home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 530 531 [532] 533 534 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582823 gange)
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7965: 04 Aug 2009, 20:52 »

Ja og vores supersubstitut i Owen laver minimum 15 mål, så N'Gog, Kuyt og Gerrard kan ikke nå ham hvad angår mål og Berba eller Rooney slår Torres på topscorerlisten! United bliver mestre!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

U-4-E
Manager

« Svar #7966: 05 Aug 2009, 01:39 »

DavidMadsen
Manager

« Svar #7967: 05 Aug 2009, 01:51 »

Ja, desværre. Jeg ser dog virkeligt frem til at få prøvet Foster i en længere periode. Hvis det går godt, er fremtiden i målet jo næsten sikret. Jeg håber at han viser, at han kan overtage i de kommende måneder. Hvis han gør det godt, ville jeg personligt blive lykkelig!

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #7968: 05 Aug 2009, 02:09 »

Ja, desværre. Jeg ser dog virkeligt frem til at få prøvet Foster i en længere periode. Hvis det går godt, er fremtiden i målet jo næsten sikret. Jeg håber at han viser, at han kan overtage i de kommende måneder. Hvis han gør det godt, ville jeg personligt blive lykkelig!

Jeg er fuldkommen enig. Imo har Foster været lidt svingende i de kampe han har fået æren af at spille, men jeg glæder mig til at se ham folde sig ud i flere kampe i træk. Selvfølgelig er det et ekstremt stort tab - han er jo trods alt nuværende bedste målmand i truppen, men vi kan ligeså godt forsøge at få det bedste ud af situationen.

Hvor mange mål tror i, at jeres nye fuldtidsskadede stjerne, Michael Owen, scorer?

Jeg er helt sikker på at Owen kommer til at score mål. Så vidt jeg umiddelbart er orienteret, så har han indtil videre scoret i samtlige United-kampe - pånær Bayern-kampen. Selvfølgelig har det alle været venskabskampe, men alligevel - hvis han kan fører formen videre ind i sæsonen, og blive den sikre afslutter foran mål, som vi har manglet... ja, vel siden Nistelrooy, så er jeg rimelig positiv omkring ham - og vores angribersituation i det hele taget.

Yderligere, bare lige for at nævne det, så er jeg enormt spændt på at se Valencia i PL for os. Han er vant til det hele, og har virkelig vist god figur mod både Bayern München og Boca Juniors. Han lader til at være meget gennembrudsstærk og rigtig god teknisk. Det er helt sikkert dét navn, der vil befinde sig bag på min næste United-trøje!

EDIT: btw., nogle som ved, om 25 hans officielle nye nummer i United, eller bare et midlertidigt, som kun blev brugt i venskabskampene?
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 02:14 af louisnott » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #7969: 05 Aug 2009, 10:03 »

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #7970: 05 Aug 2009, 10:47 »

åhh nej, skal vi nu til at høre på Sir A og Benitez mundhugges igen i denne sæson.
For er desværre ret sikker på at Benitez nok skal komme med en kommentar til dette  Ubeslutsom

Iøvrigt er det lidt skægt at se at han tidligere har sagt at der er 2 udfordre til mesterskabet, nemligt Liverpool og Chelsea...

Nu får jeg måske en over nakken, men tror altså i får det sværer i år end i sidste år. Jeg ved godt CR ikke gør holdet alene, men han har virkelig afgjort mange kampe til jeres fordel stort set alene. Lige præcis det mangler i i år...

Men i nu stadig den bredeste trup, så i har de lidt flere strenge at spille på end feks os og Chelsea...

United-styrer
Gæst

« Svar #7971: 05 Aug 2009, 11:01 »

Hvilken argentiner?
Hvis det er Tevez så scorede han 15 mål sidste sæson Smiley

Ja. Heraf fem i Premier League. De fire af målene kom i en kamp i Mickey Mouse-cuppen (hvor han faktisk kun scorede tre gange). Det er ikke et stort savn.

Det er VDS derimod. Virkelig kritisk.

Jeg er forholdsvis enig. Det skulle undre mig, om Liverpool kunne overpræstere to sæsoner i træk. De har mistet en af holdets bærende kræfter, mens Chelsea har fået en manager i topklasse. Som udgangspunkt frygter jeg Chelsea mest.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 11:19 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #7972: 05 Aug 2009, 11:46 »

Det er glimrende mulighed for at se Ben Foster. Jeg håber bare ikke Fergie skifter mellem ham Kusjak for jeg vil se Ben i en længere periode. Jeg tror han er god nok til at spille for United fast når han får lidt kontinuitet også, for han er er både god på stregen og i luften.

Newton Heath
Manager

« Svar #7973: 05 Aug 2009, 11:53 »

Citat
Jeg er forholdsvis enig. Det skulle undre mig, om Liverpool kunne overpræstere to sæsoner i træk. De har mistet en af holdets bærende kræfter, mens Chelsea har fået en manager i topklasse. Som udgangspunkt frygter jeg Chelsea mest.

Enig, Jeg tror heller ikke på Liverpool i år, og frygter mere Chelsea. Jeg tror ikke at de kan overpræstere endnu en sæson, men lad os nu se.

mht. VDS skade har jeg lidt blandede følelser. Han kan blive et stort tab hvis ikke Foster han tager sig sammen, mens at Foster kan få mere tiltro og stort set spille sig fast på til den kommende sæson hvis han står nogle brændkampe.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #7974: 05 Aug 2009, 11:56 »

Måske overpræsterede vi ikke? Måske var I bare ikke så overlegne som I går og tror.

ManUtd83
Manager

« Svar #7975: 05 Aug 2009, 12:03 »

Det er bare ikke sådan i United at der er brug for at man står brandkampe igen og igen. Det var ikke sådan VDS slog rekorden. Det gode forsvar og boldbesiddelsen gør, at man som keeper skal være vågen når der sker noget og være gode på tilbagelægninger og dybe stikninger. Anyways jeg tror på Ben Foster.

Jeg tror Liverpool og Chelsea er lige store konkurrenter.

SirToby
Manager

« Svar #7976: 05 Aug 2009, 12:06 »

Enten Foster ikke Kuszczak skal stå imod Arsenal og Tottenham, og jeg tvivler på, at de vil kunne gøre det lige så godt som van der Sar i så vigtige kampe. Edwin er en af vores bedste, og jeg håber vi kommer til at savne ham så lidt som muligt.

Newton Heath
Manager

« Svar #7977: 05 Aug 2009, 12:08 »

Måske overpræsterede vi ikke? Måske var I bare ikke så overlegne som I går og tror.

Det er ikke sikkert nej, men det finder vi jo så ud af om 38 kampe.  Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #7978: 05 Aug 2009, 12:09 »

Woohoo, jeg fik en reaktion! Havde nu håbet, den ville komme fra LFC eller verdenskrig. Det var delvist sagt for at drille og delvist, fordi jeg mener det. Jeres trup har ikke ændret sig meget gennem de seneste år, og kun i den forgangne sæson var I i nærheden af os. Vel at mærke i en sæson, hvor vi spillet det ringeste offensive fodbold, vi har gjort i årevis. Efter min mening er United og Chelseas truppe på omtrent samme niveau, mens jeres er et niveau under. Dermed ikke sagt, at I er chanceløse i mesterskabskampen, som kan blive umådelig spændende i år.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #7979: 05 Aug 2009, 12:10 »

Det gør vi jo (;

Men det bliver sgu for meget at høre, hele tiden, at vi overpræsterede sidste sæson, og United er så gode at de kunne løbe jorden rundt tre gange på ét sekund. Wake up, United var/er ikke bedre end tabellen sagde sidste år, og Liverpool var ikke dårligere. Man overpræsterer ikke en hel sæson.

Sider: 1 ... 530 531 [532] 533 534 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010