:04 »

Når klubben selv går ud og undskylder og tager stor afstand fra Tevez' ageren, så siger det vel lidt sig selv.

Jeg er godt klar over, at klubben har undskyldt for det - det skal de jo gøre.

Men I føler jer tydeligvis trådt på osv., men jeg kan ikke se det slemme i et skilt af pap. Så hvis I kunne sætte mig ind i jeres problem, ville jeg da måske kunne følge jer. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14720: 15 Maj 2012, 19:04 »

Han svare jo bare på det Fergie sagde? Kan ikke se hvorfor det ikke kan være harmløst? Hvordan skulle han ellers have svaret på det .. Synes det er fedt lavet, og totalt harmløst..

Hvis Fergie havde sagt: Kald mig Ole hvis Shitty vinder, og Tevez så havde et skilt med "Sir. Ole", så havde i jo også haft et problem med det.. Fald ned, det er jo bare for sjov.. Han har jo ikke tænkt sig at dræbe Ferguson eller andet lign..
Det er din mening. Jeg synes ikke at det er harmløst, at skrive R.I.P., men det er måske bare mig.

Jeg indrømmer dog også gerne, at jeg nok har for mange følelser inde over dette, til at jeg kan forholde mig objektivt.

Men selv klubben finder det ikke harmløst og går offentligt frem og tager afstand til det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14721: 15 Maj 2012, 19:06 »

Jeg er godt klar over, at klubben har undskyldt for det - det skal de jo gøre.

Men I føler jer tydeligvis trådt på osv., men jeg kan ikke se det slemme i et skilt af pap. Så hvis I kunne sætte mig ind i jeres problem, ville jeg da måske kunne følge jer. Smiley
Som jeg nævner ovenfor, så er jeg nok lidt for farvet til at forholde mig objektivt til det. Men klubben skal vel ikke tage afstand fra det? Det har de vel gjort, fordi de ikke finder det okay.

Jeg elsker Manchester United af hele mit hjerte og jeg hader Tevez fra bunden af mit hjerte. Derfor føler jeg mig 'trådt' på.

Legenden
Manager

« Svar #14722: 15 Maj 2012, 19:09 »

Det er vel kun, fordi det kommer fra ham af det er så 'krænkende'. Hvis det kom fra en eller anden midterklub, ville det sikkert ikke blive bemærket.

Men Hawkins synes også det var at gå over stregen, og han kan vel se objektivt på der, derfor ville jeg gerne høre hans mening. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14723: 15 Maj 2012, 19:14 »

Det er vel kun, fordi det kommer fra ham af det er så 'krænkende'. Hvis det kom fra en eller anden midterklub, ville det sikkert ikke blive bemærket.

Men Hawkins synes også det var at gå over stregen, og han kan vel se objektivt på der, derfor ville jeg gerne høre hans mening. Smiley
Det tror jeg faktisk, at du har ret i. Selvfølgelig ville jeg ikke sidde og klappe i mine små hænder, hvis det nu f.eks. var Zat Knight fra Bolton, men som du også påpeger, så er Tevez jo ikke ligefrem vores darling og derfor lægger vi måske mere i det, end vi/jeg egentlig burde.

Men ja, man må antage at Hawk kan forholde sig objektivt til det, omend han hader City.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14724: 15 Maj 2012, 19:37 »

Forstår slet ikke hvorfor Tevez har behov for det der, vi burde vel bare fejre os selv i stedet for at håne. Ingen grund til at synke derned. Hvor sjovt det end må være at påpege arrogancen fra dengang.

Newton Heath
Manager

« Svar #14725: 15 Maj 2012, 19:45 »

Hvis det kan gøre Tevez glad, så lad dog barnet.

Personligt synes jeg det er relativt harmløst, selvfølgelig er Tevez en money grabbing whore, men det havde han jo været skilt eller ej, og hvis han føler at det er nødvendigt for ham at komme med en stikpille til Fergie under mesterskabsfejringe n for at blive glad, så fred være med det.

Kan ikke helt forstå hvorfor der bliver gjort så meget ud af det, men nu har City selvfølgelig sagt undskyld, og vi har taget imod undskyldningen, så mon ikke den sag er ude af verden. Smiley 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14726: 15 Maj 2012, 20:10 »

Det tror jeg faktisk, at du har ret i. Selvfølgelig ville jeg ikke sidde og klappe i mine små hænder, hvis det nu f.eks. var Zat Knight fra Bolton, men som du også påpeger, så er Tevez jo ikke ligefrem vores darling og derfor lægger vi måske mere i det, end vi/jeg egentlig burde.

Men ja, man må antage at Hawk kan forholde sig objektivt til det, omend han hader City.

Jeg hader sgu United lige så meget som City Tunge Men jeg synes det er langt over stregen at man som professionel fodboldspiller skilter med at man ønsker en anden person død. Det kan sagtens være at han hentydede til noget for 3 år siden, men man skal jo stadig huske på at de er idoler for børn og så må de tænke sig lidt om med de ting de gør. At Tevez offentligt skilter med at han ønsker Ferguson død, joke eller ej, er i min bog langt over hvad man kan tillade sig. Selvfølgelig er det noget andet end hvis han havde skrevet Sir Ole...

EDIT: Men jeg er jo også en gammel nar, så det kan jo bare være at jeg har grænser der slet ikke går hvor de burde gå i den moderne verden Tunge
« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 20:14 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14727: 15 Maj 2012, 21:35 »

Relativt harmløst, men ganske classless.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #14728: 15 Maj 2012, 21:47 »

http://www.sportenkort.dk/nyhed/143732/fodbold/kagawa-agent+bekr%e6fter+united-kontakt
http://oldtrafford.dk/nyheder/avis-kagawa-er-i-manchester

Meget tyder efterhånden på at Sjinji Kagawa bliver United-spiller. Det skal blive spændende at høre noget lidt mere konkret Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14729: 16 Maj 2012, 17:28 »

https://twitter.com/#!/RlOFERDY5/status/202768716356796416/photo/1

Fuck det er BOSS lavet Opstemt haha

Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010