home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519316 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14475: 11 Apr 2012, 21:22 »

Synes det er korrekt dømt, selvom den måske er lidt tynd.

Please sig du laver sjov Skuffet ?
Jeg oplever mindre beskyttelse i Serie 3 som målmand end De Gea fik der.. Han gør jo absolut ingenting for at få den bold. Det er en rendyrket skandale at engelske dommere endnu engang skal beslutte hva vej en kamp skal gå med deres komplette mangel på fodboldforståelse.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #14476: 11 Apr 2012, 21:23 »

Haha! Så tror de straks, at de har scoret. Jubelscenen bliver udfoldet af Moses, fansene koger af bar glæde og musikken begynder. Synes det er korrekt dømt, selvom den måske er lidt tynd.

Vi har spillet en svær første halve time. Vi skal have et bedre greb om kampen, og det burde være muligt med den midtbaneakse. City er foran.

Kom nu!

Den kan da godt forsvares, da Caldwell egentlig jo gør noget ulovligt. Jeg sidder dog alligevel bare med følelsen af, at sådanne kendelser bliver så sjældent dømt, og så sker det lige for United i den afgørende mesterskabskamp. Det er præcis det held som United har, som også gør de formentlig bliver mestre, mens de andre fans mener dommerne holder med United. Smiley

Hala Madrid!

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14477: 11 Apr 2012, 21:24 »

No Dowd about it.

Newton Heath
Manager

« Svar #14478: 11 Apr 2012, 21:24 »

Haha! Så tror de straks, at de har scoret. Jubelscenen bliver udfoldet af Moses, fansene koger af bar glæde og musikken begynder. Synes det er korrekt dømt, selvom den måske er lidt tynd.

Vi har spillet en svær første halve time. Vi skal have et bedre greb om kampen, og det burde være muligt med den midtbaneakse. City er foran.

Kom nu!

Korrekt dømt? Uanset hvor farvet jeg prøver at se på det, kan jeg ikke få øje på det frispark, i hvert fald ikke de få gange jeg har set den indtil videre. Ikke at jeg skal klage.

Men Wigan spiller godt og vi har spillet alibifodbold. Det virker som om at vi føler os sikre på at "køre den hjem på rutinen" og derfor spiller vi fastlåst og uden ideer. Fergie må ned og smide med hårtørreren i pausen og så må vi lige komme i omdrejninger. Uanset hvor god en dag Wigan rammer er det et hold vi skal kunne slå uden store problemer, og som det ser ud nu er det tættere på at hjemmeholdet kommer i front end at vi gør.

Kom nu igang!!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14479: 11 Apr 2012, 21:26 »

Jeg oplever mindre beskyttelse i Serie 3 som målmand end De Gea fik der.. Han gør jo absolut ingenting for at få den bold. Det er en rendyrket skandale at engelske dommere endnu engang skal beslutte hva vej en kamp skal gå med deres komplette mangel på fodboldforståelse.
Nej, jeg laver ikke sjovt.

Han må jo ikke gøre det der. Det kan godt være, at det ofte ikke bliver dømt, hvorfor den er en smule tynd. Den manglende dommerlinje er også grunden til, at det strømmer med diskussioner omkring kontroversielle kendelser. Den røde tråd er der ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #14480: 11 Apr 2012, 21:26 »

Den kan da godt forsvares, da Caldwell egentlig jo gør noget ulovligt. Jeg sidder dog alligevel bare med følelsen af, at sådanne kendelser bliver så sjældent dømt, og så sker det lige for United i den afgørende mesterskabskamp. Det er præcis det held som United har, som også gør de formentlig bliver mestre, mens de andre fans mener dommerne holder med United. Smiley

Caldwell gør i mine øjne absolut ingenting ulovligt.. Han står der bare, og De Gea gør jo ingenting og giver bare op med det samme han mærker berøring. Var De Gea nu prøvet at komme ud, eller prøvet at gå forbi Caldwell og Caldwell havde hevet i ham el, kunne man forsvare det..

Det er jo ikke Caldwells skyld at De Gea har minimalt mere fysik end Michael Owen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14481: 11 Apr 2012, 21:27 »

No Dowd about it.

Opstemt

Nå, han dømte vist også forrige gange, hvor en Wigan-spiller fejlagtigt blev udvist. Gode gamle Dowd!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14482: 11 Apr 2012, 21:39 »

Blev lige nødt til at se episoden. Og som de normale folk skriver, var der absolut ikke skyggen af frispark til De Gea. Wigan spilleren skal under ingen omstændigheder flytte sig så han kan komme ud af sit felt. Endnu en forfærdelig dom af Dowd, og igen blev det så United der fik fordelen af en forkert dom.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14483: 11 Apr 2012, 21:42 »

Blev lige nødt til at se episoden. Og som de normale folk skriver, var der absolut ikke skyggen af frispark til De Gea. Wigan spilleren skal under ingen omstændigheder flytte sig så han kan komme ud af sit felt. Endnu en forfærdelig dom af Dowd, og igen blev det så United der fik fordelen af en forkert dom.
Er jeg ikke normal? Wink

Kan du ikke lige sende et link med episoden, hvis du har sådan et. Bliver sgu lige nødt til, at se den igen, når så mange mener, at der ikke var noget. Synes bare at han står i vejen for De Gea, men jeg må lige se den igen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14484: 11 Apr 2012, 21:44 »

Er jeg ikke normal? Wink

Kan du ikke lige sende et link med episoden, hvis du har sådan et. Bliver sgu lige nødt til, at se den igen, når så mange mener, at der ikke var noget. Synes bare at han står i vejen for De Gea, men jeg må lige se den igen.

Åbenbart ikke Tunge

Der er et i chatskakten. Ja, han står i vejen for De Gea, men han gør absolut intet. Han skal jo ikke flytte sig for målmanden, De Gea må jo bare gå uden om i stedet for at hæve armene og whine.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14485: 11 Apr 2012, 21:51 »

Åbenbart ikke Tunge

Der er et i chatskakten. Ja, han står i vejen for De Gea, men han gør absolut intet. Han skal jo ikke flytte sig for målmanden, De Gea må jo bare gå uden om i stedet for at hæve armene og whine.
Jeg synes den er svær. Jeg kan ikke se på billederne, om han forsøger at komme fri. Men faktum er, at han står helt op af De Gea på stregen, og du må jo ikke afskærme for en keeper. Men hvis nogle kan finde et link, hvor man kan se episoden tættere på, kan det være at jeg ændrer mening.

Ellers en skidt halvleg. Vi mangler rigtig meget, og er fastlåste, netop fordi Wigan spiller så godt. Men vi skal finde vores eget spil frem nu, og forsøge at fastholde bolden noget mere og få vores kæder skubbet frem.

DeBuur
Manager

« Svar #14486: 11 Apr 2012, 21:57 »

Peace med meget god vilje kunne der dømmes frispark - men den var sgu lidt tynd - men nu er det jo så lige meget Wigan har en af de dage hvor de spiller fodbold og jeg tror det bliver svært for jer at vinde den her kamp .

YNWA

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #14487: 11 Apr 2012, 22:37 »

Alex skulle nok havde taget valencia ud i stedet for rooney

,,

Newton Heath
Manager

« Svar #14488: 11 Apr 2012, 22:44 »

Ingen tvivl om at han ikke skulle have taget Rooney ud med mindre han har været småskadet - at jagte to scoringer med blot én angriber og så endda vores suverænt mest uskarpe af slagsen er ikke noget drømmescenarie, og vi må erkende at vi taber fortjent idag. Vi var bare ikke gode nok på dagen, og på det her tidspunkt er det altid farligt at møde hold der fighter med næb og klør for at overleve. Det skal ikke være nogen undskyldning, for Wigan er et hold vi skal slå og traditionelt også altid gør, men jeg tror nu nok at vi skal rejse os og hente seks point inden rivalopgøret.

Men der er ikke andet for end at komme op på hesten igen og så må vi være klar på søndag. Villa og Everton er to af de hold der ikke rigtigt har noget at spille for i ligasammenhæng, og med vores motivation skal vi have to sejre på Old Trafford. Jeg kan ikke huske hvem City møder inden vores rivalopgør, men jeg mener helt bestemt at de i hvert fald har en svær udekamp mod Norwich i banken. Kan vi komme til rivalopgøret med minimum 5 point i forspring, så tror jeg nok vi skal komme i mål.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14489: 11 Apr 2012, 22:46 »

Han skulle have taget Giggs ud. Katastrofe at han spiller 90 min. Indtil Wigans scoring var der jo kun Carrick på midten, der kæmpede en brag kamp. Selvom jeg elsker Giggs, så var det bare langt fra godt nok i dag. I det ligger også, at jeg ikke forstår, at Rooney skulle tages ud.  Og hvor er Berbatov henne, når Welbeck og Hernandez ikke har ramt formen i de sidste kampe. Vi kunne sagtens have fået 2 straffespark, mens Wigan 1. mål også kunne godkendes, selvom det er imod reglerne, men fuck det, det er simpelthen bare for dårligt det her.

Wigan skal selvfølgelig også have kredit for det de gjorder i dag, det var nu meget imponerende, og Martinez er en meget beundringværdig mand.

Er du gal, hvor vi dog savnede Scholes i dag.

Men men, det ligger stadig i vores hænder, og nr. 20 skal nok komme hjem.

Sider: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010