home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 844 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519433 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14490: 11 Apr 2012, 22:49 »

Hvis vi spiller denne her omgang "lad-os-bare-køre-den-hjem-vi-har-allerede-vundet-mesterskabet" fodbold, så bliver det sgu godt nok svært at vinde flere kampe. Hold kæft hvor var det en idéfattig og kedelig omgang fodbold vi satte for dagen. Dårlige afleveringer, dumme boldtab, og håbløs opdækning ved "begge" mål.

Og så må det sgu snart være sidste gang andre fans tuder over vores dommerhjælp. Wigan scorer på et hjørne, der ikke skulle have været dømt, og vi får ikke et klokkeklart straffespark. Men nej, denne gang købte vi bare dommeren til at dømme imod os. Det har vi også råd til.

Pinlig, pinlig indsats i aften...

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14491: 11 Apr 2012, 22:53 »

Det er jo ikke for sjov, at klubber som Aston Villa, Stoke og Sunderland sammenlagt har brugt flere penge på transfers end os siden 2006. Hvad mon de penge er gået til? HÆHÆ

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #14492: 11 Apr 2012, 22:55 »

Stor ros til Wigan, der spiller en rigtig god kamp...

Men det kan simpelthen ikke være rigtigt at vi ikke har et modsvar til denne form for fodbold. Hvorfor er det, at vi ikke kan spille os udenom et hold, der presser aggressivt?

Der skal virkelig andre boller på suppen i de næste par kampe, for det har sgu ikke været kønt på det seneste, vi skaber jo ingenting!

Det eneste positive ved denne kamp er, at Nani er tilbage, for ham har vi i den grad savnet!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14493: 11 Apr 2012, 23:20 »

Skandaløst resultat i dag. Nu er der tændt op for mesterskabskampen igen.

Man må tage hatten af for Wigan's indsats og præstation. Ligesom SeRux, vil jeg gerne fremhæve Martinéz, som helt sikkert går en stor fremtid i møde. Ung og dedikeret manager, som helt sikkert har sit håndværk i orden, omend resultaterne ikke har været besynderligt overraskende, - nu er de så over stregen, så de kan jo bare glæde sig over det i omklædningsrummet.

Men til vores egen formåen på banen - for dårligt. Vi kommer egentlig frem til en del i den sidste halve times tid, men formår ikke at gøre os gældende på den sidste tredjedel. Vi bliver snydt for et straffespark, men vi skal ikke klage. Vi mangler en, som kan få ro i vores spil, og Giggs træder lidt ved siden af i dag, og levere ikke det man kan forvente af vores levende legende, men det er hvad dét er. Udskiftningen af Rooney forstår jeg sgu heller ikke, men der er sikkert en forklaring.

Jeg håber at vi rejser os søndag, og tager sagen i egen hånd, og får bragt det 20. mesterskab hjem, hvor det virkelig hører til. City får helt sikkert blod på tanden nu, men vi kan selv afgøre det hele.

Glæder mig vanvittig meget til, at vi tørner sammen med City på Etihad. Vi smadrer dem.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #14494: 11 Apr 2012, 23:24 »

Lige så arrogant en holdning skal man lede længe efter! Det var virkelig en joke i dag.

Prøv at søg på: Howard Webb - A Manchester United legend, på facebook. Mega sjov gruppe, med en masse redigerede pics. Der kan man snakke om folk med ondt i røven over vores dommer hjælp åbenbart.. Men den er nu meget sjov alligevel!

:-)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14495: 11 Apr 2012, 23:27 »

Prøv at søg på: Howard Webb - A Manchester United legend, på facebook. Mega sjov gruppe, med en masse redigerede pics. Der kan man snakke om folk med ondt i røven over vores dommer hjælp åbenbart.. Men den er nu meget sjov alligevel!
Kan overhovedet ikke se det sjove i det.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14496: 11 Apr 2012, 23:28 »

Selvironi er også en forfærdelig ting.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14497: 11 Apr 2012, 23:30 »

Selvironi er også en forfærdelig ting.
True story.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #14498: 12 Apr 2012, 20:42 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Newton Heath
Manager

« Svar #14499: 12 Apr 2012, 20:58 »

Nu skal jeg ikke kunne sige hvor stor en troværdighed der er på denne avis, men jeg håber godt nok det er en and. Efter hvad jeg har set er Gaitan en ganske glimrende spiller, men at smid 45 millioner pund efter ham, som historien rapporterer, ville da være at skyde sig selv gevaldigt i foden. Det er virkelig mange penge, for en spiller der selvom han unægteligt har talent, endnu ikke har bevist sig selv på absolut topniveau.

Umiddelbart synes jeg det lyder meget usandsynligt, men nu må vi se. Jeg må indrømme at jeg har min tvivl omkring denne historie.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14500: 12 Apr 2012, 21:03 »

Nu skal jeg ikke kunne sige hvor stor en troværdighed der er på denne avis, men jeg håber godt nok det er en and. Efter hvad jeg har set er Gaitan en ganske glimrende spiller, men at smid 45 millioner pund efter ham, som historien rapporterer, ville da være at skyde sig selv gevaldigt i foden. Det er virkelig mange penge, for en spiller der selvom han unægteligt har talent, endnu ikke har bevist sig selv på absolut topniveau.

Umiddelbart synes jeg det lyder meget usandsynligt, men nu må vi se. Jeg må indrømme at jeg har min tvivl omkring denne historie.
What he said.

£45 mio. er alt for meget for Gaítan. Jeg tror desuden heller ikke på, at vi har hentet ham, selvom vi jo har været kædet sammen med ham før.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14501: 12 Apr 2012, 21:26 »

Gaitan ligner mere og mere en United mand, og jeg føler mig da også selv ganske overbevist om, at han bliver tilføjet til truppen. Ikke kun grundet de uendelig rygter med ham i lang tid nu, men også at der efterhånden har været nogle ganske pålidelige kilder på banen igennem tiden. Og så lige det faktum, at han har indikeret, at et skifte til os bestemt frister ham.
Han er jo en ganske fin spiller med et stort talent, men hvis vi giver 45 millioner pund for ham, vil jeg ikke mene, at Sir Alex's "Value for money" holder stik... Men nu må vi se hvad der sker. Køber vi ham for en sum der bare nærmer sig 45 millioner pund, tror jeg godt vi kan slå mere eller mindre fast, at der ikke sker specielt meget mere til sommer. Selvfølgelig spiller det også ind om vi sælger nogen osv., men jeg tror, at mange af de United fans der virkelig har rablet op om diverse store navne der skal tilføjes vil få en lang næse til sommer.

Metsu1
Manager

« Svar #14502: 12 Apr 2012, 21:42 »

£45 mio for Gaitan  Shockeret Det ville være hjernedødt i mine øjne.

Bevares, han er en god spiller, men han er slet ikke de penge værd, så hellere finde nogle engelske talenter og købe 3-4 stykker af dem for de penge  Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14503: 13 Apr 2012, 16:17 »

Ariana Grande
Manager

« Svar #14504: 13 Apr 2012, 16:23 »

Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010