home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 453 454 [455] 456 457 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584545 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6810: 13 Maj 2009, 22:37 »

Han ligner i hvert fald en der har mere lyst til at spille end Berbatov...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6811: 13 Maj 2009, 22:49 »

Michael Carrick.....

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6812: 13 Maj 2009, 22:52 »

Bugger Ronaldo... Skidt kamp i dag, langt fra den superform han ellers har været i på det seneste...

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6813: 13 Maj 2009, 22:52 »

Jeg hopper satme på vognen mht til Tevez fremfor Berba..

Caspper
Manager

« Svar #6814: 13 Maj 2009, 22:56 »

Vigtigt Carrick..

United-styrer
Gæst

« Svar #6815: 13 Maj 2009, 23:00 »

Lækkert, lækkert, lækkert! Ikke prangende fodbold, men flot comeback. Der er lagt i ovnen til guldfest på lørdag.

Tevez gjorde det fremragende, efter han kom ind. Han ikke blot scorede, men opæggede også holdkammeraterne til kamp med sin vilje og opportunisme. Og ja, det er vel det, han kan, som Berba ikke kan. Spørgsmålet er så, hvor mange penge det er værd.

Berbatov spillede nu ellers en hæderlig kamp, mens Anderson var en omvandrende katastrofe. Venstrekanten bekom han tydeligvis ikke vel. Det var ikke Ronaldos aften, og Rooney var noget anonym. Jeg er desuden enig med Store-KF omkring Scholes; det er længe siden, han har spillet en rigtig god kamp.

SirToby
Manager

« Svar #6816: 13 Maj 2009, 23:00 »

Utroligt man kan være så gode. Det er ikke let at bryde igennem så defensivt et hold. Fortjent sejr!

Ronaldos direkte spil er imponerende, og han var en af de bedste.

Chancen for to nederlag i de sidste kampe er virkelig ufattelig lille.

UNITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6817: 13 Maj 2009, 23:00 »

Jeg hopper satme på vognen mht til Tevez fremfor Berba..

Jeg har ihf. lidt svært ved at følge den kritik af Tevez' teknik. Det er jo ikke fordi han mangler synes jeg. Okay, han er ikke nogen Messi, og Berbatov har da også en mere elegant teknik, men førsteberøringerne sidder der i dag, han spiller godt med ryggen mod målet, han viser kæmpegod teknik ved målet, ligesom han viste stor teknik sidst mod City med et fremragende mål og næsten lige så fremragende forsøg på træværket.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6818: 13 Maj 2009, 23:04 »

Oh, du misforstod mig. Jeg er positiv overfor Tevez.. Smiley

Chris
Gæst

« Svar #6819: 13 Maj 2009, 23:06 »

Tevez gjorde det fremragende, efter han kom ind. Han ikke blot scorede, men opæggede også holdkammeraterne til kamp med sin vilje og opportunisme. Og ja, det er vel det, han kan, som Berba ikke kan. Spørgsmålet er så, hvor mange penge det er værd.

Hvor meget er en premier league titel værd?

Hvis han skal ud, kan klubben vel også ligeså godt smide Rio og Cristiano ud på fri transfer...

United-styrer
Gæst

« Svar #6820: 13 Maj 2009, 23:07 »

Lidt af en overdramatisering at tilskrive en angriber, der har scoret fem mål, æren for Premier League-titlen.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6821: 13 Maj 2009, 23:08 »

Lækkert, lækkert, lækkert! Ikke prangende fodbold, men flot comeback. Der er lagt i ovnen til guldfest på lørdag.

Berbatov spillede nu ellers en hæderlig kamp, mens Anderson var en omvandrende katastrofe. Venstrekanten bekom han tydeligvis ikke vel. Det var ikke Ronaldos aften, og Rooney var noget anonym. Jeg er desuden enig med Store-KF omkring Scholes; det er længe siden, han har spillet en rigtig god kamp.

Haha "Store-KF" Smiley Var det så ikke lige så nemt, med et slag på tastaturet at skrive KongFjong, hvis du vil undgå forvirring? Wink

Anyways, det er self sørgeligt med Scholes, men synes godt nok det har haltet. Han kan self ikke være den illle irriterende (for modstanderne) terrier som han var tidligere hvor han altid sad i haserne på modstanderne, men hans pasningsspil har virkeligt været skidt de sidste 3-4 måneder i hvert fald. Det er sgu lidt sørgeligt at skulle konstatere, når han tidligere var den klart bedste, men må indrømme at jeg ser Carrick overgår ham pt.

Anderson havde en skidt kamp. Meget atypisk ham havde han slet ikke den dynamik og gennembrudskraft som han normalt har. Det er self svært når man skal spille fløj, noget som ikke er hans stil, og han er jo ung så det er naturligvis helt ok at han har et udfald engang i mellem. Det er jo ikke ham der skal bære holdet.

Ellers må jo bare konstatere, at vi stadig har evnen til at vinde på dårlige dage, og hive sejre hjem i "sidste sekund" intakt Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6822: 13 Maj 2009, 23:10 »

Oh, du misforstod mig. Jeg er positiv overfor Tevez.. Smiley

Hvis det var henvendt til mig, så misforstod jeg ikke noget Smiley

Chris
Gæst

« Svar #6823: 13 Maj 2009, 23:10 »

Det er dig som gang på gang underdramatiserer spillere som Cristiano Ronaldo og Carlos Tevez. Det kan godt være du er Unitedfan, men du er fandme blind på nogle punkter.

United-styrer
Gæst

« Svar #6824: 13 Maj 2009, 23:13 »

Det er dig som gang på gang underdramatiserer spillere som Cristiano Ronaldo og Carlos Tevez. Det kan godt være du er Unitedfan, men du er fandme blind på nogle punkter.

Jeg kan ikke se, at jeg afdramatiserer Ronaldo. Jeg er udmærket klar over, at han er vores bedste spiller, og at han ville være svær at undvære, men jeg bryder mig ikke om ham som person. Eller rettere den person, han fremstår som på banen; jeg har selvfølgelig aldrig mødt manden.

Hvad Tevez angår, så skriver jeg jo netop, at han spiller fremragende i dag, og hvis han spillede sådan her i hver kamp, var 200 millioner kroner et røverkøb. Men det gør han desværre ikke. Han er i god form for tiden, men tidligere på sæsonen spillede han på et markant lavere niveau.
« Seneste Redigering: 13 Maj 2009, 23:16 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 453 454 [455] 456 457 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010