home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586613 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5535: 24 Feb 2009, 11:58 »

Jeg har masser af slik og sodavand til i aften, hold kæft jeg glæder mig Opstemt
Specielt fordi jeg i den italienske liga nok holder mest med inter. Men alligevel er jeg klart mest United fan, og det er da dem jeg holder med i aften!

Caspper
Manager

« Svar #5536: 24 Feb 2009, 12:06 »

Glory glory man utd Smiley Dog er jeg stor beundrer af Jose Mourinho, selvom han kan være pisse dum at høre på. Den mand kan noget, som ikke så mange andre kan.

Caspper
Manager

« Svar #5537: 24 Feb 2009, 13:02 »

Så er der genudsendelse af vores hold vs. blackburn på tv2 sport Smiley

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5538: 24 Feb 2009, 13:43 »

Jeg har masser af slik og sodavand til i aften, hold kæft jeg glæder mig Opstemt
Specielt fordi jeg i den italienske liga nok holder mest med inter. Men alligevel er jeg klart mest United fan, og det er da dem jeg holder med i aften!

Jeg har de på præcis samme måde faktisk Opstemt

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #5539: 24 Feb 2009, 13:56 »

Når først udendørs træning er overstået, så bliver det fedt at opleve kampen. Tror det bliver svært for drengene, men Inter skal ikke regne med for meget heller! Smiley

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #5540: 24 Feb 2009, 14:22 »

Bliver virkeligt spændende i aften... er en anelse nervøs på holdets vegne må jeg indrømme, men mon ikke de gør min bange anelser til skamme...

bliver meget spændende at se hvorn vi kommer til at gøre det mod et hold som inter der har vist stor styrke i serie A men svinget utroligt meget i de europæiske kampe.. glæder mig også til at se hvorn vores offensive kommer til at være overfor inters forsvar der i mine øjne er til at tale med...

alt i alt en spændende kamp i aften.. især pga. vores mange forsvarsskader.. håber både evans og o shea bliver klar...

Caspper
Manager

« Svar #5541: 24 Feb 2009, 14:30 »

Hvis panathinaikos kan - så kan vi fandme også! Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5542: 24 Feb 2009, 15:04 »

Ja det bliver en meget interessant kamp, men hold da op hvor jeg så inderligt håber at Evans og Sheasy skader er et spil for galleriet, for ellers bliver det et forsvar præget af usikkerhed, som skal stå over for Zlatan - Adriano.

Men Sir Alex har før været snu, så vi kan da håbe hans taktiske genier og peptalks virker!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #5543: 24 Feb 2009, 16:56 »

Jeg synes på ingen måde at Inter har været skræmmende i år. De fører da stort, men er det ikke også et spørgsmål om, at de andre hold har været gode til at smide point på dumme tidspunkter. F.eks. skulle Adriano snyde, for at de kunne vinde over oldboys Milan?

Og synes ikke deres spil altid er så vildt ...men kvaliteterne på deres hold er ikke at tage fejl af...

Adriano synes jeg stadig er en kæmpe skuffelse, og Zlatan skal bare have nogle tæv, så han begynder at brokke sig...

Derudover så mangler de også forsvarere...de er uden Materazzi, Vieira, Jimenez, og Walter Samuel...

Det er jo også en form for svækkelse.

sindsygt
Gæst

« Svar #5544: 24 Feb 2009, 17:02 »

Jeg synes på ingen måde at Inter har været skræmmende i år. De fører da stort, men er det ikke også et spørgsmål om, at de andre hold har været gode til at smide point på dumme tidspunkter. F.eks. skulle Adriano snyde, for at de kunne vinde over oldboys Milan?

Og synes ikke deres spil altid er så vildt ...men kvaliteterne på deres hold er ikke at tage fejl af...

Adriano synes jeg stadig er en kæmpe skuffelse, og Zlatan skal bare have nogle tæv, så han begynder at brokke sig...

Derudover så mangler de også forsvarere...de er uden Materazzi, Vieira, Jimenez, og Walter Samuel...

Det er jo også en form for svækkelse.
Ja, men vi har jo heller ikke for mange forsvarsspillere til denne kamp..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5545: 24 Feb 2009, 17:20 »

jaa vi mangler forsvare men mon ik de få lappet Ferdinand sammen også muligvis Evans eller Brown så er det klaret... Inters forsvar har været lort.. De er jo ALTID gode i Serie A.. INGEN KONKURRENCE .. Men i CL har de aldrig præsteret noget nævneværdigt og mon ikke vi går fra Guiseppe Meazza med minimum x .. Opstemt Det tror jeg på !

Caspper
Manager

« Svar #5546: 24 Feb 2009, 17:23 »

jaa vi mangler forsvare men mon ik de få lappet Ferdinand sammen også muligvis Evans eller Brown så er det klaret... Inters forsvar har været lort.. De er jo ALTID gode i Serie A.. INGEN KONKURRENCE .. Men i CL har de aldrig præsteret noget nævneværdigt og mon ikke vi går fra Guiseppe Meazza med minimum x .. Opstemt Det tror jeg på !

Ferdinand er klar Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #5547: 24 Feb 2009, 17:48 »

De har et snit på ca 0,8 mål pr kamp mens i har et snit på ca 0,6 pr kamp... Dette er taget over alle kampene i har spillet i år, liga-CL pokal osv...

Det synes jeg ikke er "lort" for nogen af holdene.

Desuden er Ferdinand da vist klar  Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #5548: 24 Feb 2009, 20:00 »

Både Evans og O'Shea har bestået fitness-tests!!!!11! Super nyheder.

United stiller op med en stærk midtbane og Berbatov på toppen. Hverken Rooney eller Tevez starter.

VDS

O'Shea - Rio - Evans - Evra

Park - Fletcher - Carrick - Giggs - Ronaldo

Berbatov

Glæder mig helt vildt.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5549: 24 Feb 2009, 20:04 »

45 minutter til kampstart. Nu går jeg for at se kampen med et par venner,  og lad os alle sammen bede vores bønner for en Manchester united sejr. God kamp! Thumbs Up

19-18!

Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010