home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:30:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:14:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  2 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1578173 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8610: 19 Sep 2010, 16:45 »

Først og fremmest: Rooney var god i dag, Jakob E.

Hold kæft, hvor er vi gode. Super gode i offensiven og egentligt også i defensiven. Det var heldigt, at Liverpool fik to mål.

van der Sar 6 - en dag på kontoret

O'Shea 7 - producerede et super indlæg, da han skulle
Vidic 7 - fint
Evans 6 - straffespark
Evra 7 - kom fint med i spillet, som vi kender ham

Nani 8 - fantastisk fløjspiller vi har her. Ærgerligt han ikke scorer. Han skal stoppe med at filme
Giggs 8 - utroligt at han kan snyde Johnson op til flere gange
Fletcher 7 - suverænt løbearbejde. Havde flere dårlige afleveringer mod slutningen
Scholes 7 - dominerende

Rooney 8 - mangler lidt skarphed? Arh come on, han var i bedste tilfælde, middel i dag. Det er tydeligt at mærke, at et eller andet påvirker ham synes jeg. Mht. forsvaret, så hm tja tjo, man kan måske godt sige, at så længe vi havde bolden og vi var foran, så gik det fint, men det vi kunne i gamle dage, hvor vi lukkede kampene fuldstændigt når vi var foran, også bare 1-0, det kan vi altså ikke længere. Vi virker usikre og bare fordi man er foran 2-0, så skal man altså ikke giver modstanderne mere plads, slet ikke mod Liverpool.

DavidMadsen
Manager

« Svar #8611: 19 Sep 2010, 16:50 »

Synes du rammer meget godt, SirToby. Udover lige O'Shea og Rooney. O'Shea var umådeligt ringe idag, og jeg håber snart at Rafael gør den back-plads til hans egen. Og hvis han ikke kan det, må vi sgu købe os en ny spiller. Desuden var Rooney heller ikke ret god, han mangler meget for at ramme sidste sæsons niveau, og man kan tydeligt se at han er påvirket af privatlivet.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8612: 19 Sep 2010, 16:50 »

KongFjong, det var altså også begrænset med plads Liverpool fik da vi var foran 2-0. Det var 2 møghamrende lorte mål de fik, begge 2 på kæmpe fejl. Ellers giver vi dem jo ikke rigtig noget plads, i forhold til at det er Liverpool vi møder.

Er enig med SirToby mht. Rooney. Han var meget vigtig for vores spil idag. Men selvfølgelig, han er ikke på det niveau han var i sidste sæson, som jo også var helt fantastisk. Men forhåbentlig vil han ramme det niveau.  Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8613: 19 Sep 2010, 19:00 »

Er der stadig tvivl om Dimitar Berbatovs teknik er fra en anden planet. Ufattelig god indsats af Berbatov i dag, og helt vildt vigtigt, hvis vi skal holde trit med Chelsea, som trumler derud af.

Bekymrende er det dog, at vi igen i dag lukker Liverpool ind i kampen med 2 personlige fejl, efter som vi har domineret kampen fuldstændigt. Utilgiveligt!

We'll never die..

United-styrer
Gæst

« Svar #8614: 20 Sep 2010, 11:49 »

Fantastisk sejr i går, selvom det er bekymrende, at vi igen lukker modstanderen ind i en kamp, vi har fuldstændig styr på.

Indtil 2-1-målet spiller vi nærmest perfekt. Vi lægger et tungt pres på Liverpool hver gang vi har bolden, mens vi presser Liverpool højt, når de har den. I store dele af kampen havde de svært ved blot at komme over midten.

Jeg var overrasket over, at Rio ikke spillede efter hans overbevisende comebackkamp mod Rangers, og set i bakspejlet skulle han nok have spillet, for han skaber altså en ro og sikkerhed, som ikke er der, når han er væk.

Berbatov var selvfølgelig kampens bedste spiller, men Hawk1nZ' stikpille om enmandshold synes jeg nu ikke har nogen berettigelse, for han var i virkeligheden ganske anonym, hvis man ser bort fra målene, og vi var en klasse over Liverpool i samtlige spillets facetter.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8615: 20 Sep 2010, 12:08 »

Super fin kamp, som beviser at det er ligemeget hvor dårligt de 2 hold har spillet i tidligere kampe. Jeg tror faktisk Liverpool er godt tilfredse med kampen, når de ser tilbage.

United-styrer
Gæst

« Svar #8616: 20 Sep 2010, 12:12 »

I så fald er det da nye tider i Liverpool, hvis man stiller sig tilfreds med at tabe.

Hvornår mener du i øvrigt, at vi har spillet dårligt? Fraset Rangers-kampen har vi leveret fine præstationer i alle kampene, og var det ikke for to sene koncentrationssvigt ville der blive snakket lige så meget om United som der bliver om Chelsea.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8617: 20 Sep 2010, 12:23 »

Jeg skrev ikke de var tilfredse med at tabe, men at sådan som kampen gik, så ville de nok være glade for deres indsats når man kigger på deres tidligere kampe.

Nu var det ment mere i det hele taget, at de 2 holds form ikke spiller ind når man spiller disse kampe.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8618: 21 Sep 2010, 17:03 »

Jeg synes at både mod Everton og Fulham var i, i store problemer i dele af kampen, og jeg synes ikke det er ufortjent at hverken Everton eller Fulham fik point. Og selvom i havde haft 15 point, så er jeg stadig set på omtalen havde ligget omkring Chelsea, da det har været suverænt.

United-styrer
Gæst

« Svar #8619: 21 Sep 2010, 17:08 »

Jeg synes at både mod Everton og Fulham var i, i store problemer i dele af kampen, og jeg synes ikke det er ufortjent at hverken Everton eller Fulham fik point. Og selvom i havde haft 15 point, så er jeg stadig set på omtalen havde ligget omkring Chelsea, da det har været suverænt.

Jeg vil vove at påstå, at de fleste tophold får det svært på Craven Cottage og Goodison. Vi var bedst mod Everton og sløsede sejren væk, mens jeg gerne medgiver, at kryds på Craven Cottage var et fair resultat. Jeres resultater skal også ses i lyset af, at I har haft verdenshistoriens nemmeste startprogram. Det er ganske tænkeligt, at de fem hold, I har mødt, ender som de fem dårligste i denne sæson. Men lad det nu ligge.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8620: 21 Sep 2010, 17:14 »

Enig. Det kunne ikke have været nemmere. Men alligevel synes jeg, det vidner om klasse at kører dem sådan over. Mod Everton synes jeg de var klart bedst i 1. halvleg, men så dummer de så. Men de kommer stærkt igen, og jeg mener stadig at en pointdeling var helt fair. Men nu har vi City og Arsenal i de næste to kampe. Lad os se hvordan vi klarer os der.

United-styrer
Gæst

« Svar #8621: 26 Sep 2010, 14:53 »

Åh, hvor kunne det være rart at vinde på udebane bare en enkelt gang. Hvis vi ikke holder op med at smide point på udebane og lukke unødvendige mål ind, så må vi kigge langt efter det mesterskab.

Vores kampe er enormt underholdende for tiden, men det er ikke en god ting, for det skyldes primært vores usikre defensiv. Evans ødelægger meget med sin elendige boldomgang og giver ikke en tryg fornemmelse i defensiven. Lortelort.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8622: 26 Sep 2010, 15:02 »

united kan så meget lære det man Græder hold ´kæft hvor er det godt for chelsea det her  funny

Kunne tænkes at denne kommentar skulle knyttes til Chelsea tråden måske Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #8623: 26 Sep 2010, 15:06 »

united kan så meget lære det man Græder hold ´kæft hvor er det godt for chelsea det her  funny
Måske skulle du læse retningslinjerne på siden, inden du begynder at skabe dig som en idiot. Og smut så ind i Chelsea-tråden med dig.

Åh, hvor kunne det være rart at vinde på udebane bare en enkelt gang. Hvis vi ikke holder op med at smide point på udebane og lukke unødvendige mål ind, så må vi kigge langt efter det mesterskab.

Vores kampe er enormt underholdende for tiden, men det er ikke en god ting, for det skyldes primært vores usikre defensiv. Evans ødelægger meget med sin elendige boldomgang og giver ikke en tryg fornemmelse i defensiven. Lortelort.
Helt enig. Hvis Ferdinand ikke kan spille istedet for Evans, så må det være Smallings tur til at få chancen. Og meget gerne Rafael på højre back. Er træt af vores forsvar og vores udebane kampe. Nu må vi meget gerne vinde over både Valencia og Sunderland på udebane.
« Seneste Redigering: 26 Sep 2010, 15:08 af DavidMadsen » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #8624: 26 Sep 2010, 15:18 »

Kæft hvor er jeg skuffet man! Igen! Hvad sker der for os for tiden. Uafgjort hele tiden på udebane.. Skuffet

Vi får en skidt start hvilket giver Bolton selvtillid. Men hvor er det skuffende så lidt vi skaber i den anden ende. Vores mål kommer efter en enkeltmandspræstati on og en dødbold. Men udover det så skaber vi sgu ikke rigtig noget. HVER gang det ser ud til at blive til noget, så misser vi den sidste aflevering. Nani er et godt eksempel. Han gør det egentlig fint i dag og kommer til mange indlæg. Men her sejler han så. Smækker den lige ind i hovedet på en Bolton-forsvarer hver evig eneste gang. Det ville da være dejligt hvis man kunne ramme en rød bare en gang imellem! Det samme gjorde sig gældende på samtlige at vores ellers mange hjørnespark.
I perioder, specielt ved stillingen 1-1, minder det jo nærmest om powerplay i Boltons ende. Men her er vi simpelthen ikke kreative nok. Spillet går for langsomt og er for idéløst. Og så er Rooney desværre helt ved siden af sig selv Skuffet
Forsvarsmæssigt så håber jeg godt nok snart at Rio bliver 100 % fit. Synes Evans virker alt for usikker i sit spil og det forplanter sig lidt. O'Shea er heller ikke nogen fryd for øjet for tiden.. og har vel egentlig aldrig været det. Giv Rafael chancen den her sæson. Og hvis han ikke griber den så kan vi jo blive nødt til at investere i en ny højreback en gang i fremtiden.

Hvor er det skuffende at vi ikke udnytter at de andre tophold sovsede i det i går!

Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010