home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 440 441 [442] 443 444 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584833 gange)
Clestin
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6615: 02 Maj 2009, 14:37 »

Håber seriøst os han bliver, og han burde seriøst os starte inde i de fleste kampe, han kæmper meget mere end Berba...
Enig.. berba har ændret sig meget på det sidste.. løber mere og går længere ned i banen men kan stadig ikke måle sig med hvor meget tevez deltager i kampen og opspillet

We ride together, we die together. Man Utd 4life

United-styrer
Gæst

« Svar #6616: 02 Maj 2009, 14:45 »

Nøgleordet for United i denne sæson har i mange kampe været 'tilstrækkeligt'. Det har første halvleg i dag også været. Tilstrækkeligt, men alt andet end prangende endsige overbevisende. Vi kan være glade for, at Boro ikke får et straffespark ved én af de to diskutable hændelser. Til gengæld er der ikke antydningen af frispark ved målet, og det er glimrende af årets spiller.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6617: 02 Maj 2009, 14:58 »

Hold kæft hvor var Boro's forsvar væk dér!
De regner med at Rooney skyder fra distancen igen, og så lægger han en glimrende aflevering til Park.
Park sparker den sikkert over i det lange hjørne. 2-0! Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #6618: 02 Maj 2009, 15:16 »

Fedt, fedt, fedt, fedt Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #6619: 02 Maj 2009, 15:41 »

Flot anden halvleg, momentvis med glimrende kombinationer og et eminent mål. Glimrende præstationer af den gamle midterakse samt Vidic, Berbatov og Rooney, der er uforlignelig for tiden.

Et skridt nærmere mesterskabet. Fedt.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6620: 02 Maj 2009, 17:31 »

Jeg fik set anden halvleg og må sige at jeg er beundret over den måde Rooney spiller for tiden. Fantastisk attitude, energisk og fantastisk assist til Park. Forsvaret var også bundsolidt og sejren var aldrig i fare. 3 point og maksimal pres på Liverpool.

Vi vandt uden de store anstrengelser!

ManUtd83
Manager

« Svar #6621: 02 Maj 2009, 17:43 »

Ja Rooney er kongen. Målscorer, kreatør, fighter, holdspiller - han har det hele.

Lækkert med sejren og fedt at United for en gangs skyld spiller før Liverpool. Er ret sikker på mesterskabet nu, men hovmod står jo som bekendt for fald.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6622: 03 Maj 2009, 01:01 »

Jeg synes dog ikke at man skal glemme Foster. Han spillede, selvom Boro ikke skabte ret meget, en god kamp. Og er endda med til at sætte nogle angreb igang!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6623: 04 Maj 2009, 19:18 »

Fantastisk nyhed ind det vigtige opgør mod Arsenal: http://www.bold.dk/nyt/Ferdinand-har-meldt-sig-klar

Når Rio er med højner niveauet bare nede omkring ham. Vidic bliver om muligt endnu bedre når Rio er ved hans side og det samme gælder Evra og O'shea.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #6624: 05 Maj 2009, 11:05 »

Puha, nu kommer sæsonens opgør, og den skal bare vindes. Hvis vi ikke slår Arsenal ud med den kamp vi spillede sidst, så er det heller ikke fortjent at vi går videre.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6625: 05 Maj 2009, 11:12 »

Ja aftenens kamp er helt sikkert sæsonens vigtigste opgør indtil videre, og det vigtigste er simpelthen bare at vi får scoret et mål...

Som vores forsvar er blevet igen burde vi ikke lukke 3 ind mod sådan et Arsenal hold og så burde vi altså kunne gå videre...

Håber dog at vi holder vores stime og lader være med at tabe og hiver en sejr eller uafgjort hjem....

Håber lidt på opstillingen fra sidste kamp men som ferguson har sat sit hold i denne sæson er det stortset umuligt at gætte...

Kom så UNITED!

DavidMadsen
Manager

« Svar #6626: 05 Maj 2009, 11:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Ribery-skal-erstatte-Ronaldo-i-United
- Jeg tror ikke en meter på at United henter Ribery for så mange penge, for så at sælge Ronaldo. Det virker urealistisk i mine øjne.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #6627: 05 Maj 2009, 11:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Ribery-skal-erstatte-Ronaldo-i-United
- Jeg tror ikke en meter på at United henter Ribery for så mange penge, for så at sælge Ronaldo. Det virker urealistisk i mine øjne.

Kan kun sige det er et gammelt rygte, og Ribery ville være en fuldgod erstatning for Ronaldo, men jeg tror slet ikke på Ronaldo han smutter til sommer, han udtaler selv at drømmen er død. Han har lært at sidste sommers saga, og nu kan vi kun tro på ham.  Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #6628: 05 Maj 2009, 11:54 »

Jeg vil nu fortsætte til aftenens Champions League brag mod Arsenal, i London. Kampen bliver vist klokken 20:45 på 3+, optakt starter allerede klokken 20.

Det vigtigste i aften, er at score et enkelt mål.. Vores defensiv er for god til at Arsenal kan score 3 gange, selvom de er virkeligt optimistiske omkring kampens udfald.

Jeg selv tror, at vi slår Arsenal 2-1, selv på udebane i aften. Ronaldo og Rooney scorer vores mål!

Danielsen
Manager

« Svar #6629: 05 Maj 2009, 11:58 »

Jamen God kamp, til jer der sidder I Danmark..

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 440 441 [442] 443 444 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010