home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 963 964 [965] 966 967 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519337 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14460: 10 Apr 2012, 11:04 »

Det er ret skræmmende hvor dårlige linjedommerne er i PRL i øjeblikket. Chelsea fik også et mål som burde ha' været klart offside i kampen i weekenden mod Wigan (mener jeg det var). Jeg håber FA tager hånd om situationen og får uddanet linjedommerne ordentligt til den nye sæson. Det er ærgeligt at en dommerfejl kan påvirke kampenes udfald så direkte.

Derudover: GLORY GLORY UNITED! Det kunne være fedt hvis vi sikrede os titlen på Etihad, det kræver dog at City taber deres næste to kampe og vi vinder vores. Ikke umuligt men måske let usandsynligt (at city taber begge kampe) Peace

Så kan man så kommentere at samme liniedommer overstå en klokkeklar hånd på bolden fra en Wigan spiller i feltet.. Så enig.. FA Wake up! Hvilket jo dog i ovennævnte situation gør at kampen nok havde haft samme udfald Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Swizz CataR
Manager

« Svar #14461: 10 Apr 2012, 12:51 »

Der er jo altid både for og imod, så man skal være varsom med at lade en enkelt fejlkendelse stå alene. Man bliver nødt til at tage dem alle i betragtning, hvis man ønsker at sammenligne konsekvenserne. Men alle er jo enige om, at de ikke burde være der, især ikke de skandaløse vi ser engang i mellem Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

U-4-E
Manager

« Svar #14462: 10 Apr 2012, 14:53 »

Derudover: GLORY GLORY UNITED! Det kunne være fedt hvis vi sikrede os titlen på Etihad, det kræver dog at City taber deres næste to kampe og vi vinder vores. Ikke umuligt men måske let usandsynligt (at city taber begge kampe) Peace

Det fedeste ville IMO være være Guard of honour på Etihad. Der er tre kampe forinden, hvilket kan bringe os på 88 point. City må maks have 78 point, dvs. de skal have 7 point inden kampen. Deres kampprogram ser rimelig overkommeligt ud, men hvis de taber én af deres tre kampe, og vi vinder vores tre, så kan de få lov at hylde os når vi kommer på banen d. 30. Smiley

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14463: 10 Apr 2012, 14:55 »

Hvis i vinder alle jeres frem til kampen på Etihad så har i 88 point, og hvis City så mirakuløst nok gør det samme vil man have 80. En sejr til United såvel som en uafgjort vil sikre mesterskabet, da en pointforskel på 8 eller 11 point med 6 point tilbage at spille om(sjovt nok), er en matematisk eliminering. Men det er ret usandsynligt for City vinder ikke i Norwich, så er i nok mestre by then. Ved slet ikke hvordan du kan have fået det til at i skulle føre med 6 point yderligere for at kunne blive mestre to runder før.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14464: 10 Apr 2012, 14:55 »

Det fedeste ville IMO være være Guard of honour på Etihad. Der er tre kampe forinden, hvilket kan bringe os på 88 point. City må maks have 78 point, dvs. de skal have 7 point inden kampen. Deres kampprogram ser rimelig overkommeligt ud, men hvis de taber én af deres tre kampe, og vi vinder vores tre, så kan de få lov at hylde os når vi kommer på banen d. 30. Smiley

Den slags bavl er der da ikke tradition for i England, er der?

EDIT: Ifølge Wikipedia er det vist sket et par gange - jeg kunne bare ikke mindes at have set det før, udover i Spanien.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 14:59 af g00n » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14465: 10 Apr 2012, 15:06 »

Den slags bavl er der da ikke tradition for i England, er der?

EDIT: Ifølge Wikipedia er det vist sket et par gange - jeg kunne bare ikke mindes at have set det før, udover i Spanien.

Chelsea gjorde det da vist i sidste sæson ??

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14466: 10 Apr 2012, 15:10 »

Lyder underligt, eftersom mesterskabet ikke var afgjort på det tidspunkt de mødtes.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14467: 10 Apr 2012, 15:13 »

Dette er det eneste der står på Wiki:

For example, in the 2004–05 season, Manchester United performed one for the league winners Chelsea. Newcastle United also performed one on the last day of the season for Chelsea. Chelsea performed one for Manchester United, Manchester United won the Premier League in the 2006-07 season and Chelsea performed one for them at a match between the two clubs at Stamford Bridge.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14468: 10 Apr 2012, 15:28 »

Lyder underligt, eftersom mesterskabet ikke var afgjort på det tidspunkt de mødtes.
[/quote

Hehe - så er det sku nok et andet år jeg husker, men vi har da gjort det 2 gange jf. Wikipedia Aka g00n

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14469: 10 Apr 2012, 15:31 »

Hehe - så er det sku nok et andet år jeg husker, men vi har da gjort det 2 gange jf. Wikipedia Aka g00n

1 gang - 2006/07.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14470: 10 Apr 2012, 15:55 »

Hvis i vinder alle jeres frem til kampen på Etihad så har i 88 point, og hvis City så mirakuløst nok gør det samme vil man have 80. En sejr til United såvel som en uafgjort vil sikre mesterskabet, da en pointforskel på 8 eller 11 point med 6 point tilbage at spille om(sjovt nok), er en matematisk eliminering. Men det er ret usandsynligt for City vinder ikke i Norwich, så er i nok mestre by then. Ved slet ikke hvordan du kan have fået det til at i skulle føre med 6 point yderligere for at kunne blive mestre to runder før.
Så var det en statistik jeg læste inden weekendens kampe. Mit hoved var lidt træt i går funny

Official member of Manchester United Football Club

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #14471: 11 Apr 2012, 20:34 »

Dagens holdopstillinger:

Man Utd: De Gea, Evra (C), Jones, Ferdinand, Evans, Giggs, Carrick, Young, Valencia, Hernandez, Rooney

Wigan: Al Habsi, Alcaraz, McCarthy, Caldwell (C), Di Santo, Maloney, Moses, McArthur, Boyce, Beausejour, Figueroa.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14472: 11 Apr 2012, 20:44 »

Vi møder det mindst scorende hold i Premier league om ganske få minutter, så 3 point er fornødent og forventet. lad os samtidig håbe, at West Brom kan drille City.

Ganske fornuftig opstilling, og jeg kan godt lide at se Phil på backen, da han virkelig kan få sine offensive raids og kvaliteter frem i lyset her. Fantastisk midtbane også.

Vi vinder 2-0, på mål Rooney og Valencia. UNITED!

DeBuur
Manager

« Svar #14473: 11 Apr 2012, 20:45 »

Dagens holdopstillinger:

Man Utd: De Gea, Evra (C), Jones, Ferdinand, Evans, Giggs, Carrick, Young, Valencia, Hernandez, Rooney

Wigan: Al Habsi, Alcaraz, McCarthy, Caldwell (C), Di Santo, Maloney, Moses, McArthur, Boyce, Beausejour, Figueroa.

Det ligner 3 point - men netop Wigan kan på de gode dage spille flot fodbold - rammer de en sådan dag så kan i løbe ind i mere modstand en ventet - jeg tror dog at I er så tilpas opsatte at I går ud og tromler Wigan og vinder kampen 1-3.

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14474: 11 Apr 2012, 21:20 »

Haha! Så tror de straks, at de har scoret. Jubelscenen bliver udfoldet af Moses, fansene koger af bar glæde og musikken begynder. Synes det er korrekt dømt, selvom den måske er lidt tynd.

Vi har spillet en svær første halve time. Vi skal have et bedre greb om kampen, og det burde være muligt med den midtbaneakse. City er foran.

Kom nu!

Sider: 1 ... 963 964 [965] 966 967 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010