home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 971 972 [973] 974 975 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519826 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14580: 29 Apr 2012, 19:33 »

Du vil måske lige læse artiklen igen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14581: 29 Apr 2012, 19:36 »

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/15049076

Rooney misser derbyet ser det ud til.
Fuck jeg blev nervøs der!

Don't try me, bitch!  Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14582: 29 Apr 2012, 19:37 »

Tror det var en prank.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #14583: 29 Apr 2012, 19:38 »

Det var bare en lille prank Smiley

Hala Madrid!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14584: 29 Apr 2012, 19:46 »

Nå for faaaen, ja det var en af de bedre må man sige.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14585: 29 Apr 2012, 19:56 »

Set i bakspejlet var den sgu meget god, men jeg overvejede et kort øjeblik at anmelde dig for manddrabsforsøg, da jeg nær fik et hjertestop. Wink

Hold kæft hvor jeg dog glæder mig til i morgen aften. Jeg er pisse nervøs, men er samtidig overbevist om, at vi slår dem på Etihad.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #14586: 29 Apr 2012, 20:00 »

Set i bakspejlet var den sgu meget god, men jeg overvejede et kort øjeblik at anmelde dig for manddrabsforsøg, da jeg nær fik et hjertestop. Wink

Hold kæft hvor jeg dog glæder mig til i morgen aften. Jeg er pisse nervøs, men er samtidig overbevist om, at vi slår dem på Etihad.
Wink

Hala Madrid!

Newton Heath
Manager

« Svar #14587: 30 Apr 2012, 00:06 »

THAT'S WHY I LOVE MANCHESTER UNITED

Lidt at lade op på forud for morgendagens sæsondefinerende opgør.

Se den, nyd den, elsk den.

Manchester United <3

JimmyGP
Manager

« Svar #14588: 30 Apr 2012, 00:14 »

Manchester United <3

Kæft en film, der giver gåsehud.. DET BLIVER SÅ GODT I MORGEN!!! ONE UNITED Thumbs Up

EDIT: Specielt ved 9.56... MANCHESTER UNITED HAS REACHED THE PROMISED LAND!!!!
EDIT2: Så ser man lige Fletch's kasse efter cirka 19 minutter og tænker øv.. God bedring til Fletcher Peace
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 00:33 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14589: 30 Apr 2012, 14:31 »

Holy crap jeg er nervøs og spændt for i aften. Lige siden vores åndssvage pointtab mod Everton, har det føltes som om, at der er gået 325346 år til i dag. Den spænding og nervøsitet jeg har kan sagtens sammenlignes med 08 finalen mod Chealsea, hvis ikke større. Hold da kæft hvor er det en stor kamp, den største i lang tid i engelsk fodbold.

GET THE FUCK IN LADS, BELIEVE og det hele. NØJ hvor er jeg dog et nervevrag, og glæder mig helt sindssygt.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14590: 30 Apr 2012, 15:33 »

Manchester United <3
Fantastisk video!! og fuck hvor var Cantona dæææjlig.

Glæder mig så sindsyg meget til i aften, det er årets vigtigste kamp uden tvivl!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14591: 30 Apr 2012, 17:25 »

Eric Cantona var for sindssyg! Ærgerligt at jeg aldrig har set ham spille live, for han kunne helt sikkert noget noget på en fodboldbane.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14592: 30 Apr 2012, 17:26 »

I aften sker det! Denne aften kan afgøre hvilken del af byen mesterskabs-titlen havner i. Vi kan nøjes med en uafgjort, men hvis City vinder tror jeg, at de stikker af med guldet i år. Det ville jeg ikke kunne leve med. Det bliver et nervepræget opgør, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Der er alt på spil i aften. Vi kan vinde det 20. mesterskab. Vi kan skrive et nyt kapitel i historiebøgerne. Jeg er selv rystende nervøs.

Der har været en del spin og mindgames i pressen, hvor Mancini har udtalt, at vi allerede har vundet mesterskabet, fordi vi er vant til presset. Mancini skal nok også få sine spillere 110% op i gear til aftenens brag. De har hjemmebanefordelen, men jeg tror stadigvæk på en sejr.

Jeg håber på følgende opstilling;

De Gea
Jones – Ferdinand – Evans – Evra
Valencia – Carrick – Scholes – Park
Giggs
Rooney

De Gea på målmandsposten er selvsagt. I midterforsvaret ville jeg foretrække Ferdinand, grundet hans enorme rutine og dygtighed. Mange har udskælt ham for at være for langsom, men jeg mener stadigvæk at hans erfaring kan blive altafgørende i aften. Evans som hans makker. Jeg har ikke altid brudt mig om Johnny, men jeg må virkelig tage hatten af for hans præstationer i år. Han er gået ind og vikarieret i vores skadeshelvede og han har gjort det virkelig godt. Alternativt kan man også smide Chris Smalling derind, som jeg personligt har en stor pondus til. På højrebacken så jeg meget gerne Jones, da hans arbejdsraseri, offensive raids og fysik er fantastisk.
I samarbejde med Valencia tror jeg virkelig, at de kan drille Citys defensiv. Alternativt kunne man også sagtens hive Smalling ind her. Evra er selvskrevet, om end jeg har været skuffet over ham i de seneste to år. Jeg synes ikke, at han har ramt niveauet, men han er stadigvæk en vigtig mand at have med.

Midtbanen skal besidde balance og rutine, hvorfor jeg har valgt Carrick, Scholes og Giggs lige foran. Carrick er en ekstremt undervurderet spiller, som er en helt fantastisk balancespiller, som kan alt. Han er en dygtig boldflytter og arbejder meget defensivt også. Ginger Prince's rutine bliver så ubeskrivelig vigtig i aften. Hans pasningsspil er fra en anden verden, og det er virkelig en mand som udstråler den nødvendige rolighed i maskinrummet. Hans afleveringer bliver dyrebare i aften. På højrekanten foretrækker jeg Valencia, som sammen med Carrick har været en af vores bedste spillere i denne sæson. Hans speed, fysik, antrit, arbejdsindstilling og dødbringende indlæg er i verdensklasse, og derfor er han manden, der skal agere højrekant. Han kan noget begge veje, og det bliver der brug for i aften. Jeg elsker Nani, men Park skal spille venstrekant, hvis I spørger mig. Verdensklasse bolderobrer, som også i den grad er undervurderet. Der bliver snakket i krogene om, at han bliver foretrukket i aften, på trods af at han vel ikke har spillet i en måneds tid. Han går altid ind og præsterer i de store kampe, og hans taktiske bevidsthed og arbejdsraseri bliver en pestilens for de lyseblå. Giggs ligger som sagt lige foran maskinrummet. En sand legende. Med sine 38 år kunne manden jo være min far. Trods sin aldrende fremgang er hans kvaliteter stadigvæk tårnjhøje. Han skaber også den fornødne ro i vores spil og jeg håber virkelig at det bliver hans aften. Han skal også finde sine knivskarpe afleveringer frem, så vi får nogle mål.

Wayne skal naturligvis findes helt på toppen. Han skal som altid søge dybt og agere playmaker i situationer, hvor vi vil have svært ved at få åbnet Citys defensiv op. Der er han jo helt eminent. Samtidig bomber han jo løs, når han først kommer i gang, og hans målnæse bliver uhyre vigtig i aften.

Jeg tror at vi skal gå taktisk bevidst ind til denne kamp, om end vi selvfølgelig også skal spille vores eget spil. Vi skal stå fandes godt organiseret, da City har nogle skræmmende offensive kort, og jeg fryger at de rammer dagen. Carrick får også en stor, stor rolle som jeg ser det. Han skal fungere som tovejsspilleren. Scholes og Giggs skal være omdrejningspunktet i vores opbyggende spil, og det er ubeskriveligt vigtigt, at de evner at holde 100% koncentration. Vi skal være omstillingsparate hele tiden, og vi skal konstant forsøge at fange dem på kontrastød, hvor jeg tror at de vil få problemer. Samtidig skal vi være tålmodige, når vi er i boldbesiddelse.

Kampen bliver ekstrem nervepirrende hele vejen igennem. Jeg frygter det værste, men som rødglødende United-fan tror jeg selvfølgelig på, at vi kommer endnu nærmere på det 20. mesterskab efter aftenens brag. Kampen ender 2-3 i vores favør. Rooney bliver dobbeltmålscorer og Nani kommer ind efter en times tid og lukker ballet til sidst.

IN UNITED WE TRUST!

Newton Heath
Manager

« Svar #14593: 30 Apr 2012, 20:07 »

MUFC XI:
De Gea, Rafael, Evans, Ferdinand, Evra, Carrick, Scholes, Valencia, A. Young, Welbeck, Rooney

Vi går efter sejren i aften. Offensiv tilgang af Sir Alex, det er dømt til at blive underholdene.

KOM SÅ UNITED!!!

EDIT:
Falsk alarm. Denne opstilling skulle dog være god nok:

De Gea; Jones, Smalling, Ferdinand, Evra; Nani, Carrick, Scholes, Giggs, Park; Rooney
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 20:12 af Newton Heath » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #14594: 30 Apr 2012, 20:08 »

Ved ikke om det interessere jer nu Wink

Manchester United youngster Paul Pogba has decided to leave the club and join Juventus, according to Sky Sport Italia

Sider: 1 ... 971 972 [973] 974 975 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010